Beter gewoon een fatsoenlijke laptop voor school en een tablet er bij. touchscreen ga je op school toch niet gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee niet praktisch voor school. Want wil tijdens de lessen wel films kunnen kijken
Nee klopt, maar een touch screen op je laptop vind ik wel vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter gewoon een fatsoenlijke laptop voor school en een tablet er bij. touchscreen ga je op school toch niet gebruiken
Maar is het je die honderd euro extra waard?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee klopt, maar een touch screen op je laptop vind ik wel vet
geen carrière als chirurg voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
Sowieso is mijn fijne motoriek iets wat te wensen over laat.
Nee, lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen carrière als chirurg voor jou
Ik heb echt een gat in m'n hand dus ik zou t doen :dquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar is het je die honderd euro extra waard?
Wij zijn gemaakt voor de jacht, meiden zijn gemaakt om te naaien. Jacht = grove motoriek. Naaien = fijne motoriek.quote:
Inderdaad! Dat zal het wel zijn haha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Flippiee het volgende:
Het is vast mannelijker om niet mooi te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |