Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Favoriete land van Azië. Al is hel wel balen dat er zo weinig Engels gesproken wordt.
Nee man, ik doe niks expres, ik zweer het je.quote:
Ha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als een eckte baas.
[..]
Ja, denk niet dat ik een halfjaar M&O volhoud.
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Koreanen zijn wel kaulo slimquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
Denk toch maar een minor in Zweden, want Zweedse gozers.En Koreanen zijn raar.
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ze behandelen je wel als een ster uit Hollywood.
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Waarom is het dan online gezet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die tekst was wel even WAUW. Alsof iemand de wereld probeert te verbeteren
Maar doe dat niet bij MIJN examen.
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus borenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn maakte het me echt geen donder uit, en ook niet als we morgen geen examen zouden hebben. Maarja, zo ben ik he.
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.quote:
Je bent gewoon jelly, bitch.quote:
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat het een land met een populatie van 1,3 miljard is, kleine suggestie.
Waarom wel? De meeste mensen hebben het daar niet nodig hoor. Het is ook best wel een groot land en tevens hebben ze het niet zo op de Amerikanen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ezell hoe komt dat eigenlijk dat er zo weinig mensen daar Engels spreken en waarom het ook lijkt alsof het weinig geleerd wordt? Ook van best grote bedrijven hoor je directeuren in de media bijvoorbeeld nooit Engels praten
Hehe, moest hardop lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heeft ook wel zijn nadelen hoor. Soms wordt je wel een beetje als een mongooltje(of ster, moeilijk te zeggen) aangekeken.
Ja, 3 t/m 5 juni. Het tweede tijdvak is 19 juni ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga 3tm5 juni op vakantie. No way dat ze me die door de neus boren
Lees wat topics van gogosweden en trek je conclusies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zijn ze slimmer dan mij, dat moeten we toch niet hebben.
[..]
Je bent gewoon jelly, bitch.
Omdat leerlingen het examen hadden gejat en de verspreider het niet eerlijk vond dat sommige mensen dus een 10 gingen halen en andere ervoor zouden moeten ploeteren. Ik vind het lief.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom is het dan online gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |