quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Die meneer op die documentere van de coffeeshop zei dat het op Mexico begon te lijken vandaar
Ehm, nee we hebben een huisje in Gellik, via happyhome dacht ik geboekt.quote:
Dit moet de grootste autist van FOK! zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ehm, nee we hebben een huisje in Gellik, via happyhome dacht ik geboekt.
In die docu zag je dat er allemaal groepjes liepen die continu mensen aan het lastig vallen waren, en dat zelfs auto's met frans kenteken via de fietspaden weg moesten vluchten bij het stoplicht omdat er een groepje van die lui aankwamen.
Blij om dat te horen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor wild west-verhalen.
Je kunt gewoon veilig op straat lopen hoor. Misschien moet je ook eens naar buiten gaan en stoppen met De Telegraaf te lezen.
Sarcasme dus..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:23 schreef Waaghals het volgende:
Ts ik woon in Maastricht en kan dit bevestigen ja.
Maastrichtenaren zitten na zonsondergang allemaal veilig thuis en durven de straat niet meer op.
Het is hier een strijdveld geworden van buitenlandse drugsbendes en allochtonen uit de randstad.
Overdag ben je je leven ook niet meer zeker. Van het weekend werd ik nog aangesproken door een meneer met een Bijbel in de handen. Hij had me bijna doodgeslagen.
Gelukkig kreeg deze meneer toen juist op dat moment een mes in zijn ribben van een Hare Krishna boekjes-verkoper.
Ik zou me meer zorgen maken over Gellik trouwensquote:
Ik heb inderdaad ook wel eens een docu gezien over Katendrecht in Rotterdam, volgens mij is Katendrecht de afgelopen jaren erg verbeterd en komen er steeds meer modaal inkomens te wonen/.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:24 schreef mvdejong het volgende:
Het probleem met klemgereden auto's speelt voornamelijk met auto's met buitenlandse kentekens (met name Franse), en dat is niet van de laatste tijd, dat gebeurde 20 jaar geleden al op de A16 toen Rotterdam nog het belangrijkste winkel-centrum voor buitenlandse drugsgebruikers was.
Wat is daar dan? is echt een mini dorp namelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over Gellik trouwens
Je kent de legende van de verdwenen 'Ollanders niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Wat is daar dan? is echt een mini dorp namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Allemaal Duitsers jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
TS, Aachen stikt ook van de allochtonen
Niks tegen allochtonen hoor, mijn ouders komen uit Indonesiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef Njosnavelin het volgende:
TS, Aachen stikt ook van de allochtonen en Maasmechelen al helemaal. Als ik jou was zou ik gewoon alle dagen veilig doorbrengen in de ikea van Heerlen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Je kent de legende van de verdwenen 'Ollanders niet?Volgens mij wonen er over de grens in Belgie ook veel NederlandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoorde bij wat villa's gewoon mensen met een randstedelijk accent een paar jaar geleden toen ik daar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |