Alcohol is een harddrug volgens jou?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Liever tabak dan gelegaliseerde harddrugs
Ik ben zo yolo meidquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
Wp; dan hebben we het nog niet over je hoge yolo gehalte gehad
Softdrug toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ja dat is het lees die ene wet,maar eens.
Alcohol is een harddrug. gaan jaarlijks meer mensen aan dood dan aan roken.quote:
Omdat ik bijv. verzamelalbums van voetbalplaatje niet wil weggooienquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo naar zolder als je er niks mee doet
Je hebt een puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat ik bijv. verzamelalbums van voetbalplaatje niet wil weggooienJeugdherrineringen
Teveel moeite ingestopt als klein kind omdat compleet te krijgen om het nu zomaar de vuilnisbak in te flikkeren
jij bent mijn nieuwe FOK! vriendjequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Als alcohol een softdrug is,waarom gaan er zoveel mensen aan dood dan?
okequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent mijn nieuwe FOK! vriendje
Alcohol dood ook geen mensen, dingen zoals nierfalen en harde klappen doen dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug. gaan jaarlijks meer mensen aan dood dan aan roken.
want aan roken gaat niemand dood. de kans op longkanker word verhoogt door roken, het veroorzaakt het niet.
quote:
Moet je nie aan mij vragen ik drink niet. Maar wiet is ook een softdrug en kan je ook flink naar de Filistijnen helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Als alcohol een softdrug is,waarom gaan er zoveel mensen aan dood dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |