Whutquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die box?
die koop jequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die box?
Volgens mij is er 1 keer 1 van 250 geweest. Maar vandaag was 100 hoogstequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef Luukiemaster het volgende:
Is die van ¤40 echt altijd zo teleurstellend? Wat is eigenlijk de duurste box, die van 100?
en dan zo van ; je klikt niet op de jusite plek 'quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef Prowl het volgende:
Ja poep heej, ik klikte op het plaatje op de juiste plek en nog geen box!
die van 250 wil ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 keer 1 van 250 geweest. Maar vandaag was 100 hoogste
En dan krijg je dus willekeurige bulkzooi? Is het niet voor meer 2e hands te verkopen wat er in zitquote:
jawelquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan krijg je dus willekeurige bulkzooi? Is het niet voor meer 2e hands te verkopen wat er in zit?
Damn, 250.. wat zou daar dan allemaal wel niet inzittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij is er 1 keer 1 van 250 geweest. Maar vandaag was 100 hoogste
Jup, hopelijk nu weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef tralalala het volgende:
Vannacht kwam na de eerste box bijna gelijk de tweede.
Volgens mij hadden die lui een laptop wat speakers en crapquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Damn, 250.. wat zou daar dan allemaal wel niet inzitten
pure aidsquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Een te dure NAS ofzo, waar je geen flikker aan hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
ernaast grijpenquote:
t stelde iig geen kut voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die lui een laptop wat speakers en crap
De een had een dure espresso machine, rest weet ik niet meer
CAPTCHA, je krijgt bij box nu een plaatje met een klein zwart vakje, die moet je klikken en dan kom je pas bij details.quote:
die met letters was beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
CAPTCHA, je krijgt bij box nu een plaatje met een klein zwart vakje, die moet je klikken en dan kom je pas bij details.
Werkt opzicht prima, tot die van net dan.
Vannacht de eerste was een echte CAPTCHA met letters en nummers
Ik wilde vannacht iets met mn telefoon kopen maar dan werkt die captcha dus ook voor geen kut.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
CAPTCHA, je krijgt bij box nu een plaatje met een klein zwart vakje, die moet je klikken en dan kom je pas bij details.
Werkt opzicht prima, tot die van net dan.
Vannacht de eerste was een echte CAPTCHA met letters en nummers
fuck noquote:
ibood claimt dat het wel kan, maar is niet handig iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Ik wilde vannacht iets met mn telefoon kopen maar dan werkt die captcha dus ook voor geen kut.
echt wel, veel minder mensen die gaan klikkenquote:
Jewel, maar als je daar op drukt eerst die captcha, daarna pas wat je normaal zietquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef OhNoes het volgende:
Dus er is geen "Ik neem er een" knop meer?
ik neem er twee!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef OhNoes het volgende:
Dus er is geen "Ik neem er een" knop meer?
Daar zit je juist goed, daar is die aan het laden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel een beetje frusti.
Zo hee helemaal zitten blurrenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel een beetje frusti.
slechtquote:
Maar dat is toch best te scripten, dat je gewoon direct naar de link gaat van de details-pagina?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Jewel, maar als je daar op drukt eerst die captcha, daarna pas wat je normaal ziet
Oh, kan dat plaatje later nog komen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar zit je juist goed, daar is die aan het laden.
Ik had alleen het woord "query verzenden" daar kon je op klikken maar deed niks.
Later kreeg ik 2 keer wat jij had en dan komt het plaatje.
Als je dat direct in het begin had kwam je er door.
Kan dus niet, CAPTCHA = PASS moet er eerst komen (kan niet coderen maar zoiets zal het zijn)quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Maar dat is toch best te scripten, dat je gewoon direct naar de link gaat van de details-pagina?
alleen de eerstequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef LompeHork het volgende:
Ik kreeg eens deze:
[ afbeelding ]wat moet je d'r mee?
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Kan dus niet, CAPTCHA = PASS moet er eerst komen (kan niet coderen maar zoiets zal het zijn)
Nou die heb ik gehad en het zijn echt kutdingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Jimbo het volgende:
die kussens mogen wel weer een keer langskomen.
dit is de 6e keer al dat die koffiemachine er is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |