het zit jou ook niet mee hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja, zeggen mensen dat je aanstelt als je smetvrees hebt en niet uit een glas wil drinken zonder rietje
Geloofwaardig verhaal, 9/10. Ga het morgen nog eens lezenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo is het gegaan. Ik was in een kindercarnaval club hoe ik 10 jaar was. Ik kreeg een glas appelsap die ze net snel hadden omgespoeld zo als dat in cafés gaat. Dat glas heeft net voor mij aan de lippen van een vrouw gezeten die een biertje dronk, die net een man had gepijpt met n SOA zonder condoom.
als je doodgaat, mag ik dan je account?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
Er bestaan toch zalfjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen geintjes, al bijna 1,5 week heb ik er nu last van. Het gaat elke keer open en dan komt alles onder het bloed en eindigt mijn dag in totale chaos.
picsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat sperma schijnt te werkenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef SomebodyReal het volgende:
Sperma is sowieso heerlijk om over je huid heen te wrijven.
TS probeer het een zou ik zeggen.
Liever jij dan ikquote:Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef hosselaar.woensel het volgende:
arme meloewa je mag mij alsnog wel pijpen hoor. Ik heb gehoord dat me penis geneeskrachtige werking heeft
ik heb mezelf wel eens gepepen en toen lekker zo in mijn gezicht gekwakt, gewoon om te bestuderen hoe vrouwen zich moeten voelen dan. was wel lekkerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:43 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Jij wilt gaan beweren dat je het nooit gedaan hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |