Niet goed schoon? Opdonderen en leren werken voor je geld!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Fuck dat, ga toch geen klein kind 25 cent geven om mijn auto schoon te maken
Krijg ik hem half schoon en onder de krassen terug. No way
Profesioneel kunnen ze dat vele malen beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt zelf niet stofzuigen want dan wordt 'ie lelijk?
Als ik een auto had van 500 euro vond ik het niet erg om dat door kinderen te laten doen. Met mijn auto maar ff nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:43 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Niet goed schoon? Opdonderen en leren werken voor je geld!
Jij hebt toch een of andere eco autoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als ik een auto had van 500 euro vond ik het niet erg om dat door kinderen te laten doen. Met mijn auto maar ff niet
jij bent windows 8 man!quote:
Jup, had je die niet gezien vorige keer? Die wittequote:
Ahja, focusje toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, had je die niet gezien vorige keer? Die witte
Niet haten op de Polo's uit '96quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als ik een auto had van 500 euro vond ik het niet erg om dat door kinderen te laten doen. Met mijn auto maar ff niet
focusJEquote:
Dat doe ik welquote:
10% veertjesquote:
weltrustenquote:
Zit met hetzelfde probleem hier, maar ik wil niet met veertjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:48 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil wel een dekbed maar dan 200 x 200. Anders moet ik allemaal nieuwe overtrekken gaan kopen.
Ik had even zin om te stangenquote:
fladderquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde probleem hier, maar ik wil niet met veertjes
quote:
Mja dons vind ik ook niet heel fijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde probleem hier, maar ik wil niet met veertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |