PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Beginnersfoutjequote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje jammer dat ik de 81 versie van de RM van Dortmund gekocht had in eerste instantie.
Uit m'n hoofdquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef v0lt026 het volgende:
De RM van Dortmundwaag je er maar niet aan nee aan die naam
Dat is wel jammer jaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje jammer dat ik de 81 versie van de RM van Dortmund gekocht had in eerste instantie.
Kuba.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef v0lt026 het volgende:
Of zoals de commentatoren bij FIFA het uitspreken: Jakub Blazieziekovskiequote:
Haha, ja, las in het EA forum dat iemand schreef: RB from Dortmund. Ik vond het wel slim, dus ik dacht: kan m wel toepassen op de RMquote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef v0lt026 het volgende:
Die snoer ik gelijk de mond door commentaar uit te zetten voor ik begin. Fifa + muziek ftwquote:Op maandag 27 mei 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of zoals de commentatoren bij FIFA het uitspreken: Jakub Blazieziekovskie
Dit jaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef v0lt026 het volgende:
Dat commentaar is sowieso een en al droefenis.... Vooral die dingen als "het staat weer gelijk" terwijl het 2-1 staat, hoe bestaat het dat dit soort fouten nog in het spel zitten.
Heb ik ook altijd als ik alleen speel ja, maar met vrienden staat het commentaar vaak wel aan op de achtergrond. Zelfs dan wordt het al snel irritant..moet er ook niet aan denken om het altijd aan te hebben staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die snoer ik gelijk de mond door commentaar uit te zetten voor ik begin. Fifa + muziek ftw
Ik ga er toch vanuit dat niemand de afgelopen zes jaar Nederlands commentaar in Fifa aan heeft gehad..quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef v0lt026 het volgende:
Dat commentaar is sowieso een en al droefenis.... Vooral die dingen als "het staat weer gelijk" terwijl het 2-1 staat, hoe bestaat het dat dit soort fouten nog in het spel zitten.
Idd jaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat niemand de afgelopen zes jaar Nederlands commentaar in Fifa aan heeft gehad..
Dat is wel heel cheap jaquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef v0lt026 het volgende:
Vandaag trouwens de Samsung Galaxy Tab 2 7" besteld voor 100 euro en ff via m'n Chinese vrienden een "echt leren" cover voor 6 dollar erbij. Voor dit geld wil ik wel eens proberen hoe fijn ik een tablet nou echt vind.
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef v0lt026 het volgende:
Vandaag trouwens de Samsung Galaxy Tab 2 7" besteld voor 100 euro en ff via m'n Chinese vrienden een "echt leren" cover voor 6 dollar erbij. Voor dit geld wil ik wel eens proberen hoe fijn ik een tablet nou echt vind.
Had hem altijd op Andy gray + Clidy Tyddlesly ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik alleen speel ja, maar met vrienden staat het commentaar vaak wel aan op de achtergrond. Zelfs dan wordt het al snel irritant..moet er ook niet aan denken om het altijd aan te hebben staan.
Ik wel, heb gewoon al dat geluid zacht aan staan, zodat je wel hoort als er iets gebeurd. Verder gewoon muziek erover heenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga er toch vanuit dat niemand de afgelopen zes jaar Nederlands commentaar in Fifa aan heeft gehad..
Ik heb op m'n 2e account wel een paar potjes met NL commentaar gespeeld nog dit jaarquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En John Watson was er ook..weet het ook niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had hem altijd op Andy gray + Clidy Tyddlesly ofzo.
Of was die Andy Gray destijd geschrapt?
Saturn geen btw actie > 154 euro en BCC gaat mee met die prijs. Daarnaast nog cashback van Samsung dus 50 euro krijg ik nog terugquote:
In het Engels is dat ook hoor (wel in het Engels natuurlijk maar de foutquote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
John Motson*quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En John Watson was er ook..weet het ook niet meer
Geldt die actie nog steeds?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Saturn geen btw actie > 154 euro en BCC gaat mee met die prijs. Daarnaast nog cashback van Samsung dus 50 euro krijg ik nog terug
Yessur, de hele weekquote:
Dat is niet te duurquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef v0lt026 het volgende:
Was gisteren in Tilburg toen die actie gestart was. Fucking druk. Ze kunnen aan de kassa ook niks aanpassen, dus als je korting wilde moest je eerst in de rij gaan staan bij zo'n infobalequote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)6933.html?langId=-11
Dit is de aanbieding btw
Webshop jongequote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was gisteren in Tilburg toen die actie gestart was. Fucking druk. Ze kunnen aan de kassa ook niks aanpassen, dus als je korting wilde moest je eerst in de rij gaan staan bij zo'n infobale
Ja ik wil eigenlijk een andere, maar ik kon hem niet in dezelfde kwaliteit kleiner maken.quote:
zelfde probleem hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk een andere, maar ik kon hem niet in dezelfde kwaliteit kleiner maken.
Snap ik. Was een gekkenhuis gisterquote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wel als ze al die zooi niet meer op voorraad hebben zoals vanmorgen
Mijn probleem is dat ik het niet eens kanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zelfde probleem hier.
Mijn ui is ook korter gemaakt
Ja andere stand-up comedy channels zijn maar matig.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
Subs gaan best snel de laatste tijd
nu al 76 subs
Dat was zo slechtquote:
ik heb er een stuk meerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
nu al 76 subs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nee. Wist het niet en heb eigenlijk toch niks nodig. Geldt ook niet op games, muziek of andere software. Had wel wat cd's willen kopen of misschien Fifa 13quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Jij nog wat moois op de kop getikt dan?
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja andere stand-up comedy channels zijn maar matig.
Humor doet het tegenwoordig goed op Youtube.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
nu al 76 subs
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb er een stuk meer
436 abonnementen beherenHoe vind je je videos daartussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Heb Götze maar opgepikt voor 400k..zie hem niet goedkoper worden dan dat eigenlijk. Lewa had ik 550k in gedachten, maar vanaf de 570k die hij straks nog was is hij alleen maar gestegen met 20k ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was zo slecht![]()
Gotze en Reus zakken behoorlijkLewan niet
makkelijk doorheen te scrollenquote:
Ik zou je gelijk geven, als ik niet had meegemaakt dat Santi nu ineens 325k wasquote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb Götze maar opgepikt voor 400k..zie hem niet goedkoper worden dan dat eigenlijk. Lewa had ik 550k in gedachten, maar vanaf de 570k die hij straks nog was is hij alleen maar gestegen met 20k ofzo
Dit lees ik nu pas. GMTA.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
True. Ach, nu ik mijn Suarez team heb verkocht (met veel verlies) boeit het me ook geen fuck meer. Ik ga nu gewoon mijn Dortspurs team optimaliseren en dan heb ik nog steeds 350k over voor Jackson en Courtoisquote:Op maandag 27 mei 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk geven, als ik niet had meegemaakt dat Santi nu ineens 325k wasDat lag ook niet echt in de verwachting
Lekker manquote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
nu al 76 subs
Ik had 150K verlies op Suarez.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Ach, nu ik mijn Suarez team heb verkocht (met veel verlies) boeit het me ook geen fuck meer. Ik ga nu gewoon mijn Dortspurs team optimaliseren en dan heb ik nog steeds 350k over voor Jackson en Courtois
Ja mij ook niet echt, maar hoe meer ik overhoud hoe een toffer team ik ooit nog kan maken voor ernaastquote:Op maandag 27 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Ach, nu ik mijn Suarez team heb verkocht (met veel verlies) boeit het me ook geen fuck meer. Ik ga nu gewoon mijn Dortspurs team optimaliseren en dan heb ik nog steeds 350k over voor Jackson en Courtois
Ik heb dadelijk 3 bazige gold teams en 4 silver teams..meer dan genoegquote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mij ook niet echt, maar hoe meer ik overhoud hoe een toffer team ik ooit nog kan maken voor ernaastMaar dat zie ik dan wel weer
Ik dadelijk 1 bazig gold teamquote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk 3 bazige gold teams en 4 silver teams..meer dan genoeg
En bij 250 subs wij een orgie met z'n zus.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje bij 100 subs setup video doen he! En bij 101 real life truukjes video. En bij 150 video waar je samen met je zus op de trampoline springt.
Graag gedaan voor deze geniale ideeën.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En bij 250 subs wij een orgie met z'n zus.
Ik hoop dat je een gangbang bedoelde..of verwacht je ook nog wat seksuele interactie met andere mensen uit deze reeks?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En bij 250 subs wij een orgie met z'n zus.
Haha, ik las eerst: waar je samen met je zus, en had al een idee van wat komen zou. Maar de trampoline was een briljante wendingquote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje bij 100 subs setup video doen he! En bij 101 real life truukjes video. En bij 150 video waar je samen met je zus op de trampoline springt.
Graag gedaan voor deze geniale ideeën.
Nee gewoon Yvonne erbij en klaar. Die telt voor 20.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een gangbang bedoelde..of verwacht je ook nog wat seksuele interactie met andere mensen uit deze reeks?
Getver, wait for it, derrie.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee gewoon Yvonne erbij en klaar. Die telt voor 20.
Dexter's Labquote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga deze week maar eens beginnen aan dexter
Engels word ik ook gek van op een gegeven moment.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fotoboek van yvonnequote:
Manolev.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallende naam als RB: Zal een oud Ajacied/Feyenoord of Twente zijn. Dadelijk is het van der Wiel
Manolevjequote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallende naam als RB: Zal een oud Ajacied/Feyenoord of Twente zijn. Dadelijk is het van der Wiel
Ik zoek ook nog een goedkope relaxfauteuil. Ik wilde eens een kijkje nemen bij Seats and Sofas eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als alles op schema loopt zit ik dit weekend in deze heerlijke zetelMet de beentjes omhoog
VDW te duur denk ik we zullen gaan inkopen op een Europa League begroting.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga bidden dat het Marcellis is.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lahmquote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht al dat je die bedoelde, maar nee...quote:
is nog op-chick geweestquote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dacht al dat je die bedoelde, maar nee...
Deze Yvonne kun je gerust sexy noemen als je haar vergelijkt met de Yvonne die ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |