Nu pas?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn eerst "tis weer voorbij die mooie zomer" op feestboek![]()
Inclusief link naar youtube-filmpje
Mwehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zo dat wololoooo laten horen aan oudste. Vraagt hij waar is dat van? Ik zeg Age of Empires.
gaat hij zoeken op youtube..typt hij Aids of Empires in
Verpest voor het leven
DAT WAS IK NET AAN HET KIJKENquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Kijkt niemand het weer dan! Vanaf vrijdag weer keigoei weer
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERRRD VERKNASIE GILLEN KRIJSEN ZUIPEN
Batsen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
JAAAHAAAA GENIETEN JONGEUH LEKKER BUITEN ZITTEN IN DE ZON...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
SCHNEL, ZET HET OP FEESTBOEK ANDERS TELT HET NIET!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Begrijpbaar, is dat Belgisch Priem?
Of Begrijpbaar een Belgisch woord isquote:
Ik zou graag helpen maar heb mijn kredietlimiet deze maand nodig voor op vakantiequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
OPROEP!
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN CREDITCARD?
Wij moeten vliegtickets betalen maar dat kan alleen maar met c.c.
We maken het totaalbedrag DIRECT over naar je bankrekening.
PLEASE??
http://gtb.inl.nl/iWDB/se(...)emmodern=Begrijpbaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of Begrijpbaar een Belgisch woord is
Dat was toch alleen met sneeuw en weekend??quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SCHNEL, ZET HET OP FEESTBOEK ANDERS TELT HET NIET!
Ik heb nog nooit gehoord van begrijpbaar.. Ik ken alleen begrijpelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
euh.. ja zeker?Ik weet niet wat je bedoelt
Ook als wij het geld direct (als in NU) nog storten op je rekening?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou graag helpen maar heb mijn kredietlimiet deze maand nodig voor op vakantie
Dat helpt mijn kredietlimiet nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook als wij het geld direct (als in NU) nog storten op je rekening?
Daar wordt het limiet niet lager van. Je kunt in een maand maar een max bedrag besteden met die ccquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kun je niet beter een cc aanvragen dan? Meestal heb je hem dan ook nodig bij het hotel ook ter bevestiging (dacht ik namelijk....)quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:
Ah so...Ik snap...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar wordt het limiet niet lager van. Je kunt in een maand maar een max bedrag besteden met die cc
Oh ja, dat is ook vaak zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je niet beter een cc aanvragen dan? Meestal heb je hem dan ook nodig bij het hotel ook ter bevestiging (dacht ik namelijk....)
Het hotel is al geboekt en aanbetaling gedaan. Via iDeal...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je niet beter een cc aanvragen dan? Meestal heb je hem dan ook nodig bij het hotel ook ter bevestiging (dacht ik namelijk....)
Om welk bedrag gaat het?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
OPROEP!
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN MET EEN CREDITCARD?
Wij moeten vliegtickets betalen maar dat kan alleen maar met c.c.
We maken het totaalbedrag DIRECT over naar je bankrekening.
PLEASE??
In natura betalenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het gewoon echt niet doen met een vakantie in het vooruitzicht. Stel dat we ineens medische hulp nodig hebben ofzo.
Ook als je via een organisatie boekt? Ik heb dat nog nooit hoeven doen namelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb inderdaad nog wel eens een cc-nummer aan een hotel moeten geven, hoewel we contant betaalde. Dat was voor het geval we de complete kamer sloopten, dan konden ze terugvallen op de cc
Volgens mij hadden we toen hotel en reis apart geboekt. Of het via een organisatie ging weet ik niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook als je via een organisatie boekt? Ik heb dat nog nooit hoeven doen namelijk.
Zijn ze ziek?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
WAT IS DEZEN? Ik krijg ineens een mail van Wehkamf dat mijn tegoed is terugbetaald
Ik had via Eliza geboekt en moest alsnog een CC hebben om de huurauto mee te krijgen en daar schreven ze 600 euro borg af. Dat hadden ze ook niet van te voren gemeldquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook als je via een organisatie boekt? Ik heb dat nog nooit hoeven doen namelijk.
Hendig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had via Eliza geboekt en moest alsnog een CC hebben om de huurauto mee te krijgen en daar schreven ze 600 euro borg af. Dat hadden ze ook niet van te voren gemeld
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had via Eliza geboekt en moest alsnog een CC hebben om de huurauto mee te krijgen en daar schreven ze 600 euro borg af. Dat hadden ze ook niet van te voren gemeld
quote:Wat zijn de vereisten als je een auto wilt huren?
1.Controleer de minimum en maximum leeftijd voor het huren van een huurauto. (Deze vind je in de voorwaarden onder de tab 'Huurauto' op de accommodatiepagina). Aan de minimale leeftijd dien je te voldoen, hier geldt geen uitzondering op! Het kan zijn dat er een jongerentoeslag wordt berekend, ook indien je wel aan de minimale leeftijd voldoet. In de voorwaarden kun je hier alles over terugvinden.
2.Je dient minimaal 1 jaar in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
3.Je dient in het bezit te zijn van een creditcard voor de borg. Let op, de creditcard dient op naam te staan van de hoofdbestuurder. Dit is echt een must! Daarnaast heb je de pincode van je creditcard nodig, zorg dat je die weet!
Ik heb ook geen idee wat de pincode van m'n cc isquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]Die hadden we ook gelezen van eliza toen we daar aan het kijken waren om te boeken. Want ik weet nog dat cif zei: Ow fuuu ik weet toch die pincode niet... moet ik dat weer opnieuw aanvragen
(vlg mij heet ie dat nog maar een 3-tal keer gedaan)
Ik weet de mijne alleen omdat ik 'm moest hebben voor m'n hotel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat de pincode van m'n cc is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |