Die heeft wel een puntje meer, jaquote:
Dat staartje.quote:
Same feel hier, het zijn Jumilicious tijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namen.
Inderdaad, jij kunt überhaupt niet worden beticht van het hebben van een leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Zo heet ben ik niet en zo'n fake leven heb ik niet.
Hebben we toch iets gemeenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, jij kunt überhaupt niet worden beticht van het hebben van een leven.
We hebben allebei konthaarquote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme jongens, heb zin in een feestje.
Tering, hardop.quote:
Laten we een feestje bouwen.quote:
Ik zeg "doen!"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
Goddomme jongens, heb zin in een feestje.
Kan niet, moet morgen iets inleveren.quote:
Dingen inleveren met brakke harses kan ook gewoon hoor :$quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet, moet morgen iets inleveren.
Ja, kan wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dingen inleveren met brakke harses kan ook gewoon hoor :$
Nee ok, doe maar niet dan
Alles kan zolang je maar wiltquote:
Niet doen joh. Genieten gewoon .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef Robophatt het volgende:
Kut Nederland is het mooi weer ben ik godverdomme de enige in zomerkledingvoel me een mongool
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles kan zolang je maar wilt
Ik kan vandaag niks dusGodspleuristyfusdag
Doe ik ook wel! Snap niet waarom sommige mensen zelfs een jas aan hebbenquote:
Misschien hebben zij het koud?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik ook wel! Snap niet waarom sommige mensen zelfs een jas aan hebbenin de zon is het gewoon echt warm.
Maar toch, waarom heeft niet iedereen zoiets van "lange broek kan morgen wel weer"
Omdat ik niet wil dusquote:
Ahw, popje toch. Zet lekkere muziek aan of ga lekker in de tuin zitten met je laptop. Bij mij helpt het soms ook om dan heel lang te gaan douchen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dus
PMS ofzoOf gewoon heel moe
En alles mislukt.. Zo van:
[ afbeelding ]
En hoe is het met jou vandaag, kuttekop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |