PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Die zit erin hoorquote:
Ik dacht meteen hetzelfdequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
Snel koop een IF JoveticGundogan steeg ook 30k
Je moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef appelen het volgende:
Ik heb dit normale team
Wie komt het blauw maken?
ja, zeker gezien de serie A nou niet echt een topcompetitie isquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat er gewoon kei veel spelers van 90 + zijn?
De pace upgrade van de meeste vind ik veel belachelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
4?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ja is gewoon dezelfde. Dan komt Vela volgende week ook weerquote:
Zat ook net te kijken jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De pace upgrade van de meeste vind ik veel belachelijker
Ach zo duur was hij toch al nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Borja's prijs gaat nu wel door de grond dusbedankt he EA
gelukkig niet neequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo duur was hij toch al niet
Alle 3 de CB's hebben echt goede stats... Campagnaroquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Benatia heeft ook achterlijke stats hoor
Die prijs gaat ook stijgen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had IF Balo gekocht, denk die komt er nooit in, dus zal wel stijgen. Maar ach
alle drie 90 defendingquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alle 3 de CB's hebben echt goede stats... Campagnaro
Di Natale & Balotelli hebben ook echt zieke stats, Cavani niet vergeten.
Campagnaro is 181cm dat zal nooit een goede cb wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF reus en gotze zijn vorige week gewoon gestegen tijdens TOTS hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had IF Balo gekocht, denk die komt er nooit in, dus zal wel stijgen. Maar ach
Nee gaat zakken kijk maar IF Schweini ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die prijs gaat ook stijgen hoorMaar niet zo hard
gelukkig vind jij tots/if spelers toch nutteloosquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe, ik wist dat hij ging komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig vind jij tots/if spelers toch nutteloos
'quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gaat zakken kijk maar IF Schweini ofzo
Nou ik kom eraan ff wat drinken pakkenquote:
De NIF van Campagnaro is ook echt al goed, met zo'n zieke stat upgrade zou hij het prima moeten doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Campagnaro is 181cm dat zal nooit een goede cb worden
Ik heb Balo gepanic selled bokken met die negerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Tjah naja ik ga kijken wat mijn IF Joveticen waard worden
Leeftijd zegt toch niks over kwaliteit?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen silvers is wel jammer. Di Natale zit elk jaar in het TOTS en dat terwijl hij al zo oud is
Hij is ook nog zo snel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leeftijd zegt toch niks over kwaliteit?
Kijk naar Boschker
Ik ben erbij!! Ging zwaar goed gisteren ouwe. Upload ff mijn zieke longshot hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond clubs?
[..]
geen idee mag wel iets ernstigs zijn
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben erbij!! Ging zwaar goed gisteren ouwe.
NIF mandzukic was ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De NIF van Campagnaro is ook echt al goed, met zo'n zieke stat upgrade zou hij het prima moeten doen.
Je deed het niet beter dan mij, dat kan nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ik
Die potjes daarvoor gingen wel echt ziek goed, jammer van dat gelijke spel. Maar die laatste 2 potjes waren echt schandalig... Wij stoppen nooit op tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had mij eens moeten zien in de spits toen jij weg was, boh. Jammer van de laatste 2 potjes die we deden alleen... het was iets te laat denk ik
WIJ LETTEN GEWOON NIET OP DE TIJDquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die potjes daarvoor gingen wel echt ziek goed, jammer van dat gelijke spel. Maar die laatste 2 potjes waren echt schandalig... Wij stoppen nooit op tijd.
ben benieuwd of die beetje smooth isquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:09 schreef Maver24 het volgende:
die Lichsteiner is wel dope maar ik ga voor Lamela want die vind ik vetter
Je ging wel lekker ja maar qua algeheel spel waren de 2 potjes met Crookk en Tobi het best, die 2 daarna alleen dramaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je deed het niet beter dan mij, dat kan niet
Vanavond doet DS2 mee als het goed is, dan winnen we welquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je ging wel lekker ja maar qua algeheel spel waren de 2 potjes met Crookk en Tobi het best, die 2 daarna alleen drama
dan mogen we niet meer schelden in de party zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vanavond doet DS2 mee als het goed is, dan winnen we wel
Die tandjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
doet ie toch best aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
of deze baas danAlsof je het over de duivel hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.supersport.com(...)wo_joins_Inter_Milan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
65kquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe duur is Neymar tegenwoordig nog op de xbox?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()