PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Fischer wordt denk ik gold en Boerrigter wil je niet in je team hebben met 10 balance.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef wieisboos het volgende:
Volgend jaar Eresilvers met Fischer - Hoesen - Boerrigter
UP Adler?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Reemi het volgende:
Waar Wiese begin dit jaar een uitstekende keeper voor mij was, is hij nu pittig slecht. Wie is een goed alternatief?
Adler UP soms wel blunders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:31 schreef Reemi het volgende:
Waar Wiese begin dit jaar een uitstekende keeper voor mij was, is hij nu pittig slecht. Wie is een goed alternatief?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Adler UP soms wel blunders.
Wat voor team heb je ?
ik had gewoon een bundesliga linker kant gedaan en dan de Bruyne op CAM.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren stond het Serie A invitational tournament tussen de toernooien. Had ik ook gepost. Maar dat is nu weer weg. Hoop niet dat het een troll is.
Zal wel een foutje van EA zijn geweest, wordt gewoon Serie A lijkt mequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren stond het Serie A invitational tournament tussen de toernooien. Had ik ook gepost. Maar dat is nu weer weg. Hoop niet dat het een troll is.
Wat flik je me nou vriend?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Toefjes het volgende:
Was daar aanleiding voor dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prijzen van de aanvaller die we besproken hebben waren vanochtend even verdubbeld
door dmen mag welquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo jammer dat DM's niet gepost mogen wordenLach me dood
je heb nu toch weer fifa ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit die van mij. Beide overigens
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net had je toch een heel ander record?
Ja vandaag binnen gekomen. Ga mijn club ff verwijderen en opnieuw beginnen.quote:
Dit is waarschijnlijk de laatste dag van dat Bundesliga toernooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik vandaag weer alles verlies ga ik ook een team met Astronautovic en Anuswijn maken
Denk dat ik Reus maar ga proberen ipv Esswein, super irritant dat 3*quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik vandaag weer alles verlies ga ik ook een team met Astronautovic en Anuswijn maken
was weer zo'n grappige troll van 'm die eerstequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus bij elkaar heb je nu al meer dan 2000 potjes gespeeld?
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus bij elkaar heb je nu al meer dan 2000 potjes gespeeld?
Ja, echt, ik baal ook als ik geen Ronaldo chop kan makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat ik Reus maar ga proberen ipv Esswein, super irritant dat 3*
leer eerst eens scoren manquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Alles online, alles goud, 80% van de potjes in divisions
Ik vind die echt verschrikkelijk lelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zewaarom zijn ze zo duur en limited.
dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de laatste dag van dat Bundesliga toernooi.
Ik wil Janoski's maar ze hebben nergens normale canvas versies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneakerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die echt verschrikkelijk lelijk
Die zijn iets beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneaker
[ afbeelding ]
orlyquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
daarna zakken de prijzen van de bundesliga NIF spelers
Jij loopt nooit rustig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké omdat jij het bent. Ik wil liever deze, maar ik weiger het om zoveel geld uit te geven aan een sneaker
[ afbeelding ]
Ja vrij vervelend, maar die blauwe vind ik dan wel gruwelijk. Die van de nieuwe soort.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil Janoski's maar ze hebben nergens normale canvas versies.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel man. Gewoon runners rocken onder denim of shorts
Dan koop je er toch 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja vrij vervelend, maar die blauwe vind ik dan wel gruwelijk. Die van de nieuwe soort.
Die zijn wel mooiquote:
weet jij het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zijn die voor mensen met verbrande voeten? Wtf heeft deze kerel...
Die kan je ook gewoon bij de Scapino halen toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar als het zo is dan ga ik ze halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon bij de Scapino halen toch?
Moet je ff in die bak grabbelen bij de ingang.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het zo is dan ga ik ze halen.
Helaas niet, ik ga voor de echte spullen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij draagt zeker van die Chinese namaak?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ga voor de echte spullen.
Betaal je wel meer maar dan heb je ook wat.
Basketball schoenen bij een voetballerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze alleen bijna nooit aan gedaan
so ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Basketball schoenen bij een voetballer
Versjrikkelek.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze alleen bijna nooit aan gedaan
dus dan mag niemand dat ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:02 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dat zie je Ronaldo toch ook niet dragen?
Ze leren al die hardleerse sukkels gewoon even een lesje dit jaar. Elke keer waarschuwen ze dat je dit niet moet doen en iedereen gaat gewoon zonder verzekeringquote:
wat probeer je nou grappig te doen ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde natuurlijk van Duinen, dat is toch je grote voorbeeld?
Als ze helemaal zwart waren met alleen dat oranje nike logo op de achterkant dan waren ze mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
godver deze zijn echt lelijk
Klopt nu niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze helemaal zwart waren met alleen dat oranje nike logo op de achterkant dan waren ze mooi.
Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze leren al die hardleerse sukkels gewoon even een lesje dit jaar. Elke keer waarschuwen ze dat je dit niet moet doen en iedereen gaat gewoon zonder verzekering
dadgboekquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
toch maar eens opstaan #zwaarleven#dadgboek
Ik zie het, zelfde eigenaar als plasma-discounter volgens mij. Wel schappelijk prijsjequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
gamediscounter kwam hier gister voorbij, 40 euro?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee niet doen straks komt zijn vader en moet mathijs huilend sorry zeggen
eej luie flikker ik was er al om 12 uur uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
toch maar eens opstaan #zwaarleven#dadgboek
Waar was je met clubben dan. Nog forza vandaag? Vroem vroemmmquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eej luie flikker ik was er al om 12 uur uit
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef JanCees het volgende:
Waar kan ik goedkoop een controllertje kopen (PS3)? Huidige is kapot gegooid.
gr gr
Waarom koop je controllers, bij een computer hoort toch een toetsenbord?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goed
Ik heb wel een PS3 gehad hoor, 2 zelfsquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom koop je controllers, bij een computer hoort toch een toetsenbord?
Redcoon 7 euro verzendkosten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Redcoon. Is de beste imo, ik heb ooit bij Yorcom gekocht, en dat was een hele rare stroeve controller. Die van Redcoon was goed
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
http://www.castlegames.nl(...)ess-controller-black
64,99
COME AT ME BROquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
kut troll
sorry voor het schelden
nee ik bedoel jou niet
thuisquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar was je met clubben dan. Nog forza vandaag? Vroem vroemmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |