Net nog, ritmische gymnastiek was er op. Kondigt-ie 't af met: "Zo krijgt het woord 'ophoepelen' een hele andere betekenis". Ja, had Ajax maar gespeeld hè, LUL, dan straalde je van oor tot oor. BAH!!! Tom Egbers is al bijna net zo irritant. Die lui interesseren zich alleen maar voor onze nationale retesaaie klotesport en de rest zal ze echt keihard aan hun reet roesten. Vreselijk irritant, die houding van hun t.o.v. andere sporten.
Blèèèh!
Wat zeik je nu ? Proberen wij PSV-ers nu al jaren uit te leggen aan jullie figuren van boven de sloot. Op tv telt alleen Ajax zelfs nu het wasmiddel beter is dan het bedrijf Ajax.
quote:DOH! Dat bedoel ik natuurlijk niet. Voor Ajax mag je van mij ook PSV of een andere voetbalclub invullen. Het gaat om voetbal vs. een andere sport en niet om Ajax vs. een andere voetbalclub.
Op 30 september 2000 23:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
Proberen wij PSV-ers nu al jaren uit te leggen aan jullie figuren van boven de sloot. Op tv telt alleen Ajax zelfs nu het wasmiddel beter is dan het bedrijf Ajax.
quote:Daar GAAT 't niet om. Vul maar een willekeurig ander sport in.
Op 30 september 2000 23:44 schreef MaxPower het volgende:
Nee jij wordt blij van ritmische gymnastiek, laat me niet lachen!
Trouwens, ik wil niet direct zeggen dat ik niet blij word van ritmische gymnastiek hoor...
quote:Maar ik wel. Let maar op , alleen Ajax vinden ze interessant en niet eens het gehele voetbal. Oh ja , ook van Barcelona krijgen ze een stijf pikkie bij studio sport.
Op 30 september 2000 23:45 schreef Arcee het volgende:DOH! Dat bedoel ik natuurlijk niet.
quote:Dit soort zielige opmerkingen komen altijd van de grootste jankertjes in onze samenleving......
Op 01 oktober 2000 14:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
Maar ik wel. Let maar op , alleen Ajax vinden ze interessant en niet eens het gehele voetbal. Oh ja , ook van Barcelona krijgen ze een stijf pikkie bij studio sport.
quote:Hoezo beetje snelle conclusie? Dat was gewoon maar 1 voorbeeld wat ik gaf hoor. Doh
Op 01 oktober 2000 16:22 schreef Machiel het volgende:
Sorry Arcee maar overdrijf je niet een beetje veel? van Gelder maakt gewoon graag een geintje beetje snelle conclusie om te zeggen ongeinterreseerd is maarja.
quote:Ja ik was je voor. Niet zeuren nu. je cluppie Ajax staat eindelijk waar het ongeveer behoord te staan dus wen er maar aan.
Op 01 oktober 2000 15:29 schreef David Letterman het volgende:Dit soort zielige opmerkingen komen altijd van de grootste jankertjes in onze samenleving......
Jankert.
Mart Smeets vertelde trouwens eens dat hij eigelijk een verschrikkelijke hekel heeft aan voetbal.
Smeets die houdt toch veel meer van globbetrotters. Die weet nog niet het verschil tussen een middenstip en een cornervlag
quote:Bloemen voor die man!!
Op 04 oktober 2000 15:36 schreef Analist het volgende:
Mart Smeets vertelde trouwens eens dat hij eigelijk een verschrikkelijke hekel heeft aan voetbal.
Mart houdt tenminste van een ECHTE sport: wielrennen.
Mart rules!! (en voetbal sucks )
quote:En basketbal is Smeets ook fan van!!!
Op 04 oktober 2000 20:52 schreef Arcee het volgende:
Mart houdt tenminste van een ECHTE sport: wielrennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |