Ze willen je vrijwillig bekerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben me misleid want ze hadden het over vrijwilligerswerk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze willen je vrijwillig bekeren
Of zijn zij de volgelingen uit je horoscoop
Dude...quote:
heb ik al gedaan, ze had geen tijd zei ze.quote:Maareh, nodig je collega dan gewoon uit!
Zo van, oh trouwens, als je wil ben je nog gewoon welkom op het feest hoor! Hartstikke leuk! ':') .
KOOP M!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd die alpaca's waar ik het altijd over heb, die baby staat te koop
Als je die koopt is het aanzoek wel mooi compleetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd die alpaca's waar ik het altijd over heb, die baby staat te koop
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je die koopt is het aanzoek wel mooi compleet![]()
"HOI BRUM, IK HEB DE ALPACA AL"
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Maisnon het volgende:
spees it was destined
Wel meenemen dan he
Laat je 'm wel eerst een beetje groeien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelGeen rijbewijs meer nodig :y
Hij is al bijna even groot als zn mama, en ik ben niet zo groot, dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat je 'm wel eerst een beetje groeien?
Met zo'n wortel aan een hengelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelGeen rijbewijs meer nodig :y
Mooi toch? Wil je deze graag hebben? Dan hoop ik dat je hem krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef Maisnon het volgende:
ik moet zeggen dat ik me toch rustiger voel met dat ene berichtje de deur uit nu
Ik ben vanmorgen ook opgestaan met oogaidsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Dwyn het volgende:
Zalfje gekregen voor mijn oogaids.
En vier weken geen oogschaduw dragen
Ja, ik bleef ook make-up dragen maar dat mag nu niet meer van de huisarts.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook opgestaan met oogaidsEn uiteraard gewoon oogpotlood er op blijven smeren
![]()
Is ook logisch natuurlijk.. want je gaat je ontstoken talgklieren nog meer besmeren met troep die alles dicht maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik bleef ook make-up dragen maar dat mag nu niet meer van de huisarts.Maar zeker dat ik wel mascara op doe. Anders heb ik een leeg gezicht.
Ja, ik weet het, haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ook logisch natuurlijk.. want je gaat je ontstoken talgklieren nog meer besmeren met troep die alles dicht maaktMaar ik ben ook zo koppig idd
Tot het echt niet meer kan en ik wel moet stoppen met make-up. Nu valt het nog meer.. Enkel rood onder en pijnlijk... dus ik hoop dat het over een paar dagen over is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oogaids
Heb ik ooit een keer gehad, binnen een paar uur werd mijn ooglid onder helemaal dik en die wimpers staken ineens recht omhoog in plaats van naar beneden
En het enige dat ik dacht was kuuuuuuuut ik kan mijn lenzen niet in, nu moet ik mijn bril op naar college en dan ziet iedereen mij daarmee en help de wereld vergaat![]()
Slaapt iedereen bij jou??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Donderdag ook vrij. Extra vrije dag opgenomenAnders krijg ik mijn huis niet gepoetst voor dit weekend
Ik moet de zolder nog 'verbouwen' zodat we er 8 man kunnen stapelen
![]()
Vrouwsmensenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oogaids
Heb ik ooit een keer gehad, binnen een paar uur werd mijn ooglid onder helemaal dik en die wimpers staken ineens recht omhoog in plaats van naar beneden
En het enige dat ik dacht was kuuuuuuuut ik kan mijn lenzen niet in, nu moet ik mijn bril op naar college en dan ziet iedereen mij daarmee en help de wereld vergaat![]()
Ik haat het dragen van een bril. Ik vind mijn gezicht daar heel lelijk mee worden. Ik heb ook heel lang kunnen verbloemen dat ik er een nodig had. Ik zat achterin de klas en wanneer de leraar iets op bord schreef, zei hij ook altijd hardop wat hij schreef. En mijn spelling was prima, dus ik luisterde gewoon en schreef mee, geen hond die wist dat ik het heul nie kon lezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Vandaag ook mijn bril op idd; maar enige wat ik daaraan vervelend vind is dat ik mijn op sterkte gemaakte zonnebril moet zoeken
De nachtmerrie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu zou het dus dubbel kut zijn he want EN geen lenzen EN geen make up
Erg eigenlijk hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De nachtmerrie!
Ik heb gelukkig prima ogen, en ik heb ook jarenlang geen gram make-up gedragen. Maar nu voel ik me ziek, lelijk en naakt als ik zo de deur uit moet
Nee komend weekend is het ook gezelligheidsvoetbaltoernooi in Gerwen en mijn familie gaat ook meedoen. Alleen moeten ze zaterdagochtend om 11u reeds zich aanmelden en zagen ze het niet zitten om zaterdagochtend vroeg aan te rijden vanuit Bels. Dus nu komen ze vrijdagavond al en slapen ze bij ons (en ook vrienden van hun).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slaapt iedereen bij jou??
Heb je mijn nichtjes ook maar meteen in huis genomen ofzo
Oh, knusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee komend weekend is het ook gezelligheidsvoetbaltoernooi in Gerwen en mijn familie gaat ook meedoen. Alleen moeten ze zaterdagochtend om 11u reeds zich aanmelden en zagen ze het niet zitten om zaterdagochtend vroeg aan te rijden vanuit Bels. Dus nu komen ze vrijdagavond al en slapen ze bij ons (en ook vrienden van hun).
En aangezien ik heb aangegeven dat wij weg zijn vrijdag; krijgen ze de sleutel van mijn ouders en moeten ze het vrijdag maar even zelf uitzoekenMaar mijn zolder ligt wel vol.
Nou, omdat ik zo'n herpesexplosie in mijn gezicht heb momenteel hou ik het bij eyeliner, mascara en lipstick. Voelt echt moeilijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Erg eigenlijk heIk droeg ook nooit make up, of een beetje oogschaduw op bewegend ooglid en klein beetje mascara en klaar. En nu een compleet ochtendritueel waar ik niet zonder kan
Ik heb tot in de 2e klas van de middelbare een bril gehad, toen lenzen tot een paar jaar terug, maar daar kreeg ik echt supertroebele ogen van toen, iets met eiwittenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik haat het dragen van een bril. Ik vind mijn gezicht daar heel lelijk mee worden. Ik heb ook heel lang kunnen verbloemen dat ik er een nodig had. Ik zat achterin de klas en wanneer de leraar iets op bord schreef, zei hij ook altijd hardop wat hij schreef. En mijn spelling was prima, dus ik luisterde gewoon en schreef mee, geen hond die wist dat ik het heul nie kon lezenEn thuis zat ik vlak voor de tv, op de grond tegen de tafel aan 'want dat zat zo lekker en dan komt de kat altijd op schoot'
![]()
En toen kwam ik op de middelbare school en de leraar Nederlands schreef in alle stilte heel dat bord vol, de klootzakToen zat ik een dag later bij de opticien en mijn moeder had, vond zij, de ideale bril voor mij en dat ding was LELIJK
Maar ik mocht geen andere.
Zodra ik op mijn 14e lenzen mocht, heb ik dat meteen gedaan![]()
En altijd brillen blijven haten, ondanks dat degene die ik nu voor erbij heb best leuk is. Maar ja, het blijft een bril en dus kut
Mijn moeder beweerde dus ook dat het even wennen zou zijn met een bril, 'maar straks ga je iets missen in je gezicht als je hem niet op hebt, let maar op!'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb juist een brillenhoofd, ik heb echt een blotebillengezicht als ik geen bril op hebmaar ik vind het ook gewoon naar om met m'n vinger in m'n oog te poken om er lenzen in te doen
Maar een bril staat jou super leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb tot in de 2e klas van de middelbare een bril gehad, toen lenzen tot een paar jaar terug, maar daar kreeg ik echt supertroebele ogen van toen, iets met eiwitten
Dus ik heb een tijdje niks gehad, en nu weer een bril
Ook van de stress; net als van lin?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, omdat ik zo'n herpesexplosie in mijn gezicht heb momenteel hou ik het bij eyeliner, mascara en lipstick. Voelt echt moeilijk.
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar een bril staat jou super leuk
Maar wel vervelend als je geen lenzen meer kan dragen..
Ik vind mezelf geen brillenhoofd hebben neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Ja ik was toe aan een verandering, daarom vond ik die bril ook wel goed
Maar heb jij er geen brillenhoofd voor?
Ben je ook nog lid bij de tennis, naast je derbyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: Jurkjesweer![]()
Nadeel: Ik heb vanavond bardienst in de tennisvereniging (![]()
hekel aan...) en het is goed weer; dus zullen zat mensen komen tennissen vanavond
Kut
Ja nouja... inschrijven is van januari tot december.. Dus ik dacht: Als ik derby niet haal; dan ga ik nog gewoon verder met tennis en kijk ik vlg jaar wel verder... Maar het is idd nu mijn laatste jaar en ik tennis eigenlijk helemaal niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben je ook nog lid bij de tennis, naast je derby
Velen mensen terwijl je hekel hebt aan bardienst is niet fijn nee
Naja als je gaat stoppen kunnen ze je niets meer maken toch? Of denk ik raarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja nouja... inschrijven is van januari tot december.. Dus ik dacht: Als ik derby niet haal; dan ga ik nog gewoon verder met tennis en kijk ik vlg jaar wel verder... Maar het is idd nu mijn laatste jaar en ik tennis eigenlijk helemaal niet meerHeb nog 1 toernooi gedaan dit jaar en that's it
Maar die klote bardienst is verplicht... 2x in het jaaren ik vind er echt geen moer aan.. Dus vanavond om 19u tot 23u in de kantine hangen
In principe: Klopt...... Alleen is het wel in een boerendeurp he; waar iedereen iedereen kentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je gaat stoppen kunnen ze je niets meer maken toch? Of denk ik raar
Oh ja, dat is wel minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In principe: Klopt...... Alleen is het wel in een boerendeurp he; waar iedereen iedereen kentDus laat ik het wel netjes doen voor er weer eens geroddeld wordt
Nou, dat kàn... maar het kunnen ook de hormonen in mijn menstruatieuitstelmedicatie zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook van de stress; net als van lin?D'aawww...
Of even plakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef Mirjam het volgende:
Weg willen fietsen, denken 'hmm wat rijdt die fiets zwaar is m'n conditie weer zo kut' en dan pas tot de conclusie komen dat je achterband lek is
Zo maar even wegbrengen naar de fietsendoktert
Serveer velen schuim ipv bierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel minderRIP aan de nabestaanden voor vanavond
Owjah dat had je ook nog iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat kàn... maar het kunnen ook de hormonen in mijn menstruatieuitstelmedicatie zijn
Dat is wel matigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: Jurkjesweer![]()
Nadeel: Ik heb vanavond bardienst in de tennisvereniging (![]()
hekel aan...) en het is goed weer; dus zullen zat mensen komen tennissen vanavond
Kut
Jep, en ik ga er ook maar vanuit dat het feit dat ik ineens zes keer beter ruik en zere tieten heb daar ook aan te wijten isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serveer velen schuim ipv bierDan gaan ze - hopelijk - snel weg en hoef ik er niet tot 23u te blijven
[..]
Owjah dat had je ook nog iddBrrr
Ik heb zowat mijn enige huidskleurige panty aan die ik nog hadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel matig
Ik heb ook jurkje aan en hoge hakkers. Wel iets comfortabelere dan die van gister. Merk toch duidelijk verschil tussen goedkoop kunststof en degelijk suede, stiekem
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, en ik ga er ook maar vanuit dat het feit dat ik ineens zes keer beter ruik en zere tieten heb daar ook aan te wijten is
Baby is toch niet een probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
anders heb ik toch wel een klein probleem.
Nee idd... HET IS EEN RAMP WERELD VERGAATquote:
Tip: ga niet naar de kruidvat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zowat mijn enige huidskleurige panty aan die ik nog hadVoor de rest heb ik alleen nog maar zwarte in mijn lade liggen
dus daar ga ik er ook maar nog een paar van kopen straks
[..]Ja kan natuurlijk wel... hormoongeklungel in je lichaam
En anders... GEFELICITEERRRRRD![]()
![]()
ftfyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee idd... HET IS EEN RAMP WERELD VERGAAT![]()
Of zo zouden wij ik reageren iig![]()
Wij als in spees en ikquote:
Die zitten bij mij dus wel helemaal goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: ga niet naar de kruidvat.
En bedankt
In maat 46?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij als in spees en ik
Cif niet nee
[..]
Die zitten bij mij dus wel helemaal goedDie corrigerende iig
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik verwonder me over het feit dat er bij ja/nee vragen vaak een optie "nvt" zit.
En dat mensen dat ook nog invullen.
"Bent u wel eens in Spanje geweest?"
Ja 34%
Nee 64%
nvt 2%
Eh wat?
Jup want ik heb er een 4-tal gehaald en op lins bruiloft had ik ook 1 aan van kruidvat (die ik uiteraard; net kapot had gemaakt toen we gingen vertrekkenquote:
!!11 Wie weetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
of ze stoppen ook maat 36 panty's in de maat 46 verpakkingen
Dan ben je er dus geweest. NVT is een onmogelijk antwoord. Tenzij je het bestaan van Spanje ontkent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ze zijn er door gereden toen ze naar portugal gingen?
I dunno...
Pehehehe mental image van iemand die handen voor ogen doet bij doorrijden van spanje.. 'IK ZIE JE NIET DUS JE BESTAAT NIET'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je er dus geweest. NVT is een onmogelijk antwoord. Tenzij je het bestaan van Spanje ontkent.
Jij?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Online gamen vanaf een gigantisch scherm op het Museumplein met een willekeurige voorbijganger
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
iK dAcHt DaT aLlEeN mEnSeN vAn 13 zO tYpTeN mAaR kEnNeLiJk Is HeT oOk BiJ vOlWaSsEnEn PoPuLaIr
De Breezerjeugd van toen is nu vruchtbaar en kan kidzzzz producerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
iK dAcHt DaT aLlEeN mEnSeN vAn 13 zO tYpTeN mAaR kEnNeLiJk Is HeT oOk BiJ vOlWaSsEnEn PoPuLaIr
FuCkEdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De Breezerjeugd van toen is nu vruchtbaar en kan kids produceren.
Ik wou net zeggen: Nah johhhh die zijn toch nog niet vruchtbaar; maar de breezerjeugd was ook deels míjn jeugd; aangezien een vriendin en ik weigerden om breezers te drinken maar bier pakten want dat was goeikoper en die zoete zooi hoefden we nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De Breezerjeugd van toen is nu vruchtbaar en kan kidzzzz produceren.
Ik ook! Want dan typ ik te snel en met voutenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft de opmerkelijke eigenschap dat hij ALTIJD zijn posts nog een keer edit nadat ie op alt+s heeft geramd
Jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
inderdaad, voor een sixpack van die breezers betaalde je hendig zes gulden
Ik dronk ook bierNog steeds
Dan ga je tapas eten met je man, bestelt hij een cola en ik een pint. Komt de bediening, krijgt hij de pint en ik de cola. AL-TIJD.
Ohaiiiiquote:
Hoe is het noouuuquote:
Ahhh procrastination at its bestquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet eigenlijk leren. En nog cadeautjes voor lies kopen. En iets voor vrijdag. En nog een blogpost voor morgen maken. Wat doe ik? Fokken
Ja ook wel goed. Druk... iets te druk momenteel maar komt goedquote:
Ik ben een uitstel-baasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh procrastination at its best
[..]
Ja ook wel goed. Druk... iets te druk momenteel maar komt goed
Nog anderhalf dagje werken zelfsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een uitstel-baas
Te druk is niet goed... Maar vrijdag relaxen en bier drinken
Kijk, daar heb je hem al: eigenlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog anderhalf dagje werken zelfsWant donderdag ook vrij
Maar dat is dus om te poetsen... eigenlijk lol
Whut?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groene mensen die wegwerp chopsticks kopen
nee, jij hebt al genoeg beesten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut?
Oh, trouwens, doe mij de baby-te-koop-alpaca
Ja die merel van degroenemeisjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut?
Oh, trouwens, doe mij de baby-te-koop-alpaca
Dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die merel van degroenemeisjes![]()
Ja hij is zo leuk! Ik zie m best vaaksoms rijdt brum om zodat we m van dichtbij zien
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik vrijdag aahaaaannnnn? Ik heb helemaal geen kleren!! Huuu
En dat pak wat je op de bruiloft van Priem aan had?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik vrijdag aahaaaannnnn? Ik heb helemaal geen kleren!! Huuu
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die merel van degroenemeisjes![]()
Ja hij is zo leuk! Ik zie m best vaaksoms rijdt brum om zodat we m van dichtbij zien
![]()
Nee, die had ik al een keer aangehadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat pak wat je op de bruiloft van Priem aan had?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik had dikkie al opgemaakt en daar was nog geen nieuwe voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thehehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat zijn je ideeën; stuur foto's door! Moet ik helpen zoeken voor iets nieuws?
![]()
Nee?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik had dikkie al opgemaakt en daar was nog geen nieuwe voor!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]TrololololSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]JillllliiiiiieeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik stem voor nieuwe topvintage swing dressquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat pak wat je op de bruiloft van Priem aan had?
Goeikoper dan een nieuwe hontquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is maar 300 euro, dat vind ik best goedkoop
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik stem voor nieuwe topvintage swing dress
derpquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe zal ik hem noemen? Herp of Derp?
Herp. Dan kun je er altijd nog herpes van makenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe zal ik hem noemen? Herp of Derp?
Oh...quote:
Ik was ook al aan het bedenken of een alpaca in de achtertuin pastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit serieus te bedenken waar ik m zou laten als ik m kocht
wij zijn best ernstigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het bedenken of een alpaca in de achtertuin past
Ik wilde mijn torselet wel aandoen. Ik vraag me nu alleen af of ik daar een beetje fatsoenlijk mee kan autorijdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]Nee, die staan niet mooi zonder korset. En ik ga dat takkeding niet weer aan doen.
Ja, dat zijn van die vragen he! Hmm..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde mijn torselet wel aandoen. Ik vraag me nu alleen af of ik daar een beetje fatsoenlijk mee kan autorijden
Dat je hem terug moet brengenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zou mama zeggen als ik op een dag met een alpaca thuis kom?
Gewoon in een kooi op de logeerkamer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het bedenken of een alpaca in de achtertuin past
Ook een goedenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon in een kooi op de logeerkamer.
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]Nee, die staan niet mooi zonder korset. En ik ga dat takkeding niet weer aan doen.
Vandaag bestelt; morgen in huisquote:
Betselt tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben
[..]
Vandaag bestelt; morgen in huis
Ik ga zo effe kijken! Zit nu op de site van miss etam, want ik heb 45 ekkies shoptegoed voor een shoplog/outfitpost op mijn sitequote:
*opent miss etam*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga zo effe kijken! Zit nu op de site van miss etam, want ik heb 45 ekkies shoptegoed voor een shoplog/outfitpost op mijn site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Feestboek ergernissen
Status: 'het woord dat ik wil horen is VERKOCHT!'
Eerste reactie: wat ga je verkopen dan?
En dan deze reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ja, dafuqquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Tip: klik niet op 'complete outfits' bij miss etam![]()
Feestboek ergernissen
En dan deze reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Kiek dan hoe flatterend:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dafuqDat had ik gisteren ook al gezien
Feestboek ergernissen
En dan deze reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdommequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek dan hoe flatterend:
[ afbeelding ]![]()
Leuk! Ik heb zo'n model 2 jaar terug ook daar gehaald in wit en grijs, zaten heel lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef Lindytje het volgende:
http://www.missetam.nl/broek-groen-32/nl/product/26039/ Dez0n wil ik denk ik
OMGquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek dan hoe flatterend:
[ afbeelding ]![]()
Wow dit is de meest iconische peervorm die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kiek dan hoe flatterend:
[ afbeelding ]![]()
Oeh, good to know!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb zo'n model 2 jaar terug ook daar gehaald in wit en grijs, zaten heel lekker
Draag je wel de juiste maat? Ik bedoel, mijn torselet smooth alles wel uit, maar ik kan er alles in. Als het zo straks zit dat je er niet eens mee kan zitten zou ik het ding nooit meer aantrekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde mijn torselet wel aandoen. Ik vraag me nu alleen af of ik daar een beetje fatsoenlijk mee kan autorijden
Oeh die is ook tof!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:17 schreef Lindytje het volgende:
En ik wilde dez0n: http://www.missetam.nl/top-print-wit/nl/product/31056/
Maar die is er nu niet meer in mijn maat
Met extra accent op de heupen door je zakken wijd te doen met je handenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wow dit is de meest iconische peervorm die ik ooit heb gezien
Feestboek ergernissen
En dan deze reactie
Emoslinger.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik kan er goed mee zitten hoor, alleen wel rechtop en niet half onderuit gezakt of zo. Dus ik vraag me af of ik geen flinke last van mijn rug krijg met het extra rechtop zitten in de auto. Maar dat test ik vrijdag overdag wel ff of zoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Draag je wel de juiste maat? Ik bedoel, mijn torselet smooth alles wel uit, maar ik kan er alles in. Als het zo straks zit dat je er niet eens mee kan zitten zou ik het ding nooit meer aantrekken.
I like your stylequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:20 schreef Lindytje het volgende:
http://www.missetam.nl/top-koraal/nl/product/31501/ die vind ik ook wel leuk
Die vind ik op zich wel leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:20 schreef Lindytje het volgende:
De vraag is alleen: is ie zoals op het plaatje, of als op de foto met model??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik doe mijn gele jurk weer aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef megamandy het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doenDan weet ik het even maar na een uur ga ik weer twijfelen
Ik neem dezequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef megamandy het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aan ga doenDan weet ik het even maar na een uur ga ik weer twijfelen
Oei.... die had ik al aan... *verandert outfitquote:
Tuurlijk kan datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oei.... die had ik al aan... *verandert outfit*
Ofjah.. dan kan ik natuurlijk wel mijn witte trouwjurk aan he![]()
Ermahgerdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
Zij heeft wel een baby alpaca gekregen:
[ afbeelding ]
vowstory.comquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
DIE WIL IK WAAR KAN IK DIE KOPEN??????
Ik doe sowieso een jasje op mijn jurk. Kan altijd nog uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
*checkt weer voor vrijdag ivm wel of geen bolero*
Geen. Ik zal goddomme niet als enige kou lijden!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Feest is binnen tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen. Ik zal goddomme niet als enige kou lijden!
Of bende gij er al eerder?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou nog plaatjes van mijn faals laten zien trouwens
Twee keer dezelfde want hij zat lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had gewoon nog geen basic witte blouse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel tof!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Uhm, ja. Ik ga denk ik voor zwart![]()
![]()
http://topvintage.nl/nl/v(...)billy-evening-dressi
GIEV!!
Ik vind stola's echt een gruwelijke verschrikkingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik gok alleen dat jouw jurk *iets* meer stof zal bevatten dan de mijne SQ
Heb je geen stola of iets om om je heen te slaan? Dat scheelt ook welOp mijn trouwdag was het ook niet superwarm, en ik ben een enorme koukleum, maar heb met die trouwjurk aan geen kou gehad, behalve om half 2 's nachts buiten dan
Ah okquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind stola's echt een gruwelijke verschrikking
Nah, ik denk dat ik adrenaline genoeg heb op die dagquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah okDan wordt t kou lijden
Nee, echt nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spees koop de alpaca!Doe het
![]()
Dan mag je hem in mijn tuin parkeren
En serieus..gaat de hele slowtjet vrijdag naar de bruiloft?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik adrenaline genoeg heb op die dag
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen. Ik zal goddomme niet als enige kou lijden!
Met die van lin vond ik het nog erger tbhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh je hoeft je niet te verantwoorden hoorMaar het valt gewoon op omdat iedereen het over dr outfit heeft enzo
Toen ook ja, dat was ook zo`n hoos van lindybob en maximizersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die van lin vond ik het nog erger tbh
Whoopsquote:Bedankt voor je bestelling!
Hartelijk dank, je bestelling is verwerkt en het/de artikel(en) is/zijn nu voor jou gereserveerd.
Je ontvangt binnen enkele ogenblikken per e-mail een kopie van je bestelling. Hierin vind je alle gegevens omtrent je bestelling plus nadere betaalinformatie indien je zojuist voor betalingswijze Overboeking hebt gekozen.
God, ja, idd!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
als in: Toen gingen er dagen overheen en velen foto's
Ik wil ookquote:
Gewoon kopen, dan is ie er gewoon en kun je er niks meer aan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook
Heb B inmiddels alvast op de hoogte gebracht van het bestaan van de site![]()
Alleen het feit dat ik eerst nog ruimte in mijn kasten moet maken voor mijn faals van vorige week, helpt niet echt als ik zeg dat ik dan ook nog een nieuwe jurk wil
En dan zeggen 'ja maar die had ik alquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon kopen, dan is ie er gewoon en kun je er niks meer aan doen
Ergo: doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan zeggen 'ja maar die had ik al'
Hij zei laatst dat ie er vast nog in zou trappen ook, als ik dat een keer zou doen
Die is tofquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil nog steeds deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)seville-floral-print
Ik had hem gisteren in mijn winkelmandje geklikt zelfs
Blij dat ie out of stock is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
Ugh gewerkt. Wat een fantastisch idee was het om te gaan werken
Net toch maar naar de dokter geweest en ik heb idd keelontsteking met velen koorts en alles. Dus nu met het mooie weer maar in bed duiken.
Ik heb dat al eens gedaan, hij geloofde hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan zeggen 'ja maar die had ik al'
Hij zei laatst dat ie er vast nog in zou trappen ook, als ik dat een keer zou doen
Gadsamme, niet fijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
Net toch maar naar de dokter geweest en ik heb idd keelontsteking met velen koorts en alles. Dus nu met het mooie weer maar in bed duiken.
Ah wat naar. Beterschap meisje!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens gedaan, hij geloofde het
Voelde me wel schuldig achteraf, dus alsnog verteldquote:
Ik zou het als geintje wel een keer willen proberen om te zien of ie er echt in zou trappen, maar inderdaad niet voor het echie. Voelt toch niet lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voelde me wel schuldig achteraf, dus alsnog verteld
Waarom deden ze bij bcc moeilijk dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, zelfde combimagnetron als waar de bcc moeilijk over deed besteld bij bol.com. Eat that suckers![]()
(voor meer geld, maar dat zijn m'n principes me waard)
Sowieso werken daar echt alleen maar chagrijnige mensen, dat is een eis als je daar solliciteert geloof ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom deden ze bij bcc moeilijk dan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso werken daar echt alleen maar chagrijnige mensen, dat is een eis als je daar solliciteert geloof ik.
Maar wij dus een geinige magnetron gezien en gezegd "doemijdiemaar".
"o die hebben we niet op vooraad". Hij kwam binnen nu en 10 werkdagen binnen, maar ze konden niet vertellen wanneer, ze konden er ook geen apart houden of even een belletje geven als hij er is. Ze konden tevens niet even in de filialen in de omgeving kijken of die hem wel hadden, ze konden eigenlijk gewoon helemaal niks.
En dan nemen ze dus ook geen enkel initiatief. Ze denken niet mee met hoe je wel aan dat ding kunt komen, ze denken niet mee voor een leuk alternatief, echt helemaal niks. Dan heb ik er dus al geen zin meer in. Is al de derde keer dat ze me dit soort dingen flikken, ik kom daar godver om geld uit te geven, dan verwacht ik dat ze er ook een beetje koopplezier bij leveren.
Volgens mij is dit wel iets van Bcc Delft trouwens. Ik heb vorig jaar een tv bij Bcc Zoetermeer gekocht en werd daar ontzettend goed en leuk geholpen.
Dat is zoooo irritant hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat het nog erger maakt is dat Fred het allemaal wel mee vond vallen en ook prima bereid was om te wachten tot het bcc een keer uitkomt om ons een magnetron te verkopen.
Wat een ballentent zeg, kan me voorstellen dat je het dan wel gehad hebt daaroquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sowieso werken daar echt alleen maar chagrijnige mensen, dat is een eis als je daar solliciteert geloof ik.
Maar wij dus een geinige magnetron gezien en gezegd "doemijdiemaar".
"o die hebben we niet op vooraad". Hij kwam binnen nu en 10 werkdagen binnen, maar ze konden niet vertellen wanneer, ze konden er ook geen apart houden of even een belletje geven als hij er is. Ze konden tevens niet even in de filialen in de omgeving kijken of die hem wel hadden, ze konden eigenlijk gewoon helemaal niks.
En dan nemen ze dus ook geen enkel initiatief. Ze denken niet mee met hoe je wel aan dat ding kunt komen, ze denken niet mee voor een leuk alternatief, echt helemaal niks. Dan heb ik er dus al geen zin meer in. Is al de derde keer dat ze me dit soort dingen flikken, ik kom daar godver om geld uit te geven, dan verwacht ik dat ze er ook een beetje koopplezier bij leveren.
Volgens mij is dit wel iets van Bcc Delft trouwens. Ik heb vorig jaar een tv bij Bcc Zoetermeer gekocht en werd daar ontzettend goed en leuk geholpen.
Ja serieus. We informeerde ook alvast even over een vaatwasser (want als die keuken er eenmaal staat wil ik dat ding zo snel mogelijk hebben).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Verder wel irritant jalow pricing high service gaat zo niet echt op
Omfgquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja serieus. We informeerde ook alvast even over een vaatwasser (want als die keuken er eenmaal staat wil ik dat ding zo snel mogelijk hebben).
Zijn reactie: "Is er 60cm ruimte of 57cm? Want als het 57cm is gaat het mooi niet gebeuren EINZ".
Dus... laat maar...
Toen ik een tv ging kopen kreeg de man aan de kassa (die dus verder niks met de verkoop te maken had, die had alleen als taak om te kijken terwijl ik m'n pinpas door de gleuf haalde) het voor elkaar om mij dom te noemen omdat ik de extra garantie er niet bij nam.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat een ballentent zeg, kan me voorstellen dat je het dan wel gehad hebt daaro
wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik een tv ging kopen kreeg de man aan de kassa (die dus verder niks met de verkoop te maken had, die had alleen als taak om te kijken terwijl ik m'n pinpas door de gleuf haalde) het voor elkaar om mij dom te noemen omdat ik de extra garantie er niet bij nam.
Ik dus ook. En dan Fred ernaast met "nou dan wachten we toch even?"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OmfgIk word altijd heel vervelend van dat soort mensen. Ik krijg dan altijd zin om ze allemaal dingen uit te laten zoeken en te berekenen en dan te zeggen: bedankt, maar het gaat mooi niet gebeuren
Nee ik ook niet! Ik heb met jou kou gelijd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jongeuhhh vorig jaar had ik ook niks voor er op
Gelukkig moest ik niet vaak buiten staan verder
Voor mij wel een goede reden om verder naar een andere zaak te rijden tbhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dus ook. En dan Fred ernaast met "nou dan wachten we toch even?"
Nee godverdomme, deze lui mogen mijn geld niet hebben!
Hij baalde waarschijnlijk, je boorde hem zijn 2,50 commissie door zijn neus ( C. Werkt ook in een elektronica zaak)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik een tv ging kopen kreeg de man aan de kassa (die dus verder niks met de verkoop te maken had, die had alleen als taak om te kijken terwijl ik m'n pinpas door de gleuf haalde) het voor elkaar om mij dom te noemen omdat ik de extra garantie er niet bij nam.
Ik heb hem nu dus voor 20 euro meer bij bol.com gekochtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor mij wel een goede reden om verder naar een andere zaak te rijden tbhhelemaal nu ik van een oud-manager gehoord heb hoe ze daar met targets werken en je eigenlijk nog vette korting kan afdwingen
Okayyyy *laat bolero thuis*quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Ik heb met jou kou gelijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |