ermahgerd zul je net zien , we hadden het er nog overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Diconnected het volgende:
Bel m'n moeder net, die heeft leuk nieuws voor me zei ze, maar wil ze pas zeggen als ik thuiskom, aargh
En ik moet echt verschrikkelijk nodig naar de wc ermahgerd.
Wat voor gympen zijn het?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om even terug te komen op het schoeisel probleem:
Niet dat die pumps niet kut zijn met panty, maar die zijn het waard.
Al die stress voor nietschquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
En, druk? Tennisers al zeiknat geregend?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bardienst is echt kei gezelligen vrouwtje die met mij bardienst heeft, vindt er ook geen reet aan; dus zitten we al de hele avond tg elkaar te zeuren
![]()
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
niet voor meer dan 55%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, tetten mogen niet buiten de jurk?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor gympen zijn het?
En joh, kom waar jij je fab in voelt! Zolang je tetjes er niet uit hangen en het geen witte jurk is of een driekwartlegging zal het wel los lopen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
In het geval van Mss een 30%, anders gebeuren er ongelukken. Er komt namelijk ook een neger.
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobielquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed :Y
[/quote]
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Maar als je in de tags [img=600] er van maakt zit je altijd goed
Ik gebruik mijn werklaptop momenteel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je niet op de wifi? Ik heb nergens last van met mobiel
Welke kleur heeft de jurk?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar zulke in het rood of zwarte ballerina's?
Wat staat het leukst?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar zulke in het rood of zwarte ballerina's?
snel, gooi fok uit en aan de bak. Des te sneller ben je er vanaf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn werklaptop momenteel...
Oh nee joh, alles op het gemak, ik ga niet stressen om 9:30quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
snel, gooi fok uit en aan de bak. Des te sneller ben je er vanaf!
Doe dan pics jonge!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wilde.
[..]
Dat weet ik niet.
Pic van jurk met allebei de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wilde.
[..]
Dat weet ik niet.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
en trek aan waar je blij van wordt. Ik heb al genoeg om me druk over te maken, ik was geenszins van plan om dat over de outfits van anderen te gaan doen![]()
Jij wil advies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit nagels te vijlen en Grey's Anatomy te kijken jonge.
Plak wat gingerhaar op je voeten, das hip én rood accentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zwart-wit. Vandaar dat ik een rood kleur accent wil
Ik weet toch heul niet hoe die jurk eruitziet, dan kan ik toch niks zinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er om voorbeeldpics gevraagd zou worden.
Hobbitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Plak wat gingerhaar op je voeten, das hip én rood accent
HOE verwacht je dat we anders advies kunnen geven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*haalt tuinbroek uit het stof*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
en trek aan waar je blij van wordt. Ik heb al genoeg om me druk over te maken, ik was geenszins van plan om dat over de outfits van anderen te gaan doen![]()
Goeien.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jonge
Ik las pikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOElang zit je hier al, er wordt zelfs om pics gevraagd als je je pink verbrand hebt jonge
Daar zit ik heul niet in jonge.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]True. Maar ik heb al heul lang geleden op het wedding-event een internetplaatje van de jurk gezet. Dus ik dacht dat de jurk al wel bekend was.
Jij bent heul geen bridezilla jonge!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe birkenstocksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom in een witte 3kwart legging en m'n rode Mary jane Crocs, da's wel goed toch?
Nee, ik kom niet.quote:
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mirquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:33 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom in een witte 3kwart legging en m'n rode Mary jane Crocs, da's wel goed toch?
Die moet niet terug naar Alkmaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onze CM gaat zelfs gewoon naar Fortarock de volgende dag
Ik héb ze jonge.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mir
jij weet niet wat mary janes zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je die naam weet baart wel zorgen Mir
Niet in combi met de naam Crocs neequote:
Er komen meer mensen niet van hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik godzijdank niet alleen forever alone vrijdag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Correctie, ik had er niet over nagedacht dat er om pics gevraagd zou worden.
Whoah,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef princess-a het volgende:
Ohai
[..]
Jij bent heul geen bridezilla jonge!
Ik ben er helemaal klaar voor, net treinkaartjes besteld, al wat overgewerkt op kantoor zodat ik vrijdag iets eerder weg kan, outfit en schoenen helemaal uitgedacht., Heb er zin in
Dat weet ik toch jongequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen meer mensen niet van hier.
Maar ik heb inderdaad niet iedereen uitgenodigd.
Maar FusionFreak wel he, takkewijf!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er komen meer mensen niet van hier.
Maar ik heb inderdaad niet iedereen uitgenodigd.
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nadenken gaat erg moeizaam bij mij de laatste tijd, jammer genoeg.
WAT IS DEZEN? Nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe jurk!quote:
Ermahgerd een negor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waterschoenenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
O maar deze zijn hartstikke elegant, dat kan best!
[ afbeelding ]
IK WIL IN KAMP TWEE IK WIL IN KAMP TWEEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik ben al iemand die daar slecht tegen kan en en straks komen er twee kampen en haten mensen mij omdat ze niet uitgenodigd zijnnn
Oeh, mag ik dan in m'n eentje het derde kamp zijn?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik ben al iemand die daar slecht tegen kan en en straks komen er twee kampen en haten mensen mij omdat ze niet uitgenodigd zijnnn
DAFUKKKKKKK!!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat je omdat je me uitgenodigd heb!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dezon:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Negorsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
WAT IS DEZEN? Nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe jurk!
[..]
Ermahgerd een negor!
Mary Janesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag overigens wel rode mary janes vrijdag
Vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik draag overigens wel rode mary janes vrijdag
En die neger dan? Hoe denk je dat die zich straks voelt!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er moet toch iemand voor de kleur zorgen?
nee, maar ik vind het wel verfrissend!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik haat je omdat je me uitgenodigd heb!
HA, DAAR HAD JE NIET OP GEREKEND HE?![]()
Ik kan best goed verrassen voor een autistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar ik vind het wel verfrissend!
als het zwarte schaapquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En die neger dan? Hoe denk je dat die zich straks voelt!!!!
Zien er handig uit voor als je een muur moet stucen of behangen welquote:
Want Sex and the City.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom weet iedereen wat Mary Janes zijn? Ik moest het googelen?
En waarom bestaat dat in een crocs-variant?
Ik heb tien jaar in de zorg gewerkt, daar hoorden ze zowat bij de bedrijfsoutfitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zien er handig uit voor als je een muur moet stucen of behangen wel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Mary Janes zijn dus schoenen met een bandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |