PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Die zit erin hoorquote:
Ik dacht meteen hetzelfdequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
Snel koop een IF JoveticGundogan steeg ook 30k
Je moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef appelen het volgende:
Ik heb dit normale team
Wie komt het blauw maken?
ja, zeker gezien de serie A nou niet echt een topcompetitie isquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat er gewoon kei veel spelers van 90 + zijn?
De pace upgrade van de meeste vind ik veel belachelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
4?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ja is gewoon dezelfde. Dan komt Vela volgende week ook weerquote:
Zat ook net te kijken jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De pace upgrade van de meeste vind ik veel belachelijker
Ach zo duur was hij toch al nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Borja's prijs gaat nu wel door de grond dusbedankt he EA
gelukkig niet neequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo duur was hij toch al niet
Alle 3 de CB's hebben echt goede stats... Campagnaroquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Benatia heeft ook achterlijke stats hoor
Die prijs gaat ook stijgen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had IF Balo gekocht, denk die komt er nooit in, dus zal wel stijgen. Maar ach
alle drie 90 defendingquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alle 3 de CB's hebben echt goede stats... Campagnaro
Di Natale & Balotelli hebben ook echt zieke stats, Cavani niet vergeten.
Campagnaro is 181cm dat zal nooit een goede cb wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF reus en gotze zijn vorige week gewoon gestegen tijdens TOTS hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had IF Balo gekocht, denk die komt er nooit in, dus zal wel stijgen. Maar ach
Nee gaat zakken kijk maar IF Schweini ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die prijs gaat ook stijgen hoorMaar niet zo hard
gelukkig vind jij tots/if spelers toch nutteloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe, ik wist dat hij ging komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig vind jij tots/if spelers toch nutteloos
'quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gaat zakken kijk maar IF Schweini ofzo
Nou ik kom eraan ff wat drinken pakkenquote:
De NIF van Campagnaro is ook echt al goed, met zo'n zieke stat upgrade zou hij het prima moeten doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Campagnaro is 181cm dat zal nooit een goede cb worden
Ik heb Balo gepanic selled bokken met die negerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Tjah naja ik ga kijken wat mijn IF Joveticen waard worden
Leeftijd zegt toch niks over kwaliteit?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen silvers is wel jammer. Di Natale zit elk jaar in het TOTS en dat terwijl hij al zo oud is
Hij is ook nog zo snel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leeftijd zegt toch niks over kwaliteit?
Kijk naar Boschker
Ik ben erbij!! Ging zwaar goed gisteren ouwe. Upload ff mijn zieke longshot hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond clubs?
[..]
geen idee mag wel iets ernstigs zijn
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben erbij!! Ging zwaar goed gisteren ouwe.
NIF mandzukic was ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De NIF van Campagnaro is ook echt al goed, met zo'n zieke stat upgrade zou hij het prima moeten doen.
Je deed het niet beter dan mij, dat kan nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ik
Die potjes daarvoor gingen wel echt ziek goed, jammer van dat gelijke spel. Maar die laatste 2 potjes waren echt schandalig... Wij stoppen nooit op tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ik
WIJ LETTEN GEWOON NIET OP DE TIJDquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die potjes daarvoor gingen wel echt ziek goed, jammer van dat gelijke spel. Maar die laatste 2 potjes waren echt schandalig... Wij stoppen nooit op tijd.
ben benieuwd of die beetje smooth isquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Maver24 het volgende:
die Lichsteiner is wel dope maar ik ga voor Lamela want die vind ik vetter
Je ging wel lekker ja maar qua algeheel spel waren de 2 potjes met Crookk en Tobi het best, die 2 daarna alleen dramaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je deed het niet beter dan mij, dat kan niet
Vanavond doet DS2 mee als het goed is, dan winnen we welquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je ging wel lekker ja maar qua algeheel spel waren de 2 potjes met Crookk en Tobi het best, die 2 daarna alleen drama
dan mogen we niet meer schelden in de party zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond doet DS2 mee als het goed is, dan winnen we wel
Die tandjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
doet ie toch best aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
of deze baas danAlsof je het over de duivel hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.supersport.com(...)wo_joins_Inter_Milan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
65kquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe duur is Neymar tegenwoordig nog op de xbox?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziekquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iets te veel turkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de verdwaalde Alaba en Falcao.
Kut Turken.quote:
'Als', wij gaan de komende 20 jaar niks meer winnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo lang ze maar niet gaan toeteren als ze winnen
Ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan ze alleen nog niet in een nieuw team zetten
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Tim86 het volgende:
lol, arme mensen die TOTS Borja Valero hebben gekocht
dan kan je dit team beter weer verkopen als je denkt er de komende 20 jaar niet mee te gaan winnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
'Als', wij gaan de komende 20 jaar niks meer winnen.
Taiwo wordt 76 en de beste LB in het spel zoals altijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Taiwo en Zarate beide silver volgend jaar
Ik denk dat hij minder snel wordt en minder goede defending en minder heading. Er is echt wel een kans dat hij silver wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Taiwo wordt 76 en de beste LB in het spel zoals altijd.
Nigerianen en minder snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij minder snel wordt en minder goede defending en minder heading. Er is echt wel een kans dat hij silver wordt
bronzes ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nigerianen en minder snel![]()
Ik hoop dat hij goud wordt, zilver is voor mietjes.
Verrassendquote:
Hij is belangrijker geweest voor Juve dan Barzagli. En belangrijker voor Juve dan Borja voor Fiorentina is geweestquote:
Stef als ik hem uit een pakje trek zometeen mag je hem voor een klein prijsje kopen,quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu moet ik weer een nieuw onderbroekje pakken
Niet alle spelers zitten al in WeFut, ik kan ook maar van 6 spelers het ID bekijken de rest wordt niet gevonden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Reemi, waarom kan ik die Serie A TOTS spelers nog niet selecteren in squad builder ?
Op futhead kan het wel gewoon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Reemi, waarom kan ik die Serie A TOTS spelers nog niet selecteren in squad builder ?
druk eens op F5 jungskequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stef als ik hem uit een pakje trek zometeen mag je hem voor een klein prijsje kopen,
Kan welquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Lukt ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die wel ja, probeer eens een van de slechte...
Dat laatste slaat weer nergens op. Je hoopt alleen dat hij gold wordt omdat je hem anders niet wil gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nigerianen en minder snel![]()
Ik hoop dat hij goud wordt, zilver is voor mietjes.
Omdat die nog niet in wefut zit, dommerikquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]!
[..]
[ afbeelding ] Net f5 gedaan, firefox
dus dan kan het nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Omdat die nog niet in wefut zit, dommerik
Hij heet Pascal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan pasqual nergens vinden godverdomme
high/high workratesquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cavani is beter, alleen al om de heading en lengte.
kan niet shoppen manquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed geshopt, die naam. Dat kan beter. [ afbeelding ]
Zilver en brons is gewoon voor mietjes, accepteer het nou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat weer nergens op. Je hoopt alleen dat hij gold wordt omdat je hem anders niet wil gebruiken.
Ik heb eigenlijk in de verdediging niet zon last van je TOTS spelers, maar ik kom gewoon echt niet door je verdediging heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver kut corners die Vertonghen neemt
Naja Ya Konan had er al wel een paar mogen scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk in de verdediging niet zon last van je TOTS spelers, maar ik kom gewoon echt niet door je verdediging heen
Je bent zelf een mietje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zilver en brons is gewoon voor mietjes, accepteer het nou.
Script pakte maar de helft. Deed het 2x, dus spelers stonden er dubbel in. Toen handmatig gedaan, bleek dat ik de dubbele spelers zat in te voeren, dus die stonden er toen 3 dubbel in. Alles weer verwijderd en handmatig ingevoerd.quote:
Nicequote:
Heb ik al een keer gedaan, ik heb niet verloren dus ik heb bewezen dat ik wel wat kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij durft niet fifa te doen tegen mij.
Dan moeten jullie maar niet zonder reden haten op bronzes en nu zelfs ook op silvers wat helemaal nergens op slaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
dan moet je maar dm'en en niet hier posten
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar niet zonder reden haten op bronzes en nu zelfs ook op silvers wat helemaal nergens op slaatIk zeg toch ook niet dat je homo bent als je 80% van je wedstrijden in divisie 1 hebt gespeeld?
Beginnersgeluk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al een keer gedaan, ik heb niet verloren dus ik heb bewezen dat ik wel wat kan.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moeten jullie maar niet zonder reden haten op bronzes en nu zelfs ook op silvers wat helemaal nergens op slaatIk zeg toch ook niet dat je homo bent als je 80% van je wedstrijden in divisie 1 hebt gespeeld?
Host jij maarquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij maakt altijd teams met Serviërs vind ik
Weten we nog niet.quote:
BDIL altijd 's nachtsquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Lang geleden dat ik vandermar of BDIL hier heb zien posten
Sowiesoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
SOrry voor die sweat dat was per ongeluk
Echt wel Bahquote:
je bent de , vergetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
vanaf hoelaat zit de TOTS Serie A in paketten ?
Jij niet denk ik nee.quote:
quote:
Hangt ervan af waar het is. Ik ging toen met die JJ2-meeting helemaal naar Eindhoven maar dat was best ver.quote:
Even kijken of ik de mijne kan verkopen voor 13k (4222)quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had alle BIN's opgekocht voor 800c-2200c geloof ik.
Ik dacht dat je uit eindhoven kwamquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar het is. Ik ging toen met die JJ2-meeting helemaal naar Eindhoven maar dat was best ver.
Je loopt teveel met de bal vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat mijn verdedigers toch de hele tijd bij die Corners stonden te doenMaar feli dit was wel een terechte overwinning
Ik kom er altijd zo slecht doorheen bij jou
Dat werkt normaal juist super goed, alleen contain jijquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je loopt teveel met de bal vind ik
Desalniettemin had ik gewoon mazzel met die hoekschop + jij maakte een eigen goal.
QFTquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt niet he , uit Eindhoven komen de eckte bazen van de club zoals de users onder jou post.
Eindhoven is wel chill. Chick waar ik mee bezig ben komt daar ook vandaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt niet he , uit Eindhoven komen de eckte bazen van de club zoals de users onder jou post.
HOE HEET ZEquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eindhoven is wel chill. Chick waar ik mee bezig ben komt daar ook vandaan.
Gewoon interesse :p weet je wel welke middelbare school ze zat?quote:
Eindhoven is best groot toch?quote:
Ik ken iedereenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon interesse :p weet je wel welke middelbare school ze zat?
Gaan we weer haten?quote:
FC Eindhovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet tegen iemand met Lucas op CDM![]()
![]()
Leek me sarcastisch aangezien je je het hele jaar nog niet zo positief over PSV hebt uitgelatenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben een keer positief over PSV en dan is het nog niet goed.
Dit.quote:
Ik contain amper, ik zet gewoon druk met het computergestuurde poppetje, en dan pak ik zelf de meest logische afspeel mogelijkheid (die dek ik dan af) en dan op het goede moment druk zetten/containen en je hebt de balquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat werkt normaal juist super goed, alleen contain jij? Waar de meeste super veel moeite hebben met die bal dan afpakken gaat dat bij jou super makkelijk
Oke, ik wist het niet daarom vroeg ik hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik contain amper, ik zet gewoon druk met het computergestuurde poppetje, en dan pak ik zelf de meest logische afspeel mogelijkheid (die dek ik dan af) en dan op het goede moment druk zetten/containen en je hebt de bal
okquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
wat een kut opdracht. Ben nu al de hele middag bezig om voor school mijn opdracht af te maken m.b.t. consolideren. Als ik het 'volgens het boek en mijn idee' op de juiste manier doe dan heb ik een verschil. Als ik het doe hoe het volgens mij net niet moet, dan komt die uit
Mja, het is ook een beetje gelukquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ik wist het niet daarom vroeg ik hetMaar dat is toch te ingewikkeld voor de meeste, moet ik alleen iets anders bedenken als ik tegen jou speel
Ergste is nog dat hij er ook nog een op de lat kopte. Mijn verdedigers stonden echt niet op te lettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mja, het is ook een beetje gelukDat ik met Ronaldinho een kopbal scoor
![]()
![]()
Hij had ook beter Godze kunnen heten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ergste is nog dat hij er ook nog een op de lat kopte. Mijn verdedigers stonden echt niet op te letten
TOTS Gotze is zo sterk voor zon klein menneke
Je moet nu ook geen packs openen jungskequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ja hoor, net nog Marchetti in mijn pak.
Was het maar over 35 minuten.![]()
![]()
Dit is volgens mij ook het stomste moment om pakjes te kopen, want alle IF's zijn eruit, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ja hoor, net nog Marchetti in mijn pak.
Was het maar over 35 minuten.![]()
![]()
ongeveer 2 x 0,49quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Michaelvanb het volgende:
wat zal ongeveer de prijs van lamela worden?
Bij de Saturn ja. Btw weg emee + cashback.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
Zoek voor iemand een tablet tot 150 euro, wie was dat laatst die er eentje gekocht. Volt ofzo?
Moet je ff kijken bij de Saturn daar zijn ze in de aanbieding plus 21 korting plus 50 euro samsung teruggeefquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
Zoek voor iemand een tablet tot 150 euro, wie was dat laatst die er eentje gekocht. Volt ofzo?
Zat wel bij Saturn te kijken maar dan zal hij wel 7 inch gehad hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij de Saturn ja. Btw weg emee + cashback.
Haal gewoon samsung tab 2 7inch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
17,4% korting eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je ff kijken bij de Saturn daar zijn ze in de aanbieding plus 21 korting plus 50 euro samsung teruggeef
Het is voor mijn oma dus ik denk dat 10 inch geschikter isquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Haal gewoon samsung tab 2 7inch.
219 - cashback = 169.
Kun je beter iets meer betalen als dat je minder betaald voor een kruidvat tab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Mijn oma is ook helemaal into the computers ineens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is voor mijn oma dus ik denk dat 10 inch geschikter is
Ik zeg wel dat ze meer moet dokken
Samsung tab 2 10.1ichquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is voor mijn oma dus ik denk dat 10 inch geschikter is
Ik zeg wel dat ze meer moet dokken
Snap sowieso niet waarom ze moeilijk doet over de prijs
http://www.saturn.nl/mcs/(...)angId=-11#infoTabNavquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Samsung tab 2 10.1ich
329 - cashback = 279![]()
Iets meer dokken dus.
Komt door al die bejaarden spelletjes zoals wordfeudquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn oma is ook helemaal into the computers ineens.
Grandma's gonna take over! BEL DE POLITIE!
Oma's op WeFUT straks.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt door al die bejaarden spelletjes zoals wordfeud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |