PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mafklapperquote:
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar als je niet weet dat ze labiel is, dan is er ook niks mis met me?
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mafklapper![]()
Remy en Sturridge kun je voor 5K kopen en dan heb je gewoon twee dodelijke spitsen die jakkeren alles erin.
Wellicht dat iemand niet een heel lekker verleden heeft, maar heb nooit gemerkt dat het zo extreem was (tot het mis ging).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorDat merk je echt wel snel
Maar wss had je andere redenen die belangrijker waren op dat moment
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.
LBY is voor den homosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaan
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ookquote:
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ook
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?
Uit onderzoek is gebleken dat de correlatie daartussen erg hoog isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dat doet wilt dat toch niet zeggen dat je graag een piemel in je mond stopt?
Vooral omdat hij zo vaak goed valt. In het echt is het ook moeilijk te verdedigen, zie de goal van Sparta tegen Roda.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
Maar tegen de Remy's van deze wereld is het dan toch al veel te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Youtube doet kut dus kan het niet zienquote:
Hij heeft inderdaad 5* maar hij wordt dan waarschijnlijk gold. In H2H heeft hij 76 of 77 overall.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Om nog maar te zwijgen over regendruppelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.
Dat. gladde bal. alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over regendruppels
hee maver,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Zooooooooooooooo daar zijn we weer, ik heb Grid2 hoor, straks lekker racen
,
Je hebt zelf het cirkeltje al rond gemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En homo's houden van gladde ballen waarschijnlijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt zelf het cirkeltje al rond gemaakt
je hebt geen fifa?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af. Budget is zo laag mogelijk, maar wel het beste mogelijk.
Heb je nog best snel gedaan. Had ook wel wat extra rondjes om de winkel verwacht omdat je maverde om hem toch niet te kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Zooooooooooooooo daar zijn we weer, ik heb Grid2 hoor, straks lekker racen
,
is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af. Budget is zo laag mogelijk, maar wel het beste mogelijk.
goed he , hier was geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nog best snel gedaan. Had ook wel wat extra rondjes om de winkel verwacht omdat je maverde om hem toch niet te kopen.
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel en terug waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goed he , hier was geen twijfel over mogelijk, wel 35km gefietst, was nog behoorlijk warm ook buiten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?
enige winkel die hem had was in Dordrecht en dat is 17km hier vandaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel en terug waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?
Lekker man. Geen bus of auto in de buurt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
enige winkel die hem had was in Dordrecht en dat is 17km hier vandaan
Hij heeft geen rijbewijs. Hij maverde te lang bij ieder stoplicht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker man. Geen bus of auto in de buurt?
Via de lucht toch ook door middel van een kopduel en goed positionerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij trade gewoon met het spel zelf ipv de spelersquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij trade gewoon met het spel zelf ipv de spelers
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft geen rijbewijs. Hij maverde te lang bij ieder stoplicht.
Al gezien, wel gaaf inderaad. Dikke +1 gegeven ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_ronaldo_fail.html
Baas![]()
![]()
Wel oudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_ronaldo_fail.html
Baas![]()
![]()
Dat idee had ik al nav zijn Man U shirt ja. Maar ik kende hem nog nietquote:
Tjah ik was me eerst al aant bedenken hoe lang geleden het was dat Madrid tegen Chelsea had gespeeld en dat kon ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al nav zijn Man U shirt ja. Maar ik kende hem nog niet
Zal toch wel van 8 tot 9 lijkt me..anders is het wel echt raar..dan heb je morgen alleen misschien nog een last chance HHquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA gewoon geen HH's gaan doen nu ?
Dagelijkse gezeur om HHquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA gewoon geen HH's gaan doen nu ?
Ik moet ze nog kopen ja, dan is dat voor mij wel even praktischquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dagelijkse gezeur om HHEn dan komt Maver straks dat hij hoopt dat de prijzen naar beneden zakken
Ik hoop het, aan een last chance hebben we niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal toch wel van 8 tot 9 lijkt me..anders is het wel echt raar..dan heb je morgen alleen misschien nog een last chance HH
Feliquote:
Die kerel klinkt als een lucky TV voice-overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kop van hem!!!!!1 Gewoon geen antwoord geven ook jonge lafbek
Ik snap er geen konko van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kop van hem!!!!!1 Gewoon geen antwoord geven ook jonge lafbek
Ja het lijkt opgenomen voor Knoop in je zakdoekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kerel klinkt als een lucky TV voice-over
Ging over een boek van Advocaat spong. Over een zaak die hij heeft gewonnen, terwijl het toch eigenlijk wel zeker is dat diegene het gedaan had (hij was advocaat van de verdachte). Maar het was dus een praatje over zijn boek, maar hij ging ermee akkoord dat Peter en hij in discussie zouden gaan over de zaak. Had Peter dus ineens een rechercheur het publiek in gesmokkeld die Spong dan even voor lul kon zetten. Een smerige truc van Peter, en als iemand er dan iets van tegen hem zegt loopt ie weg zonder iets te zeggenquote:
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ging over een boek van Advocaat spong. Over een zaak die hij heeft gewonnen, terwijl het toch eigenlijk wel zeker is dat diegene het gedaan had (hij was advocaat van de verdachte). Maar het was dus een praatje over zijn boek, maar hij ging ermee akkoord dat Peter en hij in discussie zouden gaan over de zaak. Had Peter dus ineens een rechercheur het publiek in gesmokkeld die Spong dan even voor lul kon zetten. Een smerige truc van Peter, en als iemand er dan iets van tegen hem zegt loopt ie weg zonder iets te zeggenTrieste mongol
Klopt, maar ik vind het wel riooljournalistiek omdat zo te doen. Terwijl Peter zich daar altijd zo tegen keert. Overigens weet ik best veel van die zaak af, en weet heel Nederland wel dat hij het gedaan heeft. Spong wist zich daar tegen Peter R mooi onderuit te lullen, dus weet niet hoe die rechercheur daar verandering in had moeten brengenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverd
Snap het belang van die kerel die het hem vertelde niet zo..
Mag je iemand dan niet verdedigen als je weet dat hij schuldig is? Nee toch? Het is toch gewoon zijn werk om geregeld schuldige mensen te verdedigen (even oppervlakkig bekeken).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverd
Snap het belang van die kerel die het hem vertelde niet zo..
Ja, het is ook wel achterbaks, maar zo gaat het toch bij al die confronterende programma's..van Breekijzer tot Rambam en van Stegeman tot Peter R de Vries.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel riooljournalistiek omdat zo te doen. Terwijl Peter zich daar altijd zo tegen keert. Overigens weet ik best veel van die zaak af, en weet heel Nederland wel dat hij het gedaan heeft. Spong wist zich daar tegen Peter R mooi onderuit te lullen, dus weet niet hoe die rechercheur daar verandering in had moeten brengen
Ik ook niet, maar ik vind het wel tof dat Peter voor lul wordt gezet
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mag je iemand dan niet verdedigen als je weet dat hij schuldig is? Nee toch? Het is toch gewoon zijn werk om geregeld schuldige mensen te verdedigen (even oppervlakkig bekeken).
Herinner je je de zaak van Benno L.? Die pedofiele zwemleraar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.
Maar dat maakt het ook zo'n lastig beroep..
Zolang hij niet veroordeeld is, is hij niet schuldig. En als de verdachte al bekend heeft dan gaat de advocaat natuurlijk niet pleiten voor vrijspraak maar voor een lagere straf door verzachtende omstandighedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.
Maar dat maakt het ook zo'n lastig beroep..
alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben vandermar nodig in dit gesprek
Is het raar als ik niet weet wie dit is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft hele enge ogen
Het is een silver, dus niet raarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet weet wie dit is?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft hele enge ogen
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet weet wie dit is?
Ik weet ook veel van silvers af. Maar ik weet niet of dit een troll was of niet want er stond geen punt achterquote:
Maar als je er wel een punt achter zet, kan je dat ook doen om te trollen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet ook veel van silvers af. Maar ik weet niet of dit een troll was of niet want er stond geen punt achter
quote:
Toen ik bezig was dacht ik dat wordt niets maar achteraf ging het wel goed denk ikquote:
KEVIN NU BIJ BAVARIA DIE BOXJES JAquote:
Hij klopte inderdaad niet en heb die vraag nu dus fout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen ik bezig was dacht ik dat wordt niets maar achteraf ging het wel goed denk ik
Zat in het begin nogal te kloten omdat ik dingen niet goed las
Die vraag met contante waarde... volgens mij klopte die formule niet maar ik kan het ook fout hebben
Ik heb maar gewoon haakjes gebruikt en toen kwam er een beter getal uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij klopte inderdaad niet en heb die vraag nu dus fout.
Dat is waar ze naar zoeken bij M&O jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon haakjes gebruikt en toen kwam er een beter getal uitBeetje eigen initiatief tonen!
Heb ik ook gedaan. Maar ik heb alsnog 1-n gedaan, terwijl je gewoon -n moest gebruiken. Toch nog moeten klagen bij LAKS dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon haakjes gebruikt en toen kwam er een beter getal uitBeetje eigen initiatief tonen!
Oh ik heb wel dat 1-n gedaan denk ik, vond het nogal apart maar dat maar gewoon overgenomen. Zal wel gecompenseerd worden dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Maar ik heb alsnog 1-n gedaan, terwijl je gewoon -n moest gebruiken. Toch nog moeten klagen bij LAKS dus.
Ja, ik dacht het staat er dus dat doe ik dan maar gewoon. Fout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik heb wel dat 1-n gedaan denk ik, vond het nogal apart maar dat maar gewoon overgenomen. Zal wel gecompenseerd worden dan.
[ afbeelding ].
nog nog even dumpen
Achja boeit nu toch niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het staat er dus dat doe ik dan maar gewoon. Fout.Prutsers.
Nee hoor, zit wel een 7 in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, jullie hebben beiden hard gefaald zie ik?
Dat lijkt me niet. Het heeft alleen geen zin om goede antwoorden te bespreken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, jullie hebben beiden hard gefaald zie ik?
Je kunt er toch van leren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Het heeft alleen geen zin om goede antwoorden te bespreken.
Dit, hopen op een IF.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:16 schreef Nystiq het volgende:
Ff straks een 100k pack kopen, kijken of ik geluk heb.
heb al boxen gekochtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
KEVIN NU BIJ BAVARIA DIE BOXJES JA
AUB
Al krijg je een IF dan nog is de kans dat je winst maakt op zo'n pack niet groot. Of moet je de achievement voor een IF in een pack ook nog hebben?quote:
Leren van goede antwoorden... die ken ik dan toch al!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt er toch van leren?
Alle kennis is meegenomen, of het nou voor of na het examen is.
Hoe vaak heb je ze nu al gekocht en verkocht?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
ik heb even op tijd al mijn bundesliga TOTS spelers verkocht zonder verlies![]()
Jullie bespraken toch een fout antwoord?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leren van goede antwoorden... die ken ik dan toch al!
Ja. Dat is mijn excuus om packs te openen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al krijg je een IF dan nog is de kans dat je winst maakt op zo'n pack niet groot. Of moet je de achievement voor een IF in een pack ook nog hebben?
Ja waarop jij constateert dat we falen. Waarop ik zeg dat het niet zo is, maar mogelijk zo lijkt omdat we alleen een foute vraag/fout antwoord behandelen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jullie bespraken toch een fout antwoord?
Oke.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja waarop jij constateert dat we falen. Waarop ik zeg dat het niet zo is, maar mogelijk zo lijkt omdat we alleen een foute vraag/fout antwoord behandelen!
Ik moet hem ook nog hebben. Het gaat ooit wel gebeuren maar ik weet nog niet wanneer. Ik heb wel een paar bronze IFs gehad maar die waren dus allemaal op de web app.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja. Dat is mijn excuus om packs te openen.
Maver, waarom heb je Lewandowski nou verkocht? Ik neem die man het liefste nog mee mijn graf in, zo goed vind ik hemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
ik heb even op tijd al mijn bundesliga TOTS spelers verkocht zonder verlies![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver, waarom heb je Lewandowski nou verkocht? Ik neem die man het liefste nog mee mijn graf in, zo goed vind ik hem
Die had ik gisteren al gezien inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze is ook geniaal
Dit was mijn allereerste actie met hem: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157828001
En in de tweede wedstrijd ook een geniale volley
Die is lekker ja, lukken idd niet zo vaak. Volleylobjes zijn ook leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al gezien inderdaad
Deze goal had ik met Lewa, niet zo heel bijzonder, maar zo vanuit de loop een geslaagde stiftbal lukt me niet zo vaak. Met die man lukt gewoon bijna alles
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157846490
quote:
twitter:LAKStweets twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 18:43:15Wiskundig gezien is de formule op het formuleblad die betrekking heeft op vraag 7 van M&O Vwo inderdaad incorrect. Meer info volgt. reageer retweet
Heb je hem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:52 schreef Maver24 het volgende:
Grid2 is trouwens echt baas, toffe racer zeg. zeker een aanrader,
Eventueel Lulic en Candreva (NUP)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
Variantje op die van poker en met dank aan thorb
[ afbeelding ]
Ja vanmiddag gehaald in Dordrecht bij Nedgame. wel 35km gefietst maar dan heb je ook wat, hahaquote:
Arnautovic + Esswein is goddelijk goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
Variantje op die van poker en met dank aan thorb
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een goede suggestie. Thanks baasquote:
Misschien morgen halen dan als ze hem hebben hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja vanmiddag gehaald in Dordrecht bij Nedgame. wel 35km gefietst maar dan heb je ook wat, haha
Alsof je schoffel poetsen zoveel werk is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
Wellicht doe ik ook potje mee clubben straks. Heb het wel druk
Laatste tijd erg vochtig weer geweest, waarschijnlijk veel regenworm restjes eraan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je schoffel poetsen zoveel werk is.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
Wellicht doe ik ook potje mee clubben straks. Heb het wel druk
Patje ouwe WML'erquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof je schoffel poetsen zoveel werk is.
Draxler is kut = Gotze en Reus ipv Esswein en Draxlerquote:
Esswein vervangen. Ah mafkeesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Draxler is kut = Gotze en Reus ipv Esswein en Draxler
10 minutenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef zerokil het volgende:
Hoelang zijn de pakjes die je verdient via FUT Div1 geldig?
10 minuten volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef zerokil het volgende:
Hoelang zijn de pakjes die je verdient via FUT Div1 geldig?
Laatste Capoue verkochtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Draxler is kut = Gotze en Reus ipv Esswein en Draxler
Had je beter kunnen bewaren tot 5 juni..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
10 minuten volgens mij
[..]
Laatste Capoue verkocht
Ik had gehoord dat ze 1 week geldig zijn..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan zelf? Dat die opeens verdwijnt omdat je te lang hebt gewacht?
Klopt maar ik had ze al sinds zijn IF uit kwam. Zal vast wel stijgen maar om nou 2 spelers nog een week te laten staan... Zullen wel populairdere spelers zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je beter kunnen bewaren tot 5 juni..
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
10 minuten volgens mij
[..]
Laatste Capoue verkocht
Ja dan moet je dat doen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze 1 week geldig zijn..
En wil wachten tot 2x chance.
Kan je lang wachten, wanneer was de laatste keer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze 1 week geldig zijn..
En wil wachten tot 2x chance.
Dat is waar. Jij kwam een tijd geleden hier toch ook elke dag eventjes zo'n spamberichtje neerzetten?quote:
Niet zo haten ouwequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is waar. Jij kwam een tijd geleden hier toch ook elke dag eventjes zo'n spamberichtje neerzetten?
WML, niet leren dan kom je er welquote:
Ik haat smurfen.quote:
Als die verandering een beetje gunstig is, dan is de teleurstelling al minimaal gehalveerd inderdaad!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik koop meestal alleen IF's als ze van positie veranderen zoals TOTS Diamanti
quote:
KILL IT WITH FIRE BEFORE IT LAYS EGGSSSS!!!!quote:
goed zo. Net als een voetbalwedstrijd. Als je maar voorstaat net voordat de scheidsrechter affluit, de rest wordt op termijn toch vergetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef TBakkert het volgende:
8 voor wiskunde gehaald.
Als ik voor de laatste toets een 7,9 haal of hoger, dan sta ik voor het eerst dit jaar voldoende.
Steeds meer filosofische uitspraken van jouw kant de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
goed zo. Net als een voetbalwedstrijd. Als je maar voorstaat net voordat de scheidsrechter affluit, de rest wordt op termijn toch vergeten
Mijn moeder zegt altijd: De enige belangrijke goal is toch de winnende? Tevens de enige zinnige uitspraak die ik een vrouw over voetbal heb horen doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Steeds meer filosofische uitspraken van jouw kant de laatste tijd.
Ik voel me nu wel een klein beetje een Duitser.
Heeft ze Skype?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb een vriendin
Ook niet als ik geen vriendin had trouwens.
We kunnen een keer een Google Hangout opstarten met 6 man.quote:
jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We kunnen een keer een Google Hangout opstarten met 6 man.
Soort van cyberorgie.
En je kunt pochen dat je zus gaat met de oprichter van wefut.nl.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef TBakkert het volgende:
Djeetje, ik zou de skype van je zus wel aan Pascal geven, want die is rijk, dan kun jij ook profiteren!
quote:
Nóg een voordeel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je kunt pochen dat je zus gaat met de oprichter van wefut.nl.
Van Persie ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee die is rechts, net als van Persie.
Nou, nu je het zegt... #GJEquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van Persie ookDaarom was ie zo slecht, dacht dat hij links was.
Lijkt me eigenlijk wel wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef Revontulet het volgende:
Ik stel me nu voor dat dreetje's zus een vergelijkbare stem heeft
SUK A KOK /rijstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel wat.
" Do you wil that ik you dick zuigt. "
Dat was in t begin van fifa ja, goed onthouden! Ik ben de Walter white van futquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is waar. Jij kwam een tijd geleden hier toch ook elke dag eventjes zo'n spamberichtje neerzetten?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat je er maar 1 mag, max 2 en tevens ben jij een pauper zonder coins!
Heb je normaal gesproken nooit een probleem mee.quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je normaal gesproken nooit een probleem mee.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je normaal gesproken nooit een probleem mee.
In 5 minuten van 650 naar 1 miljoen auctions. Systeem werkt weer lekker
Maver krijgt 2 if'squote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ben benieuwd wat iedereen krijgt in zijn pack.
welk hoofdstuk? en welk profiel ga je kiezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef TBakkert het volgende:
8 voor wiskunde gehaald.
Als ik voor de laatste toets een 7,9 haal of hoger, dan sta ik voor het eerst dit jaar voldoende.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef DuTank het volgende:
Beter posten jullie hier ten alle tijden wat je hebt gekregen
Ja doe nou maarquote:
Hij doet via de 2e account denk ik.quote:
Ja echt niet handig om te doen johquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik had bijna een moment van zwakte waarin ik er eentje kocht, maar toen bedacht ik me dat ik nu genoeg coins heb om de resterende TOTS spelers te halen die ik wil hebben en verder ook helemaal geen behoefte heb aan meer
What the fuck.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Pascal zit daily gifts te tamperen?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit fotos van de twitter ofwatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje slechte shopquote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Zijn dit fotos van de twitter ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allez hè segquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
Hoerenkut mis ik een Lukaku voor 125k ja lap zeg
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef pascal08 het volgende:
Ik logde in om te kijken voor die packs.hoeveel dm's heb je al binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze week Silva gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Deze week 2x een discard IF gehad.
Nolan en José
En nog een Benitez maar die is baas.
Achja, ik heb 400k voor Götze betaald en 570k voor Lewa. Vandaag had ik ze voor 40-50k minder kunnen oppikken, het is niet anders. Toch een onvoorspelbare bende steeds. Met BPL Belgen goed gegokt door op dag 1 te kopen en daarna weer lopen falen met Cazorla en Suarez die zakten. Nu met Bundesliga goed gegokt door te wachten (naja gokken..kon nu ook niet anders met die prijzen), maar net een dagje te vroeg. Boeieuhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt niet handig om te doen joh
Wel echt een hele mooie reactie van de markt. Vraag me af of ik ze nu moet kopen alleen of nog even wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |