picsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
ik heb gehoord dat sperma schijnt te werkenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef SomebodyReal het volgende:
Sperma is sowieso heerlijk om over je huid heen te wrijven.
TS probeer het een zou ik zeggen.
Liever jij dan ikquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef hosselaar.woensel het volgende:
arme meloewa je mag mij alsnog wel pijpen hoor. Ik heb gehoord dat me penis geneeskrachtige werking heeft
ik heb mezelf wel eens gepepen en toen lekker zo in mijn gezicht gekwakt, gewoon om te bestuderen hoe vrouwen zich moeten voelen dan. was wel lekkerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Jij wilt gaan beweren dat je het nooit gedaan hebt
Mijn account gaat mee het graf in.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
als je doodgaat, mag ik dan je account?
Ja, dat zou kunnen, maar ik hoopte eigenlijk op dat het vanzelf over zou gaan.quote:
Nee, heb niets om foto's mee te maken.quote:
wat is dezequote:Op maandag 27 mei 2013 23:44 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik heb mezelf wel eens gepepen en toen lekker zo in mijn gezicht gekwakt, gewoon om te bestuderen hoe vrouwen zich moeten voelen dan. was wel lekker
grgr
Dude..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van mijn herpes lip? Hij is nu nog stadia 1 ik post hem wel als hij op zijn ergst is
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gepepen verleden tijd van jezelf pijpen.... pfff dit niet weten
Kom maar opquote:Op maandag 27 mei 2013 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gepepen verleden tijd van jezelf pijpen.... pfff dit niet weten
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dusquote:
Goede nachtrust. Heb je ook nodig anders ben je daar vatbaar voor ghehe.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dus
Me know long timequote:Op maandag 27 mei 2013 23:51 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Goede nachtrust. Heb je ook nodig anders ben je daar vatbaar voor ghehe.
Zeevissen in Thailand, heerlijk. Staat nog steeds op mijn lijstje.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Solly, ik ga maar zonder koortslip slapen nu... net bericht terug dat mijn taxi klaar staat in Bangkok op de juiste tijd over paar weken zodat ik lekker poosje kan gaan zeevissen daar... met gerust hart slapen zonder koortslip dus
Het ligt aan je weerstand. Als je weerstand op een bepaald moment in je leven kut is, en je zoent met iemand die het heeft. Ben je de lulquote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef fathank het volgende:
Vatbaar zijn voor herpes.
Dan is er sowieso al iets mis in je genenpoel. Untermenschen noemen ze dat geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |