Oh ik vertel dat gewoon als ik hem in de winkel tegen komquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Mijn nieuwe school, waar ik hopelijk word toegelaten, begint op maandag 19 augustus, dus ik zou graag voor die tijd vakantie willen hebben.
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
Met vriendelijke groetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Mijn nieuwe school, waar ik hopelijk word toegelaten, begint op maandag 19 augustus, dus ik zou graag voor die tijd vakantie willen hebben.
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
ja maar zij wil het op een briefjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik vertel dat gewoon als ik hem in de winkel tegen kom
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
Hoezo begint jouw school zo vroeg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
Hoi -naam baas-!
Groetjes Soffff.
Is dit netjes genoeg
zij verteld over haar pijntjes tijdens de zwangerschap in geuren en kleurenquote:
Vertelt ja, haha. Is het een leuke baas?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zij verteld over haar pijntjes tijdens de zwangerschap in geuren en kleurendan ga ik geen vriendelijke groeten neerzetten hoor
ik ga naar vavo (vwo) en middelbare begint dan zo vroeg bij ons. Wij zitten bij zuid en ze hebben hier al 1 juli vakantie.quote:
OMGquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vertelt ja, haha. Is het een leuke baas?
wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.luzac.nl/college/ons-onderwijs/tarieven/
is die ¤20.290 per jaar of... ?
Huh, sinds wanneer gaat dat zo lastig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgvrijdag ga ik mn adres veranderen, dan krijg ik binnen 2 weken een brief met bevestiging, dán kan ik het pas wijzigen bij DUO, dan duurt het weer 2 week voordat ik een brief ontvang waar ik persoonlijk een handtekening op moet zetten zodat ik uitwonende stufi krijg en dán moet ik wachten tot de wijzigingen zijn doorgegeven en DAN kan ik pas eindelijk uitwonende stufi ontvangen omgogmogmgo
![]()
![]()
dat duurt zoooo lang
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.luzac.nl/college/ons-onderwijs/tarieven/
is die ¤20.290 per jaar of... ?
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga naar vavo (vwo) en middelbare begint dan zo vroeg bij ons. Wij zitten bij zuid en ze hebben hier al 1 juli vakantie.
Dit zegt me dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
Precies Rez, daar! En un de ub en ob, maar dat is mn vaste vestiging
Universiteits-bibliotheek en openbare bibliotheekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.
[..]
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.
[..]
Dit zegt me dus helemaal niks.
Oh ik heb toch maar twee weken vakantie over van de driequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me dan gewoon de volledige drie jaar. En anders zijn het afzetters.
[..]
Hier hebben ze een week later vakantie, maar hoeven ze pas twee weken later te beginnen. Je verliest een week.
[..]
Dit zegt me dus helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |