Cherl Colequote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Toto69 het volgende:
xcachet heb jij een idee wie of wat ik kan napainten?
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik dacht echt exact hetzelfde toen net
Gooise Vrouwenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Net als Cheryl van Gooische Vrouwen
Hij is gewoon heel lui.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat kan in elke stad. Best knap dat hij in zijn achtste jaar zit. Zie ik niet iedereen doen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel lui.Zesjescultuur heerst. Hij had zijn P pas in zijn derde jaar gehaald.
Toen nog oude regels golden.
Zo ontzettend zonde.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel lui.Zesjescultuur heerst. Hij had zijn P pas in zijn derde jaar gehaald.
Toen nog oude regels golden.
Ik ga een dyslexie test maken morgen. Dit is echt niet ok.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gooische*
Ja dat was af en toe best grappig ja
Dyslecten maken wel meer fouten hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga een dyslexie test maken morgen. Dit is echt niet ok.
Niet als ze ook gewoon spellingcorrectie laptop hebben. Oh wacht, ik ben gewoon blondquote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dyslecten maken wel meer fouten hoor
Ik ben wel slimquote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef TienVingers het volgende:
En Gooise is normaal maar in de serie is het Gooische, oudnederlands of een luxere benaming ofzo
Tik 'm aanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook, boks of high five of wat dan ook in moge zijn dezer dagen
Nooit geweest.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je m'n geliefde was.
Wat gebeurde zaterdag dan? Vonken vlogen alle kanten op.quote:
Nee, je papiertje ligt op de grond.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
TROUWENS EZELL HEB JE NU WEL PLAKBAND GEFIXT?
Dank u.quote:
Stort al je spaargeld, gr gr.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
HA IK WEET HET REKENINGNUMMER VAN EZELL DIE HEEFT ZOMETEEN GEEN GELD MEER
Ik sleep je voor de rechter voor valsheid in geschrifte, art. 225 van het Wetboek van Strafrecht (hierna te noemen: Sr). Maximaal 6 jaar of een geldboete van de vijfde categorie (¤78.000,- (art. 23 Sr)).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
M'n moeder vindt mijn humor stom zei ze net. Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
http://www.nu.nl/eindexam(...)h-schooldiploma.htmlquote:Op democratische school De Ruimte in Soest kunnen laatstejaars scholieren een schooldiploma ('getuigschrift') krijgen zonder eindexamen te doen. Leerlingen vinden examens niet nodig of willen die zelfs pertinent niet afleggen.
Ik sla je op je dikke bek (hierna te noemen: Gezicht). Televisietoestel op je gezichtquote:Op maandag 27 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sleep je voor de rechter voor valsheid in geschrifte, art. 225 van het Wetboek van Strafrecht (hierna te noemen: Sr). Maximaal 6 jaar of een geldboete van de vijfde categorie (¤78.000,- (art. 23 Sr)).
Weet waar je aan begint.
Hoe komt ze dabeiquote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
M'n moeder vindt mijn humor stom zei ze net. Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Pic van Ezell en mijWas gezellig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sla je op je dikke bek (hierna te noemen: Gezicht). Televisietoestel op je gezicht
Ja, je moeder.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, want jij bent minderjarig (mentaal).
quote:Valentijn (18) is een leerling op De Ruimte. Hij heeft er bewust voor gekozen om geen staatsexamen te doen, want op de examens moet hij antwoorden geven op vragen waar hij het moreel niet mee eens is.
"Deze school heeft me voorbereid op de wereld hierbuiten. Ik kan autonoom beslissingen nemen en ben daardoor geen marionet van deze maatschappij. Op dit moment heb ik geen ambitie om een vervolgopleiding te gaan doen en daarom vind ik een staatsexamen ook niet nodig", verklaart Valentijn. In plaats daarvan zal hij zijn eigen ICT-bedrijfje verder uit gaan breiden.
Alsjeblieft, zeg dat er nuttige aankopen tussen zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat als ik het heb ik het meteen spendeer
Oh die okequote:Op maandag 27 mei 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik liet dat filmpje van die Marokkaan die rijles gaf zien...
Nee, eigenlijk vindt ze dan de humor van Nodig stomquote:Op maandag 27 mei 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik liet dat filmpje van die Marokkaan die rijles gaf zien...
JA SORRYquote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had jou alleen niet zo vierhoekig verwacht.
Laptop en computer oaquote:Op maandag 27 mei 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg dat er nuttige aankopen tussen zitten.
Ik ben tenminste voorbereid op de wereld.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je me ff niet store :S:S:Sben bezig met me ICT bedreif :S
Ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben tenminste voorbereid op de wereld.
Omdat het voor morgen moet, duh-uhquote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom vandaag doen, als het ook morgen kan?
ikquote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ik heb broodjes gezond gemaakt
Witte pisoletjes, ham, kaas, komkommer, sla, ei.
Ene met peper en zout, andere met fritessaus (bij gebrek aan mayo).
Wie is jaloers op mij
Zie PIquote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof die van jou beter is.
[..]
Ok ok, nog best goede aankopen dan.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ik heb broodjes gezond gemaakt
Witte pisoletjes, ham, kaas, komkommer, sla, ei.
Ene met peper en zout, andere met fritessaus (bij gebrek aan mayo).
Wie is jaloers op mij
Ik heb nog 2 pisoletjes, ene voor in je strot, andere voor in je anus. Bewaar ik wel even voor 7 juni.quote:
Wat vind je van dit nummer dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Omdat het voor morgen moet, duh-uh
Luister het nu.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat vind je van dit nummer dan?
Staat op nummer 1 in Engeland
http://www.weekplay.nl/naughty-boy-la-la-la-videoclip.html
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
Echt joh, bij die democratische school denk ik aan dit soort figuren:
[ afbeelding ]
ben benieuwd.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat ik nu maak zit echt heeeel veel werk in. Serieus.
Een zeventje.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat vind je van dit nummer dan?
Staat op nummer 1 in Engeland
http://www.weekplay.nl/naughty-boy-la-la-la-videoclip.html
ik heb nog nooit bazenpaints gehad, die van jordy zijn van een laag niveau. dus sowieso is jouw paint de meest bazenpaint.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij moet echt in je fobo komen, dit moet wel de meest bazenpaint van jou ooit zijn
Kloptquote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit bazenpaints gehad, die van jordy zijn van een laag niveau. dus sowieso is jouw paint de meest bazenpaint.
Grappig grapje.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei toch dat zijn humor om te janken is?
Wat heeft Arnhem? Vitesse?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga in Arnhem wonen daar woont de helft van deze SC inmiddels in de buurt
Aanbeeld op je Gezichtquote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb nog nooit bazenpaints gehad, die van jordy zijn van een laag niveau. dus sowieso is jouw paint de meest bazenpaint.
Ellie Goulding is goed en Calvin Harris ookquote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een zeventje.
Wat vind je van deze
http://www.vevo.com/watch(...)Harris_INeedYourLove
Heb je nog meer muziektips?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ellie Goulding is goed en Calvin Harris ook
Ik geef het een 8
haha, ja ik weet niet wat jij slechte muziek vindt?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je nog meer muziektips?
Het liefste geen slechte muziek
Wat danquote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, ja ik weet niet wat jij slechte muziek vindt?
mijn smaak is wel veel meiden muziek denk ik
Gelukkig maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, ja ik weet niet wat jij slechte muziek vindt?
mijn smaak is wel veel meiden muziek denk ik
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat dan
Ik vind alle muziek die leuk klinkt leuk
Cool JNG meet in Arnhem!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik ben al een huis aan het kopen grgr
Maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke ik zal er ff wat opzoekenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat dan
Ik vind alle muziek die leuk klinkt leuk
Gisteravond was je een lopende kraan, toen pakte je alcohol erbij om je verdriet weg te werken en toen wilde je voor de trein springen. Dus wat wil je nu zeggen?quote:
Maar als jouw usericon jouw muzieksmaak is niks mis mee want Ariana Grande is leukquote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan? Limburg? Zeeland?
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuid Holland, tegen Leiden aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan? Limburg? Zeeland?
quote:
Die muziek van haar is niet zo geweldigquote:Op maandag 27 mei 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar als jouw usericon jouw muzieksmaak is niks mis mee want Ariana Grande is leuk
neequote:Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
Ezell, kan je even tegen Jordy zeggen dat hij moet sterven?
Die rapper erbij is onnodigquote:Op maandag 27 mei 2013 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die muziek van haar is niet zo geweldig
quote:
Clip van deze is best orgineel ook:quote:
Ik vind van Maroon 5 This Love wel leukerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Clip van deze is best orgineel ook:
The Wanted heeft betere nummers maar vind deze ook wel leuk:
quote:
jaa had die 3e ff veranderd want was 2 keer dezelfdequote:Op maandag 27 mei 2013 20:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind van Maroon 5 This Love wel leuker
Die met Rihanna ga ik wel even luisteren
Jason Derula ga ik niet aan beginnenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaa had die 3e ff veranderd want was 2 keer dezelfde
hahaha, ja meiden smaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jason Derula ga ik niet aan beginnen
The Wanted, ik wist niet dat dat een One Direction achtig iets was
Dagkaart hoef je er maar toch 1 van te hebben dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En bij de Hema zijn dagkaarten voor ¤17,50, dus ik ga er 2 halen. Dan betaal ik ¤35,- ipv ¤41,- voor een retourtje housewarming bij Etsu.
Ja maar ik ga 's avonds heen en 's morgens terugquote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dagkaart hoef je er maar toch 1 van te hebben dan?
Zijn ze allemaal verschillend?quote:
Niet allemaalquote:
Net als Pitbull 'Mr Worldwide'quote:Op maandag 27 mei 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet allemaal
Maar letterlijk elk nummer van hem doet ie het in
Oke thank youquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
21.30 Maar ik kijk het denk ik om 22.30 terug
Oh, misschien wel goedkoper voor Jordy en ara.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En bij de Hema zijn dagkaarten voor ¤17,50, dus ik ga er 2 halen. Dan betaal ik ¤35,- ipv ¤41,- voor een retourtje housewarming bij Etsu.
En Jason Derulo is dan net 1 tree hoger.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Net als Pitbull 'Mr Worldwide'
Pitbull is trouwens echt de laagste klasse binnen de popmuziek
over hoe sneu die mensen wel niet zijn hehehequote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kunnen we erover praten tegelijk hehehe
Als jij ook om 22.30 terugkijkt
Ara niet, ze zei dat ze 28 euro moest betalenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, misschien wel goedkoper voor Jordy en ara.
Nee, duurderquote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, misschien wel goedkoper voor Jordy en ara.
Ik weet niet meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ara niet, ze zei dat ze 28 euro moest betalen
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
over hoe sneu die mensen wel niet zijn hehehe
Usher luistert ook het liefst alleen maar naar zijn eigen muziek.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Jason Derulo is dan net 1 tree hoger.
Daarna komt Chris Brownquote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Jason Derulo is dan net 1 tree hoger.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh etsu, het ging bijna niet door. Degene met wie ik ruilde zei dat ze toch maar geen zin had. Dus ik snel bij mijn baas gefikst dat het vaststaat en nu is mevrouwtje boos
sws nietquote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja
En maar hopen dat ik zelf niet zo eindig
Terwijl hij Rihanna slaatquote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Usher luistert ook het liefst alleen maar naar zijn eigen muziek.
Ik ga me dit godverdomme niet af laten nemen. Alleen maar bazen daar en Jordyquote:
Dus Jordy is geen baas?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga me dit godverdomme niet af laten nemen. Alleen maar bazen daar en Jordy
quote:
/care Ik mag ze allemaal nietquote:
Dat hele programma is gewoon lachwekkendquote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahahaadat programma ; ik heb HET nog nooit gedaan' die Jasper uit Groningen.. ik heb hem een paar keer gezien omijngod
iedere keer als hij in beeld komt lach ik me een ongeluk asdfghjk
stuur eens pic, misschien komt zn gezicht bekend voorquote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahahaadat programma ; ik heb HET nog nooit gedaan' die Jasper uit Groningen.. ik heb hem een paar keer gezien omijngod
Wie was Jasper ook alweerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik doe normaal alleen wiet, maar ik sta open enzulksquote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ara wil hasj trouwens.wordt voor mij mn eerste keer.
Dat kapsel, van Miley Cyrus, nu?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens een meisje bij ons is naar de kapper geweest en nu heeft ze iets wat een beetje lijkt op wat Miley Cyrus nu heeft en het is motherfucking cute ik wil haar
Ik ook, mn bed is toch vlakbij en hoef de wc toch niet te delen met anderen, de volgende dag vrij, dus ik ben safe.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe normaal alleen wiet, maar ik sta open enzulks
dan moet ik screen maken en paint openen en imgur en dat kan mn laptop niet aanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
stuur eens pic, misschien komt zn gezicht bekend voor
Ga eroverheen dan, is zijn probleem opgelostquote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee die geschiedenis student die claudia wil maar zn beste vriend was er al overheen gegaanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wie was Jasper ook alweer
Was dat die larper
nee hij heeft geen sexy kaaklijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga eroverheen dan, is zijn probleem opgelost
Whahahaquote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee die geschiedenis student die claudia wil maar zn beste vriend was er al overheen gegaan
pics van zijn onsexy kaaklijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee hij heeft geen sexy kaaklijn
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet ik screen maken en paint openen en imgur en dat kan mn laptop niet aan
zoek zelf op
miley cyrusquote:
Die van Jessie J was voor mensen met kanker volgens mij. Is wel een ander verhaalquote:Op maandag 27 mei 2013 20:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan heb je die van Jessie J van nu nog niet gezien
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, maar dan met een leuker gezicht en normale kleding ASDFGHJKL
quote:
Ik mag haar ook niet maar dat kapsel is wel leukquote:
Oh oke dat is waar. Miley deed het natuurlijk voor de aandacht waarschijnlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van Jessie J was voor mensen met kanker volgens mij. Is wel een ander verhaal
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat mij op dat soort kapsels vallen ja
Die ik postte is toch best normaal?quote:
laat mij het dan lelijk vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat mij op dat soort kapsels vallen ja
waarom niet.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nog nooit gezien. en ik zou hem ook niet doen trouwens.
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh wait wut, ik dacht dat dat pics van een enge vrouw waren ipv miley![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel zijn eenpersoonsbed vervangen?
Heb je vorige week wel gezienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus wel zijn eenpersoonsbed vervangen?
Zijquote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Zei is engOok 3 oorbellen door haar oor
quote:
"En dan zo als je een vriendin hebt. Dat zal best wennen zijn in het begin."quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bedden testen in de kringloopwinkel, die verkoopster kwam ernaast liggen
Ze wilde van haar Disney imago af....quote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Zei is engOok 3 oorbellen door haar oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |