PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Fischer wordt denk ik gold en Boerrigter wil je niet in je team hebben met 10 balance.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef wieisboos het volgende:
Volgend jaar Eresilvers met Fischer - Hoesen - Boerrigter
UP Adler?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Reemi het volgende:
Waar Wiese begin dit jaar een uitstekende keeper voor mij was, is hij nu pittig slecht. Wie is een goed alternatief?
Adler UP soms wel blunders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Reemi het volgende:
Waar Wiese begin dit jaar een uitstekende keeper voor mij was, is hij nu pittig slecht. Wie is een goed alternatief?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Adler UP soms wel blunders.
Wat voor team heb je ?
ik had gewoon een bundesliga linker kant gedaan en dan de Bruyne op CAM.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren stond het Serie A invitational tournament tussen de toernooien. Had ik ook gepost. Maar dat is nu weer weg. Hoop niet dat het een troll is.
Zal wel een foutje van EA zijn geweest, wordt gewoon Serie A lijkt mequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren stond het Serie A invitational tournament tussen de toernooien. Had ik ook gepost. Maar dat is nu weer weg. Hoop niet dat het een troll is.
Wat flik je me nou vriend?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Was daar aanleiding voor dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen van de aanvaller die we besproken hebben waren vanochtend even verdubbeld
door dmen mag welquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo jammer dat DM's niet gepost mogen wordenLach me dood
je heb nu toch weer fifa ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit die van mij. Beide overigens
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net had je toch een heel ander record?
Ja vandaag binnen gekomen. Ga mijn club ff verwijderen en opnieuw beginnen.quote:
Dit is waarschijnlijk de laatste dag van dat Bundesliga toernooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik vandaag weer alles verlies ga ik ook een team met Astronautovic en Anuswijn maken
Denk dat ik Reus maar ga proberen ipv Esswein, super irritant dat 3*quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik vandaag weer alles verlies ga ik ook een team met Astronautovic en Anuswijn maken
was weer zo'n grappige troll van 'm die eerstequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus bij elkaar heb je nu al meer dan 2000 potjes gespeeld?
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus bij elkaar heb je nu al meer dan 2000 potjes gespeeld?
Ja, echt, ik baal ook als ik geen Ronaldo chop kan makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat ik Reus maar ga proberen ipv Esswein, super irritant dat 3*
leer eerst eens scoren manquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Alles online, alles goud, 80% van de potjes in divisions
Ik vind die echt verschrikkelijk lelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zewaarom zijn ze zo duur en limited.
dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de laatste dag van dat Bundesliga toernooi.
Ik wil Janoski's maar ze hebben nergens normale canvas versies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die echt verschrikkelijk lelijk
Die zijn iets beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneaker
[ afbeelding ]
orlyquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
daarna zakken de prijzen van de bundesliga NIF spelers
Jij loopt nooit rustig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneaker
[ afbeelding ]
Ja vrij vervelend, maar die blauwe vind ik dan wel gruwelijk. Die van de nieuwe soort.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil Janoski's maar ze hebben nergens normale canvas versies.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel man. Gewoon runners rocken onder denim of shorts
Dan koop je er toch 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja vrij vervelend, maar die blauwe vind ik dan wel gruwelijk. Die van de nieuwe soort.
Die zijn wel mooiquote:
weet jij het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn die voor mensen met verbrande voeten? Wtf heeft deze kerel...
Die kan je ook gewoon bij de Scapino halen toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar als het zo is dan ga ik ze halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon bij de Scapino halen toch?
Moet je ff in die bak grabbelen bij de ingang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het zo is dan ga ik ze halen.
Helaas niet, ik ga voor de echte spullen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij draagt zeker van die Chinese namaak?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ga voor de echte spullen.
Betaal je wel meer maar dan heb je ook wat.
Basketball schoenen bij een voetballerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze alleen bijna nooit aan gedaan
so ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Basketball schoenen bij een voetballer
Versjrikkelek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze alleen bijna nooit aan gedaan
dus dan mag niemand dat ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:02 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat zie je Ronaldo toch ook niet dragen?
Ze leren al die hardleerse sukkels gewoon even een lesje dit jaar. Elke keer waarschuwen ze dat je dit niet moet doen en iedereen gaat gewoon zonder verzekeringquote:
wat probeer je nou grappig te doen ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde natuurlijk van Duinen, dat is toch je grote voorbeeld?
Als ze helemaal zwart waren met alleen dat oranje nike logo op de achterkant dan waren ze mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
godver deze zijn echt lelijk
Klopt nu niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze helemaal zwart waren met alleen dat oranje nike logo op de achterkant dan waren ze mooi.
Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze leren al die hardleerse sukkels gewoon even een lesje dit jaar. Elke keer waarschuwen ze dat je dit niet moet doen en iedereen gaat gewoon zonder verzekering
dadgboekquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
toch maar eens opstaan #zwaarleven#dadgboek
Ik zie het, zelfde eigenaar als plasma-discounter volgens mij. Wel schappelijk prijsjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
gamediscounter kwam hier gister voorbij, 40 euro?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee niet doen straks komt zijn vader en moet mathijs huilend sorry zeggen
eej luie flikker ik was er al om 12 uur uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
toch maar eens opstaan #zwaarleven#dadgboek
Waar was je met clubben dan. Nog forza vandaag? Vroem vroemmmquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eej luie flikker ik was er al om 12 uur uit
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik goedkoop een controllertje kopen (PS3)? Huidige is kapot gegooid.
gr gr
Waarom koop je controllers, bij een computer hoort toch een toetsenbord?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goed
Ik heb wel een PS3 gehad hoor, 2 zelfsquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom koop je controllers, bij een computer hoort toch een toetsenbord?
Redcoon 7 euro verzendkosten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goed
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
http://www.castlegames.nl(...)ess-controller-black
64,99
COME AT ME BROquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
kut troll
sorry voor het schelden
nee ik bedoel jou niet
thuisquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar was je met clubben dan. Nog forza vandaag? Vroem vroemmm
Gewoon niets terugmailen en over een paar dagen eens opbellen waarom je niets te horen krijgt.quote:
Is kroos TOTS beetje goed ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Als we het dan toch over stappers hebben.
Mijn goedkoopies
[ afbeelding ]
En nog een paar nette leren schoenen en in de winter mijn Timbers.
Ja, erg goed. 12 uit 18 op CAM in 3-5-2 + een hele berg assists. Kanonskogel in beide pootjes (5* wf) en elke pass komt aan. Dribbel is verrassend goed.quote:
Wtf! Is die weer even hard gezakt. Gisteren was 'ie nog 185k.quote:
Misschien moet je toch maar weer een bronze team maken dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
Wat een hoerenspel. Je maakt een team, en dat speelt briljant. En na een paar dagen speelt het niet meer lekker. Een terugkerend fenomeen. Ik gooi alles in de uitverkoop, kopers van coins mogen DM'en.
Rage sell!!1!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
Wat een hoerenspel. Je maakt een team, en dat speelt briljant. En na een paar dagen speelt het niet meer lekker. Een terugkerend fenomeen. Ik gooi alles in de uitverkoop, kopers van coins mogen DM'en.
ja dat lijkt me echt lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar weer een bronze team maken dan.
ik heb nog maar 70k dus kan hem niet eens meer halenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf! Is die weer even hard gezakt. Gisteren was 'ie nog 185k.
89 dribbling en dan vind jij het verassend goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, erg goed. 12 uit 18 op CAM in 3-5-2 + een hele berg assists. Kanonskogel in beide pootjes (5* wf) en elke pass komt aan. Dribbel is verrassend goed.Hij is niet zo snel, maar hij heeft genoeg om te compenseren.
Ja, hij oogt niet zo wendbaar op het veld. Zo bedoelde ik verrassend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
89 dribbling en dan vind jij het verassend goed?
Ja kan ook gewoon zeggen dat je zat te trollen als je weer zoiets doms zegt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hij oogt niet zo wendbaar op het veld. Zo bedoelde ik verrassend.Zijn NIF is niet goed qua dribbel.
En Reus en Gotze ? Reus heb ik voor 450k en Gotze voor 380k, ik kan nou niet kijken, ben Grid2 aan het spelenquote:
Hij is minder smooth dan gedacht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, hij oogt niet zo wendbaar op het veld. Zo bedoelde ik verrassend.Zijn NIF is niet goed qua dribbel.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon zeggen dat je zat te trollen als je weer zoiets doms zegt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
Echt, ze kunnen helemaal de tyfus krijgen daar in Canada. Een spel dat mensen alleen maar agressief maakt, en waar iedereen elkaar kan provoceren gedurende een hele wedstrijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Even FM gaan doen dan, daar is geen handicap
SI > EA
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.pagequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef wieisboos het volgende:
Silver triple link CAM - RM/RW iemand?
en kom niet aan met schaken immers
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, ze kunnen helemaal de tyfus krijgen daar in Canada. Een spel dat mensen alleen maar agressief maakt, en waar iedereen elkaar kan provoceren gedurende een hele wedstrijdEen schwalbe maken mag niet, want fair play
maar uitgebreid sssshhhh en vreselijk lang wachten met uittrappen, alle filmpjes kijken, 3 keer op pauze drukken, omdat het kan, dat mag dan weer wel
Vannacht was ook een HH en aangezien vandaag de nieuwe komt willen mensen nu verkopen om dan weer de nieuwe TOTS spelers te kunnen kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef Maver24 het volgende:
die bundesliga TOTS spelers zijn nu nog veel goedkoper dan gisteravond tijdens HH![]()
Ja precies, ik ga dus ook gewoon verlies maken op al me tots bundeliga spelers, ik ben er wel een beetje klaar mee zo op deze manier,quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vannacht was ook een HH en aangezien vandaag de nieuwe komt willen mensen nu verkopen om dan weer de nieuwe TOTS spelers te kunnen kopen.
Ja even wegleggen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, ze kunnen helemaal de tyfus krijgen daar in Canada. Een spel dat mensen alleen maar agressief maakt, en waar iedereen elkaar kan provoceren gedurende een hele wedstrijdEen schwalbe maken mag niet, want fair play
maar uitgebreid sssshhhh en vreselijk lang wachten met uittrappen, alle filmpjes kijken, 3 keer op pauze drukken, omdat het kan, dat mag dan weer wel
Nja gister waren er al 2x 100k packsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste happy hour voor de TOTS bundesliga. Die zag je toch wel aankomen?
Is dit een vraag of een statement? Of iets dat eerder in je dagboek hoort te staan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
Als iemand uit je team weg gaat naar een andere club dan gun je die gene toch nog gewoon een afscheids toernooi ondanks dat hij maar 1x is wezen te trainen de afgelopen 2 weken en niet meer komt te trainen.
Ik vraag me ook weleens af of hij niet per ongeluk dingen op FOK zet die hij naar iemand anders wou sturen ofzo...quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een statement? Of iets dat eerder in je dagboek hoort te staan?
een vraag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een statement? Of iets dat eerder in je dagboek hoort te staan?
deze zin loopt niet zo te lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
Als iemand uit je team weg gaat naar een andere club dan gun je die gene toch nog gewoon een afscheids toernooi ondanks dat hij maar 1x is wezen te trainen de afgelopen 2 weken en niet meer komt te trainen.
Blij dat ik mijn consumables net op tijd heb verkocht. Ik ga straks op mijn 2e account voor de grap een paar openen.quote:
een paar consumables? onduidelijk zin weer jammerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blij dat ik mijn consumables net op tijd heb verkocht. Ik ga straks op mijn 2e account voor de grap een paar openen.
klopt.quote:
Pakjes open je niet voor de grap. Het is altijd serieusquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blij dat ik mijn consumables net op tijd heb verkocht. Ik ga straks op mijn 2e account voor de grap een paar openen.
een paar packs*quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
een paar consumables? onduidelijk zin weer jammer
sorry ik wist niet dat je boos werdquote:
Nasi?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Weet iemand nog iets om straks te eten?
Inb4 toefjes: Kapsalon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Het zal niemand hier iets interesseren schat ik zo in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
klopt.
Komt er op neer dat mijn teamgenoten hebben gezegd dat hij dus niet mee mag naar dat toernooi.
En dat was dan zijn laatste toernooi geweest voor hem hier
Pastaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
JE MAG BEST SCHELDEN GODVERDOMME TERING TYFUS HOERENquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
een paar packs*
[..]
sorry ik wist niet dat je boos werd
oke haterquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal niemand hier iets interesseren schat ik zo in.
kijk of de bonen in de aanbieding zijn en zeg dan die zin die je toen hebt bedachtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
kijk of de bonen in de aanbieding zijn en zeg dan die zin die je toen hebt bedacht
Een lekker bammetje met graskaasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
wedden dat ie alsnog komt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dat voor een toernooi dat er niet aan komt.![]()
ZIE JE NOU WEL JE BENT GEWOON GOKVERSLAAFDquote:
nopequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Waar is confetti nou met zijn TOTS spelers die hij vanochtend zou posten? Of heb ik daar overheen gelezen?
Nergens hij wacht gewoon tot 1700 en dan weet hij ze ineens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Waar is confetti nou met zijn TOTS spelers die hij vanochtend zou posten? Of heb ik daar overheen gelezen?
De uitspraak van for for toe en van Oemtietie waren hoogtepunten van een filmpje van je en dat is samengevoegd denk ik. Al vond ik Broafheid ook mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk bij Oemtietie for for toe want ik heb hem serieus nog nooit goedkoop opgepikt in die formatie
Die bluffer laat het weer afweten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit wordt een TOTW met veel bronzes en silvers omdat er maar weinig golds in actie kwamen.
Die uitspraak van van Rhijn was ook wel mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De uitspraak van for for toe en van Oemtietie waren hoogtepunten van een filmpje van je en dat is samengevoegd denk ik. Al vond ik Broafheid ook mooi
Het wordt nog maar afwachten of er iets voor mij bij zit.quote:
quote:
Te veel rare woorden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ik ben alleen bang dat ik mijn pack opening video niet kan uploaden
nee heb het in een flv bestand dat pakt sony vegas niet.quote:
pakt ie ook nietquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik pik hem nu op voor 2.5k, bedankt hé
dude dat is serieus hoor ik heb die stream ook zitten kijken gisterquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren won ik van zo'n kerel en toen stuurde hij dat mijn goal met Lewa genomineerd was als goal van de maand blabla..obvious scam natuurlijk met een linkje erbij zoals je die wel vaker krijgt. Kwartier later kreeg ik van een andere account een message met complimenten voor mijn goal die duidelijk op dezelfde scam aanstuurde. Nu zet ik net mijn xbox aan, heb ik nog 6 messages van verschillende accounts met hetzelfde verhaal en mensen die zeggen dat ze zogenaamd gisteren de stream zaten te kijken en mijn goal zo geweldig vonden
Wat een energie steken mensen soms in die scams![]()
![]()
oh shit snel inloggen met mijn FUT gegevens dan op die websitequote:Op woensdag 29 mei 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dude dat is serieus hoor ik heb die stream ook zitten kijken gister
En wat is het doel van die scam dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren won ik van zo'n kerel en toen stuurde hij dat mijn goal met Lewa genomineerd was als goal van de maand blabla..obvious scam natuurlijk met een linkje erbij zoals je die wel vaker krijgt. Kwartier later kreeg ik van een andere account een message met complimenten voor mijn goal die duidelijk op dezelfde scam aanstuurde. Nu zet ik net mijn xbox aan, heb ik nog 6 messages van verschillende accounts met hetzelfde verhaal en mensen die zeggen dat ze zogenaamd gisteren de stream zaten te kijken en mijn goal zo geweldig vonden
Wat een energie steken mensen soms in die scams![]()
![]()
fame op fok forumquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En wat is het doel van die scam dan?
lijkt me verstandig ja, je kan daar 5 elgato's mee winnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh shit snel inloggen met mijn FUT gegevens dan op die website
Wachtwoord bemachtigen natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hetzelfde doel als al die andere sites waar je free coins etc kan krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde speler is vrij dom natuurlijk..dat merk je online wel en op EA forum is het niet anders. En hier af en toe ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook inloggen op malafide sites.
Iemand uit mijn team stuurt ook naar iedereen van de berichten op psn om ze te scammenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde speler is vrij dom natuurlijk..dat merk je online wel en op EA forum is het niet anders. En hier af en toe ook
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iemand uit mijn team stuurt ook naar iedereen van de berichten op psn om ze te scammen
quote:
quote:
Nee ik zal wel naar een toernooi in Spanje gaan, maar sommige ouders vonden het niet nodig dat hun kind voor de 2e keer naar Spanje ging voor een voetbal toernooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat toernooi van jou in het buitenland? En hoe lang duurt het?
hmm dat verhaal komt me bekend voor, heb het idee dat ik dat 20x eerder heb gehoord :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik zal wel naar een toernooi in Spanje gaan, maar sommige ouders vonden het niet nodig dat hun kind voor de 2e keer naar Spanje ging voor een voetbal toernooi
Dit is gewoon in purmerend
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik zal wel naar een toernooi in Spanje gaan, maar sommige ouders vonden het niet nodig dat hun kind voor de 2e keer naar Spanje ging voor een voetbal toernooi
Dit is gewoon in purmerend
en toch reageer je der weer op dus interesseert het je welquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
hmm dat verhaal komt me bekend voor, heb het idee dat ik dat 20x eerder heb gehoord :S
Je lijkt een beetje op DS2quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en toch reageer je der weer op dus interesseert het je wel
Dat hangt ervan af hoe SFW die pics zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel dagen ban zou ik krijgen voor het posten van die pics van Djeetje's zus?
Gewoon doen met een kloonaccount, misschien kan Rijst het doen via JoeydeKoala.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel dagen ban zou ik krijgen voor het posten van die pics van Djeetje's zus?
Ik hoef het niet interessant te vinden om op te reageren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en toch reageer je der weer op dus interesseert het je wel
YOLO!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Zhano het volgende:
DM maar!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef Zhano het volgende:
Eerst hier natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
Hier posten of in een ander drukbezocht topique? Of beide
Klopt. Zo vond ik deze post uiterst interessant. Maar ik reageer wel. Jouw theorie bewezen bij deze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon doen met een kloonaccount, misschien kan Rijst het doen via JoeydeKoala.
[..]
Ik hoef het niet interessant te vinden om op te reageren.
Net op tijd voor TOTW, netjes!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Bennikweer.
Het is cous cous geworden, met kiep.
Altijd? Waarom zouden ze weggehaald moeten worden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:
Hoe lang zouden ze blijven staan? Place your bets
Ja, ik heb gauw mijn geld naar de kassajuf gesmeten en terwijl ik naar buiten rende heb ik "laat de rest maar zitten" geroepen.quote:
Nice. Niet aan laten branden. Dat had ik laatstquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Bennikweer.
Het is cous cous geworden, met kiep.
Zeg ik ook altijd alleen al om te laten zien dat ik de moneyz heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gauw mijn geld naar de kassajuf gesmeten en terwijl ik naar buiten rende heb ik "laat de rest maar zitten" geroepen.
Ja!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nice. Niet aan laten branden. Dat had ik laatstVan die noodles van Knorr ofzo zijn ook chill, die steeds op TV zijn/waren.
Ze is toch minderjarig? En er is kudt te zien dus ja..quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Altijd? Waarom zouden ze weggehaald moeten worden?
Stiekem was het minder dan ik eigenlijk moest betalen maar ja wie merkt zoietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd alleen al om te laten zien dat ik de moneyz heb.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef MolFan het volgende:
Gebakken banaan met oester met een saus van konijnenbout
Geloof er geen kut vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze is toch minderjarig? En er is kudt te zien dus ja..
SMLENO!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stiekem was het minder dan ik eigenlijk moest betalen maar ja wie merkt zoiets
Waarna het meisje tegen haar collega zei deze man let echt niet op en laat het briefje van 50 zien naast de kassabon van 17 euro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gauw mijn geld naar de kassajuf gesmeten en terwijl ik naar buiten rende heb ik "laat de rest maar zitten" geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |