Ik heb het ff gemist, hoe oud zijn ze?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow die zien er allebei veel ouder uit dan dat ze zijn.
28 (zij) en 29quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist, hoe oud zijn ze?
Had haar wel eind 20 geschat. Hij ziet er ouder uit.quote:
Als ze dan een miskraam krijgt met een paar weken moeten ze dat weer gaan uitleggen.quote:
Njah dat kan ook de rest van de zwangerschap gebeuren..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ze dan een miskraam krijgt met een paar weken moeten ze dat weer gaan uitleggen.
dat laatste is toch geen vraag? Natuurlijk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
"Voor hun is het ook spannend"
Zouden dr kinderen ook mogen toekijken bij de verwekking?.
Hmja maar aan het begin is het allemaal wat onzekerder, inclusief het testen zelf. Ik zou dat zelf niet met zulke jonge kinderen delen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Njah dat kan ook de rest van de zwangerschap gebeuren..
Er kan echt zo erg veel mis gaan dat vind ik dan weer er minder toe doen.
De kindjes horen er gewoon bijquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat laatste is toch geen vraag? Natuurlijk!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De kindjes horen er gewoon bij.
Nee ik ook niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja maar aan het begin is het allemaal wat onzekerder, inclusief het testen zelf. Ik zou dat zelf niet met zulke jonge kinderen delen.
ja, dat zei ik ook al vorige week!quote:
Omdat ze het iedere maand doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |