abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 23:15:08 #1
862 Arcee
Look closer
pi_371284
Op zich best een aardige gast, die Jack van Gelder, maar ik erger me er toch echt wild aan. Die man is ZO knettergek van voetbal en de rest interesseert 'm dus echt geen ene reet. Zo ontzettend ongeïnteresseerd als-ie de Olympische programma's presenteert.... ugh, walgelijk.

Net nog, ritmische gymnastiek was er op. Kondigt-ie 't af met: "Zo krijgt het woord 'ophoepelen' een hele andere betekenis". Ja, had Ajax maar gespeeld hè, LUL, dan straalde je van oor tot oor. BAH!!! Tom Egbers is al bijna net zo irritant. Die lui interesseren zich alleen maar voor onze nationale retesaaie klotesport en de rest zal ze echt keihard aan hun reet roesten. Vreselijk irritant, die houding van hun t.o.v. andere sporten.

Blèèèh!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_371332
Oh ...

Wat zeik je nu ? Proberen wij PSV-ers nu al jaren uit te leggen aan jullie figuren van boven de sloot. Op tv telt alleen Ajax zelfs nu het wasmiddel beter is dan het bedrijf Ajax.

pi_371348
Nee jij wordt blij van ritmische gymnastiek, laat me niet lachen!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 23:45:34 #4
862 Arcee
Look closer
pi_371351
quote:
Op 30 september 2000 23:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
Proberen wij PSV-ers nu al jaren uit te leggen aan jullie figuren van boven de sloot. Op tv telt alleen Ajax zelfs nu het wasmiddel beter is dan het bedrijf Ajax.
DOH! Dat bedoel ik natuurlijk niet. Voor Ajax mag je van mij ook PSV of een andere voetbalclub invullen. Het gaat om voetbal vs. een andere sport en niet om Ajax vs. een andere voetbalclub.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2000 @ 23:46:50 #5
862 Arcee
Look closer
pi_371354
quote:
Op 30 september 2000 23:44 schreef MaxPower het volgende:
Nee jij wordt blij van ritmische gymnastiek, laat me niet lachen!
Daar GAAT 't niet om. Vul maar een willekeurig ander sport in.

Trouwens, ik wil niet direct zeggen dat ik niet blij word van ritmische gymnastiek hoor...

pi_372616
quote:
Op 30 september 2000 23:45 schreef Arcee het volgende:

DOH! Dat bedoel ik natuurlijk niet.

Maar ik wel. Let maar op , alleen Ajax vinden ze interessant en niet eens het gehele voetbal. Oh ja , ook van Barcelona krijgen ze een stijf pikkie bij studio sport.
pi_372779
quote:
Op 01 oktober 2000 14:20 schreef Guus Muisarm het volgende:
Maar ik wel. Let maar op , alleen Ajax vinden ze interessant en niet eens het gehele voetbal. Oh ja , ook van Barcelona krijgen ze een stijf pikkie bij studio sport.
Dit soort zielige opmerkingen komen altijd van de grootste jankertjes in onze samenleving......
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 1 oktober 2000 @ 16:22:27 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_372874
Sorry Arcee maar overdrijf je niet een beetje veel? van Gelder maakt gewoon graag een geintje beetje snelle conclusie om te zeggen ongeinterreseerd is maarja.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 oktober 2000 @ 16:31:37 #9
862 Arcee
Look closer
pi_372889
quote:
Op 01 oktober 2000 16:22 schreef Machiel het volgende:
Sorry Arcee maar overdrijf je niet een beetje veel? van Gelder maakt gewoon graag een geintje beetje snelle conclusie om te zeggen ongeinterreseerd is maarja.
Hoezo beetje snelle conclusie? Dat was gewoon maar 1 voorbeeld wat ik gaf hoor. Doh
pi_373120
quote:
Op 01 oktober 2000 15:29 schreef David Letterman het volgende:

Dit soort zielige opmerkingen komen altijd van de grootste jankertjes in onze samenleving......

Ja ik was je voor. Niet zeuren nu. je cluppie Ajax staat eindelijk waar het ongeveer behoord te staan dus wen er maar aan.

Jankert.

woensdag 4 oktober 2000 @ 14:09:51 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377847
Nu de huldeging geweest is met Jack v. Gelder als mede presentator, interreseert nogsteeds alleen voetbal hem? Noem trouwens nog een paar voorbeelden dan Arcee
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:26:07 #12
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_377960
Het zegt genoeg dat Jack bij de olympische spelen even enthousiast commentaar geeft als bij 'spel zonder grenzen''(mannen verkleed als prei).
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:31:46 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_377968
Good Point! Ik zou niet zo entausiast kunnen zijn bij dat spel zonder grenzen, jezelf voor lul zetten voor de hele wereld is het eigenlijk Dat is voor mij nou de grens wat sport is en wat niet
  woensdag 4 oktober 2000 @ 15:36:03 #14
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_377977
Op zich is dat spel zonder grenzen natuurlijk wel lachen. Maar het toont maar weer eens aan dat Jack zich geen fok interesseert als'ie de poen maar kan pakken.

Mart Smeets vertelde trouwens eens dat hij eigelijk een verschrikkelijke hekel heeft aan voetbal.

Life is what happens to you when you're busy making other plans
  woensdag 4 oktober 2000 @ 20:42:41 #15
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_378666
Jack van Gelder heeft wel duidelijk een hele grote voorliefde voor ajakus dat is duidelijk te merken aan zijn commentaar. MAW JAck is de grootste opperneus van het westelijk halfrond. Volgens mij vind hij het ook heel erg dat hij geen zoon is van van Praag.
Maar dat heeft Kees "kale" Jansma met PSV hoor.

Smeets die houdt toch veel meer van globbetrotters. Die weet nog niet het verschil tussen een middenstip en een cornervlag

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 20:52:15 #16
862 Arcee
Look closer
pi_378691
quote:
Op 04 oktober 2000 15:36 schreef Analist het volgende:
Mart Smeets vertelde trouwens eens dat hij eigelijk een verschrikkelijke hekel heeft aan voetbal.
Bloemen voor die man!!

Mart houdt tenminste van een ECHTE sport: wielrennen.

Mart rules!! (en voetbal sucks )

woensdag 4 oktober 2000 @ 20:58:02 #17
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_378710
quote:
Op 04 oktober 2000 20:52 schreef Arcee het volgende:
Mart houdt tenminste van een ECHTE sport: wielrennen.
En basketbal is Smeets ook fan van!!!
  woensdag 4 oktober 2000 @ 21:07:53 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_378748
Hey, het gaat hier over v. Gelder....de man is inderdaad een VOETBAL commentator...Ik bedoel, waar zeur je over. Studio Sport heeft geen geld om extra presentatoren aan te nemen voor de spelen, en voor de entourage eromheen...Nouja, dan maar een goeie voetbalverslaggever. En de enige die ongelofelijk veel emotie aan het spel kan geven is Jack...Daarnaast natuurlijk Frank Snoecks die ongelofelijk goed is, maargoed, die doet schaatsen ook goed. Kan Jack niets aan doen...'t is een fijn mens...Let him be...Het ding wat 'ie leuk vindt om te doen doet 'ie uitstekend, dus niet zeuren...Anders kan ik ook wel over Humberto Tan of Toine van Peperstraaten gaan beginnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')