PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Oke. Maar alleen op voorwaarde dat jij me fatsoenlijk quote.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Zhano het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DM es
[/quote
In je hok Martijn
In de weekenden kan ik niet.quote:
Ik zal je appen als we gaan clubbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In de weekenden kan ik niet.Doordeweeks ben ik gewoon beschikbaar hoor.
Ik zie het alleen niet zo vaak meer langskomen. DM of app me dan gewoon.
Prima OP trouwens.
Op die random Verbeek na wel ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima OP trouwens.
Het is ook echt kut eigenlijk ja. Denk dat dit soort dingen ook niet onder een annuleringsverzekering vallen, oid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Vind dit wel echt heel kut voor m hoor
Heb je app niet, ik vine wel op twitter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima OP trouwens.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je app niet, ik vine wel op twitter.
Nee lijkt me niet. Dat is meer als je je been breekt oidquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is ook echt kut eigenlijk ja. Denk dat dit soort dingen ook niet onder een annuleringsverzekering vallen, oid.
Of een familielid komt te overlijden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet. Dat is meer als je je been breekt oid
Jawel! Dat las ik gister ergens volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is ook echt kut eigenlijk ja. Denk dat dit soort dingen ook niet onder een annuleringsverzekering vallen, oid.
Wat is er grappig aan dat je tijdens het scrollen ineens zo'n plaatje tegenkomt? En voor jou is het een vreemd woord ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is.. (nu komt er een vreemd woord) humor.
Precies. Een verzet examen wordt in ieder geval lastigquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of een familielid komt te overlijden.
Laat gaan johquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dat je tijdens het scrollen ineens zo'n plaatje tegenkomt? En voor jou is het een vreemd woord ja.
Lekkere meiden en dan zo'n oude bok er tussen. Contrast heet dat, en sommige mensen vinden dat grappig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dat je tijdens het scrollen ineens zo'n plaatje tegenkomt? En voor jou is het een vreemd woord ja.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan dat je tijdens het scrollen fappen ineens zo'n plaatje tegenkomt? En voor jou is het een vreemd woord ja.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In Mali snakken ze naar een examen Frans.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind het wel sneu hoor, een last minute kost 400 retour ofzo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Mali snakken ze naar een examen Frans.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
omg gewoon 6/40 fout +- 8 dus voor het tentamen dat ik net had, terwijl het zo'n beetje m'n slechtste vak was en ik echt ongeveer 80% van heel het vak gisteren voor het eerst had geleerd. nooit naar hoorcolleges enzo.
chillllll, p nu bijna binnen
Staat op je PS3 of Xbox, niet op je game volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die online pass? Thad en meerdere hebben toch ook toendertijd op een trade account gespeeld toen het gratis gold was? En Djeetje speelt nu ook op meerdere accounts? Hoe kan dat met een online pass die maar op 1 van de accounts staat?
Hou eens op man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede bijdrage zoals heel veel van je posts
Oh okequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat op je PS3 of Xbox, niet op je game volgens mij.
Baasquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
omg gewoon 6/40 fout +- 8 dus voor het tentamen dat ik net had, terwijl het zo'n beetje m'n slechtste vak was en ik echt ongeveer 80% van heel het vak gisteren voor het eerst had geleerd. nooit naar hoorcolleges enzo.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede bijdrage zoals heel veel van je posts
thxquote:
thx hahah volgend jaar misschien wel wat erbij doen want dit slaat nergens opquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
BaasLekker Fifa'en, weinig aandacht aan school en het toch halen
SIFYA KONAN!!!!!!!!quote:
Nee, helemaal niet.quote:
Damn, nice.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef poker4lifee het volgende:
Je moet het wel goed spellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
DS2 moet gewoon alleen lekker posten over Oemtitie in 4-4-2.
Ja ik troll wel kijk maar geen punt (bij Karwei)quote:
Ook een goede troll dit!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja ik troll wel kijk maar geen punt (bij Karwei)
Je gaat SIF Ya konan erin zetten! Kost toch geen drolquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rara wat gaat hier gebeuren?
Trio seks onder de douche na de wedstrijd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rara wat gaat hier gebeuren?
QFTquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
'Trollen'
Met een punt achter je zin moeten aangeven of je wel of niet 'trollt'.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goed Griek restaurant voor na het examen.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trio seks onder de douche na de wedstrijd?
Gewoon lekker op vakantie gaan en Frans maken in de herkansing. Geen probleemquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij loopt maar mooi achter iedereen aan zoals altijd.
[..]
Maar ik wil de 13de gewoon geslaagd zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon lekker op vakantie gaan en Frans maken in de herkansing. Geen probleem
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter dan die 3-4-3 eerder?
[..]
haha, Franse massage zal nooit mee het zelfde zijn voor jou.quote:
Sif klose voor Gomez. En lekker crossen met farfanquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 0 coins, dus laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Sif klose voor Gomez. En lekker crossen met farfan
Nee jonge DS zet mij even op mijn plek met puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staat een punt achter, dus geen troell dit keer.
Geen annuleringsverzekering.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, Franse massage zal nooit mee het zelfde zijn voor jou.
Serieus: balen. Ik hoop dat je je verzekerd hebt en terug kan krijgen.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staat een punt achter, dus geen troell dit keer.
Dat vind ik minder handigquote:
Ja, die Sonic is op dreef de laatste tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee jonge DS zet mij even op mijn plek met punt![]()
![]()
thxquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goed Griek restaurant voor na het examen.
Bij Karwei #DS2grappenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef Confetti het volgende:
Morgenochtend zorg ik even voor de primeur van de TOTS hier. Althans, voor een aantal spelers.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was alleen ook een keer sarcastisch net als hij met zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
'Trollen'
Met een punt achter je zin moeten aangeven of je wel of niet 'trollt'.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was alleen ook een keer sarcastisch net als hij met zijnspam. Maar ik vind jullie reacties op mijn niet-serieuze reacties zo leuk.
/tong80
Ik ben een mongool wat dat betreft, ik zou gewoon gaan en als je zeker bent van je kwaliteiten qua Frans gewoon voor de her gaan. Maar goed, verstandiger om dan je verlies te nemen.quote:
Als hij de rest gewoon heeft gehaald is dit de beste optie imo. Ligt erook aan wat de rest van zijn vrienden doet natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een mongool wat dat betreft, ik zou gewoon gaan en als je zeker bent van je kwaliteiten qua Frans gewoon voor de her gaan. Maar goed, verstandiger om dan je verlies te nemen.
Van de 6 vrienden waarmee ik ga ben ik de enige die nog Frans heeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als hij de rest gewoon heeft gehaald is dit de beste optie imo. Ligt erook aan wat de rest van zijn vrienden doet natuurlijk.
Ik haat niet eens op SMLENO, ik heb alleen gezegd dat je meer coins kan maken als je anders handelt. Dat jij dit leuker vindt, geen probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, haten op SMLENO is wel leuk zeker.
Damn. Hopen dat ze schappelijk zijn bij je luchtvaartmaatschappij en wat begrip tonen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van de 6 vrienden waarmee ik ga ben ik de enige die nog Frans heeft.
Oke dat is echt konko kut.Wat kost een last minute (enkeltje) met het vliegtuig? En hoe lang gaan jullie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van de 6 vrienden waarmee ik ga ben ik de enige die nog Frans heeft.
Meteen weer zeggen dat ik huil.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haat niet eens op SMLENO, ik heb alleen gezegd dat je meer coins kan maken als je anders handelt. Dat jij dit leuker vindt, geen probleem.
Maar om dan steeds te gaan lopen huilen dat ik haat op SMLENO ofzo, wat een onzin
Je huilt niet eens meer, je bent emmers aan het brullen. Stop nou gewoon, allebei. Niemand geeft een neuk om smleno en niemand trapt in je trolls.quote:
Ja dat doe je ook.quote:
Oke ik zal stoppen met DS trollen mijnheen Lindgren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je huilt niet eens meer, je bent emmers aan het brullen. Stop nou gewoon, allebei. Niemand geeft een neuk om smleno en niemand trapt in je trolls.
245.- is een lastminute, dus dat is echt geen optie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dat is echt konko kut.Wat kost een last minute (enkeltje) met het vliegtuig? En hoe lang gaan jullie?
Met de auto gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
245.- is een lastminute, dus dat is echt geen optie.
We gaan 11 dagen.
Hij begint met mij uit te schelden. Ik ga niet stoppen voordat ik dit gewonnen heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je huilt niet eens meer, je bent emmers aan het brullen. Stop nou gewoon, allebei. Niemand geeft een neuk om smleno en niemand trapt in je trolls.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij begint met mij uit te schelden. Ik ga niet stoppen voordat ik dit gewonnen heb.
Veel, maar niet onoverkomelijk toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
245.- is een lastminute, dus dat is echt geen optie.
We gaan 11 dagen.
Ga eerst maar eens je posts edittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat doe je ook.
Maar goede inhoudelijke reactie weer jankerd
brandblusser.gifquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens je posts editten
Uitschelden wtf?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij begint met mij uit te schelden. Ik ga niet stoppen voordat ik dit gewonnen heb.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens je posts editten
sowieso, in fifa is een bewegelijke spits toch ook veel leukerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Arnautovic > Gomez dus?
Hij is groter en heeft wel 4* WF en skills.
Pas als hij ophoudt met zijn domme posts hou ik op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef Fuszy het volgende:
DS2 een tip. Hou er mee op, dit ga je niet winnen en het begint gewoon zielig te worden. Van beide kanten.
Don't worry be happy
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas als hij ophoudt met zijn domme posts hou ik op.
Nou, DS, rustig aan, alles komt goed. Dat ik SMLENO geen leuke term vind is niet een persoonlijke aanval naar jou toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, DS, rustig aan, alles komt goed. Dat ik SMLENO geen leuke term vind is niet een persoonlijke aanval naar jou toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat werkt slecht altijdquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet eens stoppen met Fifa spelen en FOK!'en tegelijkertijd.
Steeds als ik aan het typen was, vloog die bal er in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Mali snakken ze naar een examen Frans.
Dan doe ik Arnautovic. Die kan tenminste ook wat beter aan de rechterkant spelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso, in fifa is een bewegelijke spits toch ook veel leuker
quote:
Nou doeiquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat doe je ook.
Maar goede inhoudelijke reactie weer jankerd
Baas is het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan doe ik Arnautovic. Die kan tenminste ook wat beter aan de rechterkant spelen
Als je dat al uitschelden vindt, life is gonne be thoughquote:
Okee, liefde alom weer. Met zn allen tegen 1 is ook oneerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu is het weer tijd voor de serieuze posts.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen is fijn. Ik ben al twee uur Fifa aan het spelen zonder broek aan.
Nou, ik ben daar vroeger mee gepest omdat ik toen veel huilde. Nu niet meer, de laatste keer was iets meer dan 4 maanden geleden.quote:
En je internet wordt ook niet afgesloten enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Op jezelf wonen is fijn. Ik ben al twee uur Fifa aan het spelen zonder broek aan.
Daar hoef ik niet voor op mezelf te wonen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
ja dat lijkt me echt onhandig, stel nu dat je om 0:31 een reis wilt omboekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En je internet wordt ook niet afgesloten enzo
Ik zit ook nog in mijn ochtendjasquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef poker4lifee het volgende:
zucht idd
[..]
Daar hoef ik niet voor op mezelf te wonen hoor
Al een plan de campagne voor je vakantie in relatie tot je examen Frans?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En je internet wordt ook niet afgesloten enzo
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dat lijkt me echt onhandig, stel nu dat je om 0:31 een reis wilt omboeken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dat lijkt me echt onhandig, stel nu dat je om 0:31 een reis wilt omboeken
Die eikels van Globe bellen maar niet terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al een plan de campagne voor je vakantie in relatie tot je examen Frans?
Die hebben misschien nog 30 van dat soort vroegboekersquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die eikels van Globe bellen maar niet terug
Dat zit er dik in ja. Miss dat ze iets kunnen regelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die hebben misschien nog 30 van dat soort vroegboekers
Heb jij in jouw team ook dat Gotze overal loopt? Die neemt de plek van Gundogan en van Lewandowski gewoon over bij mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga als ik 3-0 of 4-0 voorsta proberen met die ronaldo chop aan de gang te gaan.
Wat was die ronaldo chop? L2 en dan dubbel schuin naar binnen tikken met je rechter trigger?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga als ik 3-0 of 4-0 voorsta proberen met die ronaldo chop aan de gang te gaan.
Alles valt te regelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Miss dat ze iets kunnen regelen
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat was die ronaldo chop? L2 en dan dubbel schuin naar binnen tikken met je rechter trigger?
Dat heb ik met Nani. Het gebeurt vaak dat hij naar binnen trekt (hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij in jouw team ook dat Gotze overal loopt? Die neemt de plek van Gundogan en van Lewandowski gewoon over bij mij
Jij moet ook alles verklappen he?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu wel weer een goed moment om silver packs te openen met hoge prijzen van consumables. Nu moet ik nog iets goeds in een pack zien te krijgen.
Gewoon een fake shot met L2 erbij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat was die ronaldo chop? L2 en dan dubbel schuin naar binnen tikken met je rechter trigger?
Had ik met Neymar heel ergquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nani. Het gebeurt vaak dat hij naar binnen trekt (hihi [ afbeelding ]) en dus op de plek van TOTS Kroos komt te staan, die op zijn beurt met zijn 69 pace op linksbuiten komt te staan.
Iedereen is heel veelzijdig in mijn team. Allemaal een fijne dribbel, een goede pass en een knap schot. En iedereen neemt ook de positie van elkaar soms over, dat maakt het heel dynamisch en fijn spelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij in jouw team ook dat Gotze overal loopt? Die neemt de plek van Gundogan en van Lewandowski gewoon over bij mij
Ehhh L2 en dan een fake shot en dan iets met je pookje wiebelen ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Echt?quote:
een fake shot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt?
Wat doet ie zonder L2 er bij dan?
#ikbenechtfuckingnoobzegjezus
Een fake shotquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt?
Wat doet ie zonder L2 er bij dan?
#ikbenechtfuckingnoobzegjezus
Alles behalve de namen van SMLENO-spelers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij moet ook alles verklappen he?
Oh ja zo kan het ook.Wat was die skill als je L2 + vierkant + X deed?quote:
dat is een fakeshot/sleepquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja zo kan het ook.Wat was die skill als je L2 + vierkant + X deed?
Met een 5* of 4* skiller? Is dat een fake rabona?
Dat je ineens stil komt te staan bedoel ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is een fakeshoten dus +l2 dus ronaldo chop
5*. Is een fake rabona inderdaad. En dan met je stick in de tegengestelde richting van waarnaar je loopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja zo kan het ook.Wat was die skill als je L2 + vierkant + X deed?
Met een 5* of 4* skiller? Is dat een fake rabona?
ohquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je ineens stil komt te staan bedoel ik.
Ja dat is genietenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nani. Het gebeurt vaak dat hij naar binnen trekt (hihi [ afbeelding ]) en dus op de plek van TOTS Kroos komt te staan, die op zijn beurt met zijn 69 pace op linksbuiten komt te staan.
Waar oefen je? De arena? Of tijdens matches (zodra het 3-0 is)?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb gisteren een beetje zitten oefenen met de running drag back fake.Die ziet er best wel ziek uit en is niet eens zo lastig.
Ja idd, het is niet perse een probleem (bij mij ook niet ) Maar het laat wel zien hoe dat is op het moment dat je niet qua stats een team hebt met zulke workratesquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen is heel veelzijdig in mijn team. Allemaal een fijne dribbel, een goede pass en een knap schot. En iedereen neemt ook de positie van elkaar soms over, dat maakt het heel dynamisch en fijn spelen
[..]
Ehhh L2 en dan een fake shot en dan iets met je pookje wiebelen ofzo.
Gewoon in wedstrijden. Ik wist al hoe 'ie moest, dus was een beetje posities en momenten aan het zoeken waarin je 'm goed kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar oefen je? De arena? Of tijdens matches (zodra het 3-0 is)?
Volgens mij heeft de Galaxy geen gps maar alleen de mogelijkheid dat te doen via internet. Weet ik niet zeker hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
Als ik met mijn auto naar België ga. En ik gebruik navigatie via google maps, standaard in de galaxy. Werkt dat ook zonder internet verbinding?
Ziet er wel echt tof uit. Maar stapje voor stapje; nu ik fake shot en scoop turn al wat maandjes onder de knie heb, ben ik toe aan de Ronaldo chopquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon in wedstrijden. Ik wist al hoe 'ie moest, dus was een beetje posities en momenten aan het zoeken waarin je 'm goed kunt gebruiken.
kut. heb een date in Belgiequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Galaxy geen gps maar alleen de mogelijkheid dat te doen via internet. Weet ik niet zeker hoor
Je kan wel vantevoren de uitdraai gewoon makenquote:
Tolweg Breda Antwerpen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan wel vantevoren de uitdraai gewoon makenWaar moet je zijn? Meeste steden zijn goed te vinden. Je moet alleen zorgen dat je niet de Tolweg Breda Antwerpen pakt.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tolweg Breda Antwerpen?
Je bedoelt de tolweg vanuit Antwerpen naar Hulst, via de Liefkenshoektunnel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
Net een wedstrijd opgestart maar ik moet poepen
Er loopt geen tolweg van Antwerpen naar Breda hoor. Als je de tolweg van Antwerpen naar Hulst gebruikt om in Breda te komen, rijd je zo'n 150 km omquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja weet ik veelDie staat altijd aangegeven vanuit Antwerpen als de Tolweg richting Breda. Klopt dan toch
Tjah hij staat zo aangegeven in Antwerpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er loopt geen tolweg van Antwerpen naar Breda hoor. Als je de tolweg van Antwerpen naar Hulst gebruikt om in Breda te komen, rijd je zo'n 150 km om
Konko goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef donnie1992 het volgende:
Hoe zou dit spelen?
http://www.futhead.com/fifa/squads/11311128/
Straks moet je zo'n vignet kopen om op de Belgische snelwegen te kunnen rijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah hij staat zo aangegeven in AntwerpenVerder weet ik er niks van, maar ik neem hem dan ook nooit
Tjah als dat toch alleen hoeft op een weg die niet nuttigis maakt dat ook niet uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Straks moet je zo'n vignet kopen om op de Belgische snelwegen te kunnen rijden
Zou belachelijk zijn als ze dan ook nog tol blijven heffen
Een grove schande. Je waant je in Albanie met die snelwegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah als dat toch alleen hoeft op een weg die niet nuttigis maakt dat ook niet uit
Maar beter fixen ze het wegdek daar eerst voor ze dat doen. Ons laten betalen voor dat schandalige hobbelveld wat zij daar snelweg noemen
Ik had vorig jaar het ergste/snelste MLS team en het speelde voor geen meter dus pace is niet allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je daar niet alles mee wint dan ben je echt slecht
Ga eens naar wefutquote:
PaceSonic2quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar het ergste/snelste MLS team en het speelde voor geen meter dus pace is niet alles
Ik geef ze groot gelijk met hun vignet trouwensquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Straks moet je zo'n vignet kopen om op de Belgische snelwegen te kunnen rijden
Zou belachelijk zijn als ze dan ook nog tol blijven heffen
Dan heb jij duidelijk nog nooit in Belgie geredenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk met hun vignet trouwens
Je zou eigenlijk betaald moeten krijgen om daar te rijden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nog nooit in Belgie gereden
Echt he, Staat wel in mijn top 5 CAM's van FIFA 13quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is Kaka toch ongelooflijk goed deze Fifa
Die heb ik al zo lang niet meer gebruiktquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is Kaka toch ongelooflijk goed deze Fifa
Misschien dat die wegen ook zo kut zijn omdat elk jaar een paar miljoen mongloide tokkies met een kut caravan naar Frankrijk een Spanje rijden door België? Niemand geeft er geld uit, behalve wat benzine en een flauwe kant en klare sandwich. Jaar in, jaar uit, Nee, die Belgen hebben gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nog nooit in Belgie gereden
Daar zitten gaten in de weg waar de Amerikanen vroeger in zouden vechten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk betaald moeten krijgen om daar te rijden.
Ik in FUT11 en 10 en daar was hij te goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang niet meer gebruikt
Idd, vergoeding voor fysieke ongemakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk betaald moeten krijgen om daar te rijden.
Bij mij ook. Echt een complete spelerquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt he, Staat wel in mijn top 5 CAM's van FIFA 13
Dan zou de weg in Nederland daarnaartoe net zo kut moeten zijn aangezien ze daarover op die weg komen. En laat die wegen nou perfect glad zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat die wegen ook zo kut zijn omdat elk jaar een paar miljoen mongloide tokkies met een kut caravan naar Frankrijk een Spanje rijden door België? Niemand geeft er geld uit, behalve wat benzine en een flauwe kant en klare sandwich. Jaar in, jaar uit, Nee, die Belgen hebben gelijk
Mijn serie A team heeft een nieuwe spits.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zou de weg in Nederland daarnaartoe net zo kut moeten zijn aangezien ze daarover op die weg komen. En laat die wegen nou perfect glad zijn
Daarbij zijn er zat toeristen die naar de Belgische kust gaan. Wij hebben ook een appartementje aan de belgische kust, niks mis mee![]()
Potje? Ik wil revanchequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn serie A team heeft een nieuwe spits.
Okquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu niet vanavond rond 22:00 ofzo ga ik weer gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preseason is saaiquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef ThadCastle het volgende:
Gister tot 4u FM gedaanBen nog in preseason speel dat spel echt traag
@Timmy hoe weet je dat
Ach Chelsea heeft gewoon een verdediger nodig die centraal kan en op de flanken. En een CDM erbij en eigenlijk nog een CAM want Marin is geblesseerd. Daarom duurt het zo langquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Preseason is saai
Is het serieus zo? Maar leek mij de beste optie qua stats. Hij viel mij wel tegen btw
Op linksmidden Bale op linksvoor Neymarquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef Fuszy het volgende:
VI stelt op facebook de vraag. Wie is beter Bale of Neymar?
Nu mijn vraag. Wie zou je liever in je team hebben als je een aankoop mocht doen?
Ik zou voor Bale gaan. Neymar is geweldig, maar het werk wat Bale verricht en de techniek die hij dan nog heeft is
ik zal het even doorgeven aan mijn ouders dat ze tokkies zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien dat die wegen ook zo kut zijn omdat elk jaar een paar miljoen mongloide tokkies met een kut caravan naar Frankrijk een Spanje rijden door België? Niemand geeft er geld uit, behalve wat benzine en een flauwe kant en klare sandwich. Jaar in, jaar uit, Nee, die Belgen hebben gelijk
gister even 'gekocht', voor realistische handling hoef je het niet te doen iigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Grid 2 review
http://www.gametrailers.com/reviews/e09nm2/grid-2-review
Spamquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Grid 2 review
http://www.gametrailers.com/reviews/e09nm2/grid-2-review
oh mijn godquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pff...lunchpauze gehad.
Vertelt een collega dat ze alleen de salade van de dag neemt als er pijnboompitten in zitten. Want pijnboompitten zijn duur. En de dagsalade heeft een vaste prijs. Dus alleen bij een salade met pijnboompitten, krijg je echt waar voor je geld.
Sommige mensen
Voor het realisme moet je het niet doen maar voor de arcade racer is tie zeker wel erg tof, ik ben hem nu ook aan het spelen, even wat leuker dan fifaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister even 'gekocht', voor realistische handling hoef je het niet te doen iig
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Pff...lunchpauze gehad.
Vertelt een collega dat ze alleen de salade van de dag neemt als er pijnboompitten in zitten. Want pijnboompitten zijn duur. En de dagsalade heeft een vaste prijs. Dus alleen bij een salade met pijnboompitten, krijg je echt waar voor je geld.
Sommige mensen
Ik ga mijn coins ook eindelijk verkopen, ik wil nog wel wat overhouden voor IFs die er nog gaan komen en transfers aan het eind van FUT maar het is nu echt tijd om geld te verdienen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Genoeg van dit konkospel, lekker mijn coins verkopen, een team van 15k en een team van 1,5 miljoen, er zit geen verschil tussen,
Geïnteresseerden?,
PS3 toch? Wat vraag je per 100k?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Genoeg van dit konkospel, lekker mijn coins verkopen, een team van 15k en een team van 1,5 miljoen, er zit geen verschil tussen,
Geïnteresseerden?,
Ik reageerde door te zeggen dat het wel erg triest is als je je in het leven met dit soort dingen bezig moet houden. Toen keek ze me woedend aan, en daarna heeft ze me genegeerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh mijn goddat is wel heel sneu hoor
clear cookiesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Fuszy het volgende:
Serieus wat is dit EA. Ik kan niet meer inloggen op mijn accounts.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:00 schreef Reemi het volgende:
Misschien wil fuszy zijn sleeping dogs wel verkopen voor coins
Waarom heb je een nieuwe controller gekocht dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Reemi het volgende:
Hoop wel dat m'n controller vandaag komt.Geen mailtje gehad dat het verzonden is, weet niet of ze daar aan doen bij gamediscounter?
hoe laat had je hem besteld dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Reemi het volgende:
Hoop wel dat m'n controller vandaag komt.Geen mailtje gehad dat het verzonden is, weet niet of ze daar aan doen bij gamediscounter?
Misschien moet je een goedkoop silver team maken en kijken of je daar makkelijk mee wint.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Ziet er geweldig uit op papier maar ik moet 3x zo goed mijn best doen om wedstrijden te winnen.![]()
[ afbeelding ]
Hou me ff op de hoogte, ik overweeg ook een nieuwe te kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik reageerde door te zeggen dat het wel erg triest is als je je in het leven met dit soort dingen bezig moet houden. Toen keek ze me woedend aan, en daarna heeft ze me genegeerd
Godver ik las voor 22:00 besteld, morgen in huis. Is het 20:00quote:
Dan moet je dat team maken wat ik heb. Dan gaat het vanzelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Ziet er geweldig uit op papier maar ik moet 3x zo goed mijn best doen om wedstrijden te winnen.![]()
[ afbeelding ]
Hahahahahandicapquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ik met zon graf formatiequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
41212 was FUT11 goed, nu is het graf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Graf formatie?Duidelijk nooit mee gespeeld... Ik vind 3-5-2 juist een graf formatie.
Idd minstens 5 atb en maar 2 voorinquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een graf formatie. Dus ik snap je post niet zo![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die Felipe echt maar matig. Diagne redelijk. Je middenveld gekozen op pace zie ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
Mijn silver team speelt echt heerlijk
[ afbeelding ]
nee op workratesquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind die Felipe echt maar matig. Diagne redelijk. Je middenveld gekozen op pace zie ik
Ik heb Overtoom op CM met med/med...speelt prima hoor. Wel in totaal andere formatie trouwens.quote:
in 352 speel ik met CDM's ook het liefste med/med speelt echt lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Overtoom op CM met med/med...speelt prima hoor. Wel in totaal andere formatie trouwens.
Geen IF Son en Pukki hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:16 schreef Djeetje het volgende:
Mijn silver team speelt echt heerlijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |