leer leze alfabeetquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die alleen trainen voor de zomerkarige pauper.
Lees je is beter in als je denkt dat shakes en crea net zo slecht als roids is... De teeringquote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef amenth het volgende:
Ik ben weer een kuur aan het doen voor de zomer, zoals ik voor elke zomer doe en de rest gewoon hard trainen naturel met veel eiwitten enzo veel gezond en alleen zaterdag whiskey. nu zie ik veel mensen zeggen dat het slecht is om steroiden te doen en dat ik dood ga vroegtijdig daaraan terwijl ze zelf creatine en eiwitshakes gebruiken wat net zo slecht is
geen onzin hhipocriete mensen die klagen over steroiden gebruik maar zelf ook shit gebruiken en dan haten
Niet echt, maar och, ik laat het jochie even.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Alsof ie de tweede keer wel gewaardeerd wordt
d'awwwquote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt, maar och, ik laat het jochie even.
Je weet dat eiwitshakes en creatine onschadelijk zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef amenth het volgende:
Ik ben weer een kuur aan het doen voor de zomer, zoals ik voor elke zomer doe en de rest gewoon hard trainen naturel met veel eiwitten enzo veel gezond en alleen zaterdag whiskey. nu zie ik veel mensen zeggen dat het slecht is om steroiden te doen en dat ik dood ga vroegtijdig daaraan terwijl ze zelf creatine en eiwitshakes gebruiken wat net zo slecht is
geen onzin hhipocriete mensen die klagen over steroiden gebruik maar zelf ook shit gebruiken en dan haten
ja man troep met gemikalenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn eiwitshakes zo ongezond? Maar goed dat ik ze nog nooit op heb, maar was wel van plan te gaan sporten.
eiwitshakes zijn gewoon extra eiwittenquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn eiwitshakes zo ongezond? Maar goed dat ik ze nog nooit op heb, maar was wel van plan te gaan sporten.
onzn hooguit krimpen je testikelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef meneerman het volgende:
van steroïden krijgt men een kleine penis
en zo gaan we met zijn allen straks ten onderquote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt, maar och, ik laat het jochie even.
deca dickquote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef amenth het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |