Dat oogt ingewikkeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html
Afbeelding 6quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html
Ja fu, die ligt boven.quote:
Die gaat altijd hard hequote:
Die heb ik nog geen een gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
En als ik nog 1 facebookpost lees met "het is weer voorbij die mooie zomer" gooi ik mijn iPad uit het raam
Jaahaaaaquote:
Dafuq? Al opgelost inmiddels?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen stonden we vast in Boxtel vanwege een 'onwelwording in de trein'. Ze hebben al omgeroepen of eventueel aanwezige artsen en verpleegkundigen willen komen helpen
lol fbquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:37 schreef Lindytje het volgende:
Goodmorning this morning!
Ik moet leren![]()
Skjoe, NOG MAAR 1 DAGJE!!!!!
Ik bekijk het liever positief! Daarbij is het nog geeneens zomerquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik nog geen een gehad![]()
Wel eentje van iemand die blij was dat ze de tuin niet hoeft te sproeien
Ik kon zelfs tussen de regenbuien door droog aankomen op het station, dus prima weertje
Ze reden zojuist iemand weg op een brancard.. Ik ben maar overgestapt op de sprinter die net aan kwam rijdenquote:
De tuin heeft bij ons echt prioriteit 0 zo ongeveerquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:41 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is ook blij dat ie al weken de tuin niet hoeft te sproeienAlhoewel hij nog steeds met gieter rond loopt voor die paar planten die niet genoeg water krijgen. Ja als het om de tuin gaat; gaat ie em wel goed bij houden
Zeker ! En soberso is het echt heerlijk om straks een compleet volle tuin te hebben om in te zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ja wij hebben net velen geld geinvesteerd in beplanting, dus zou toch mooi zijn als het gros het overleeft
Wij hebben alles van ons eigen stuk betegeld.. En we hebben een stuk gemeenschappelijke tuin met planten en dat hoeven we niet te onderhoudenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker ! En soberso is het echt heerlijk om straks een compleet volle tuin te hebben om in te zittenIk vind het altijd genieten
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben alles van ons eigen stuk betegeld.. En we hebben een stuk gemeenschappelijke tuin met planten en dat hoeven we niet te onderhouden![]()
Maar de zon is altijd om half 7 al weg uit de tuin, heel handig
Skjoe skjoe... weercijfer 7 vrijdag ! nog maar 35% kans meer op regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoor
Tuiners
ERMAHGERD ik zag het, einz!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe skjoe... weercijfer 7 vrijdag ! nog maar 35% kans meer op regen*duimt nog meer*
Voordeel is dat het voornamelijk de onderkant en onderlagen zijn die echt vies gaan worden. Daarnaast zal de rand er ook niet aan ontkomen; maar dat valt niet zo opquote:
Ja pcies! Toen wij dit huis kochten was een redelijke tuin ook een vereiste... We hadden namelijk ook in brandevoort gekeken naar huizen; maar die tuinen zijn heel erg klein. Dus ook al was het huis super tof; wilden we het niet vanwege de beperkte tuinquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoor
Tuiners
Ik heb een andere jurk dan de jouwe hequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voordeel is dat het voornamelijk de onderkant en onderlagen zijn die echt vies gaan worden. Daarnaast zal de rand er ook niet aan ontkomen; maar dat valt niet zo op![]()
Brandevoortquote:Ja pcies! Toen wij dit huis kochten was een redelijke tuin ook een vereiste... We hadden namelijk ook in brandevoort gekeken naar huizen; maar die tuinen zijn heel erg klein. Dus ook al was het huis super tof; wilden we het niet vanwege de beperkte tuin
Tuin![]()
ja, die tips hadden we van de jurkenwinkel allemaal mee gekregen iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ga je met de auto naar strijp-s ? Kun je ergens een wit laken kwijt? Normaal hebben fotograven die mee; maar ik weet niet hoe dat met de jouwe zit... Maar anders even in de auto gooien; mocht je echt foto's gaan maken waar het beheurlijk nat is; laken er onder frottenDat ging bij ons ook verrassend goed in de drassige tuin van het kasteel
Zo heb ik hem nog redelijk netjes kunnen houden
Nieuwbouw + Helmond. BRAND IN DE HEL!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind brandevoort ook echt tof![]()
*gaat haar mond spoelen*
is dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ja; maar je hebt ook een sleepDus dan zit het vuil meestal daar bedoel ik...
Of een heule korte jurk; dan is er heul geen probleemquote:
er zijn ook lange jurken zonder sleepquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of een heule korte jurk; dan is er heul geen probleem![]()
![]()
Uiteraard. Maar aangezien je sleep al eens had genoemdquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn ook lange jurken zonder sleep
DE SPANNING!!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal je zien dat Skjoe straks gewoon een blauwe jurk heeft, trololololololquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeeehhh klinkt nu al smecksyquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of een heule korte jurk; dan is er heul geen probleem![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar aangezien je sleep al eens had genoemd![]()
![]()
Overigens bedacht ik dat laken afgelopen nacht... Werd ik om 1u wakker "oeh nog even dezen tip meegeven aan skjoe".Mijn brain denkt 's nachts heel erg met je mee in je stressmomenten
![]()
could've seen that one comingquote:
het klinkt als Power Rangersquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:27 schreef Lindytje het volgende:
Morfologie is interessant, maar saai. Toch nog wat geleerd voor het tentamen
Daar had ik ook over gedroomdquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb vannacht gedroomd over mijn huwelijksnacht
IT'S MORPHING TIME!!!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb vannacht gedroomd over mijn huwelijksnacht
Awwww je denkt echt dat je na 5 minuten weg kan van Fok?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:30 schreef Lindytje het volgende:
HO, vijf minuten pauze voorbij. Lernen!!
mwehehehehquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
...en cif die met zijn zatte bakkes bijna in de vijver viel met onze enveloppendoosDat was ook fantastisch
![]()
En deed jij toen "ermagerd my husband!" of "ermagerd my moneh!"?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
...en cif die met zijn zatte bakkes bijna in de vijver viel met onze enveloppendoosDat was ook fantastisch
![]()
Duh, wat een dommen vraag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En deed jij toen "ermagerd my husband!" of "ermagerd my moneh!"?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zei: HUUUUU die enveloppen!!1 Moet ik die niet dragen??quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En deed jij toen "ermagerd my husband!" of "ermagerd my moneh!"?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, dat droomde ik. Dat ik zo dronken was dat ik me de hele feestavond niet kon herinneren
Keurig, zoals het een getrouwde vrouw beaamdquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zei: HUUUUU die enveloppen!!1 Moet ik die niet dragen??![]()
[..]![]()
Betaamt. ALMOST, SO CLOSE!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Keurig, zoals het een getrouwde vrouw beaamd![]()
Ja zie je, ik voelde dat het een ander woord moest zijn, maar dat het wel hetzelfde klonkquote:
Beidequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik een trui ga pakken.
Of de kachel omhoog draaien? Hmmm.... keuzs keuzes....
O nee.... wij zouden en moesten een huwelijksnacht hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En onze huwelijksnacht was ook geweldigZo moe zijn, dat je eigenlijk niet eens je kleren meer uit wil doen en dan moet ook je kapsel nog uit elkaar en make up van je bakkes en je nieuwbakken echtgenoot ligt al bijna te snurken
Dus ja, die hebben we later wel ingehaald
Ha, weer een half uur geleerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Awwww je denkt echt dat je na 5 minuten weg kan van Fok?![]()
Waarom bestel je die dan ook bij bol.com die überhaupt niet betrouwbaar is met afleveringsdataquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, had een tomtom bij bol besteld, zou vandaag verzonden worden, krijg ik net mail dat het waarschijnlijk pas 14 juni gaat wordenEn ik had hem dus vrijdag mee willen nemen
Nu weet ik weer waarom ik nooit online bestel, altijd gezeik
Als je het nog voor elkaar krijgt, is het zeker leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee.... wij zouden en moesten een huwelijksnacht hebben![]()
![]()
Ik vind het wel een sublieme afsluiter eik
![]()
Maar ik hoor wel vaker dat men gewoon gaat slapen omdat de meesten kapot zijn van de zware dag...
Wij hebben er een huwelijksochtend van gemaaktquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee.... wij zouden en moesten een huwelijksnacht hebben![]()
![]()
Ik vind het wel een sublieme afsluiter eik
![]()
Maar ik hoor wel vaker dat men gewoon gaat slapen omdat de meesten kapot zijn van de zware dag...
In de tettenkamerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben er een huwelijksochtend van gemaakt
Wij wilden na het vloppen tellen ook écht alleen maar slapen...
Omdat actie en dus 30 euro goedkoper dan in de winkelquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom bestel je die dan ook bij bol.com die überhaupt niet betrouwbaar is met afleveringsdata![]()
Datquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik vond het al heel wat dat ik mijn make-up nog van mijn bakkes had gehaald
Godsammequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
nierkende pousse die al zittend op de stenen vloer van de hal zijn kop in de woonkamer steekt en op je houten vloer nierkt!!
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
mocht mijn lichaam nog in enige staat zijn om iets te kunnen dan liever seks als huwelijksnacht, enveloppen tellen kan de voglende dag ook wel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
"maak je eigen natvoer" les 1. Verwarmd en alles!
De dag na onze bruiloft moest Nederland voetballen dus B had een vriend uitgenodigd die bij ons kwam kijken en ik ging hun bier brengenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IddWas ook ideaal; want cif ging de volgende dag naar de kantine voetballen kijken en ik ging enveloppen uithalen
Iedereen keek hem alleen wel raar aan; want schijnbaarrrrrr moet je - de dag er na ofzo - bij je vrouw willen zijnTerwijl voor ons het leven gewoon door ging zoals het al was
Peheheh
Nee precies en ik word er niet vrolijk van als ie thuis voetballen zit te kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De dag na onze bruiloft moest Nederland voetballen dus B had een vriend uitgenodigd die bij ons kwam kijken en ik ging hun bier brengenDat vonden mensen ook best vreemd, dat 'hij er dan ineens bij zat'. Like why? Aan mij heeft ie nie zo veel tijdens voetbal
Owjah er waren er meer die het raar vonden; maar om dan naast elkaar op de bank te gaan zitten; is gewoon niks voor onsquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het eerlijk gezegd niet heel erg apprecieren als bb meteen na de bruiloft de hele dag in een voetbalkantine ging hangen nee. Gelukkig heeft ie toch geen hobbies buitenshuis
Owjah goeiequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat wij de dag er na de koffer gaan ophalen bij mijn ouders en die inpakken.
Wij gingen niet op reis verder he, dat scheelt ook. Anders zou ik ook koffers staan pakkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat wij de dag er na de koffer gaan ophalen bij mijn ouders en die inpakken.
B had het ook gevraagd inderdaad, of ik het heel erg zou vinden. Maar die vriend is ook een vriend van mij, dus het was niet heel vreemd dat hij er zat of zo. En inderdaad, na de bruiloft ging alles 'gewoon' door als voorheenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee precies en ik word er niet vrolijk van als ie thuis voetballen zit te kijkenOverigens vroeg cif ook gewoon of ik het erg zou vinden; maar hij gaat zo vaak naar de kantine op zondag; dus eik vond ik het wel prima
[..]
Owjah er waren er meer die het raar vonden; maar om dan naast elkaar op de bank te gaan zitten; is gewoon niks voor onsEn op huwelijksreis hebben we zát aan elkaar gezeten verder en het ruimschoots ingehaald
![]()
![]()
figure of speechquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan meer doen dan naast elkaar op de bank zitten hoor
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
beter zit SF de volgende dag wel gewoon naast mij op de bank anders heb ik geen Player2 ingame
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
beter zit SF de volgende dag wel gewoon naast mij op de bank anders heb ik geen Player2 ingame
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Spelen jullie ook vaak tegen elkaar? wie wint er
Wij ook nietquote:
Hij belt jou op een feest om te zegggen dat ie van je houdt en je beweert dat jullie niet romantisch zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij ook nietMaar hoeft van mij ook niet echt eigenlijk.
Hij is wel heel liefZo kreeg ik maandag tijdens de BBQ ineens een appje dat hij de auto alvast naar de garage had gebracht om de kapotte koplamp te laten fixen (kunnen we zelf niet bij helaas) zodat ik dat vrijdag niet meer hoefde te doen en toch veilig 's nachts kon rijden
Achteraf vertelde hij me hoeveel bier ie toen al ophadquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij belt jou op een feest om te zegggen dat ie van je houdt en je beweert dat jullie niet romantisch zijn?![]()
nou ja, dat is filmromantisch. Romantisch is in mijn ogen meer dat je graag je liefde naar elkaar deelt en uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
romantisch is ook maar een woord, ik lig liever samen met sf op de bank met een dekentje lekker gamen of film kijken dan dat we aan tafel zitten met een kaarsje in elkaars ogen staren ofzo
Oh dat sowiesoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
romantisch is ook maar een woord, ik lig liever samen met sf op de bank met een dekentje lekker gamen of film kijken dan dat we aan tafel zitten met een kaarsje in elkaars ogen staren ofzo
Nee inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel, in het echte leven is er helemaal niemand die een avond met een kaars aan naar z'n geliefde gaat zitten staren en dan zegt dat het romantiek is
dit jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat sowieso![]()
En als we film kijken, kruip ik graag tegen B aanOm vervolgens in slaap te donderen omdat de film geen zak aan is
Oh ik vind dat juist heerlijk, dat ligt zo lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja.... wij liggen gewoon echt niet tegen elkaar om een film te kijken heurBeiden vinden we het niet comfy liggen... Hij is te groot.. de bank is te klein... zijn arm ligt in de weg... hij ademt te zwaar in mijn nek........
morantiek is soberso overrated![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, ik hang altijd tegen de linkerleuning, bb tegen de rechterleuning. Als ik tegen m aan lig is mn tv beeld verdraaid en gaat hij mopperen dat ie zijn armen terug wil
Voor je neus? Mit anus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist heerlijk, dat ligt zo lekkerAlleen moet ik hem dan altijd delen met de kat, want die wil ook
Dus gaat dat beest dan zo half op mijn hoofd liggen of voor m'n neus en dan zie ik niks meer
Nee als ik wil slapen, wil ik ook apart liggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou er ook niet van om tegen elkaar te liggen 's nachtsAls cif 's morgens tegen me aankruipt; ga ik het een half uur volhouden en dan sta ik maar op.... want hij slaapt wel verder; maar ik niet meer
Dus dan blijf ik maar even liggen... of ga op em liggen
![]()
Moet ik je even muilen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef Maisnon het volgende:
ik heb ook wat morantiek nodig in mn leven
hesjtek desperate
Te warm.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:42 schreef Lindytje het volgende:
Tegen elkaar aan liggen is prima en we delen altijd de bank samen enzo, maar als ik ga slapen moet ik los!! Anders kan ik toch heul niet slapen man.
Uiteraardquote:
Sien ligt in het holletje van onze benen dus verder dan onze benen kúnnen we niet eens tegen elkaar aan zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh nee, ik hang altijd tegen de linkerleuning, bb tegen de rechterleuning. Als ik tegen m aan lig is mn tv beeld verdraaid en gaat hij mopperen dat ie zijn armen terug wil
Van die beertjes en hartjes uit de categorie prettig weekend paarden en indianen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je even muilen?![]()
We kunnen ook zeer goed strooien met morantische glitterplaatjes
Juuuuust for you
Aubergine. Want dikker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Indianen en courgettes.
Of was het een aubergine?
Uiteraard, al zijn er nog 65382 wachtenden voor uquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Maisnon het volgende:
Tevens oproep aan alle Eindhovenaren hier
Willen jullie please please ogen en snavels en oren open houden of er niet iemand in je omgeving is waar een kleine studio of iets dergelijks beschikbaar komt
Nou dat valt tot nu toe best meequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uiteraard, al zijn er nog 65382 wachtenden voor u
oh ja, meer als in woningzoekenden die ik ken hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou dat valt tot nu toe best meevia via
er was 1 wachtende voor medie nog moet beslissen. Maar ik verdeel m'n winkansen heah
Als die nu allemaal van huis wisselen! maar dat kan dus ook he als iemand iets groters zoekt dan wil ik wel in het oude :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, meer als in woningzoekenden die ik ken hier
nee, allemaal echtscheidingen en mensend ie uit huis willen helaasch!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als die nu allemaal van huis wisselen! maar dat kan dus ook he als iemand iets groters zoekt dan wil ik wel in het oude :p
conclusie: je hebt een stem als een oud lijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Altijd leuk, met je vriendin bellen en dat dan der kint de hele tijd roept OMA OMAen zij probeert uit te leggen dat het niet oma is maar Lorren, en dat ze het niet meer snapt
Daar staat een geel barrel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, allemaal echtscheidingen en mensend ie uit huis willen helaasch!
We hebben nog een garagebox hartje centrum met electriciteit?
we kunnen best een wedje leggen hoe lang het ongeveer duurt eer ze doorhebben dat die wagen er niet meer staat? Ik zet in op 3 jaar, 7 maanden en 5 dagen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar staat een geel barrel.
Of daar nog ooit wat mee gaat gebeuren.
denk het jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
conclusie: je hebt een stem als een oud lijk?
Ik denk op het moment dat ie een reden heeft om weinig thuis te willen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we kunnen best een wedje leggen hoe lang het ongeveer duurt eer ze doorhebben dat die wagen er niet meer staat? Ik zet in op 3 jaar, 7 maanden en 5 dagen.
Whaaa vetquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje El Corazon:
"Debsterr. We sent new parcel, new collections."
Dat was het. Die Russen zijn echt gek haha.
Ja, best wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaaa veten ze hebben echt zooooo'n mooie lakjes.... het is dat het bestellen via mail zo'n drama is
Zou je willen ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, best wel ja. *mompelt iets over webshop beginnen*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doen!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje El Corazon:
"Debsterr. We sent new parcel, new collections."
Dat was het. Die Russen zijn echt gek haha.
Nee idd meer de indie helft en andere nog niet goed verkrijgbare dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou je willen ja?
Zoals bubs? Of meer om die exotische lakken hier ook te kunnen verkopen?
Denk er goed over na he. Je moet het alleen doen als je echt elke dag tijd er aan kan besteden. En tijd kost het. En je werkt al fulltime.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee niet echtquote:
Ja ik stort me er zeker niet halsoverkop in hoor! Heb sowieso geen startkapitaal dus alleen al om die reden kan ik er niet nu nu NU mee beginnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk er goed over na he. Je moet het alleen doen als je echt elke dag tijd er aan kan besteden. En tijd kost het. En je werkt al fulltime.
ik zou het gewoon zonde vinden om je in een depressie weg te zien zakken omdat je nooit meer tijd hebt voor andere dingen dan je werk, je blog en je webshop. Want al die dingen bij elkaar geven al snel een "werk" week van 80 uur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik stort me er zeker niet halsoverkop in hoor! Heb sowieso geen startkapitaal dus alleen al om die reden kan ik er niet nu nu NU mee beginnen.
Een Europese? Heb het echt alleen als ideetje he, ben er nog niet superconcreet mee bezig geweestquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het handig om een indie store te doen als er net eentje geopend is?
Ja door een NL bedrijfquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een Europese? Heb het echt alleen als ideetje he, ben er nog niet superconcreet mee bezig geweest.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja door een NL bedrijfik weet niet wlke merken ze verkopen, zag t toevallig lagskomen
Die bigcity dinges?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja door een NL bedrijfik weet niet wlke merken ze verkopen, zag t toevallig lagskomen
firstworldproblemsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
net een lens kwijtgeraakt en ik heb natuurlijk geen reserve bij meGodverdomme nu kan ik niet eens hardlopen.
Jup maar wel vet onhandig, ik word schijtziek van een bril vooral in de regenquote:
Ik vind het idd ook niet lopen met een bril. Al is velen regen ook onhandig, ben al bijna een keer m'n lenzen kwijtgeraakt omdat ze bijna uitspoeldenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup maar wel vet onhandig, ik word schijtziek van een bril vooral in de regen
Maar als ik zonder loop heb ik instant hoofdpijn
Ik ga niet lopen met een bril, dat is zo kut. Misschien straks lenzen halen (lekker onhandig) en anders niet lopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook niet lopen met een bril. Al is velen regen ook onhandig, ben al bijna een keer m'n lenzen kwijtgeraakt omdat ze bijna uitspoelden.
Nou iPad, het was fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
En als ik nog 1 facebookpost lees met "het is weer voorbij die mooie zomer" gooi ik mijn iPad uit het raam
of de hobby klagen over nederlanders die klagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel het natuurlijk ook cru en onmogelijk zou zijn om de Nederlander zijn #1 hobby af te nemen: klagen over het weer...
Da's nummer 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of de hobby klagen over nederlanders die klagen
Ja, dafuq. Die groentefrietquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.gezondheidskra(...)orm-van-een-frietje/
Want gefrituurde witte bonen zijn uiteraard beter dan gefrituurde aardappelen.
In het geval van bonen val ik wel lekker snel af ineens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.gezondheidskra(...)orm-van-een-frietje/
Want gefrituurde witte bonen zijn uiteraard beter dan gefrituurde aardappelen.
permanente racekak?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het geval van bonen val ik wel lekker snel af ineens.
Jup. Met mais net zo trouwens, ik ben nu al fan.quote:
gewoon wireless uitzetten danquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je wireless internet zo gammel is als een ei op z'n punt, je dus maar de internetkabel rechtstreeks inplugt, en dat je laptop vervolgens sinds 10:00 elke vijf minuten een melding geeft dat WIRELESS NETWORK CONNECTION NOT CONNECTED is. Thanks bro!
Velen kutquote:
Aanklagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
2 muggenbulten rijker van bardienst gisteren![]()
Wolo?quote:
Jeuuuheuuuukquote:
ZIjn het niet gewoon vlooien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeuuuheuuuuken mijn oor jeukt... en mijn andere oor is nu ook aan het ontsteken...en oogaidz die ook jeukt
Gmrpfl
In mijn oog ???quote:
Dat zou wel garpig zijnquote:
Dus....quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wololo is dé age of empires uitspraak
WAT ZOU DAARAAN GRAPPIG ZIJNquote:
Het is waarheid.quote:
Misschien vallen mijn puisten dan minder opquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT ZOU DAARAAN GRAPPIG ZIJN
Dat ik er vrijdag als enen opgeblazen rood hoofd zombie lijk er bij ga lopen?
Boeeehoehoehoehoe
eik zou dat best garpig zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT ZOU DAARAAN GRAPPIG ZIJN
Dat ik er vrijdag als enen opgeblazen rood hoofd zombie lijk er bij ga lopen?
Boeeehoehoehoehoe
Blij dat mijn lijden een vermaak isquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
eik zou dat best garpig zijn![]()
En dan ook zo helemaal groen en met zombie-loopje
Ermagerd is dat serieus?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je thuis werkt en 1 call hebt om half twee. Drie keer raden hoe laat de aannemer de pneumatische hamer in de muur van de buren zet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je thuis werkt en 1 call hebt om half twee. Drie keer raden hoe laat de aannemer de pneumatische hamer in de muur van de buren zet
Het is wel een spel voor jou denk ik want je kan al je gebouwen lekker geordend neerzetten en mannetjes netjes opstellen enzo, daar krijg ik ook altijd een goed gevoel bijquote:
Ik wil haar allesquote:
Nee wat is dat dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil haar alles.
Vraagje trouwens: heb jij al eens gekeken naar adverteren via Passionfruit? Is supermakkelijk namelijk.
Passionfruit is een soort bemiddelaar, mensen kunnen dan advertenties kopen die je persoonlijk kunt goed en afkeuren. Hierdoor heb je meer "passende" advertenties. Ook het formaat kun je hiermee zelf bepalen. Ik heb er bijvoorbeeld nu van Harlow & Co en GirlyBits op staan. Je bepaald ook zelf de prijs, ze betalen wekelijks uit en make over naar Paypal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee wat is dat dan?
Ik wil namelijk mijn blog vrij houden van reclame
Is dat ook van die polishsickness adds die ik tegenwoordig ook op je blog zie? Of?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Passionfruit is een soort bemiddelaar, mensen kunnen dan advertenties kopen die je persoonlijk kunt goed en afkeuren. Hierdoor heb je meer "passende" advertenties. Ook het formaat kun je hiermee zelf bepalen. Ik heb er bijvoorbeeld nu van Harlow & Co en GirlyBits op staan. Je bepaald ook zelf de prijs, ze betalen wekelijks uit en make over naar Paypal.
Maar als je geen ads wil is het natuurlijk niets.
Hmm nee ik denk niet dat het iets voor mij is, ik wil geen reclame op mijn sitequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Passionfruit is een soort bemiddelaar, mensen kunnen dan advertenties kopen die je persoonlijk kunt goed en afkeuren. Hierdoor heb je meer "passende" advertenties. Ook het formaat kun je hiermee zelf bepalen. Ik heb er bijvoorbeeld nu van Harlow & Co en GirlyBits op staan. Je bepaald ook zelf de prijs, ze betalen wekelijks uit en make over naar Paypal.
Maar als je geen ads wil is het natuurlijk niets.
Yes, dat was vanuit een giveawayquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is dat ook van die polishsickness adds die ik tegenwoordig ook op je blog zie? Of?
Wat een kutwoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is dat ook van die polishsickness adds die ik tegenwoordig ook op je blog zie? Of?
Nou dit bepaal je dus zelf, ik vraag 13 dollar voor de grotere en 8 voor de kleinere. Looptijd is 30 dagen. Passionfruit houdt x procent + 1$ per ad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:22 schreef Maisnon het volgende:
Hoeveel krijg je zo gemiddeld voor die ads? Vraag ik me altijd af
Ik vind ze zelf alleen vervelend als je eerst alleen maar ads tegenkomt, of ze voor posts gaan hangen enzo, of als de balans er gewoon niet meer is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees blogs in een reader, ik haat ads
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat ik de nagels zelf ook niet mooi vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
De polishsickness-ad was mij opgevallen omdat ik dacht "wut? lak-misselijkheid?"
Die marinereclame met die boot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ads vind ik niet erg zolang het niet van die ads zijn dat je per ongeluk met je muis in de buurt komt en dat ze dan ineens paginavullend zijn
dit ja, ads is aids op blogquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Die wisselt dus af met Harlow & Coquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
die polishsickness valt alleen zo op omdat ie zo bovenin staat (en dus best prominent aanwezig)
Dat er dan zo een survivaltocht beschreven staan 'bikkelen als Jezus' met als afsluiter een picknick met brood en wijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben voor inspiratie aan het kijken naar jongerenactiviteiten.
Zit op een site met heel veel activiteiten, maar blijkbaar een christelijke site. Dus iedere keer als je rustig zo'n activiteit doorleest blijkt het ineens over de bijbel of god te gaan
En het lichaam van Jezus delenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat er dan zo een survivaltocht beschreven staan 'bikkelen als Jezus' met als afsluiter een picknick met brood en wijn?
Je wilt niet weten hoe dicht je bij de realiteit zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat er dan zo een survivaltocht beschreven staan 'bikkelen als Jezus' met als afsluiter een picknick met brood en wijn?
Ermahgerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe dicht je bij de realiteit zit![]()
Of dat je zo een activiteit hebt over teamwork en dat ze dan wat opdrachten moeten uitvoeren en vragen beantwoorden en dan staat er ineens als opdracht "lees psalm 24 uit de bijbel"...
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe dicht je bij de realiteit zit![]()
Of dat je zo een activiteit hebt over teamwork en dat ze dan wat opdrachten moeten uitvoeren en vragen beantwoorden en dan staat er ineens als opdracht "lees psalm 24 uit de bijbel"...
En daarna over water proberen te lopen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna over water proberen te lopen.
Nondeju, dat gaat druk worden zaterdag: http://www.gelderlander.n(...)rtarock-xl-1.3839961
Zegt niet echt genoeg voor mijquote:Je kunt de muziek omschrijven, maar een aantal bandnamen zegt genoeg. Heaven Shall Burn en Five Finger Death Punch.
Ik heb ze gister geluisterd, matigheid.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Online rondkijken voor hardloopmeuk, ik voel me Spezig.
Broeken.quote:
voor shirt is die ene die ik van nike heb echt fantastischquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Broeken.
En meteen ook een bietje aan het kijken voor shirts, maar die hebben geen prio.
Maar je had tochal een broek gekocht? Ik gooi echt niet elke keer mijn broek in de wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Broeken.
En meteen ook een bietje aan het kijken voor shirts, maar die hebben geen prio.
Ik heb nu alleen een 3/4 die écht fijn loopt, dus eigenlijk wil ik er nog een bij. (Soberzo een 3/4, verwacht toch wel dat het nu in ieder geval niet kouder gaat wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je had tochal een broek gekocht? Ik gooi echt niet elke keer mijn broek in de wasik heb alleen een lange en 3/4. zo'n korte doe ik toch niet aan want dan schuren mn bovenbenen
B wast z'n spullen na elke hardloopsessie, maar dan wel op het 15 min programma. En dan na een paar keer weer 'normaal' programmaquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je had tochal een broek gekocht? Ik gooi echt niet elke keer mijn broek in de wasik heb alleen een lange en 3/4. zo'n korte doe ik toch niet aan want dan schuren mn bovenbenen
Die mevrouw bij de hunkemoller 'hoe vaak sport je?' 3x 'oh dan ga je hem 3x in de weekl wassen, dan gaat ie zeker wat uitrekken'. ik: nopequote:
Same here, na mijn sportles van een uur gaat alles de was inquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wel altijd sportbh in de was nadat ik gesport heb.... Ik zweet me kapot; echt niet dat ik die dan vaker aan wil![]()
Dat je zo *poef* alleen nog maar kont ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |