Dat oogt ingewikkeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html
Afbeelding 6quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://home.kpn.nl/froos1/art_vetermethode.html
Ja fu, die ligt boven.quote:
Die gaat altijd hard hequote:
Die heb ik nog geen een gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
En als ik nog 1 facebookpost lees met "het is weer voorbij die mooie zomer" gooi ik mijn iPad uit het raam
Jaahaaaaquote:
Dafuq? Al opgelost inmiddels?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En toen stonden we vast in Boxtel vanwege een 'onwelwording in de trein'. Ze hebben al omgeroepen of eventueel aanwezige artsen en verpleegkundigen willen komen helpen
lol fbquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:37 schreef Lindytje het volgende:
Goodmorning this morning!
Ik moet leren![]()
Skjoe, NOG MAAR 1 DAGJE!!!!!
Ik bekijk het liever positief! Daarbij is het nog geeneens zomerquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik nog geen een gehad![]()
Wel eentje van iemand die blij was dat ze de tuin niet hoeft te sproeien
Ik kon zelfs tussen de regenbuien door droog aankomen op het station, dus prima weertje
Ze reden zojuist iemand weg op een brancard.. Ik ben maar overgestapt op de sprinter die net aan kwam rijdenquote:
De tuin heeft bij ons echt prioriteit 0 zo ongeveerquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:41 schreef PriemGirl het volgende:
Cif is ook blij dat ie al weken de tuin niet hoeft te sproeienAlhoewel hij nog steeds met gieter rond loopt voor die paar planten die niet genoeg water krijgen. Ja als het om de tuin gaat; gaat ie em wel goed bij houden
Zeker ! En soberso is het echt heerlijk om straks een compleet volle tuin te hebben om in te zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ja wij hebben net velen geld geinvesteerd in beplanting, dus zou toch mooi zijn als het gros het overleeft
Wij hebben alles van ons eigen stuk betegeld.. En we hebben een stuk gemeenschappelijke tuin met planten en dat hoeven we niet te onderhoudenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker ! En soberso is het echt heerlijk om straks een compleet volle tuin te hebben om in te zittenIk vind het altijd genieten
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben alles van ons eigen stuk betegeld.. En we hebben een stuk gemeenschappelijke tuin met planten en dat hoeven we niet te onderhouden![]()
Maar de zon is altijd om half 7 al weg uit de tuin, heel handig
Skjoe skjoe... weercijfer 7 vrijdag ! nog maar 35% kans meer op regenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoor
Tuiners
ERMAHGERD ik zag het, einz!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe skjoe... weercijfer 7 vrijdag ! nog maar 35% kans meer op regen*duimt nog meer*
Voordeel is dat het voornamelijk de onderkant en onderlagen zijn die echt vies gaan worden. Daarnaast zal de rand er ook niet aan ontkomen; maar dat valt niet zo opquote:
Ja pcies! Toen wij dit huis kochten was een redelijke tuin ook een vereiste... We hadden namelijk ook in brandevoort gekeken naar huizen; maar die tuinen zijn heel erg klein. Dus ook al was het huis super tof; wilden we het niet vanwege de beperkte tuinquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar da's toch heel anders als je echt je eigen tuin hebt hoor
Tuiners
Ik heb een andere jurk dan de jouwe hequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voordeel is dat het voornamelijk de onderkant en onderlagen zijn die echt vies gaan worden. Daarnaast zal de rand er ook niet aan ontkomen; maar dat valt niet zo op![]()
Brandevoortquote:Ja pcies! Toen wij dit huis kochten was een redelijke tuin ook een vereiste... We hadden namelijk ook in brandevoort gekeken naar huizen; maar die tuinen zijn heel erg klein. Dus ook al was het huis super tof; wilden we het niet vanwege de beperkte tuin
Tuin![]()
ja, die tips hadden we van de jurkenwinkel allemaal mee gekregen iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en ga je met de auto naar strijp-s ? Kun je ergens een wit laken kwijt? Normaal hebben fotograven die mee; maar ik weet niet hoe dat met de jouwe zit... Maar anders even in de auto gooien; mocht je echt foto's gaan maken waar het beheurlijk nat is; laken er onder frottenDat ging bij ons ook verrassend goed in de drassige tuin van het kasteel
Zo heb ik hem nog redelijk netjes kunnen houden
Nieuwbouw + Helmond. BRAND IN DE HEL!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind brandevoort ook echt tof![]()
*gaat haar mond spoelen*
is dat zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ja; maar je hebt ook een sleepDus dan zit het vuil meestal daar bedoel ik...
Of een heule korte jurk; dan is er heul geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |