Dat krijg je er van! Factor 50 zeg ik je!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me 21. Maar dan is de confrontatie met de spiegel zo naar
Ik werk binnenkort fulltime en heb geld. Ik voel me inderdaad oud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
pfff ik voel me kei jong!
ik ben fulltime student, blut en mijn klasgenoten zijn 20
ik voel me ook weer 20 zo haha
n00b. Ik heb hier factor 60 liggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat krijg je er van! Factor 50 zeg ik je!
Je moet het dan ook wel op je smoeltje smeren he.. .quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
n00b. Ik heb hier factor 60 liggen.
Same here, het schijnt zelfs dat ik ga 'settlen':rquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik werk binnenkort fulltime en heb geld. Ik voel me inderdaad oud.
Daar begin ik voorlopig nog niet aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here, het schijnt zelfs dat ik ga 'settlen':r
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here, het schijnt zelfs dat ik ga 'settlen':r
Geen 20 katten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een eigen huis. Dat vind ik al heel wat. Nu nog een hond.
Ik ben een slechte huisvrouw, betekent dat nu dat ik nooit settle?quote:
Hehe, zo erg is het gelukkig nietquote:
Kattenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Geen 20 katten?
Wij zijn nu aan het kijken voor een huis, valt nog best tegen allemaal.
Ons niet hoor schat, ons nietquote:
Mijn kat is stoer en heet Dexter.quote:
De mijne ook en die heten Lola en Layla en die zouden Dexter de tuin uit meppenquote:
Jij hebt andere harige mormels, same oldquote:
Ik dacht dat jij er eentje hadquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De mijne ook en die heten Lola en Layla en die zouden Dexter de tuin uit meppen
Waarvan eentje al twee dagen in een psychose zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt andere harige mormels, same old
Nee man!quote:
hoe herken je dat bij een cavia?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarvan eentje al twee dagen in een psychose zit
Laat je lsd dan ook niet rond slingerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarvan eentje al twee dagen in een psychose zit
quote:
Uit het niets gaan stuiteren, zich de tyfus schrikken van elke beweging, de andere cavia opjutten, gewoon algemeen hysterisch gedragquote:
Ha, die komt niet voort uit liefde voor katten maar omdat ik gewoon altijd erg aardig benquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De mijne ook en die heten Lola en Layla en die zouden Dexter de tuin uit meppen
Nee, dat weet ik. Trust me, het zijn de liefste krengen die er zijn..quote:
Beetje rare keuze danquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, die komt niet voort uit liefde voor katten maar omdat ik gewoon altijd erg aardig ben
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik schoot net in de lach![]()
Mijn baas zegt aan de telefoon met Amerika "Yes, all alarmbells are rinkling".
Say whut?!
Neh, te makkelijk.quote:
Huuuu. Ik hoor hier ook zo vaak zulke enorm kromme vertalingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik schoot net in de lach![]()
Mijn baas zegt aan de telefoon met Amerika "Yes, all alarmbells are rinkling".
Say whut?!
Misschien niet meer met de bejaarde bus mee naar salouquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pas op vakantie ook weer wat leuke gehoord. Bij het afrekenen en het geven van een fooi: 'It's good so' en in een bus aan de chauffeur vragen: 'Are we sitting good by you?'
Mijn collega vroeg laatst "have you been hit by a wind mill?"quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu. Ik hoor hier ook zo vaak zulke enorm kromme vertalingen.
collega: "yeah, a man with a baseballpet"quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:31 schreef Barbusse het volgende:
'morning!
[..]
Mijn collega vroeg laatst "have you been hit by a wind mill?"
quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
collega: "yeah, a man with a baseballpet"
ik zie dan een honkbalhamster voor me![]()
Maar dat is zo gezellig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien niet meer met de bejaarde bus mee naar salou
Het bevestigd ook het beeld. Dus ik snap het wel.quote:
Ja maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Geneuzel. Ik ben de hele dag met die klotetaal bezig maar als ik het moet spreken komt er bij mij ook Ruud Lubbers-Engels uit hoor
This is my collega, Wim. Wim Cockquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:06 schreef CherryLips het volgende:
neuzel. Ik ben de hele dag met die klotetaal bezig maar als ik het moet spreken komt er bij mij ook Ruud Lubbers-Engels uit hoor
30 is het nieuwe 20. Je kan fysiek nog goed meekomen, maar je hebt wel meer geld om dingen te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:40 schreef Purplesparks het volgende:
Ik onderdruk stelselmatig de negatieve shizzle en het oud worden och, ben nu 27 maar dat is tenminste nog altijd beter dan 28.
Geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20. Je kan fysiek nog goed meekomen, maar je hebt wel meer geld om dingen te doen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20. Je kan fysiek nog goed meekomen, maar je hebt wel meer geld om dingen te doen
The thirties. Van 30-39 dusquote:
Aaaah! * missbehavin haalt opgelucht ademquote:
In mijn hoofd wel jaquote:
Do you really wanna live forever?quote:
Je kunt nog eventjes meequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aaaah! * missbehavin haalt opgelucht adem
Neee, niet vandaag!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan ook morgen over zijn. Of vandaag.
Wubbo gaat ook al dood
Hij was okay.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan ook morgen over zijn. Of vandaag.
Wubbo gaat ook al dood
I refuse to believe thatquote:
Komt weer zo´n engel pimpen met z´n onsterfelijkheid. Nou veel plezier ermee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I refuse to believe that
Ik ben heul kei onsterfelijk![]()
Dan niet meer. Dat scheelt weerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:01 schreef missbehavin het volgende:
En ook niet morgen, want dan heb ik een training met vriendje
Ja dat is ook wel weer zo. Maar ik keek er wel naar uit. Godt, doe er eens wat aan!quote:
Is z'n eentje! Helemaal alleen! Voor altijd!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Komt weer zo´n engel pimpen met z´n onsterfelijkheid. Nou veel plezier ermee.
Forever alone!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is z'n eentje! Helemaal alleen! Voor altijd!
Ik zal de pil van drion opsturen. Vanavond innemen met een beetje waterquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Maar ik keek er wel naar uit. Godt, doe er eens wat aan!
Nee, juist niet, ik wil juist niet dood vandaag, oplettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal de pil van drion opsturen. Vanavond innemen met een beetje water
Daar ben jij niet de baas over. Je eigen einddatum bepalen dat gaat nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Nee, juist niet, ik wil juist niet dood vandaag, ople
Ja maar jij bent toch godt!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben jij niet de baas over. Je eigen einddatum bepalen dat gaat niet
Familie, vrienden en iedereen die er verder toe deed lang en breed begraven!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is z'n eentje! Helemaal alleen! Voor altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |