Tja.. die zooi is in eerste instantie ook gewoon naar alle scholen gestuurd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef duiten het volgende:
[..]
Hoe fraudegevoelig is datIk zou wel er wel wat euro's voor over hebben om ook aan dat examen te komen :'').
Scholen hebben geen printers ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
NOS spreekt over dat koeriers het nieuwe examen gaan rondbrengen
Da's gewoon over enkele dagen tijd. Niet in 1 nacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja.. die zooi is in eerste instantie ook gewoon naar alle scholen gestuurd?
Gewoon vastmaken aan een parachute!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef themole het volgende:
Laat de politie of het leger even bezorgservice spelen met heli's enzo.
Ik verdien een 'sorry' van jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Oh.Toch wel knap als ze dat echt gaan doen, al lijkt het mij echt een kort tijd daarvoor.
Toevallig net een telefoontje gekregen uit Arnhemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Tiezol het volgende:
Mensen hier van FOK! die toevallig als koerrier werken?
Ja gedurende een aantal weken, niet in een paar uurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja.. die zooi is in eerste instantie ook gewoon naar alle scholen gestuurd?
Ik reageerde op het fraudegevoelige ervanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Da's gewoon over enkele dagen tijd. Niet in 1 nacht.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Ensemble het volgende:
Als het nieuwe examen morgen ook uitlekt.
Zo zo, grote jongen. Je doet VWO. Nou knap hoor. Met je hautaine houding. Niets tegen arrogantie, maar jij bent misplaatst arrogant. En buiten al niet erg sympathiek.quote:
Het kan, maar of dat realistisch is weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik reageerde op het fraudegevoelige ervan
Maarja.. als je gewoon veel koeriers inzet en die directeuren s nachts hun deur open doen kan het wel toch
De operatie zou vannacht al op gang moeten worden gezet willen ze dit realiseren.quote:
Nou, om voor een klas wat examens uit te printen heb je geen half bos nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef themole het volgende:
[..]
De vraag is of ze ook genoeg papier hebben?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef starla het volgende:
[..]
Zo zo, grote jongen. Je doet VWO. Nou knap hoor. Met je hautaine houding. Niets tegen arrogantie, maar jij bent misplaatst arrogant. En buitenal niet erg sympathiek.
Ga nu maar 10 kilo aardappele kopen in je petje, want je hoofd moet wel erg groot zijn door al die hersenen.
Nee ik denk ook niet dat het gebeurtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Het kan, maar of dat realistisch is weet ik niet.
bonne chancequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
NOS spreekt over dat koeriers het nieuwe examen gaan rondbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |