Iets te snel getyptquote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij
Maar ja ze was vroeger wel mooi, nu niet meer
Als het een lekkere man is welquote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef TienVingers het volgende:
Er mag toch altijd een plaatje in de eerste post of liever niet?
Ga afkijken dan dan kunnen we om 22.30 de nieuwe kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
@TV; nee, alleen de eerste en voor een deel de tweede
oke ga ik nu doenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga afkijken dan dan kunnen we om 22.30 de nieuwe kijken
Past bij Pink dr imago en niet bij die van Miley. Simpel als watquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef TienVingers het volgende:
Eigenlijk heeft Miley Cyrus hetzelfde kapsel als Pink, waarom krijgt Pink daar geen kritiek op en Miley wel
Marc, omgquote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
He, en nu zit er voor ons allebei wat bijScroll eens naar boven.
plaats nog eens hier dan, kuthomo.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
Etsu, kutnicht. Waarom staat mijn mooie liedje over jou niet in jouw FoBo?
Je PI erbij deed mij lachenquote:
doe jordy en dan maak je hem extra lelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb zin om nog iemand te painten, alleen ik weet niet wie uit deze SC
Realistisch is juist leukerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe jordy en dan maak je hem extra lelijk
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Realistisch is juist leuker
inb4: dat is realistisch
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Rezania het volgende:
Hij woont in een provincie aan de zee
Etsu Gaypants
Hij is zo gay als een kaassouflé
Etsu Gaypants
Ja, iedereen weet wat voor mafkees het is
Etsu Gaypants
Die gozer is zo gek als een vis
Etsu Gaypants
[ afbeelding ]
Araaa check mijn paint van etsuquote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Net vriendlief op de trein gezet. Doei zeggen is kut, maar over 1.5 maand hoeft dat niet meer!
Daarom ook gozers daten, gewoon zeggen dat er een vriend langskomt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een chick willen ontmoeten, maar mama moet haar ook goedkeuren
Maar hij wil dat mama het goedkeurt, dus ook danquote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom ook gozers daten, gewoon zeggen dat er een vriend langskomt.
dafuqquote:Op maandag 27 mei 2013 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://tinypic.com/r/30msrok/5 Via deze link misschien?
Ik snap het niet meer, het ging toch om jou en een chick?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar hij wil dat mama het goedkeurt, dus ook dan
Niet eerst even afwachten?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die kan kijken of er wel genoeg ruimte is
Nee gaat over dat programma. De mening van mijn moeder kan me geen hol schelenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, het ging toch om jou en een chick?
Denk het wel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die kan kijken of er wel genoeg ruimte is
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gaat over dat programma. De mening van mijn moeder kan me geen hol schelen
Oh.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gaat over dat programma. De mening van mijn moeder kan me geen hol schelen
O, maar voel je dat dan niet of zo?quote:
"Mondhygieniste"quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb morgen weer controle
maar ik heb niet geluisterd naar de mondhygieniste dus ik zal wel een preek krijgen hoera
Ja mijn smaak is toch niet al te breed, dus ga mijn moeder niets af laten krakenquote:
Wat een kutmoeder.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Trollscience het volgende:
momma's gonna check out all your girlfriends for you
she won't let anyone dirty get through
wtf is een mondhygieniste?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb morgen weer controle
maar ik heb niet geluisterd naar de mondhygieniste dus ik zal wel een preek krijgen hoera
Doet geen gaatjes boren enzo. Simpelere dingen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
wtf is een mondhygieniste?Ik ga altijd naar le tandarts
zij controleert je gebit beter enzo, tandvlees en shitquote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
wtf is een mondhygieniste?Ik ga altijd naar le tandarts
Fotoboek van Etsuquote:Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben net op mobiel, kan je linkje neerzetten?
Niet fobo-plaatjes re-hostenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
EZELL WAAROM HEB JE DE FOTO VERWIJDERD WAT HEB IK JE MISDAAN
JAquote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, ik ga twee dagkaarten voor de HW van Etsu halen, zal ik er nog eentje halen om een keer een dag bij je kamertje te helpen?
Waarom ben jij altijd zo'n hysterische dramanicht?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
EZELL WAAROM HEB JE DE FOTO VERWIJDERD WAT HEB IK JE MISDAAN
Ja dinsdag, maar dan waren er al vage plannen om brownie te meetenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JAmaar ik ga volgende week al heel veel doen
dus weet niet of je dan kan..
vier*quote:Op maandag 27 mei 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, boeie, goed genoeg voor een zes.
Oh, als het niet doorgaat kunnen we samen wel naar de bouwmarkt, verf enzo halen en verven.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dinsdag, maar dan waren er al vage plannen om brownie te meeten
Stond allemaal niks vast enzo, maarja
Waarom wil jij in mijn poepertje komen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo'n hysterische dramanicht?
Omg ik join.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dinsdag, maar dan waren er al vage plannen om brownie te meeten
Stond allemaal niks vast enzo, maarja
Zo wil je toch niet op tvquote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
Ik ga hier even helemaal stuk omdat die Marc (van Ik heb het nog nooit gedaan) mee zit te zingen en te swingen met Duitse liedjes achter zijn laptop![]()
Die samenvatting mist echt de helft van de stof.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik geen wiskunde kan en alleen de theorievragen kan beantwoorden.[ afbeelding ]
Ja dat kan in principe altijd en jou helpen met je kamer kan over een maand niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, als het niet doorgaat kunnen we samen wel naar de bouwmarkt, verf enzo halen en verven.
HAHAHAHAHAHHAHAHA nee.quote:
Deze? Die lijkt wel jaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
JORDY WAT VIND JE VAN DE PAINT?hij is leuk he
Waar kan je die halen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, ik ga twee dagkaarten voor de HW van Etsu halen, zal ik er nog eentje halen om een keer een dag bij je kamertje te helpen?
waarom?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat kan in principe altijd en jou helpen met je kamer kan over een maand niet meer
Ik voel me nu al een lul
Waar is het bloed?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze? Die lijkt wel ja
[ afbeelding ]
Een zes dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die samenvatting mist echt de helft van de stof.
Nee.quote:Puntenverdeling trouwens al gezien?
Je bent gewoon jaloers dat Toto zo'n een voor mij gemaakt heeft omdat jij niet cool genoeg bent.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Deze? Die lijkt wel ja
[ afbeelding ]
Omdat ik dat me LB al aan het plannen was, maar ik wil jou ook helpen enzo, maar dat is tijd gebondenquote:
quote:
Ok, maar o wee als ik je ziequote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar als jij naar hier komt ben ik er ook gewoon.
Ja kijk eerst of dat met LB doorgaat voordat je iets met mij gaat plannenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik dat me LB al aan het plannen was, maar ik wil jou ook helpen enzo, maar dat is tijd gebonden
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Das duurder dan een kaartje voor mij
Ik sta op station Middelburg hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, maar o wee als ik je zie
vroeger was het 13,50quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Das duurder dan een kaartje voor mij
God wat heb ik die dingen versleten om naar Den Haag te gaanquote:
Doe ik welquote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, je moet niet voorgedraaid halen he.
want?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, je moet niet voorgedraaid halen he.
Ze waren ook zo zwaar hè.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik als ik woensdag mijn laatste examen heb gehad
[ afbeelding ]
Fijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rezania je bent wel heeeel verzuurd de laatste tijd hoor
Hou je bek over Rez.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rezania je bent wel heeeel verzuurd de laatste tijd hoor
weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DVDVDV Ik kan zondag ook. Dan heb je hem al toch?
Ja want blowen is voor stoere jongens hihihihihihihiquote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
jordy ben je ook in voor hasj? of ben je zo'n pussy?
Weer?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Ara accepteert me niet op facebook. Huilen, doei
HEB JE EEN KAMER WAAROM WEET IK DAT NIET OMG WAT LEUKquote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik niet zekercontract moet eerst rond zijn en weet niet wanneer ik 'm ontvang.. en dan moet hij 'm ontvangen en dan stuurt hij weer zijn handtekening en als ik die heb ontvangen kan ik pas de sleutel ophalen.
Kan je niet gewoon een dag afspreken om het meteen te fixen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik niet zekercontract moet eerst rond zijn en weet niet wanneer ik 'm ontvang.. en dan moet hij 'm ontvangen en dan stuurt hij weer zijn handtekening en als ik die heb ontvangen kan ik pas de sleutel ophalen.
Ohja, wacht.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Etsu mij ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
HEB JE EEN KAMER WAAROM WEET IK DAT NIET OMG WAT LEUK
waarom heb ik hier nog niet aan gedachtquote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een dag afspreken om het meteen te fixen?
Akward!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef TienVingers het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de mensen van Ik heb HET nog nooit gedaan nu over straat gaan. Overal wel iemand die het heeft gezien
1 - 1.5quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
oke, alleen hasj voor mij, ara en va
hoeveel gram is dat?
Awkward jaquote:
Wil je nu een sticker of zo?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
Rez, heb je gezien dat ik voor je opkwamVolgende keer sla ik hem met m'n handtasje.
Dat ze het gewoon op tv allemaal gaan vertellen zegt ook al genoeg over die personen hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Awkward ja![]()
Maar die meeste mensen uit dat programma leven toch in hun eigen wereld en kan het waarschijnlijk geen ene moer schelen
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef geen lelijke hetero's als vrienden op FB.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is ook een idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom gaat ara niet gewoon zelf hasj halen dat etsu terug betaald
Watquote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vooral doorgaan, dan block ik je ook nog.
7.50 tot 15 euroquote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
en hoeveel gaat dat kosten?
en waarom niet voorgedraaide?
en welke soort en merk?
zoveel vragen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
7.50 tot 15 euro
omdat ik kan draaien en voorgedraaid duurder is
hasj: polm, ketama of afghaan
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom gaat ara niet gewoon zelf hasj halen dat etsu terug betaald
Natuurlijk mag dat maar dat kan ook op een iets vriendelijkere manierquote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je niet eerlijk mag zijn op een forum.
Hoe kan 'ik moet je niet' vriendelijker dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat maar dat kan ook op een iets vriendelijkere manier
Respect voor zequote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ze het gewoon op tv allemaal gaan vertellen zegt ook al genoeg over die personen haha
Waarom zou je het uberhaupt zeggen? Negeren spreekt dan voor zich tochquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan 'ik moet je niet' vriendelijker dan?
Jawel, maar alleen als jordy met me meegaat. Ik ga niet in een vreemde stad in mijn eentje de shop in.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik ben mentaal 5.
nee maar ff serieus, is dat een optie?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niet iedereen hoeft elkaar aardig te vinden.
Ik ben zo'n iemand die eerlijk is.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je het uberhaupt zeggen? Negeren spreekt dan voor zich toch
Heb je daar in jouw dorp geen coffeeshops?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als jordy met me meegaat. Ik ga niet in een vreemde stad in mijn eentje de shop in.
Ik ook. Soms wel eens te eerlijk en dat is eigenlijk een beetje wat ik bedoelde. Maar laat maar verder johquote:
zag er niet bepaald naar uit alsof dat daar een coffeeshop hadquote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je daar in jouw dorp geen coffeeshops?
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als jordy met me meegaat. Ik ga niet in een vreemde stad in mijn eentje de shop in.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
is ook een idee.ik ben totaal niet thuis in dat wereldje.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zag er niet bepaald naar uit alsof dat daar een coffeeshop had
nee bij de kebabzaakquote:Op maandag 27 mei 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
nog nooit hasj gerookt eigenlijk, krijg je dat ook gwn in de shop dan
Dankje!quote:
Ik heb zelfs nog nooit gerooktquote:Op maandag 27 mei 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
nog nooit hasj gerookt eigenlijk, krijg je dat ook gwn in de shop dan
quote:
Ook nooit zomaar 1 hijsje genomen?quote:
Hij is verslaafd.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik snap het niet, waarom ligt ie zo
Hoi! Mooie avond nietwaar?quote:
nu wel dusquote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja lsd krijg je ook niet in een shop, weet ik veel of het legaal is
Nopequote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je daar in jouw dorp geen coffeeshops?
Nopequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
allemaal als jij weg bent. tot die tijd alleen water en ijsthee en gezond eten.
Idee: jij komt met jordy (en ezell?) naar Groningen CS, ik haal jullie op en dan gaan we naar een shop.quote:
Is goed!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idee: jij komt met jordy (en ezell?) naar Groningen CS, ik haal jullie op en dan gaan we naar een shop.
jij doet het woord en ik pin.
Rookt niemand in Engeland of zo?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope![]()
Hoest me al het lazerus als ik naast iemand sta die rookt
Jawel hoorquote:
5 minuten lopen van mn huis. naar coffeeshop dan.quote:
Oh, dat is al wel erg snel. Ik rook normaal ook nooit, maar als er ergens een keer een meisje met een sigaret staat ga ik er wel eens naast staan en rook ik een stukje van haar sigaret. Alleen op vrijdag en zaterdag avondquote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope![]()
Hoest me al het lazerus als ik naast iemand sta die rookt
O vandaar, vond het al een beetje vreemd klinken.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar ik heb astma en dat gaat niet zo goed dan ben ik bang
Ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, dat is al wel erg snel. Ik rook normaal ook nooit, maar als er ergens een keer een meisje met een sigaret staat ga ik er wel eens naast staan en rook ik een stukje van haar sigaret. Alleen op vrijdag en zaterdag avond
Sorry, kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
O vandaar, vond het al een beetje vreemd klinken.
Ik voel me aangesproken dankjequote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Nouuu zeg, ik ging dus net hardlopen met zo'n hardloopschema ding. Dat is volgens mij echt voor tientonners bedoelt want dit sloeg nergens op.
beter dan crackquote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Hou op over roken. Ik heb vandaag gewoon expres geen sigaretten gekocht omdat het wel erg op vast roken begint te lijken.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Hou op over roken. Ik heb vandaag gewoon expres geen sigaretten gekocht omdat het wel erg op vast roken begint te lijken.
JIJ!!! Stouterd!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken dankje
Truequote:
Betalen voor kanker, haha sukkeeel.quote:
Ooit gaan we dood.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
True
[..]
Betalen voor kanker, haha sukkeeel.
Volgende week donderdag moet ik volgens mij werken tot 1 dus ben ik er 's middags en 's avonds. Optie?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg ik wil mn kamer inrichten en leuke dingen kopen pls
Ik ben vandaag naar de bouwmarkt geweest en bij de seats and sofas wezen kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg ik wil mn kamer inrichten en leuke dingen kopen pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |