Ze willen je vrijwillig bekerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben me misleid want ze hadden het over vrijwilligerswerk
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze willen je vrijwillig bekeren
Of zijn zij de volgelingen uit je horoscoop
Dude...quote:
heb ik al gedaan, ze had geen tijd zei ze.quote:Maareh, nodig je collega dan gewoon uit!
Zo van, oh trouwens, als je wil ben je nog gewoon welkom op het feest hoor! Hartstikke leuk! ':') .
KOOP M!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd die alpaca's waar ik het altijd over heb, die baby staat te koop
Als je die koopt is het aanzoek wel mooi compleetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd die alpaca's waar ik het altijd over heb, die baby staat te koop
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je die koopt is het aanzoek wel mooi compleet![]()
"HOI BRUM, IK HEB DE ALPACA AL"
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Maisnon het volgende:
spees it was destined
Wel meenemen dan he
Laat je 'm wel eerst een beetje groeien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelGeen rijbewijs meer nodig :y
Hij is al bijna even groot als zn mama, en ik ben niet zo groot, dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laat je 'm wel eerst een beetje groeien?
Met zo'n wortel aan een hengelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gebruik ik dan als vervoersmiddelGeen rijbewijs meer nodig :y
Mooi toch? Wil je deze graag hebben? Dan hoop ik dat je hem krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef Maisnon het volgende:
ik moet zeggen dat ik me toch rustiger voel met dat ene berichtje de deur uit nu
Ik ben vanmorgen ook opgestaan met oogaidsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Dwyn het volgende:
Zalfje gekregen voor mijn oogaids.
En vier weken geen oogschaduw dragen
Ja, ik bleef ook make-up dragen maar dat mag nu niet meer van de huisarts.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ook opgestaan met oogaidsEn uiteraard gewoon oogpotlood er op blijven smeren
![]()
Is ook logisch natuurlijk.. want je gaat je ontstoken talgklieren nog meer besmeren met troep die alles dicht maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik bleef ook make-up dragen maar dat mag nu niet meer van de huisarts.Maar zeker dat ik wel mascara op doe. Anders heb ik een leeg gezicht.
Ja, ik weet het, haha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ook logisch natuurlijk.. want je gaat je ontstoken talgklieren nog meer besmeren met troep die alles dicht maaktMaar ik ben ook zo koppig idd
Tot het echt niet meer kan en ik wel moet stoppen met make-up. Nu valt het nog meer.. Enkel rood onder en pijnlijk... dus ik hoop dat het over een paar dagen over is
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oogaids
Heb ik ooit een keer gehad, binnen een paar uur werd mijn ooglid onder helemaal dik en die wimpers staken ineens recht omhoog in plaats van naar beneden
En het enige dat ik dacht was kuuuuuuuut ik kan mijn lenzen niet in, nu moet ik mijn bril op naar college en dan ziet iedereen mij daarmee en help de wereld vergaat![]()
Slaapt iedereen bij jou??quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Donderdag ook vrij. Extra vrije dag opgenomenAnders krijg ik mijn huis niet gepoetst voor dit weekend
Ik moet de zolder nog 'verbouwen' zodat we er 8 man kunnen stapelen
![]()
Vrouwsmensenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oogaids
Heb ik ooit een keer gehad, binnen een paar uur werd mijn ooglid onder helemaal dik en die wimpers staken ineens recht omhoog in plaats van naar beneden
En het enige dat ik dacht was kuuuuuuuut ik kan mijn lenzen niet in, nu moet ik mijn bril op naar college en dan ziet iedereen mij daarmee en help de wereld vergaat![]()
Ik haat het dragen van een bril. Ik vind mijn gezicht daar heel lelijk mee worden. Ik heb ook heel lang kunnen verbloemen dat ik er een nodig had. Ik zat achterin de klas en wanneer de leraar iets op bord schreef, zei hij ook altijd hardop wat hij schreef. En mijn spelling was prima, dus ik luisterde gewoon en schreef mee, geen hond die wist dat ik het heul nie kon lezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Vandaag ook mijn bril op idd; maar enige wat ik daaraan vervelend vind is dat ik mijn op sterkte gemaakte zonnebril moet zoeken
De nachtmerrie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu zou het dus dubbel kut zijn he want EN geen lenzen EN geen make up
Erg eigenlijk hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De nachtmerrie!
Ik heb gelukkig prima ogen, en ik heb ook jarenlang geen gram make-up gedragen. Maar nu voel ik me ziek, lelijk en naakt als ik zo de deur uit moet
Nee komend weekend is het ook gezelligheidsvoetbaltoernooi in Gerwen en mijn familie gaat ook meedoen. Alleen moeten ze zaterdagochtend om 11u reeds zich aanmelden en zagen ze het niet zitten om zaterdagochtend vroeg aan te rijden vanuit Bels. Dus nu komen ze vrijdagavond al en slapen ze bij ons (en ook vrienden van hun).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slaapt iedereen bij jou??
Heb je mijn nichtjes ook maar meteen in huis genomen ofzo
Oh, knusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee komend weekend is het ook gezelligheidsvoetbaltoernooi in Gerwen en mijn familie gaat ook meedoen. Alleen moeten ze zaterdagochtend om 11u reeds zich aanmelden en zagen ze het niet zitten om zaterdagochtend vroeg aan te rijden vanuit Bels. Dus nu komen ze vrijdagavond al en slapen ze bij ons (en ook vrienden van hun).
En aangezien ik heb aangegeven dat wij weg zijn vrijdag; krijgen ze de sleutel van mijn ouders en moeten ze het vrijdag maar even zelf uitzoekenMaar mijn zolder ligt wel vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |