Tom Boerequote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe slecht het ook gaat, de kakkies zijn altijd bereid te helpen
[ afbeelding ]
Maar al te graag.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ga jij eerst maar eens kampioen worden met Cambuur.
Ik heb afgelopen seizoen aanbiedingen gehad van Inter, Bayern (waarna De Boer het wél deedquote:
Wowquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, maar tegen Liverpool die alleen al een regen hebben gekocht van 22 miljoen (meer dan mijn hele begroting) is dit toch wel geinig.
50 k. Per maand. Wtf. Bij Cambuur?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Deze baas
Vrije transfer jwz \m/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd een standaard 442quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Wie heeft een mooie taktiek voor me wat ik zo kan inpassen in een team.
Kan wel steeds zelf het wiel uitvinden, maar het is ook wel eens lekker om een taktiek van iemand anders te gebruiken. Wie weet een goede?
Nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal waarschijnlijk niet genoeg zijn, maar tegen Liverpool die alleen al een regen hebben gekocht van 22 miljoen (meer dan mijn hele begroting) is dit toch wel geinig.
Ja, die werden tweede net voor ADO (die nu een begroting hebben van 50 miljoenquote:
Weet iemand hier het antwoord nog op? En ik heb alweer een nieuwe vraag: is het logisch dat mijn assistent mij verteld dat een 18 jarige speler bijna aan zijn top zit? Of heeft hij het gewoon mis omdat hij de PA rating van een speler niet goed kan inschatten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:50 schreef daeh het volgende:
Wat zijn belangrijke stats voor een assistent manager? PA en CA beoordelen en wat nog meer? En op welke stats moet ik scouts zoeken?
edit: Is het trouwens verstandig om het aanbevolen aantal stafleden aan te houden? Ik heb wel 2 fysiotherapeuten de laan uit gestuurd (hadden respectievelijk een 3 en een 4 voor fysiotherapie) wat me ook werd aangeraden.
1. Wat ik altijd bij mijn assistent zoek, zijn people management, beoordelen beoordelen pa, beoordelen ca, tactische kennis, motiveren.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:11 schreef daeh het volgende:
[..]
Weet iemand hier het antwoord nog op? En ik heb alweer een nieuwe vraag: is het logisch dat mijn assistent mij verteld dat een 18 jarige speler bijna aan zijn top zit? Of heeft hij het gewoon mis omdat hij de PA rating van een speler niet goed kan inschatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |