bronquote:
06:14 BINNENLAND Valérie Cuppens (27) uit Bree ging vorige week zondag met drie vriendinnen op stap in discotheek The Factory in Bree. Zowel Valérie zelf als twee van haar vriendinnen zijn lesbienne. “Een jongen heeft mij daar met een glas in het gezicht geslagen, gewoon omdat ik op vrouwen val”, vertelt het meisje, dat aan de aanval een gescheurd hoornvlies en een diepe wonde in het gezicht overhield. De politie onderzoekt de zaak.
“We stonden gezellig samen aan een tafel toen mijn vriendinnen Maren en Laura, ook twee lesbiennes, met elkaar aan het dansen waren”, zegt Valérie. “Een allochtone jongen vond dat niet kunnen en begon hen te duwen. Hij zei dat het niet hoort dat twee meisjes samen zijn. Daarop gingen acht of negen jongens rond Maren staan. Laura raakte een beetje in paniek en kwam me zeggen dat Maren problemen had. De jongens gaven haar daarop een duw. Toen ik aan Maren wou gaan vragen of alles oké was, sloeg een van de jongens uit het niets met een glas in mijn gezicht.”
"Wij gaan hier helemaal niet licht overheen”, reageert Ludo Goos, eigenaar van The Factory. "Als we weten wie het is, nemen we maatregelen en trekken we zijn lidkaart in. Maar zolang we niet weten wie het is, kunnen we spijtig genoeg niets doen.”
Lees vandaag meer in uw krant.
HDB
Foto DD
Ja en die lesbienne komt van Jupiter. En die eigenaar van de discotheek is een dinosaurus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
al kan "allochtone jongen" ook een Belg of Ier ofzo zijn, maarja, gezien de rest van het verhaal zal dat wel niet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef Knal_Erwt het volgende:
O nee niet z'n lidmaatschapskaart, wat een verschrikking voor die arme jongen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja en die lesbienne komt van Jupiter. En die eigenaar van de discotheek is een dinosaurus.
Het is toch ook in Belgie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
al kan "allochtone jongen" ook een Belg of Ier ofzo zijn, maarja, gezien de rest van het verhaal zal dat wel niet
Wat is er mis met lang elkaar schurende vrouwen op de dansvloer ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen daar aanstoot aan nemen. Doe die vieze dingen gewoon in je kamertje dan heeft niemand er last van.
Die gast is juist een homo dat hij er wat tegen heeft dat chickies met elkaar dansen. Overigens bespottelijk als je dit gaat bagatelliseren, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me voorstellen dat mensen daar aanstoot aan nemen. Doe die vieze dingen gewoon in je kamertje dan heeft niemand er last van.
Welke vieze dingen deed deze meid?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
trololoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
HIj benoemt het expliciet.. De rest benoemt het niet, maar we weten waar die op doelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat de_boswachter iets over een moskee zegt?
Precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HIj benoemt het expliciet.. De rest benoemt het niet, maar we weten waar die op doelen
Er staat in de OP dat het over allochtonen gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HIj benoemt het expliciet.. De rest benoemt het niet, maar we weten waar die op doelen.
Ook autochtonen hebben moeite met lesbiennes, hoor.
Dat weet ik. Maar niet iedere allochtoon is een lesbi hater en niet iedere allochtoon is een moslim.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat het over allochtonen gaat.
Nee. En er is dan ook niemand die dat hier beweert.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar niet iedere allochtoon is een lesbi hater en niet iedere allochtoon is een moslim.
Ik. Ondanks dat ik vrouw ben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
En welke man heeft er nou moeite met 2 zoenende vrouwen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |