Alcohol is een harddrug volgens jou?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Liever tabak dan gelegaliseerde harddrugs
Ik ben zo yolo meidquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
Wp; dan hebben we het nog niet over je hoge yolo gehalte gehad
Softdrug toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ja dat is het lees die ene wet,maar eens.
Alcohol is een harddrug. gaan jaarlijks meer mensen aan dood dan aan roken.quote:
Omdat ik bijv. verzamelalbums van voetbalplaatje niet wil weggooienquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo naar zolder als je er niks mee doet
Je hebt een puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat ik bijv. verzamelalbums van voetbalplaatje niet wil weggooienJeugdherrineringen
Teveel moeite ingestopt als klein kind omdat compleet te krijgen om het nu zomaar de vuilnisbak in te flikkeren
jij bent mijn nieuwe FOK! vriendjequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Als alcohol een softdrug is,waarom gaan er zoveel mensen aan dood dan?
okequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent mijn nieuwe FOK! vriendje
Alcohol dood ook geen mensen, dingen zoals nierfalen en harde klappen doen dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug. gaan jaarlijks meer mensen aan dood dan aan roken.
want aan roken gaat niemand dood. de kans op longkanker word verhoogt door roken, het veroorzaakt het niet.
quote:
Moet je nie aan mij vragen ik drink niet. Maar wiet is ook een softdrug en kan je ook flink naar de Filistijnen helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Als alcohol een softdrug is,waarom gaan er zoveel mensen aan dood dan?
Amen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef TienVingers het volgende:
Het is allemaal slechter voor je dan water of appelsap
En roken is natuurlijk totaal niet schadelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
want aan roken gaat niemand dood. de kans op longkanker word verhoogt door roken, het veroorzaakt het niet.
Dan moet jij jezelf eens goed in lezen voordat je dingen roept die niet waar zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je nie aan mij vragen ik drink niet. Maar wiet is ook een softdrug en kan je ook flink naar de Filistijnen helpen.
Okee wanneer jij in een tijdsbestek van een aantal uur (bijv 3) een aantal flessen zware drank achterover tikt is hoogstwaarschijnlijk fataal voor jou. wanneer jij in die zelfde tijd 2 pakjes sigaretten zou roken dan overleef je datquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alcohol dood ook geen mensen, dingen zoals nierfalen en harde klappen doen dat.
Zo kan je alles wel redeneren.
Als je in een tijdsbestek van 2 uur 5 liter water zou drinken zou je ook doodgaan, dus water is slechter dan roken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee wanneer jij in een tijdsbestek van een aantal uur (bijv 3) een aantal flessen zware drank achterover tikt is hoogstwaarschijnlijk fataal voor jou. wanneer jij in die zelfde tijd 2 pakjes sigaretten zou roken dan overleef je dat
Staat op plek 4 geloof ik van meest schadelijke drugs, gewoon net onder heroïne en shit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf eens goed in lezen voordat je dingen roept die niet waar zijn.
Alcohol is een harddrugs. Van die mensen die zich zelf de tyfus inzuipen en dan dat ik af en toe een blowtje doe is oh wat erg
Geen oorzaak, wel de aanleiding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het is schadelijk dat ontken ik niet. verhoging van kans op longkanker enzquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En roken is natuurlijk totaal niet schadelijk
Ik zei; softdrug TOCH?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf eens goed in lezen voordat je dingen roept die niet waar zijn.
Alcohol is een harddrugs. Van die mensen die zich zelf de tyfus inzuipen en dan dat ik af en toe een blowtje doe is oh wat erg
Maar een beetje alcohol is nog wel gezond, is dat met een beetje xtc ook nog?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Okee wanneer jij in een tijdsbestek van een aantal uur (bijv 3) een aantal flessen zware drank achterover tikt is hoogstwaarschijnlijk fataal voor jou. wanneer jij in die zelfde tijd 2 pakjes sigaretten zou roken dan overleef je dat
Waarom domme?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
omg pizza en fokit tegelijk in een topic met een (domme imo) discussie over drank en roken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
omg pizza en fokit tegelijk in een topic met een (domme imo) discussie over drank en roken
Ja volgens mij was dat met wijn toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar een beetje alcohol is nog wel gezond, is dat met een beetje xtc ook nog?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef supersof het volgende:
daar heb ik geen bron voor nodig. als jij binnen 3 uur 5 flessen vodka achter je kiezen hebt ben je zo goed als doodquote:
niet per dagquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat met wijn toch?
Als je paar wijntjes drinkt,per dag is het gezond voor de...
weet niet precies waarvoor.
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat met wijn toch?
Als je paar wijntjes drinkt,per dag is het gezond voor de...
weet niet precies waarvoor.
Denk het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
Maar ik denk niet xtc ook maar iets van gezond heeft.
Dat je water drinkt dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
Jawel, 1 glas rode wijn per dag is goed voor je.quote:
Oh ik heb niet gelezen ofzoquote:
Af en toe XTC is wel goed voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
Schei uit manquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Af en toe XTC is wel goed voor je.
Maar een paar glazen niet.Daarbij is het niet alleen goed voor je, het verhoogt (volgens mij) je weerstand enigzins, toch neem je alcohol in, en dat is hoe dan ook slecht voor je lever.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, 1 glas rode wijn per dag is goed voor je.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit manze hebben nog geen schadelijke lange termijn gevolgen ontdekt maar dat wil niet zeggen dat het meteen goed is
Ja maar geheelonthouders hebben weer meer kans op andere dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar een paar glazen niet.Daarbij is het niet alleen goed voor je, het verhoogt (volgens mij) je weerstand enigzins, toch neem je alcohol in, en dat is hoe dan ook slecht voor je lever.
Lolly's eten helptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Uiteraardbol het volgende:
Lekker kaakschaatsen toch xd xd yolo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben trouwens niet van de alcohol of drugs of tabak ik heb liever appelsap met dropjes en kauwgom
pas 17.15 zit ik weer in de bus naar huisquote:
Er worden delen van de hersenen geactiveerd die anders ongebruikt blijven. Ook na de uitwerking van de XTC hebben ze een boost gekregen. Tenminste ik ben vrij zeker dat ik dit heb gelezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit manze hebben nog geen schadelijke lange termijn gevolgen ontdekt maar dat wil niet zeggen dat het meteen goed is
Waar ben je danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
pas 17.15 zit ik weer in de bus naar huisEn dan een uur en tien minuten met de bus
nee gen dropjes, fruitsnoep is lekkerderquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben trouwens niet van de alcohol of drugs of tabak ik heb liever appelsap met dropjes en kauwgom
Ik heb hele dozen vol jeugd sediment op de zolder gedeponeerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enigste die dat doet
Ook goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nee gen dropjes, fruitsnoep is lekkerder
een uur en tien minuten verwijdert van mijn woonplaatsquote:
Het blijft imo altijd beter om absoluut geen drugs, dus ook geen alcohol te gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar geheelonthouders hebben weer meer kans op andere dingen.
Zo lang?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
pas 17.15 zit ik weer in de bus naar huisEn dan een uur en tien minuten met de bus
Wat moet je in dat gat danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
een uur en tien minuten verwijdert van mijn woonplaats
Doesburg
verwijderd*quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Doesburg
Werken op kantoor.quote:
jaquote:
Saai leven dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het blijft imo altijd beter om absoluut geen drugs, dus ook geen alcohol te gebruiken.
Ik bedoel van die peuken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb ik geen bron voor nodig. als jij binnen 3 uur 5 flessen vodka achter je kiezen hebt ben je zo goed als dood
waarom doe je het dan nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het blijft imo altijd beter om absoluut geen drugs, dus ook geen alcohol te gebruiken.
Dus de klacht is eigenlijk dat je geen controle hebt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik veel bier drink heb ik soms moeite met de avond herinneren
als ik veel rook heb ik daar geen moeite mee liever mn longen dan mijn hersenen
Sowieso dat 7 en 8 moeten worden afgekeurd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog geen aanvulling op het correctievoorschrift m&o
is common knowledge manquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus de klacht is eigenlijk dat je geen controle hebt?
Nee,de klacht is dat jullie niet wisten dat alcohol een harddrug isquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg toch veelquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedden dat we met aanvulling toch nog een dikke norm krijgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dat 7 en 8 moeten worden afgekeurd.
Ik heb anders nog nooit iemand gezien die 2 pakjes volledig leeg rookt in drie uur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is common knowledge man![]()
ik wil wel keertje wedje met je maken.
jij 5 flessen drank ik 2 pakjes peuken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Doesburg
Niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand gezien die 2 pakjes volledig leeg rookt in drie uur.
Ja, dat is waarom ik kan stoppen met het nuttigen van alcohol wanneer ik wil. En rokers kunnen dat ook hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Nee,de klacht is dat jullie niet wisten dat alcohol een harddrug is
Het was veel te lang blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wedden dat we met aanvulling toch nog een dikke norm krijgen?Heb nog niemand gehoord die het best te doen vond, behalve ik natuurlijk
omdat het in principe zonde is. zoveel nicotine heb je niet nodigquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand gezien die 2 pakjes volledig leeg rookt in drie uur.
ROLO'S ZIJN HARDDRUGS! JE HEBT GEEN CONTROLE MEER! SNEL, KICK AF!quote:
Harddrugs zijn per definitie verslavend? Bron?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is waarom ik kan stoppen met het nuttigen van alcohol wanneer ik wil. En rokers kunnen dat ook hè.
Hoe weet je dan dat je het overleeft? Kom eens met een bron of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat het in principe zonde is. zoveel nicotine heb je niet nodig
Bullshit. Was na 2 uur klaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is waarom ik kan stoppen met het nuttigen van alcohol wanneer ik wil. En rokers kunnen dat ook hè.
[..]
Het was veel te lang blijkbaar.
Mijn biologieboek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Harddrugs zijn per definitie verslavend? Bron?
Jaquote:
OMG NEE IK HEB MEZELF NIET MEER IN DE HAND. IEMAND HELP!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
ROLO'S ZIJN HARDDRUGS! JE HEBT GEEN CONTROLE MEER! SNEL, KICK AF!
Ja, ik ook. Geen lange berekeningen of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik vond 'm eerder kort?
Wat liefquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
Dr.Nick speciaal voor jou dit lekkerding in mijn UI
Ik wil het wel keertje testen voor je is dat bron genoeg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je het overleeft? Kom eens met een bron of zo.
Dat is een levensstijlquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
alcoholverslaafde zijn geen verslaafde natuurlijk
dom van me
Jongen, er zijn genoeg mensen die alcohol drinken zonder verslaafd te raken. Er zijn daarentegen maar weinig rokers die peuken kunnen blijven roken zonder (lichtelijk) verslaafd te raken. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
alcoholverslaafde zijn geen verslaafde natuurlijk
dom van me
Ik ken mensen die de allereerste vraag fout hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Geen lange berekeningen of zo.
Ga je gang, wel filmen dan hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wil het wel keertje testen voor je is dat bron genoeg?
Wat was die ook al weer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de allereerste vraag fout hebben___!!!!
Ik kan makkelijk een dag zonder peuken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, er zijn genoeg mensen die alcohol drinken zonder verslaafd te raken. Er zijn daarentegen maar weinig rokers die peuken kunnen blijven roken zonder (lichtelijk) verslaafd te raken. Daar gaat het om.
dat maakt alcohol niet minder dodelijk hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, er zijn genoeg mensen die alcohol drinken zonder verslaafd te raken. Er zijn daarentegen maar weinig rokers die peuken kunnen blijven roken zonder (lichtelijk) verslaafd te raken. Daar gaat het om.
Oh en dit. en als je dit niet kan ben je triest imoquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk een dag zonder peuken.
Ja, een dag, probeer eens een week?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk een dag zonder peuken.
Voor het grote deel van de mensen is alcohol nuttigen niet dodelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat maakt alcohol niet minder dodelijk hoor
Oh die, tering.quote:
Een maand is mij gelukt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, een dag, probeer eens een week?
[..]
Voor het grote deel van de mensen is alcohol nuttigen niet dodelijk.
Zou je dat nog een keer lukken? Dus als je nu gelijk zou beginnen?quote:
Nee man, die bedrijfsleider !!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh die, tering.Sowieso dat die accountant gelijk heeft natuurlijk.
Ik zie mezelf niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef xcachet het volgende:
Dr.Nick speciaal voor jou dit lekkerding in mijn UI
Die weet het vast wel allemaal, daarom huurt hij een accountant in! EINZ!quote:
Denk het niet,want een peuk bij een biertje is gewoon lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou je dat nog een keer lukken? Dus als je nu gelijk zou beginnen?
Ik DM wel evenquote:
Even kijken dan xdquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er staat een pica van mij in het users topic
Minilaptop xdquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
hey, weet iemand een lichte, goede laptop voor school?
even op tweakers kijken ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
(2e hands) MacBook Airquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef xcachet het volgende:
Zelfgemaak?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
Ondertussen in de krokante krab...
[ afbeelding ]
Wat is tweakers dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
even op tweakers kijken ofzoBudget? en wat moet er mee gebeuren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
zet mij in de rij![]()
ik wil ook krabburger proeven
Dan is eigenlijk MacBook Air ongeveer de enige / een van de weinige perfecte oplossingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is tweakers nou weer dan?
Budget maakt niet heel veel uit en ik moet hem voor volgend jaar elke dag voor school gebruiken. Dus wel snel en gemakkelijk in gebruik. En niet zwaar
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
zet mij in de rij![]()
ik wil ook krabburger proeven
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
echt alleen die? MacBook pro dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan is eigenlijk MacBook Air ongeveer de enige / een van de weinige perfecte oplossingen.
Echt nietquote:
http://tweakers.net/pricewatch/329589/msi-s30-0m-030nl.htmlquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is tweakers dan?
Budget maakt niet heel veel uit en ik moet hem voor volgend jaar elke dag voor school gebruiken. Dus wel snel en gemakkelijk in gebruik. En niet zwaar
Wie is Leendert nou weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef TienVingers het volgende:
Z
[..]
Zet mij erin met het lichaam van Leendert en als hoofd mijn UI'tje
quote:
Ohja kan je doen maar die is niet goedkoper en wel dikker.quote:
Zolang ze niet met autocad, photoshop of dat soort programma's gaat werken is dit bullshitquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan is eigenlijk MacBook Air ongeveer de enige / een van de weinige perfecte oplossingen.
Ze zijn heel makkelijk in gebruik, starten snel op en goed mee te nemenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang ze niet met autocad, photoshop of dat soort programma's gaat werken is dit bullshit
ja en superoverpriced als je er alleen word op gaat draaienquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze zijn heel makkelijk in gebruik, starten snel op en goed mee te nemen
Dat is een goede! Thnxquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/329589/msi-s30-0m-030nl.html
Zoiets?
Heb je die zelf ook dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja kan je doen maar die is niet goedkoper en wel dikker.
Plus de Air 11 inch werkt prima, schermgrootte wen je aan
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
Haha, al die examenkanidaten die morgen op vakantie wilde gaan.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zat zonet te zeuren over een wijnrek ja, en of ie goedkoper kon dan 7 euroga ik naar de hergebruik.. 1 euro
HOU JE BEK HEB MOETE CANCELLEquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
Haha, al die examenkanidaten die morgen op vakantie wilde gaan.
Een winstopslag van 100%.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat wel aan die te denken alleen snap niet waar Apple hun prijs op baseert?
Op prijzen van concurrenten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, krijg je dan een mooi metalen rek of zo'n plastic ding?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat krijg je dan
oh een houten opvouwbare rek die ik kan vervenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, krijg je dan een mooi metalen rek of zo'n plastic ding?
Oh, nice.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh een houten opvouwbare rek die ik kan verven
Op de waarde van het desbetreffende product + winst makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer omdat 't Apple is denk ik. Dan is alles duur. Status..quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Op prijzen van concurrenten?
EDIT: Oh ik las Appie
Op vraag/aabod
Ze hebben natuurlijk ook een beetje een monopolie als je ervan uitgaat dat hun OS een hele andere markt heeft dan Windows pc'squote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer omdat 't Apple is denk ik. Dan is alles duur. Status..
Als een bedrijf een bekende ster wilt inhuren voor een campagne betalen ze daar bij bijvoorbeeld Rihanna ook veel meer voor dan voor bijvoorbeeld 'Keri Hilson'quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meer omdat 't Apple is denk ik. Dan is alles duur. Status..
Die made in China laptop's kost hen geen 1.000 euro denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op de waarde van het desbetreffende product + winst maken
Het is made in California.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die made in China laptop's kost hen geen 1.000 euro denk ik
Als je een made-in-china laptop 1 keer laat vallen ligt die gelijk in 1000 stukjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die made in China laptop's kost hen geen 1.000 euro denk ik
Denk je nou echt dat alles uit die dingen uit California komt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is made in California.
toch?
Staat er wel op in ieder geval.
Alleen ontworpen daar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is made in California.
toch?
Staat er wel op in ieder geval.
Kan tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat alles uit die dingen uit California komt?Daar worden ze in elkaar gezet, maar de rest komt gewoon uit China.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek. Anders wordt het weer een useless niets doen vakantie
Waar worden ze dan gemaakt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Als je een made-in-china laptop 1 keer laat vallen ligt die gelijk in 1000 stukjes
Hoezo een maand?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het eigenlijk ook wel makkelijker, ik heb maar een maand.Een maand niks doen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, dingen met vrienden doen, fuck werken.
Mondelinge examens zijn begin juli, voortentamen voor wiskunde B is eind juli. Dus tot die tijd vind ik niet dat ik vakantie heb.quote:
huh wat? examens zijn nu tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mondelinge examens zijn begin juli, voortentamen voor wiskunde B is eind juli. Dus tot die tijd vind ik niet dat ik vakantie heb.
goed, met jouquote:
oooh. ik weet niet zo goed wat dat is hehequote:
Het is een alternatief voor het normale examen, het is eigenlijk bedoelt voor mensen die wel een diploma of vak willen halen, maar niet naar school willen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh. ik weet niet zo goed wat dat is hehe
Huh dus je hebt morgen gewoon weer les?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een alternatief voor het normale examen, het is eigenlijk bedoelt voor mensen die wel een diploma of vak willen halen, maar niet naar school willen.
Maar mijn school is te klein of te nieuw of zo om normale examens af te mogen nemen, dus dan moet het maar zo. Staatsexamens bestaat uit de CE's in mei en mondelinge examens begin juli. Daarom moet ik morgen ook weer naar school.
Jepquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef Taexon het volgende:
@sof mooi, ja hoor lekker 2 dagen vrij nu
. Verveel me alleen de tiefus nu ik een nachtje thuis slaap
!
@toto heb hem gezienzag er leuk uit hoor
vrije tijd teveel?
Mondeling is niet zo vervelend op zich, zijn meestal wel sympathieke examinatoren die het afnemen. Dus als je je het slecht doet geven ze je precies een cijfer waarmee je alsnog een voldoende staat, dat soort dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh dus je hebt morgen gewoon weer les?
Vind je dat niet vervelend, dat mondeling?
Oh dat is wel vervelend ja, in drie dagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mondeling is niet zo vervelend op zich, zijn meestal wel sympathieke examinatoren die het afnemen. Dus als je je het slecht doet geven ze je precies een cijfer waarmee je alsnog een voldoende staat, dat soort dingen.
Het enige stomme dat het zo laat is, en allemaal in drie dagen moet worden gepropt. Best wel veel stress en zo.
Voor die prijs kan je veel beter spul halen. Ben niet zo thuis in de merken maar met 60% van het geld oid heb je dezelfde hardware in een ander merk zittenquote:
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind die van sony vivo ofzo wel vet
Ieder mondeling duurt 40 minuten, met daarvoor 20 minuten om een casus door te nemen. Dus in totaal 60 minuten werk zo'n mondeling.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend ja, in drie dagenHoe lang duurt een mondeling dan?
Klopt dat is omdat het Apple is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je veel beter spul halen. Ben niet zo thuis in de merken maar met 60% van het geld oid heb je dezelfde hardware in een ander merk zitten
wow, niks voor mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ieder mondeling duurt 40 minuten, met daarvoor 20 minuten om een casus door te nemen. Dus in totaal 60 minuten werk zo'n mondeling.
Ja, ook voor vakken zoals wiskunde en natuurkunde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow, niks voor mijen voor alle vakken?
wtfquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ook voor vakken zoals wiskunde en natuurkunde.
Packard bell en acer vermeidenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je veel beter spul halen. Ben niet zo thuis in de merken maar met 60% van het geld oid heb je dezelfde hardware in een ander merk zitten
Touch screen is overrated op zo'n ding. Hoe vaak denk je zoiets te gebruiken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vaio* [ afbeelding ]
Die dingen hebben een touch screen
zal je in de praktijk toch niet veel gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vaio* [ afbeelding ]
Die dingen hebben een touch screen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal je in de praktijk toch niet veel gebruiken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Touch screen is overrated op zo'n ding. Hoe vaak denk je zoiets te gebruiken?
Als je het eraf kan halen is het handig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je gaat zitten, ze geven je een opdracht, en dan moet je de opdracht uitvoeren en uitleggen hoe je te werk gaat.quote:
Ik keek eerst naar links en dacht dat het kaarsen zonder lont waren.quote:
Nee, niet omdat het handig is maar gewoon omdat dat leuk isquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zolang je in gedachte houdt dat je wel de hoofdprijs betaalt voor dat soort extra fratsen is het goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, niet omdat het handig is maar gewoon omdat dat leuk is
Aah oke. Had je het niet liever normaal gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je gaat zitten, ze geven je een opdracht, en dan moet je de opdracht uitvoeren en uitleggen hoe je te werk gaat.En bij natuurkunde zit veel theorie waar gewoon naar kan worden gevraagd.
Mja, weet niet. Hoor altijd veel mensen klagen dat de SE's veel moeilijker zijn dan de CE's, terwijl de ME's best wel makkelijk zijn. Maar aan de andere kant weten zij ook veel sneller of ze geslaagd zijn of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Aah oke. Had je het niet liever normaal gehad?
Klopt haha. Maar wat is het verschil tussen zo'n intel 1.5 of 1.7? of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zolang je in gedachte houdt dat je wel de hoofdprijs betaalt voor dat soort extra fratsen is het goed
Ze zijn leuk, niet handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef TienVingers het volgende:
Dit soort dingen zijn wel handig hoor.
http://www.dell.com/Learn(...)&acd=240515599820560
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:59 schreef TienVingers het volgende:
Dit soort dingen zijn wel handig hoor.
http://www.dell.com/Learn(...)&acd=240515599820560
Tabletcombi's hebben meestal maar beperkte accu's en zijn over het algemeen niet efficiënt met die losse fysieke toetsenborden.quote:
Hoe zit het met het geheugen van die dingen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tabletcombi's hebben meestal maar beperkte accu's en zijn over het algemeen niet efficiënt met die losse fysieke toetsenborden.
Klopt dan zou ik beter zo iets kunnen kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel in het geval je een touchscreen ding wilt hebben zoals xcachet net liet zien.
Het zijn tablet. meestal 16gig flash en 1gig werkgeheugen. ga daar maar word en chrome met 5/6 tabbladen op draaienquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe zit het met het geheugen van die dingen dan?
Ik heb vandaag uit verveling bij Engels half blad volgeschreven met Engelse woordjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
Ik kom zojuist een schrift tegen met mijn best mogelijke handschrift van de afgelopen 5 jaarSchrift is maar voor 3 bladzijdes volgeschreven maarja
Jongens en mooi schrijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
Ik kom zojuist een schrift tegen met mijn best mogelijke handschrift van de afgelopen 5 jaarSchrift is maar voor 3 bladzijdes volgeschreven maarja
Je kan toch switchen van tablet naar laptop. Het zal vast wel beter zijn dan gemiddelde tablet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het zijn tablet. meestal 16gig flash en 1gig werkgeheugen. ga daar maar word en chrome met 5/6 tabbladen op draaien
[ afbeelding ]
Haha, nee niet praktisch voor school. Want wil tijdens de lessen wel films kunnen kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het zijn tablet. meestal 16gig flash en 1gig werkgeheugen. ga daar maar word en chrome met 5/6 tabbladen op draaien
[ afbeelding ]
Nouja in mijn ogen mooi dan héquote:
Over hoe lief je xcachet wel niet vindtquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uit verveling bij Engels half blad volgeschreven met Engelse woordjes
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over hoe lief je xcachet wel niet vindt
Nee gewoon de vocabulaire woordjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Over hoe lief je xcachet wel niet vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |