quote:
Goed te doen hoorquote:
Haha dat weet je prima man, daar doe je het allemaal om.quote:
Maar hij triltquote:
bahquote:
vannacht 2 op fok, verder niemandquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog mensen die een box hebben kunnen kopen, of is het weer zo erg als vorige keer?
Ik krik em goed op vandaag ja, maar heb geen idee over de aantallen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha dat weet je prima man, daar doe je het allemaal om.
Blijf je vannacht ook doorhalen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krik em goed op vandaag ja, maar heb geen idee over de aantallen.
Ik gok nu rond de 1k
Kom op, plaats er nog een paar joh!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik krik em goed op vandaag ja, maar heb geen idee over de aantallen.
Ik gok nu rond de 1k
Tof van die reply, de brief had ik al gezien ergens.quote:
Weet niet man, vannacht zn 10 min geslapen... ik kijk wel hoelang ik het vol houd...quote:
speciaal voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op, plaats er nog een paar joh!
Perhaps. Being on the cheap is being on the cheap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ha neo..
ipv chinese crap, nu overpriced items met korting uit NL halen?
quote:
Ik ga nog steeds uit van een pauze aankomende nachtquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet niet man, vannacht zn 10 min geslapen... ik kijk wel hoelang ik het vol houd...
Hoef iig niet te werken morgen dus dat is wel goed
Ja vind het echt een toffe reactie van Jupilerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Tof van die reply, de brief had ik al gezien ergens.
kortingscode?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef Jimbo het volgende:
Pff al die pizzapraat op 1dk heeft me honger gegeven... dus ik doe bij just eat bestellen, kortingscode eroverheennee word ie helemaal mooi
Als je een code gebruikt kan je alleen via IDEAL betalen, maar dat kost dan wel een euro
kansloos
Ben wel benieuwd, we zien het wel... ga iig niet aan de pep zitten om wakker te blijven of iets, ik slaap wel wanneer ik slaapquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van een pauze aankomende nacht
Anders ga ik weer gewoon een paar uur tukken
En is goedkoper bij Saturn http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=51931918quote:
ik geloof er niets van, ziet er gephotoshopped uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja vind het echt een toffe reactie van Jupiler
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, we zien het wel... ga iig niet aan de pep zitten om wakker te blijven of iets, ik slaap wel wanneer ik slaap
PROBEREN15quote:
Is het nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geloof er niets van, ziet er gephotoshopped uit
Helemaal slechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En is goedkoper bij Saturn http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=51931918
ze zitten er tussenquote:
ik geloof em nietquote:
Is de S15 en op ibood is de S26quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En is goedkoper bij Saturn http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=51931918
Via Ideal betalen is natuurlijk logisch, die 1 euro extra kosten is wel treurig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef Jimbo het volgende:
Pff al die pizzapraat op 1dk heeft me honger gegeven... dus ik doe bij just eat bestellen, kortingscode eroverheennee word ie helemaal mooi
Als je een code gebruikt kan je alleen via IDEAL betalen, maar dat kost dan wel een euro
kansloos
Maar nu de vraag; wat is het verschil ?quote:
ja, tegenwoordig heel normaal op etenbestel sitesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Via Ideal betalen is natuurlijk logisch, die 1 euro extra kosten is wel treurig.
11quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar nu de vraag; wat is het verschil ?
De goedkoopste S26 is 75 pleuriesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar nu de vraag; wat is het verschil ?
quote:
oftewel, de goedkoopste is de bestequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
De goedkoopste S26 is 75 pleuries![]()
en: geen idee.
Heb jij gewonnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef bambino het volgende:
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan La Riviera
Hou je e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat La Riviera contact met je opneemt.
Pizzaaaaaaaaaaaa
met 15% korting , wel 1euro ideal kostenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef bambino het volgende:
Je bestelling is verwerkt en wordt nu aangeboden aan La Riviera
Hou je e-mail en telefoon in de gaten, het kan zijn dat La Riviera contact met je opneemt.
Pizzaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |