Kans is al vrij groot dat je het hebt. Niet herpus genitalus ofcourse, type 1 herpus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Okay, vanaf nu drink ik weer alleen uit mijn eigen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met een zalfje is het in een week voorbij, zonder duurt het wel 7 dagen
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen dat ik helemaal clean en virus-free ben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Kans is al vrij groot dat je het hebt. Niet herpus genitalus ofcourse, type 1 herpus.
[..]
Okee okee ik ben dan wel verbitterd, maar ik gun niemand een bepaald van ziekte-virus hoe mild het dan ook is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen dat ik helemaal clean en virus-free ben.
[..]
Ik zou een allround soa test doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, milde vorm, ik vraag mij nu ook af of het besmettelijk is MELOEWA.
Dat er zo'n druppel vocht aan hangtquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo fucking ranzig idd, die koortslippen.
ik smeer die zovirax wellis op me penis is echt gijlquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
gewoon zovirax erop doen zodra je dat getintel voelt. works like a charm.
ik zat me inderdaad net af te vragen of het ook zou helpen bij genitale herpesquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:18 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ik smeer die zovirax wellis op me penis is echt gijl
goede grapquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zat me inderdaad net af te vragen of het ook zou helpen bij genitale herpes
het was niet eens een grapquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:25 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
goede grap
maar heb je al over me aanbod nagedacht dan
voor jou heb ik alle tijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het was niet eens een grap
en nee. vraag het me over een half jaar ofzo nog maar eens, dan heb ik er misschien wel over nagedacht.
Die kans is zeer klein,quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen dat ik helemaal clean en virus-free ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |