quote:
Hij is de Godfather.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er met Tha_Erik eigenlijk? Heb hem hier nog nooit gezien, maar word wel bijzonder vaak genoemd hier.
Sloerie of slons kan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Overigens vind ik het wel lullig om vrouwen die meer mannen gedaan hebben gelijk slet te noemen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is dat ik staand plassen zo fijn vind, anders had ik mij om laten bouwen.
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Overigens vind ik het wel lullig om vrouwen die meer mannen gedaan hebben gelijk slet te noemen
Hangt er van af wat "meer" is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.
Realllllyyyy?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ambipur en dqod.
Al vergeet ik nu wel iemand. Maar dat komt omdat ik zo'n mannelijke man ben. Alvast excuses voor eventuele potten of feministes die ik vergeten ben.
rule of 3.quote:
damn, kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slet is toch ook niet negatief? Ik laat ook liever mijn huis behangen door een ervaren iemand.
Dacht je dat ik al opgegeven had?quote:
Is ook wel heel makkelijk. elke vrouw hier heeft meer mannen gedaan, dan zou ik iedereen slet kunnen noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ga me niet vertellen dat zoiets onschuldigs voor jou al te ver gaat.quote:
Ja ok, maar wanneer is ze nou een slet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
rule of 3.
vrouw = aantal wat ze zeggen x 3
man = aantal wat ze zeggen : 3
1/3 man dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
rule of 3.
vrouw = aantal wat ze zeggen x 3
man = aantal wat ze zeggen : 3
nee, kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat zoiets onschuldigs voor jou al te ver gaat.
meestal gebeurt dat eerder als de betreffende mannen elkaar 'kennen' heb ik het idee. Dus op fok gebeurt dat vrij snel.quote:
En zo is het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke vrouw hier heeft meer mannen gedaan, dan zou ik iedereen slet kunnen noemen.
Heeft een experimentele affaire gehad met krioro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is er met Tha_Erik eigenlijk? Heb hem hier nog nooit gezien, maar word wel bijzonder vaak genoemd hier.
hardgayquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft een experimentele affaire gehad met krioro.
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.quote:
Ja, dat speelt wel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meestal gebeurt dat eerder als de betreffende mannen elkaar 'kennen' heb ik het idee. Dus op fok gebeurt dat vrij snel.
Liever een maagd dan iemand die al door 40 piemels is uitgewoond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Vind een man het niet juist ook kinky om een chick te krijgen die nog maagd is? Of vinden jullie dat te saai?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer al vier weken lang de ultieme chocoladetaart te maken om jou mee te verleiden.
Maar, bijv een maagd, of iemand die tussen de 3-9 mannen heeft gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever een maagd dan iemand die al door 40 piemels is uitgewoond.
Lijkt me niet zo chill eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
Vind een man het niet juist ook kinky om een chick te krijgen die nog maagd is? Of vinden jullie dat te saai?
WBquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
JA WIE IS ER HIER MIJN SOFINUMMER AAN HET POSTEN ohnee het valt wel mee
watquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
MAISquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar, bijv een maagd, of iemand die tussen de 3-9 mannen heeft gehad?
medicijnen vergeten, me dunktquote:
Hij had het over 40, dus ik pak het een beetje breedquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijk
6quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen 3 en 9 nog best groot eigenlijk
Zelfde uiterlijk, zelfde eigenschappen etc?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde uiterlijk, zelfde eigenschappen etc?
Dan ga ik toch voor de maagd, ook omdat ik nog nooit een maagd heb gedaan.
Ligt eraan of die 3-9 mannen beter waren dan mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dingen als ervaring zijn overrated. Het is geen hogere wiskunde.quote:
CY was nog maagd en dat is allesbehalve saai.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
hoiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
Is het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als ervaring zijn overrated. Het is geen hogere wiskunde.![]()
Lijkt me wel speciaal om iemand zijn eerste te zijn.
quote:
Een keertje gehad dat de vrouw in kwestie vroeg, toen we elkaar net leerden kennen:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan of die 3-9 mannen beter waren dan mij.
Wat uiteraard niet het geval is.
Wanneer jij het aandurft om de deur voor mij open te doen.quote:
Groot is vast ook niet altijd even fijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een keertje gehad dat de vrouw in kwestie vroeg, toen we elkaar net leerden kennen:
"hoe groot is jouw lul eigenlijk? Die van mijn ex was 25 cm."
Dat hoor ik toch niet graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |