Beter gewoon een fatsoenlijke laptop voor school en een tablet er bij. touchscreen ga je op school toch niet gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee niet praktisch voor school. Want wil tijdens de lessen wel films kunnen kijken
Nee klopt, maar een touch screen op je laptop vind ik wel vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter gewoon een fatsoenlijke laptop voor school en een tablet er bij. touchscreen ga je op school toch niet gebruiken
Maar is het je die honderd euro extra waard?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee klopt, maar een touch screen op je laptop vind ik wel vet
geen carrière als chirurg voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
Sowieso is mijn fijne motoriek iets wat te wensen over laat.
Nee, lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen carrière als chirurg voor jou
Ik heb echt een gat in m'n hand dus ik zou t doen :dquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar is het je die honderd euro extra waard?
Wij zijn gemaakt voor de jacht, meiden zijn gemaakt om te naaien. Jacht = grove motoriek. Naaien = fijne motoriek.quote:
Inderdaad! Dat zal het wel zijn haha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Flippiee het volgende:
Het is vast mannelijker om niet mooi te schrijven
O zoquote:
wattes ga je whappen? Welke telefoon heb je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
he flips ik ga je zo de heletijd selfies whappen met mn nieuwe telefoon
Omg, dat niet gelijk weten, omg. :S :S :Squote:
eifoon vijfquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O zo![]()
[..]
wattes ga je whappen? Welke telefoon heb je?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, dat niet gelijk weten, omg. :S :S :S
Slechte smoes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
Incorrecte TT
Jongens KUNNEN mooi schrijven.
Maar dat doen ze niet omdat het meer tijd kost
omg omg ik verdien nekschotje :S :S :S :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, dat niet gelijk weten, omg. :S :S :S
Krijg je nadat je gekookt hebt voor mequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg omg ik verdien nekschotje :S :S :S :S
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg omg ik verdien nekschotje :S :S :S :S
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Krijg je nadat je gekookt hebt voor me
nicenddd, mooi heb mijn S3 ook weer terug dus kan ook weer fatsoenlijk alles ontvangonquote:
egoïstquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Krijg je nadat je gekookt hebt voor me
Niet echt natuurlijkquote:
oh van probleemwijken ja die was gruwelijk nat enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:16 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme wp, ga me nou niet zeggen dat je die natte Spaanse niet kent.
GODMILJAAR! :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh van probleemwijken ja die was gruwelijk nat enzo
ik had er overheen gelezen man doe meerder dingen tegelijk en flip is tegen me aan het lullen ;s ;s;s
Gespannen wacht ik tot mijn mobiel 5% is en aan gaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef TienVingers het volgende:
Gespannen ik wacht op de beoordeling van mijn handschrift
geef mij maar de schuld van jouw mankementen :S :s :S:S:Squote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh van probleemwijken ja die was gruwelijk nat enzo
ik had er overheen gelezen man doe meerder dingen tegelijk en flip is tegen me aan het lullen ;s ;s;s
Androidquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nicenddd, mooi heb mijn S3 ook weer terug dus kan ook weer fatsoenlijk alles ontvangon
[..]
egoïst
[..]
Niet echt natuurlijk
Jij bent een mankementquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geef mij maar de schuld van jouw mankementen :S :s :S:S:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Voor de liefhebbers ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Goed genoeg voor mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Android![]()
Wat nou egoist? ik bied je de kans je "kookkunsten" te delen met anderen en dan ben ik egoïstisch
Een grotequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Voor de liefhebbers ()
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank u !quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed genoeg voor mij.
Ja maar er moet wel eerst gekookt worden zodat jij gevoerd bent en dan pas krijg ik nekschotje. Dat nou egoïst.
[..]
Een grote
[..]
Nice!
Was dat met mij?quote:
Zo lief was ik nooit voor mijn zusjes. Al hielp ik ze wel met huiswerk maar dingen doneren..quote:
Dat deed mijn broer niet, de lamlul dat het is.quote:
yeah rightquote:Update 12.00 uur:
Bij het vaststellen van de norm voor het examen Frans wordt volgens het CvE rekening gehouden met de huidige commotie: ''We houden bij de normering altijd rekening met de omstandigheden."
Met heel die bagger toenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was dat met mij?Het zegt mij even niks
[..]
Zo lief was ik nooit voor mijn zusjes. Al hielp ik ze wel met huiswerk maar dingen doneren..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was dat met mij?Het zegt mij even niks
[..]
Zo lief was ik nooit voor mijn zusjes. Al hielp ik ze wel met huiswerk maar dingen doneren..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat deed mijn broer niet, de lamlul dat het is.
Ik doe er toch niks meer mee, anders gaan ze vuilnisbak inquote:
nah. en had hem ook snel normaal staanquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij zo'n buurman die meteen gaat zeiken?
Bullshit, net alsof mensen hierdoor hun examen ''slechter'' gaan makenquote:
Gewoon dat het gemiddelde een zes is dus.quote:
Al 1130 klachtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon dat het gemiddelde een zes is dus.
Waarvan de helft niks meer is dan 'Nu kan ik niet meer op vakantie.quote:
BOEHOEHOEquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarvan de helft niks meer is dan 'Nu kan ik niet meer op vakantie.'
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:28 schreef Rezania het volgende:
JORDY! CHECK DEZE!
http://www.examenblad.nl/(...)35hw1/f=/bestand.pdf![]()
![]()
Hoe moeilijk is het om een formule in te voeren?quote:
Ik had hem eerst uit, maar dacht toen, ja wtf dit kan nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een formule in te voeren?
Hoe de neuk kwam jij op 38?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik had hem eerst uit, maar dacht toen, ja wtf dit kan niet
Dus toen had ik 1.05 - 1.05^-38 gedaan, vervolgens * 26225 en toen gedeeld door 0,05
Achja, 2 puntjes minder
Dan heb je nog steeds een 9,7 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja, ik had 2052 - 2013 gedaan
Ah boeie, zoals ik al zei, twee puntjes minder
En dat doet vwo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oja, ik had 2052 - 2013 gedaan
Ah boeie, zoals ik al zei, twee puntjes minder
Dat is 39, hoor. Moeten ze maar niet een formule geven waarin staat 1-n, of hem uberhaupt verkeerd geven.quote:
Jij deed 1-39, niet 1-40.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is 39, hoor. Moeten ze maar niet een formule geven waarin staat 1-n, of hem uberhaupt verkeerd geven.
Wiskunde.quote:
Ik deed vorig jaar gewoon wiskunde B op de havoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde.Mensen die niet A en B volgen, en wiskunde lesgeven.
Tussen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, het verschil was maar een tientje of zo.
Wiskunde Bquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar gewoon wiskunde B op de havo
Ik doe A en B, ik win.quote:
Tussen een n van 39 en een n van 40. En je moest afronden naar het dichtstbijzijnde meervoud van 100, dus je had sowieso het goede antwoord.quote:
Ik kan geen verhaaltjessommenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wiskunde B
Verhaaltjessommen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe A en B, ik win.
[..]
Tussen een n van 39 en een n van 40. En je moest afronden naar het dichtstbijzijnde meervoud van 100, dus je had sowieso het goede antwoord.
Kansberekening is zo makkelijk als je het eenmaal door hebtquote:
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 17:44:08 ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
You all wanna get high?Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
You all wanna get high?Yes, yes I do.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
You all wanna get high?ik snap m nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You all wanna get high?geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Wat ga je tekenen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef TienVingers het volgende:
Ik moet nog even wat tekenen voor die tijd, want tekenen in een schemerige ruimte gaat niet
Stonede handdoek uit South Park.quote:
Nee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe A en B, ik win.
[..]
Tussen een n van 39 en een n van 40. En je moest afronden naar het dichtstbijzijnde meervoud van 100, dus je had sowieso het goede antwoord.
Helemaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ooooooooooohquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stonede handdoek uit South Park.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet.http://www.buienradar.nl/zonop-zononderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grgrLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Weet ik zelf ook nog nietquote:
haha, dat klinkt heel erg kleuterschool werkquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook nog niet
Moet iets inkleuren, gezamenlijke opdracht, ik doe het inkleurwerk want ik kan dat
Beetjequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, dat klinkt heel erg kleuterschool werk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee?
38 = ¤468.585 = ¤468.600 = ¤31.400 uit liquide middelen halen.
39 = ¤472.496 = ¤472.500 = ¤27.500 uit liquide middelen halen.
oke zal je melding opvolgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil trouwens aan alle fatzo's melden dat een legging niet hetzelfde is als een broek grgr
Maar meisjes met leuke billen mogen dat wel, trouwensquote:
Meningsverschilletjequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar meisjes met leuke billen mogen dat wel, trouwens
Iedereen op het internet is een man tot het tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
Ik voel me een man met een man in mijn UI
Ik heb mijn tegendeel bewezen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen op het internet is een man tot het tegendeel bewezen is
Ik kan ook een facebookprofiel aanmaken en een shitload aan mensen toevoegenquote:
Nein, nicht meine Feesboek. Maar ik was een keer op TC mét camquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan ook een facebookprofiel aanmaken en een shitload aan mensen toevoegen
Ohja vergetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nein, nicht meine Feesboek. Maar ik was een keer op TC mét cam
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
*gaat zitten huilen in een hoekje* doei
ok doeiquote:
quote:
haha, die discovloer ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef CWAV het volgende:
Lang leve de hedendaagse techniek![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]Ik ok je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef CWAV het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dillonquote:
In de steek gelaten en eenzaam. Ik denk dat ik maar even depri word.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
Nog steeds geen reactie.
Rez, hoe jij je daarbij?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
mmkay:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
In de steek gelaten en eenzaam. Ik denk dat ik maar even depri word.
Siri is een feeder, gr gr.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
siri heeft de meest dichtstbijzijnde mac voor me opgezoch![]()
Komt allemaal door die klootviool genaamd Jordy.quote:
Totdat iemand er tegenaan looptquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef CWAV het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn itunes weet niet welke telefoon nou welke is
Mijn itunes kent mijn iPad niet eens meer...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn itunes weet niet welke telefoon nou welke is
Lekker danquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn itunes kent mijn iPad niet eens meer...
momenteel 2quote:
DFU wattesen? Ja ik ben een digibeet, e&m profiel, rechten studeren volgend jaar etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lekker daneven DFU'en ofzo dan
[..]
momenteel 2
Stoere jijquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef chapel24 het volgende:
[..]
DFU wattesen? Ja ik ben een digibeet, e&m profiel, rechten studeren volgend jaar etc.
hij is pooier he. je moet je zaken gescheiden houden.quote:
ohja, dat is waar ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is pooier he. je moet je zaken gescheiden houden.
dit word 40 - 60 voor jou ipv van 25 - 75quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Pooier en drugsdealer toch? Voor elke job een!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Pooier en dealer op de iphone 3gs en prive op de 5 manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Pooier en drugsdealer toch? Voor elke job een!
Je hebt die 5 nieuw toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pooier en dealer op de iphone 3gs en prive op de 5 man
Je gebruikt dat ook de verkeerde kwast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit een kut werk
"Wat gebeurt er als zes eigentijdse rappers terechtkomen in een traditioneel gesloten gemeenschap als bijvoorbeeld Staphorst?"quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/
De Invasie op Nederland 3 is wel tof
Jaaa, All Abou Stevequote:
Die is leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit een kut werk
bitch ik wil deze kwast gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gebruikt dat ook de verkeerde kwast.
Wat is er leuk aan Staphorst danquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Wat gebeurt er als zes eigentijdse rappers terechtkomen in een traditioneel gesloten gemeenschap als bijvoorbeeld Staphorst?"
Staat er bij de omschrijving.. StaphorstDat ga ik kijken!
Bitch please, je moet zo'n rond ding hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bitch ik wil deze kwast gebruiken
een verf roller? neequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch please, je moet zo'n rond ding hebben.
Nee, ik bedoel een ronde kwast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een verf roller? needan kom ik er niet tussen
Die vorm lijkt een beetje hierop :quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit een kut werk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb alleen kleine ronde kwasten want ik verf normaal nooit, ik schilder.
kan 'm niet zien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Die vorm lijkt een beetje hierop :
[ afbeelding ]
ohh, ja die heeft mn pa wel, hij ís schilder van beroepquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n eentje bedoel ik. En misschien heeft je vader die wel?
Verft wel makkelijker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh, ja die heeft mn pa wel, hij ís schilder van beroepmaar geen zin om te vragen
Hoort in het rijtje met Urk en Katwijk ja.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Kom je daar vandaan?
zelfde met katwijk, een en al incest. je hoeft er niet vandaan te komen om dat te weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
De eerste vraag voor een proefwerk wiskunde voor 3 vmbo.
[..]
Algeme kennis;) En ik ben dolgelukkig dat ik in een normale stad geboren ben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
a.17quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
De eerste vraag van een proefwerk wiskunde voor 3 vwo.
[..]
Wat is een normale stad dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Algeme kennis;) En ik ben dolgelukkig dat ik in een normale stad geboren ben.
Dit is vmbo..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Rezania het volgende:
De eerste vraag van een proefwerk wiskunde voor 3 vwo.
[..]
Hoe weten jullie dat dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelfde met katwijk, een en al incest. je hoeft er niet vandaan te komen om dat te weten.
Ook op vwo heb ik vorig jaar wel eens zulke vragen gehad. Afgelopen toets waar ik nog net een 6je voor had trouwens ookquote:
Ik ga vwo doen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook op vwo heb ik vorig jaar wel eens zulke vragen gehad. Afgelopen toets waar ik nog net een 6je voor had trouwens ook
ik vond de selfies sexyquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij krijgt nooit meer selfies ondankbare ;s
wat was er vorig jaar gebeurd dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vmbo afgerond haha. Maar deed vorig jaar nog havo
Omdat het een doorsnee stad is die de nederlandse samenleving prima weergeeft. Urk en staphorst daarentegen niet. Daarom.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
HVJ WJNMK xxx je boii![]()
Kusje kusje bye.
Hoe ga je nu vwo doen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb net mijn vmbo afgerond haha. Maar deed vorig jaar nog havo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |