Make a wish, make a wishquote:
mwahquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Luukiemaster het volgende:
Refurbished is echt zo slecht dan? Prijsverschil niet waard?
Dissapointquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef LompeHork het volgende:
Een fucking pot met wat paarse shit erin? iBood, I am dissapoint.
en het groeit !quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef LompeHork het volgende:
Een fucking pot met wat paarse shit erin? iBood, I am dissapoint.
Doe dat danquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Crutch het volgende:
Echt hoor, ik koop en partij gladen bij de Action en pak ze vervolgens apart in een luxe doosje met een fancy logo en verkoop ze voor ¤ 9,99 per stuk.
Komt je bekend voorquote:
Er moet nog iets paars of blauws in! Mag van mij ook van glad zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Crutch het volgende:
Echt hoor, ik koop en partij gladen bij de Action en pak ze vervolgens apart in een luxe doosje met een fancy logo en verkoop ze voor ¤ 9,99 per stuk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit dus, echt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Crutch het volgende:
Echt hoor, ik koop en partij gladen bij de Action en pak ze vervolgens apart in een luxe doosje met een fancy logo en verkoop ze voor ¤ 9,99 per stuk.wie koopt dit nou?
Nou enquote:![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]Nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja dit dus, echt hoorwie koopt dit nou?
[..]
Nou en
Kende hem ook niet btw
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]het is blauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja dit dus, echt hoorwie koopt dit nou?
[..]
Nou en
koop het!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
als je hem in bed gooit, ben je alsnog een ster in bed!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
Stel je bent weer eens voortijdig klaargekomen tijdens de seks dan is deze gadget is het ideale gebaar
Bwehehe, ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef wolfrolf het volgende:
Stel je bent weer eens voortijdig klaargekomen tijdens de seks dan is deze gadget is het ideale gebaar
Nee! Koop het zelf!quote:
Pas op voor gladscherven!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je hem in bed gooit, ben je alsnog een ster in bed!
laat uw gasten versteld staan!
:dquote:
IK HEB ER AL 10!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehe, ik moest hardop lachen
[..]
Nee! Koop het zelf!
Het is geen glasquote:
Lies and slander!quote:
Kristal is blauw, jouw naam is blauw, jij moet het kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bwehehe, ik moest hardop lachen
[..]
Nee! Koop het zelf!
Heb eigenlijk alleen ervaring met refurbished harddisks en dat waren over het algemeen HELE slechte ervaringen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Luukiemaster het volgende:
Refurbished is echt zo slecht dan? Prijsverschil niet waard?
top idee!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:32 schreef LompeHork het volgende:
"Hier schat, een potje met wat blauwige meuk"
"Nou leuk"
"Ja, ben je niet blij met me?"
"Nee"
Dit gaat werken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kristal is blauw, jouw naam is blauw, jij moet het kopen
mn lies heb ik wel last van jaquote:
Moeders zijn subjectiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben niet lelijk aldus mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
haha lul, in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn lies heb ik wel last van ja![]()
wrijf het er maar weer in lul
jou naar is Kristal, daarom koop hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kristal is blauw, jouw naam is blauw, jij moet het kopen
Zie mijn editquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik weiger tot aanschaf over te gaan
Staat toch leuk, kan je vrouw meteen zien hoeveel je wel niet om haar geeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik weiger tot aanschaf over te gaan
quote:
ikquote:
Klopt wel.quote:
Ik geloof dat het minder subtiel is dan de scheidingspapieren voor haar neus donderen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Staat toch leuk, kan je vrouw meteen zien hoeveel je wel niet om haar geeft.
Jij bent dan ook een belieberquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt wel.
[..]
Ik geloof dat het minder subtiel is dan de scheidingspapieren voor haar neus donderen.
heb ik toch al doosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |