SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - essnhills - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
quote:
en daar nog 15% overheen ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.saturn.nl/mcs/(...)0668.html?langId=-11
handtandenborstel FTWquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef bambino het volgende:
Zou deze wel willen hebben, maar ga geen 50 euro uitgeven aan fucking tandenborstel
hij is t waard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
Sowieso 500-600 euro voor een telefoon. Gekte.
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, maar bij Ibood was hij ook 550 toch?
ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, maar bij Ibood was hij ook 550 toch?
Kost bijna elk top toestel dus zo raar is dat niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
Sowieso 500-600 euro voor een telefoon. Gekte.
quote:
Ja. Want mensen zijn kuddedieren. Nou goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Woods het volgende:
Er zijn dus mensen die die S4 gekocht hebben zo ff snel wrap zonder na te denken
sowieso, als je elke dag een euro opzij legt ervoor heb je binnen 2 jaar je toestel betaald.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Kost bijna elk top toestel dus zo raar is dat niet meer tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Kost bijna elk top toestel dus zo raar is dat niet meer tegenwoordig.
Er loopt heir ergens een topic over dat onderwerp geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja. Want mensen zijn kuddedieren. Nou goed?
Ditquote:
Ik ben net als essnhills zo'n pauper die een paar jaar met dezelfde telefoon doet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor mij is geen enkele telefoon dat waard. Wat 'ie dan ook maar kan.
ik heb mn tablet en mn telefoon dagelijks constant in gebruik. al was ie t dubbele was het t meer dan waard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor mij is geen enkele telefoon dat waard. Wat 'ie dan ook maar kan.
Paupers FTWquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben net als essnhills zo'n pauper die een paar jaar met dezelfde telefoon doet.
ipadquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nouja mijn iPad was 500 en dat werkt een stuk prettiger. Kan er alleen niet mee bellen
TOP toestel.quote:
Haha ik heb volgens mij al 10 jaar dezelfde ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben net als essnhills zo'n pauper die een paar jaar met dezelfde telefoon doet.
6310 of 6210 waren ook baas!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
TOP toestel.
Dat was niet nokia's top toestel, ook niet toen
Dat was uit me hoofd de 8800 en die kostte toen 900 gulden. (die gouden)
Daarom zeg ik ook; voor mij niet. Waar een ander z'n geld aan uitgeeft moet ie zelf weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb mn tablet en mn telefoon dagelijks constant in gebruik. al was ie t dubbele was het t meer dan waard.
ik distantieer me van jullie studentenquote:
kun je vinden maar echt, wat een tof ding. Ideaal. Vooral omdat ik, digibeet zijnde, met dit ding overweg kanquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ipad
alles met een I ervoor is voor proleten die moeite hebben met nadenken.
maar als iemand anders hem koopt voor je is het wel goed zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; voor mij niet. Waar een ander z'n geld aan uitgeeft moet ie zelf weten.
wat een lelijk dingquote:
Neuh. Ik hoef er echt geeneen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar als iemand anders hem koopt voor je is het wel goed zeker
tot zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef Xeor het volgende:
Ik gaat slapen, HUNT ze en tot over een paar uur
Ik begon in 2003 met een Nokia 3410 (en die heb ik na een aantal jaar stuk gekregenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha ik heb volgens mij al 10 jaar dezelfde ofzo.
Dat is smaak, maar dat was toen het top modelquote:
quote:
jij bent een s2 plus!quote:
Ja dat zeg ik toch ookquote:
kon ie meer dan bellen dan ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is smaak, maar dat was toen het top model
Siemens C25quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begon in 2003 met een Nokia 3410 (en die heb ik na een aantal jaar stuk gekregen)
En toen had ik een simpele telefoon die ineens stuk was (ik had erop gekeken, terug m'n jaszak in, 10 minuten later haalde ik hem eruit met een enorme ster in m'n scherm, ding deed helemaal niks meer![]()
Dus toen maar weer een andere, en die heb ik gehouden totdat ik vorig jaar met de hunt een box scoorde met een nieuwe erin
Geen idee wat daar speciaal op zat. Heb hem nooit gehad. Vind het wel een tof ding.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kon ie meer dan bellen dan ?had ie twee snake spelletjes ipv 1
Slaap lekker Xeorquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:05 schreef Xeor het volgende:
Ik gaat slapen, HUNT ze en tot over een paar uur
net als van die paupers in GAMquote:
omdat jelly bean.quote:
Ik had ook ooit een box met zo'n telefoon erin. Gelijk verkocht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik begon in 2003 met een Nokia 3410 (en die heb ik na een aantal jaar stuk gekregen)
En toen had ik een simpele telefoon die ineens stuk was (ik had erop gekeken, terug m'n jaszak in, 10 minuten later haalde ik hem eruit met een enorme ster in m'n scherm, ding deed helemaal niks meer![]()
Dus toen maar weer een andere, en die heb ik gehouden totdat ik vorig jaar met de hunt een box scoorde met een nieuwe erin
Bijnaquote:
Ik geloof dat m'n vorige een Touchwiz was, die daarvoor, geen idee, het was zo'n schuifding en hij was van samsung..quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Siemens C25
Sony ericsson T610
HTC Hero
Acer Liquid
Slaapzequote:
hahaquote:
Slaap lekker en succesquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:07 schreef Rockiejj het volgende:
Ja ik ga zo ook slapen. Vanavond belangrijkste tentamen.. OOIT!
quote:
Dream onquote:
Ja lekkerquote:
Zoekzequote:
haha moest em 3 keer lezen voor ik het begreepquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef bambino het volgende:
[..]
haha moest em 3 keer lezen voor ik het begreep
dit dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef bambino het volgende:
Had geen error, maar niet snel genoeg.
Captcha wilde niet laden :/
Toen ik hem eenmal zag en ingevuld had bleef die laden
Het is "eens" ipv "is" en ik ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:10 schreef Woods het volgende:
[..]
Voer is 'fleshlight' in bij Google afbeeldingen
haquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
Ik kwam tot het kiezen van ABN Amro daarna database error
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
twijfelgevalletjequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is "eens" ipv "is" en ik ben niet achterlijk.
Dit. Jammer dat je nooit zekerheid hebt, totdat je afgerekend hebt....quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
Same here.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
Gastquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef Woods het volgende:
[..]
hoeveel boxen hebben die paupere flikkers ibood negers flikkers dan?
ksst; alleen ik mag hier negers belachelijk makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:13 schreef Woods het volgende:
[..]
hoeveel boxen hebben die paupere flikkers ibood negers flikkers dan?
quote:
pff dat je dat nog weet. Zou ze echt niet meer kunnen opnoemen, heb er denk ik ook wel 15 gehad in de jarenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Rockiejj het volgende:
Nokia 3310
Sony Ericsson W3110
Samsung E1280
LG Cookie
Samsung Galaxy Y
Sony Xperia Sola
een nas en een zaklampquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Woods het volgende:
wat zit er verdomme gemiddeld in die doos? 10 hoeren?
dag dagquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Ceviche het volgende:
ik ga maar eens slapen, tot morgenochtens misschien
Stoer man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Woods het volgende:
wat zit er verdomme gemiddeld in die doos? 10 hoeren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Ceviche het volgende:
Kun je evengoed nog wel normaal doenquote:
Ik ook, succes gewenst voor de mensen die wakker blijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Ceviche het volgende:
wat is lelijk van buiten maar mooi van binnen ?quote:
Ja, ik heb er nog 1 gehad, maar weet niet meer welke dat isquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef bambino het volgende:
[..]
pff dat je dat nog weet. Zou ze echt niet meer kunnen opnoemen, heb er denk ik ook wel 15 gehad in de jaren
Thanks! slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook, succes gewenst voor de mensen die wakker blijven
Deze is slechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is lelijk van buiten maar mooi van binnen ?
ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is lelijk van buiten maar mooi van binnen ?
Slaap lekker Cevjequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:14 schreef Ceviche het volgende:
zo slecht dat ik het hier niet postquote:
jammer dat je geen 3310 bent dan maarquote:
Ik begon op mijn 12e met zon motorolaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog 1 gehad, maar weet niet meer welke dat is
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg geen verbinding meer met Ibood
Ik heb hem al afgesloten enzo maa rhet werkt nietquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem al afgesloten enzo maa rhet werkt niet
Dankjequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
DankjeIk kan wel wat steun gebruiken in deze moeilijke tijden
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:22 schreef Rockiejj het volgende:
Weer zo'n kut hangmat, ik ga slapen! Tot straks!
Gefeliciteerd met de eerste aankoop!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:22 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
Wat heb je nou precies gekocht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:22 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
Jup, heb er al een zonder de kabels / usb hub. Maar heb 3 controllers en ben 1 van die opzetstukjes kwijt. Dus nu kan ik ze alle 3 erachter in hangen en heb ik nettere kabels, voor een tientje niet slecht.quote:
Jij bent gewoon koopziek. Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup, heb er al een zonder de kabels / usb hub. Maar heb 3 controllers en ben 1 van die opzetstukjes kwijt. Dus nu kan ik ze alle 3 erachter in hangen en heb ik nettere kabels, voor een tientje niet slecht.
De originele ooit gekocht voor 25 ofzo dus
Wat? Hoezo dat nu weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon koopziek. Maar dat wisten we al.
Ciaoquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | JJJJJJJJJJJHHHHHHHHH HHHHHHHHHKKKKKKKKK KKKKKKK J:::::::::JH:::::::H H:::::::HK:::::::K K:::::K J:::::::::JH:::::::H H:::::::HK:::::::K K:::::K JJ:::::::JJHH::::::H H::::::HHK:::::::K K::::::K J:::::J H:::::H H:::::H KK::::::K K:::::KKK J:::::J H:::::H H:::::H K:::::K K:::::K J:::::J H::::::HHHHH::::::H K::::::K:::::K J:::::j H:::::::::::::::::H K:::::::::::K J:::::J H:::::::::::::::::H K:::::::::::K JJJJJJJ J:::::J H::::::HHHHH::::::H K::::::K:::::K J:::::J J:::::J H:::::H H:::::H K:::::K K:::::K J::::::J J::::::J H:::::H H:::::H KK::::::K K:::::KKK J:::::::JJJ:::::::J HH::::::H H::::::HHK:::::::K K::::::K JJ:::::::::::::JJ H:::::::H H:::::::HK:::::::K K:::::K JJ:::::::::JJ H:::::::H H:::::::HK:::::::K K:::::K JJJJJJJJJ HHHHHHHHH HHHHHHHHHKKKKKKKKK KKKKKKK |
Ja klopt, maar vind het posten op fok nog steeds wel lachen, zeker met een SC nu zonder gezeik van modjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. Vroegah vond ik hunten wel leuk maar de laatste jaren valt 't gewoon vies tegen.
truequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. Vroegah vond ik hunten wel leuk maar de laatste jaren valt 't gewoon vies tegen.
Juistquote:
jochem heeft koekjesquote:
+1quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jochem heeft koekjes
ik wil ook koekjes.
Ja das wel chillerquote:
Script....quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Jimbo het volgende:
elke x hangt ie bij mn betaal ding, dan moet ik invullen hoe ik wil betalen.
kan ik dat niet automatiseren?
Nee jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef Jimbo het volgende:
elke x hangt ie bij mn betaal ding, dan moet ik invullen hoe ik wil betalen.
kan ik dat niet automatiseren?
dag boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
GodverIk had weer geen verbinding dus ik ging even m'n geschiedenis wissen en even CCleaner eroverheen
Box stond op toen ik ibood weer opende
![]()
Ik had verwacht wel even dit te kunnen doen, zo kort na de andere box
Het ging echt giga snel en het duurde 10 seconde voor ik doorhad dat het geen captcha wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
GodverIk had weer geen verbinding dus ik ging even m'n geschiedenis wissen en even CCleaner eroverheen
Box stond op toen ik ibood weer opende
![]()
Ik had verwacht wel even dit te kunnen doen, zo kort na de andere box
Denk idd dat ze maar een paar boxen nu doen en ze vaker voorbij laten komen. Zou wel leuker zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dag box
ze zijn de chapta aan t testen, elke x maar 1 box dus
Ik kon nog net op dat blokje klikken, en toen was ie al uitverkochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Het ging echt giga snel en het duurde 10 seconde voor ik doorhad dat het geen captcha was
Kwam tot selectie welke bank ik had, en toen melding uitverkocht.
Ik kreeg na de bankselectie nog een "bijna uitverkocht, u staat in de wachtrij". Fuckers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Het ging echt giga snel en het duurde 10 seconde voor ik doorhad dat het geen captcha was
Kwam tot selectie welke bank ik had, en toen melding uitverkocht.
Houdt het wel een stuk spannender jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk idd dat ze maar een paar boxen nu doen en ze vaker voorbij laten komen. Zou wel leuker zijn
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kreeg na de bankselectie nog een "bijna uitverkocht, u staat in de wachtrij". Fuckers.
Ik klikte en toen duurde het ff. Toen kwam ik op mijn gegeven snel op doorgaan geklikt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon nog net op dat blokje klikken, en toen was ie al uitverkocht
Dan was je nog sneller dan ik, dus no shot voor mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kreeg na de bankselectie nog een "bijna uitverkocht, u staat in de wachtrij". Fuckers.
Altijd verschillend, valt weinig over te zeggen. Kijk anders op youtube even wat unbox fimpjes ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:36 schreef redboyke het volgende:
wat zit er meestal in zo'n doos in? heb er nog nooit een gehad. maar ik weet dat ik er een wil want iedereen wilt het
Wel als je manual script gebruikt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een script werkt nu dan trouwens toch niet met die captcha's?
Ah oke. Nou ja, dat scheelt dan ook niet echt veel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel als je manual script gebruikt.
Dus eerst captcha doet en dan op een hotkey klikt voor de volgende stap
Nee klopt, heb er ook geen thoquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja, dat scheelt dan ook niet echt veel.
quote:
En dan scoor ik gewoon een boxquote:
Ja niemand postquote:
denk hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
Iedereen gelijk maar in slaap gevallen op die kussens?
Ik welquote:
Posts zijn gedelete zo te zienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Flauw hoorquote:
Hij blijft gewoon zichzelf verschonen zodat we nooit een nieuwe hoeven te openenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme,ongelofelijk dit, ik druk op bestellen.. BAM uitvrkochtGODVERDOMME
haha dat zou wat zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon zichzelf verschonen zodat we nooit een nieuwe hoeven te openen
Die kussens komen echt nog wel vaker langs hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Jimbo het volgende:
Haha! Die komen nog wel een keer of wat voorbij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kussens komen echt nog wel vaker langs hoor![]()
nuff saidquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha! Die komen nog wel een keer of wat voorbij.
Lijkt me ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:45 schreef bambino het volgende:
Deze zakken helemaal in toch? Ik hou van harde kussens
ja maar nu was ik overstag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kussens komen echt nog wel vaker langs hoor![]()
Die link belooft weinig lekkers, muziekgewijs. Ik klik niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:48 schreef bambino het volgende:
Lekkere muziek : http://www.slamhardstyle.nl/
Volgens mij zijn ze redelijk zacht, de reden dat ik ze niet koopquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:48 schreef Jimbo het volgende:
zijn die kussens een beetje hard of zijn t crappy softe dingen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar nu was ik overstag.
had t net met mn meis erover dat ze een nieuw kussen wou, dus ik denk ik bestel ze...
neeee hoor he je dit weer
zijn ze hard / vormvast?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze opnieuw komen wil ik je nog wel eens overhalen hoor![]()
hardstyle zender van slam fmquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die link belooft weinig lekkers, muziekgewijs. Ik klik niet.
Ze hebben een rits, dus je kan van die 2 kussens ook 1 super chill kussen maken naar eigen wensquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze redelijk zacht, de reden dat ik ze niet koop
Ik blijf wel bij de mijnequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben een rits, dus je kan van die 2 kussens ook 1 super chill kussen maken naar eigen wens
quote:
Ik vind ze fijnquote:
uuhm?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind ze fijnZe zijn zacht maar je licht niet op je matras als je er een tijdje opligt zoals met andere kussens
En ik hou het dan wel bij mijn cinderella'squote:Op woensdag 29 mei 2013 01:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de mijneheb ik al 15 jaar denk ik
dat dacht ik ook al inderdaadquote:
Andere zachte kussens verdwijnen altijd onder je hoofd vandaanquote:
Je zei licht, ipv ligtquote:Op woensdag 29 mei 2013 01:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere zachte kussens verdwijnen altijd onder je hoofd vandaanDan heb je om je hoofd heen netjes kussen liggen, maar zelf lig je op de sloop met matras eronder
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |