Mjaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zieke baas.
[ afbeelding ]
Tapdancen op het dak van je eigen Rolls Royce![]()
.
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mjagaat mij persoonlijk meer om muziek. Niet de personen er achter.
Wat wil jij nu weer?quote:
Die man is bijna 40, multimiljonair en leeft écht het partyleven elke dag. Geniale vent imoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mjagaat mij persoonlijk meer om muziek. Niet de personen er achter.
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vertel eens meer, alleen 'zwarte magie' kunnen we niks mee toch![]()
Ja hoor, goed verhaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitMaar het had iets met satanisme te maken
iets met je ziel verkopen enzo...
Justin bieber heeft ook veel fans. Zegt nietsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die man is bijna 40, multimiljonair en leeft écht het partyleven elke dag. Geniale vent imo.
Muziek moet je van houden inderdaad, maar hij heeft wel veel fans.
Jawel, dat je talent hebt en/of een heel breed publiek je muziek waardeert.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Justin bieber heeft ook veel fans. Zegt niets
Maar ieder zn ding man
Jammer genoeg is het grootste gedeelte op deze aardbol meeloper. Getuige weer dat soms de grootste bagger heel populair is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, dat je talent hebt en/of een heel breed publiek je muziek waardeert.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben bang weetje, straks spreekt ie een vloek over me uitMaar het had iets met satanisme te maken
iets met je ziel verkopen enzo...
Waarom heb ik al enige tijd het gevoel alsof die kleine pinda een mannelijke kloon van Juminelle is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja hoor, goed verhaal. Hij heeft je gewoon getrolled hoogstwaarschijnlijk.
Vraag diegene die naast je zitquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Kleine samenvatting van dit zwarte magie gezever? Snap er niks van
Voodoo.. Speldjes in je poppenlijf ditdat allesquote:
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom heb ik al enige tijd het gevoel alsof die kleine pinda een mannelijke kloon van Juminelle is.
Wie..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit wat in. Sowieso lijken er weer veel Jumi's te zijn op FOK!, ik noem geen namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |