PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Mafklapperquote:
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar als je niet weet dat ze labiel is, dan is er ook niks mis met me?
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mafklapper![]()
Remy en Sturridge kun je voor 5K kopen en dan heb je gewoon twee dodelijke spitsen die jakkeren alles erin.
Wellicht dat iemand niet een heel lekker verleden heeft, maar heb nooit gemerkt dat het zo extreem was (tot het mis ging).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is echt wel iets in je wat dat wist hoorDat merk je echt wel snel
Maar wss had je andere redenen die belangrijker waren op dat moment
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Remy en Sturridge bakte er bij mij niks van. Cisse was al beter, verder heb ik niet met veel gouden BPL spitsen gespeeld.
LBY is voor den homosquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon LB-Y en erachter aan hollen, near post OP en gaan
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ookquote:
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n saaie manier van spelen. Als iedereen het zo zou doen zou er weinig meer aan het spelletje zijn. Niks tegen te doen ook
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een steekbal over de grond en door de lucht? Of mag je helemaal geen steekballen gebruiken omdat het gay is?
Uit onderzoek is gebleken dat de correlatie daartussen erg hoog isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dat doet wilt dat toch niet zeggen dat je graag een piemel in je mond stopt?
Vooral omdat hij zo vaak goed valt. In het echt is het ook moeilijk te verdedigen, zie de goal van Sparta tegen Roda.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de grond is toch te onderscheppen of ben ik nou gek? En wanneer je over de grond een steekbal geeft betekent dat de verdediging een gat heeft gelaten. Daarvan profiteren is niks mis mee. De bal gewoon omhoog gooien is niet te verdedigen.
Maar tegen de Remy's van deze wereld is het dan toch al veel te laatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is die Bernard. Ken hem ook niet vinden op wefut
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind steekballen door de lucht makkelijker te verdedigen dan over de grond hoor, door de lucht remt de aanname ze best veel af
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Youtube doet kut dus kan het niet zienquote:
Hij heeft inderdaad 5* maar hij wordt dan waarschijnlijk gold. In H2H heeft hij 76 of 77 overall.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit niet in FUT, heeft 5* skills in H2H volgens mij
Om nog maar te zwijgen over regendruppelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wellicht ook de luchtstroming. Met tegenwind heb je toch een hele andere steekbal door de lucht.
Dat. gladde bal. alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over regendruppels
hee maver,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Zooooooooooooooo daar zijn we weer, ik heb Grid2 hoor, straks lekker racen
,
Je hebt zelf het cirkeltje al rond gemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En homo's houden van gladde ballen waarschijnlijk
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt zelf het cirkeltje al rond gemaakt
je hebt geen fifa?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af. Budget is zo laag mogelijk, maar wel het beste mogelijk.
Heb je nog best snel gedaan. Had ook wel wat extra rondjes om de winkel verwacht omdat je maverde om hem toch niet te kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Zooooooooooooooo daar zijn we weer, ik heb Grid2 hoor, straks lekker racen
,
is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af. Budget is zo laag mogelijk, maar wel het beste mogelijk.
goed he , hier was geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nog best snel gedaan. Had ook wel wat extra rondjes om de winkel verwacht omdat je maverde om hem toch niet te kopen.
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel en terug waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goed he , hier was geen twijfel over mogelijk, wel 35km gefietst, was nog behoorlijk warm ook buiten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?
enige winkel die hem had was in Dordrecht en dat is 17km hier vandaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
35 km naar de dichtsbijzijnde winkel en terug waar ze hem verkochten? Woon je op de maan ofzo?
Lekker man. Geen bus of auto in de buurt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
enige winkel die hem had was in Dordrecht en dat is 17km hier vandaan
Hij heeft geen rijbewijs. Hij maverde te lang bij ieder stoplicht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker man. Geen bus of auto in de buurt?
Via de lucht toch ook door middel van een kopduel en goed positionerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij trade gewoon met het spel zelf ipv de spelersquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij trade gewoon met het spel zelf ipv de spelers
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft geen rijbewijs. Hij maverde te lang bij ieder stoplicht.
Al gezien, wel gaaf inderaad. Dikke +1 gegeven ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_ronaldo_fail.html
Baas![]()
![]()
Wel oudquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_ronaldo_fail.html
Baas![]()
![]()
Dat idee had ik al nav zijn Man U shirt ja. Maar ik kende hem nog nietquote:
Tjah ik was me eerst al aant bedenken hoe lang geleden het was dat Madrid tegen Chelsea had gespeeld en dat kon ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat idee had ik al nav zijn Man U shirt ja. Maar ik kende hem nog niet
Zal toch wel van 8 tot 9 lijkt me..anders is het wel echt raar..dan heb je morgen alleen misschien nog een last chance HHquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA gewoon geen HH's gaan doen nu ?
Dagelijkse gezeur om HHquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou EA gewoon geen HH's gaan doen nu ?
Ik moet ze nog kopen ja, dan is dat voor mij wel even praktischquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dagelijkse gezeur om HHEn dan komt Maver straks dat hij hoopt dat de prijzen naar beneden zakken
Ik hoop het, aan een last chance hebben we niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal toch wel van 8 tot 9 lijkt me..anders is het wel echt raar..dan heb je morgen alleen misschien nog een last chance HH
Feliquote:
Die kerel klinkt als een lucky TV voice-overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kop van hem!!!!!1 Gewoon geen antwoord geven ook jonge lafbek
Ik snap er geen konko van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kop van hem!!!!!1 Gewoon geen antwoord geven ook jonge lafbek
Ja het lijkt opgenomen voor Knoop in je zakdoekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kerel klinkt als een lucky TV voice-over
Ging over een boek van Advocaat spong. Over een zaak die hij heeft gewonnen, terwijl het toch eigenlijk wel zeker is dat diegene het gedaan had (hij was advocaat van de verdachte). Maar het was dus een praatje over zijn boek, maar hij ging ermee akkoord dat Peter en hij in discussie zouden gaan over de zaak. Had Peter dus ineens een rechercheur het publiek in gesmokkeld die Spong dan even voor lul kon zetten. Een smerige truc van Peter, en als iemand er dan iets van tegen hem zegt loopt ie weg zonder iets te zeggenquote:
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ging over een boek van Advocaat spong. Over een zaak die hij heeft gewonnen, terwijl het toch eigenlijk wel zeker is dat diegene het gedaan had (hij was advocaat van de verdachte). Maar het was dus een praatje over zijn boek, maar hij ging ermee akkoord dat Peter en hij in discussie zouden gaan over de zaak. Had Peter dus ineens een rechercheur het publiek in gesmokkeld die Spong dan even voor lul kon zetten. Een smerige truc van Peter, en als iemand er dan iets van tegen hem zegt loopt ie weg zonder iets te zeggenTrieste mongol
Klopt, maar ik vind het wel riooljournalistiek omdat zo te doen. Terwijl Peter zich daar altijd zo tegen keert. Overigens weet ik best veel van die zaak af, en weet heel Nederland wel dat hij het gedaan heeft. Spong wist zich daar tegen Peter R mooi onderuit te lullen, dus weet niet hoe die rechercheur daar verandering in had moeten brengenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverd
Snap het belang van die kerel die het hem vertelde niet zo..
Mag je iemand dan niet verdedigen als je weet dat hij schuldig is? Nee toch? Het is toch gewoon zijn werk om geregeld schuldige mensen te verdedigen (even oppervlakkig bekeken).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die rechercheur dan kon aantonen dat Spong wist dat zijn cliënt schuldig was had ik het best mooi gevonden eigenlijk. Had sowieso mooie tv opgeleverd
Snap het belang van die kerel die het hem vertelde niet zo..
Ja, het is ook wel achterbaks, maar zo gaat het toch bij al die confronterende programma's..van Breekijzer tot Rambam en van Stegeman tot Peter R de Vries.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel riooljournalistiek omdat zo te doen. Terwijl Peter zich daar altijd zo tegen keert. Overigens weet ik best veel van die zaak af, en weet heel Nederland wel dat hij het gedaan heeft. Spong wist zich daar tegen Peter R mooi onderuit te lullen, dus weet niet hoe die rechercheur daar verandering in had moeten brengen
Ik ook niet, maar ik vind het wel tof dat Peter voor lul wordt gezet
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mag je iemand dan niet verdedigen als je weet dat hij schuldig is? Nee toch? Het is toch gewoon zijn werk om geregeld schuldige mensen te verdedigen (even oppervlakkig bekeken).
Herinner je je de zaak van Benno L.? Die pedofiele zwemleraar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.
Maar dat maakt het ook zo'n lastig beroep..
Zolang hij niet veroordeeld is, is hij niet schuldig. En als de verdachte al bekend heeft dan gaat de advocaat natuurlijk niet pleiten voor vrijspraak maar voor een lagere straf door verzachtende omstandighedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel en ik ken de ins en outs van deze zaak verder niet, maar het is ethisch gezien natuurlijk compleet onverantwoord om iemand te verdedigen wanneer je weet dat hij schuldig is, zeker bij moorzaken etc.
Maar dat maakt het ook zo'n lastig beroep..
alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben vandermar nodig in dit gesprek
Is het raar als ik niet weet wie dit is?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft hele enge ogen
Het is een silver, dus niet raarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet weet wie dit is?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft hele enge ogen
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet weet wie dit is?
Ik weet ook veel van silvers af. Maar ik weet niet of dit een troll was of niet want er stond geen punt achterquote:
Maar als je er wel een punt achter zet, kan je dat ook doen om te trollen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet ook veel van silvers af. Maar ik weet niet of dit een troll was of niet want er stond geen punt achter
quote:
Toen ik bezig was dacht ik dat wordt niets maar achteraf ging het wel goed denk ikquote:
KEVIN NU BIJ BAVARIA DIE BOXJES JAquote:
Hij klopte inderdaad niet en heb die vraag nu dus fout.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen ik bezig was dacht ik dat wordt niets maar achteraf ging het wel goed denk ik
Zat in het begin nogal te kloten omdat ik dingen niet goed las
Die vraag met contante waarde... volgens mij klopte die formule niet maar ik kan het ook fout hebben
Ik heb maar gewoon haakjes gebruikt en toen kwam er een beter getal uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij klopte inderdaad niet en heb die vraag nu dus fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |