ermahgerd zul je net zien , we hadden het er nog overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Diconnected het volgende:
Bel m'n moeder net, die heeft leuk nieuws voor me zei ze, maar wil ze pas zeggen als ik thuiskom, aargh
En ik moet echt verschrikkelijk nodig naar de wc ermahgerd.
Wat voor gympen zijn het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om even terug te komen op het schoeisel probleem:
Niet dat die pumps niet kut zijn met panty, maar die zijn het waard.
Al die stress voor nietschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
En, druk? Tennisers al zeiknat geregend?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
niet voor meer dan 55%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobielquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed :Y
[/quote]
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed
Ik gebruik mijn werklaptop momenteel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobiel
Welke kleur heeft de jurk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar zulke in het rood of zwarte ballerina's?
Wat staat het leukst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar zulke in het rood of zwarte ballerina's?
snel, gooi fok uit en aan de bak. Des te sneller ben je er vanaf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn werklaptop momenteel...
Oh nee joh, alles op het gemak, ik ga niet stressen om 9:30quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
snel, gooi fok uit en aan de bak. Des te sneller ben je er vanaf!
Doe dan pics jonge!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wilde.
[..]
Dat weet ik niet.
Pic van jurk met allebei de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wilde.
[..]
Dat weet ik niet.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
en trek aan waar je blij van wordt. Ik heb al genoeg om me druk over te maken, ik was geenszins van plan om dat over de outfits van anderen te gaan doen![]()
Jij wil advies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit nagels te vijlen en Grey's Anatomy te kijken jonge.
Plak wat gingerhaar op je voeten, das hip én rood accentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wil
Ik weet toch heul niet hoe die jurk eruitziet, dan kan ik toch niks zinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er om voorbeeldpics gevraagd zou worden.
Hobbitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Plak wat gingerhaar op je voeten, das hip én rood accent
HOE verwacht je dat we anders advies kunnen geven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*haalt tuinbroek uit het stof*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
en trek aan waar je blij van wordt. Ik heb al genoeg om me druk over te maken, ik was geenszins van plan om dat over de outfits van anderen te gaan doen![]()
Goeien.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jonge
Ik las pikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jonge
Daar zit ik heul niet in jonge.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]True. Maar ik heb al heul lang geleden op het wedding-event een internetplaatje van de jurk gezet. Dus ik dacht dat de jurk al wel bekend was.
Jij bent heul geen bridezilla jonge!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe birkenstocksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom in een witte 3kwart legging en m'n rode Mary jane Crocs, da's wel goed toch?
Nee, ik kom niet.quote:
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mirquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom in een witte 3kwart legging en m'n rode Mary jane Crocs, da's wel goed toch?
Die moet niet terug naar Alkmaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onze CM gaat zelfs gewoon naar Fortarock de volgende dag
Ik héb ze jonge.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mir
jij weet niet wat mary janes zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mir
Niet in combi met de naam Crocs neequote:
Er komen meer mensen niet van hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik godzijdank niet alleen forever alone vrijdag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Correctie, ik had er niet over nagedacht dat er om pics gevraagd zou worden.
Whoah,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef princess-a het volgende:
Ohai
[..]
Jij bent heul geen bridezilla jonge!
Ik ben er helemaal klaar voor, net treinkaartjes besteld, al wat overgewerkt op kantoor zodat ik vrijdag iets eerder weg kan, outfit en schoenen helemaal uitgedacht., Heb er zin in
Dat weet ik toch jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen meer mensen niet van hier.
Maar ik heb inderdaad niet iedereen uitgenodigd.
Maar FusionFreak wel he, takkewijf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen meer mensen niet van hier.
Maar ik heb inderdaad niet iedereen uitgenodigd.
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nadenken gaat erg moeizaam bij mij de laatste tijd, jammer genoeg.
WAT IS DEZEN? Nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe jurk!quote:
Ermahgerd een negor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waterschoenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O maar deze zijn hartstikke elegant, dat kan best!
[ afbeelding ]
IK WIL IN KAMP TWEE IK WIL IN KAMP TWEEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik ben al iemand die daar slecht tegen kan en en straks komen er twee kampen en haten mensen mij omdat ze niet uitgenodigd zijnnn
Oeh, mag ik dan in m'n eentje het derde kamp zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik ben al iemand die daar slecht tegen kan en en straks komen er twee kampen en haten mensen mij omdat ze niet uitgenodigd zijnnn
DAFUKKKKKKK!!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat je omdat je me uitgenodigd heb!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dezon:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Negorsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
WAT IS DEZEN? Nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe jurk!
[..]
Ermahgerd een negor!
Mary Janesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag overigens wel rode mary janes vrijdag
Vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag overigens wel rode mary janes vrijdag
En die neger dan? Hoe denk je dat die zich straks voelt!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er moet toch iemand voor de kleur zorgen?
nee, maar ik vind het wel verfrissend!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik haat je omdat je me uitgenodigd heb!
HA, DAAR HAD JE NIET OP GEREKEND HE?![]()
Ik kan best goed verrassen voor een autistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het wel verfrissend!
als het zwarte schaapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En die neger dan? Hoe denk je dat die zich straks voelt!!!!
Zien er handig uit voor als je een muur moet stucen of behangen welquote:
Want Sex and the City.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom weet iedereen wat Mary Janes zijn? Ik moest het googelen?
En waarom bestaat dat in een crocs-variant?
Ik heb tien jaar in de zorg gewerkt, daar hoorden ze zowat bij de bedrijfsoutfitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien er handig uit voor als je een muur moet stucen of behangen wel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Mary Janes zijn dus schoenen met een bandje?
en zoeen ronde voorkantquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Mary Janes zijn dus schoenen met een bandje?
Haat en hormoners en allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Das niet zo mooi als het dan 'toevallig' slachtfeest isquote:
Omdat het rock en roll is, en ze fijn zitten, en dat ze zo makkelijker te vinden zijn op Engelse sitesquote:
Dat kunnen de britten niet zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen met een bandje = 4 woorden.
Mary Janes = 2 woorden..
Wat is er mis met "schoenen met een bandje"?
Ik ken de naam van Sex and the City.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het rock en roll is, en ze fijn zitten, en dat ze zo makkelijker te vinden zijn op Engelse sites
Omdat mary janes specifieker zijn. die hebben namelijk 1 bandje over de wreef en een dichte neusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen met een bandje = 4 woorden.
Mary Janes = 2 woorden..
Wat is er mis met "schoenen met een bandje"?
en ik met de derpjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik hoor kampen! Gaan we dan ook een arm VS. rijk doen? Want dan wil ik met de arme studenten een clubje beginnen!
Krijgen we dan geen conflicten?quote:
Ik dacht serieus dat je een geintje maakte:Dquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb tien jaar in de zorg gewerkt, daar hoorden ze zowat bij de bedrijfsoutfit
Bandjes om de enkel geven vaak veel versteviging, loopt een stuk beter!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb iets geleerd vandaag![]()
Ik wil alleen nog maar Mary Janes, want ik faal in op gewone pumps lopen
Nee ik was serieusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een geintje maakte:D
Maaruh, geen excuus. Ik werk ook in de zorg maar no crocs for me, alleen bij klussen in huis, maar dan wel op nep crocs
hihihi ik zit hier hardop te lollerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan een geheimen marginalenwhatserp beginnen
Jaaa vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan een geheimen marginalenwhatserp beginnen
En toch zou ik die dingen nooit van m'n leven dragen, hoe praktisch ook. Er is gewoon geen excuus voorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee ik was serieus
En toen was het echt fakking ideaal. In de winter warm, in de zomer geen natte sokken of lekkende schoenen bij het douchen, en nooit uitglijden.
Verkopers kunnen de status aanpassen naar verzonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Maisnon het volgende:
kan je ook nog zien of er wat naar je verzonden is op ebay? of is het wachten tot de postbode ineens op je stoep staat
dezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toch zou ik die dingen nooit van m'n leven dragen, hoe praktisch ook. Er is gewoon geen excuus voor
Ik heb eigenlijk altijd wel een verzendbevestiging gekregen. Maar daarna is het wachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Maisnon het volgende:
kan je ook nog zien of er wat naar je verzonden is op ebay? of is het wachten tot de postbode ineens op je stoep staat
Vaak krijg je een bevestigingsmailquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Maisnon het volgende:
En bij de Aziaten meestal binnen een kwartierquote:
Patiënten mogen bij mij gewoon niet douchen en ik sla ze als ze de boel nat makenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee ik was serieus
En toen was het echt fakking ideaal. In de winter warm, in de zomer geen natte sokken of lekkende schoenen bij het douchen, en nooit uitglijden.
Ik was aan het werk, niet op zoek naar een date, dus primaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toch zou ik die dingen nooit van m'n leven dragen, hoe praktisch ook. Er is gewoon geen excuus voor
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Patiënten mogen bij mij gewoon niet douchen en ik sla ze als ze de boel nat maken
En in de zomer meld ik me gewoon ziek
Bazenoplossing al zeg ik het zelf
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel een verzendbevestiging gekregen. Maar daarna is het wachten.
Dankquote:
True! maar de laatste dingen die ik daar besteld hebben waren zo snel binnen, dat ik bijna geloof dat ze het binnen dat kwartier opgestuurd hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En bij de Aziaten meestal binnen een kwartier
In mijn herinnering zijn ook die erg lelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
Ik heb dr. Martens Mary Janes, zulke gave schoentjes![]()
![]()
Mehquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
De post hoe kwam hier een bekeuring brengen en een brief dat mijn bloed weer fucked is en ik pillen moet bijslikken. Goed begin na de vakantie
Kakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
De post hoe kwam hier een bekeuring brengen en een brief dat mijn bloed weer fucked is en ik pillen moet bijslikken. Goed begin na de vakantie
Ermagerd er zit nog wel zo velen seks inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Turks fruit. Waarom had ik die nog nooit gezien?
Ik heb laatst serieus op de website gekeken omdat er 'leuke' crocs bestaan en ik dacht dat dat misschien wel goed is voor de voeten enzo..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nog steeds met beelden van crocs in m'n hoofd
het blijven muilen van zuiver plastic. Als je je voeten een plezier wil doen koop je iets anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb laatst serieus op de website gekeken omdat er 'leuke' crocs bestaan en ik dacht dat dat misschien wel goed is voor de voeten enzo..
Muilenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het blijven muilen van zuiver plastic. Als je je voeten een plezier wil doen koop je iets anders.
Ja, dat zijn toch net van die goedkope lellykellyschoenen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Crocs met hakken... WAAAROM??
[ afbeelding ]
telefoon crashte toen ik plaatje wilde zoeken, maar toen ik zocht bleek dat ik niet de mary janes bedoelde die je als zoekresultaat krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In mijn herinnering zijn ook die erg lelijk
die linker lijkt met geamputeerde tenen te hebben en een gruwelijk ebolavirus te hebben opgelopenquote:
vooral ook dat zilverkleurige plastiekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Crocs met hakken... WAAAROM??
[ afbeelding ]
toegegeven, die blauwe en bruine vallen nog meequote:
zoiets?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
telefoon crashte toen ik plaatje wilde zoeken, maar toen ik zocht bleek dat ik niet de mary janes bedoelde die je als zoekresultaat krijgt
Die van mij zijn tof, met klein hakje
Maar mijn schoonzus heeft ze, en na een half uur klots je gewoon je schoenen uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
toegegeven, die blauwe en bruine vallen nog mee
niet exact die, ze zijn iets fijner (minder lompig), maar lijken er wel wat opquote:
of er blijven bij ongewassen voeten van die lekkere kaaskorsten achter in zulke schoenen als je er lang op gelopen hebtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar mijn schoonzus heeft ze, en na een half uur klots je gewoon je schoenen uit
Oh gelukkig, ik dacht namelijk dat je dit bedoelde:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
niet exact die, ze zijn iets fijner (minder lompig), maar lijken er wel wat op
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht namelijk dat je dit bedoelde:
[ afbeelding ]
niet alleen indien ongewassen helaas. Ook schone voeten doen dat. Vocht kan geen kant op, dus wordt het kaasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
of er blijven bij ongewassen voeten van die lekkere kaaskorsten achter in zulke schoenen als je er lang op gelopen hebt
Ermagerd wat een lelijkheidquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er al een nieuw filmpje? Want ik kon hem niet vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
godver wat is die maarty broekman een baas
huuuuuhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn loopsandalen hebben dat ook ja... die moet ik na een dag dragen even ontkoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet alleen indien ongewassen helaas. Ook schone voeten doen dat. Vocht kan geen kant op, dus wordt het kaas
EDie zijn leuk en zien er comfy uit!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
huuuuuh
volgens mij zijn het deze, maar dan zwart. En ze lopen zo lekker en staan zo goed bij mij![]()
![]()
[ afbeelding ]
DOE HET NIETquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Dit zijn die crocs zie ik an sich nog wel leuk vind! Flatjes met iets van een zool are hard to find, maar wat materiaal betreft heb ik toch liever leer dan plastic, daarom zijn ze het niet geworden
[ afbeelding ]
Nee nog nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is er al een nieuw filmpje? Want ik kon hem niet vinden![]()
Het is eigenlijk een soort Adje
Klots, klotsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Dit zijn die crocs zie ik an sich nog wel leuk vind! Flatjes met iets van een zool are hard to find, maar wat materiaal betreft heb ik toch liever leer dan plastic, daarom zijn ze het niet geworden
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik hem echt heul snel zat wordtquote:
IK DEED HET NIET!!!!quote:
Thehehequote:
ach t filmpje duurt toch maar 7 minquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik hem echt heul snel zat wordt.
Het is te geforceerd
die heb ik zondag gepast maar zijn echt rukkwaliteit volgens mij, gaan echt niet lang mee voor dat geld vrees ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
P-A, mijn vriendin is heel enthousiast over ballerina's van Clarks. Zijn best duur, maar schijnen lekker te zitten
serieus? meestal hebben clarks wel goede kwaliquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
die heb ik zondag gepast maar zijn echt rukkwaliteit volgens mij, gaan echt niet lang mee voor dat geld vrees ik
en die waren 285?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Koop geen Marc Jacobs mouse flats, ze doen nog pijn aan mijn voeten
Een vriendin van mij wil die heel graag. We gaan speciaal daarvoor naar MJ toe in Londen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Koop geen Marc Jacobs mouse flats, ze doen nog pijn aan mijn voeten
Als in de flatjes of Clarks? Want ik heb daar hele mooie enkellaarsjes met hak van, en die zien er nog bijna als nieuw uit terwijl ik de keren dat ik ze heb gedragen met geen mogelijkheid meer kan tellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
die heb ik zondag gepast maar zijn echt rukkwaliteit volgens mij, gaan echt niet lang mee voor dat geld vrees ik
Ik vind dit net door de beugel kunnen, dus great succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
ik heb uiteindelijk deze jezusslippers gekocht, serieus, echt waar
En ze lopen lekker én IK vind ze leuk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
ik heb uiteindelijk deze jezusslippers gekocht, serieus, echt waar
En ze lopen lekker én IK vind ze leuk
[ afbeelding ]
De hare zijn nog prima volgens mij. Maarja, ik heb ze zelf niet, dus ik kan het niet zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ooh heb je die vrijdag bij? Ik vind ze zo leuk maar heb ze nog niet eens in het echt gezien en wil ze eigenlijk al bestellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets minder
ANYWAYS (engels hihaho)
ik ben blij als ze ingelopen zijn sigh
waarom naar MJ in londen? of zit t toevallig in de buurt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een vriendin van mij wil die heel graag. We gaan speciaal daarvoor naar MJ toe in Londen.
ja maar jij bent nu ook al 30+ en (bijna) getrouwd, dus dan mag het, net als kipquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Jezussandalen wil ik ook nog wel een keer. Voor zomerwandelingen
Daar heb ik nike slippers voorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Jezussandalen wil ik ook nog wel een keer. Voor zomerwandelingen
flatjes van Clarks, plastiek zool en lelijk afgewerkt met lijm die bij sommige al aan het loslaten was. Iets van 80 euro ofzo...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in de flatjes of Clarks? Want ik heb daar hele mooie enkellaarsjes met hak van, en die zien er nog bijna als nieuw uit terwijl ik de keren dat ik ze heb gedragen met geen mogelijkheid meer kan tellen
Als we al naar Londen toe gaan inderdaad. Maar die winkel zit in Bond Street ofzo? Beetje uit de richting.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom naar MJ in londen? of zit t toevallig in de buurt?
EHMZ misschien dat ik ze wel aan trek, als voeten dan wat minder pijn doen want vandaag en gister hele dag op gelopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh heb je die vrijdag bij? Ik vind ze zo leuk maar heb ze nog niet eens in het echt gezien en wil ze eigenlijk al bestellen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dit net door de beugel kunnen, dus great succes
ik postte het verkeerde plaatje, maar goed, leek er toch op dus boeiend ook eigemlijkquote:
als het uit de richting is waarom dan in godsnaam helemaal in londen halen als je ze gewoon in NL kunt halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als we al naar Londen toe gaan inderdaad. Maar die winkel zit in Bond Street ofzo? Beetje uit de richting.
Bij ons op werk mogen we in de zomer geen slippers/sandaaltjes/oid dragen, dus dan wil je echt wel een peeptoe jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het scheelt dat deze open zijn bij de neus, dan kan het water weglopen
Don't ask me!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het uit de richting is waarom dan in godsnaam helemaal in londen halen als je ze gewoon in NL kunt halen
Als je een voetamputatie wilquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slippers? Tien kilometer lopen? Don't think so
hele dag door een stad/berg banjeren, daar heb ik kekke Ecco's voorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slippers? Tien kilometer lopen? Don't think so
Niet speciaal voor aandoen of meesleuren hoor, maar stel je twijfelt over dat paar of een ander paar flatjes aantrekken dan ben ik wel nieuwsgierig naar of ze in het echt ook zo schattig zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMZ misschien dat ik ze wel aan trek, als voeten dan wat minder pijn doen want vandaag en gister hele dag op gelopen
welke maat heb je?
bijenkorf verkoopt gewoon de mouse flatsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Alhoewel Marc Jacobs hier waarschijnlijk ook alleen in Amsterdam zit?
als mijn voetjes het weer leuk vinden dan trek ik ze aan! ik heb maat 39quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet speciaal voor aandoen of meesleuren hoor, maar stel je twijfelt over dat paar of een ander paar flatjes aantrekken dan ben ik wel nieuwsgierig naar of ze in het echt ook zo schattig zijn
Ik heb 39-40, maar ze vallen klein/smal toch? dan echt 40
Ja die zijn best heftigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMY ze hebben neon roze nu
http://www.debijenkorf.nl(...)met-studs-9450050001
Ah okay. Ik vind ze niet zo dus ik had me er ook niet echt in verdiept.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijenkorf verkoopt gewoon de mouse flats
Aaaahhquote:
ook als je een stad door ploegt of een berg pad gaat ownen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan op geen enkele schoen zo lekker lopen als op mijn nike-slippers.
Draag in de zomer niks anders. Als het warm is en ik moet ver lopen doe ik het op mijn slippers
Nee geen idee. Zoals ik al zei, niet in verdiept! Zij wil ze hebben!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Dwyn, je wet dat de Marc Jacobs winkel geen mouse flats verkoop he, ze hebben 3 paar schoenen staan en de rest is allemaal sieraden en kleding en ipadbende en tassen
leukquote:
Of zo'n ontzettende kramp dat je beter op blote voeten kunt gaan lopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je zeker twee paar schoenen kopen waar je geen blaren van krijgt.
ik waarschuw je alleen voordat je in amsterdam dat hele pokkeeind gaat lopen want MJ zit niet in t echte centrum en je daar aankomt en t er dan niet isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee geen idee. Zoals ik al zei, niet in verdiept! Zij wil ze hebben!
Dat krijg ik van alle platte schoenen en slippers enzo. Voetbedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Of zo'n ontzettende kramp dat je beter op blote voeten kunt gaan lopen
Bergpaden doe ik het liefst op mijn nikes. Gympen wel te verstaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ook als je een stad door ploegt of een berg pad gaat ownen?
Zouden ze ze in Londen ook niet in de winkel verkopen dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik waarschuw je alleen voordat je in amsterdam dat hele pokkeeind gaat lopen want MJ zit niet in t echte centrum en je daar aankomt en t er dan niet isik had kwartier voor nix gelopen
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ook als je een stad door ploegt of een berg pad gaat ownen?
Onzin, lompe schoenen maken het alleen lomperquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk
Ik heb echter maat 41/42, dus dan staan zulke fijne schoentjes niet
Join the club die van mij zijn 41quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk
Ik heb echter maat 41/42, dus dan staan zulke fijne schoentjes niet
ik dus op mijn Ecco's hahahaha, met sokken erin, dit dat allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bergpaden doe ik het liefst op mijn nikes. Gympen wel te verstaan.
Datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, lompe schoenen maken het alleen lomper
bizar joh, ik zou om de haverklap mijn tenen open halen en struikelen en zulksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Echt, ik loop zo heerlijk op die dingen
Ik heb speciaal een oud paar zodat ik daarmee door de modder kan banjeren met de hont.
Terwijl als ze vies zijn, ik er een keer mee douche en dan zijn ze weer schoon.
Maar ik zit inmiddels aan m'n 5e paar. Eerste twee paren zijn overleden, heb twee oude paren en nog een compleet nieuw paar voor als 1 van deze sneuvelt.
Serieus nog nooit zulke heerlijke schoenen gehad![]()
geen idee, zou t eerst goed informeren voordat je helemaal die kant op gaat. In amsterdam zeiden ze al nee in MJ winkel komen geen schoenen behalve die 3 par uitzonderingen die er nu staan, dus t is ook nie zo dat ze paar weken later pas de schoenen binnen kregen ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zouden ze ze in Londen ook niet in de winkel verkopen dan?
Ik heb ergens tussen de 5 en 10 paar slippersquote:
ik ben verder gewoon lomp, als ik van die puntschoentje aan doe is het echt een vlag op een modderschuitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, lompe schoenen maken het alleen lomper
Ik zal het wel tegen der zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen idee, zou t eerst goed informeren voordat je helemaal die kant op gaat. In amsterdam zeiden ze al nee in MJ winkel komen geen schoenen behalve die 3 par uitzonderingen die er nu staan, dus t is ook nie zo dat ze paar weken later pas de schoenen binnen kregen ofzo
maar als je vriendin daar echt heen wilt en t ligt uit de route zou k haar gewoon eerst laten informeren of t wel nuttig is om te gaan
alheowel bond street niet al te ver van de models own bottle shop af is
ik vind dat serieus erg meevallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben verder gewoon lomp, als ik van die puntschoentje aan doe is het echt een vlag op een modderschuit
dat is toch de enige bottleshop?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zal het wel tegen der zeggen.![]()
Ja daar wil ik ook heenMaar we gaan sowieso naar Westfield als het goed is en daar zit ook een bottleshop!
Geil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe vrijdag mijn hoge lak docs aan,
Blote benen, blote buik en dan alleen een luipaardbh met lakleren minirok
ik vind het bij mezelf echt niet staan, net als fijne kleren of een hele iele dunne ketting ofzoquote:
vergeet het roze tule sjaaltje in je haar nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe vrijdag mijn hoge lak docs aan,
Blote benen, blote buik en dan alleen een luipaardbh met lakleren minirok
Vrouwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
ik moet die hoge dr. Martens pumps nog steeds verkopen
Ik kon er niet eens op staan, laat staan lopen
Welke maat einzquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
ik moet die hoge dr. Martens pumps nog steeds verkopen
Ik kon er niet eens op staan, laat staan lopen
ze staan al ruim anderhalf jaar in de kast omdat ik ze 1 dag te laat wilde terug sturen naar Wehkamfquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz dezelfde maar als alle andere docs zeker? Dan zijn ze te groot
Ja, dawittik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
deze bedoel ik he, die iedereen toen kocht![]()
[ afbeelding ]
maar te groot dus voor jou?quote:
Ik heb 39 van docs en van de meeste schoenen. Soms wel 40 bij bepaalde merken maar hardloopshoenen 42quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar aangezien ze voor Spees te groot gaan zijn, zal dat voor mij gok ik ook gelden.
quote:nandia schreef op 22 maart 2012:
schoen
een hele fijn schoen en ook mooi .ik vind van dr martens toch hele fijne schoenen hebben ja alles van hun .
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
deze bedoel ik he, die iedereen toen kocht![]()
[ afbeelding ]
Het varieert echt extreem bij mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 39 van docs en van de meeste schoenen. Soms wel 40 bij bepaalde merken maar hardloopshoenen 42!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |