ja van dinsdag op woensdag tochquote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef leeell het volgende:
he simsim, je blijft wel logeren heBosenlommerDSM-meet
tab3an 3adi tog enne dinsdagochtend ben ik bij mn vader denk ik lil2esefquote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet echt Arabisch tegen me praten ok?! Mag ik dinsdag langskomen met ontbijt?
jaaaquote:
owwwwquote:Op maandag 27 mei 2013 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
tab3an 3adi tog enne dinsdagochtend ben ik bij mn vader denk ik
niet tab3an want je ben ta3banquote:Op maandag 27 mei 2013 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
tab3an 3adi tog enne dinsdagochtend ben ik bij mn vader denk ik lil2esef
ja zekerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
owwwwnja we moeten snel afspreken in ieder geval ik heb helemaal amper wat meegekregen van jouw tijd daar!
Vooral Passing Afternoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
is je geraden
nog een toevoeging:
goed album dat
ik luister het nu, maar nee ik denk het nietquote:
dit nu pas kennenquote:
Documentaire Searching for Sugarman ook gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dit nu pas kennen,heb de CD al n paar maanden in de kast staan
uiteraard, met tranen in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Documentaire Searching for Sugarman ook gezien?
zo lieflijk en toch zo duisterquote:
dit jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
net doen of je het niet begrijpt
goeie fipo in braddie topicquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
oja, dat is die verkapte stalkoptie
ik kan gvd nergens meer veilig posten zonder dat loooll het ziet
zegt moeder theresaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
toetsen? tentamens? herkansingen? wat zijn dat?
het bewijs is reeds geleverd.quote:
Rammstein live lijkt me ook echt tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
overigens zitten mijn vrienden op dit moment ergens in nijmegen los te gaan op rammstein
fortarock ofzoiets, kwam me ook al niet goed uit
Da's wel stoer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?
Hangt nog steeds aan mijn deur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:10 schreef leeell het volgende:
Goede herinneringen aan Ezell en haar mobiel
ik wil je ouwe snoepert wel zijnquote:
bijgevoegd plaatje is relevantquote:
Een bak van de C1000 is net zo lekker.quote:
Ze kijken wel vrolijk. Dat je moet toegeven,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:32 schreef leeell het volgende:
[..]
bijgevoegd plaatje is relevant
[ afbeelding ]
quote:
hier zou je best goede grappen over kunnen makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
Kb, werk je eigenlijk nog steeds op het station?
ja easy money na school voor ik mn bus pak ff uurtje aan de bakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
Kb, werk je eigenlijk nog steeds op het station?
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hier zou je best goede grappen over kunnen maken
neinquote:
Ik zeg net dat dat niet rullevant is. Le-zen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
Gaat hem niet worden. Kom uit Noord-Holland.
Is het tijdstip, ok ok.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zeg net dat dat niet rullevant is. Le-zen.
Sinds wanneer geil jij daarop?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vlaamse muziek. Omdat Vlaams.
Nee, neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, kutdiscussie, gaat nergons over.
Wat vindon jullie van dit staaltje kutmuziek?
*insert dure woorden*quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen zijn het altijd met mij eens.
En als ze het niet met me eens zijn snappen ze er niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |