Dit. Dirty bitch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jezus Fanta, je kan wel merken dat jij weer online bent.
Jij spammed in je eentje een heel topic vol
Alweer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gym mziek gewoon ff chill, ja toch?
Vnf 1 min ben ik in die clip...quote:
beter dan die roid userquote:
irl wordt je om je oren geslagen met de cellulitis op die benenquote:
Zo zul je ze inderdaad niet op straat tegenkomen, dan val je over de putjes en hobbeltjes. Maar goed, de dikkere medemens moet tevreden gehouden worden onder het mom van; 'Een maatje meer is ook mooi.'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
irl wordt je om je oren geslagen met de cellulitis op die benen
Is op zich niet erg, maar natuurlijk wel weer een onjuiste representatie van de werkelijkheid onder het mom 'kijk dikkerts kunnen ook mooi zijn'
Laat ze dan ook zonder photoshop zien, denk ik dan.
Waarom zowel vrouwelijke gym chick als mascottequote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta de OP is kapot. Er moet een spatie (?) voor de UI van Awesome_ en een tussen die van Awesome_ en mij.
Hoezo lekker wasbordje tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarom zowel vrouwelijke gym chick als mascotte
inb4 panzer streeffysiek...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo lekker wasbordje tochIk vind sixpacks nooit zo belangrijk maar op die manier ziet het er wel leuk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |