Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dit ken ik niet, ik vond Fufor (en dat is verkeerd geschrevenquote:
Dus jullie zitten met smart op de nieuwe afleveringen te wachten?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
Hier zijn mijn kinderen (en ik) dol op:
[ afbeelding ]
Zijn die er dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus jullie zitten met smart op de nieuwe afleveringen te wachten?
Of ze er al zijn weet ik niet, maar vorige week bij DWDD hadden ze het over dat er nieuwe afleveringen ingesproken werdenquote:
Hee dat ben ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik hield het vroeger nooit droog bij deze film:
[ afbeelding ]
Is dit dan je zoon?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee dat ben ik!
(Zwelgje dan, niet die Heer onder me)
Desu die weetquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef Desunoto het volgende:
De oude Knabbel en Babbel (Chip 'n Dale) filmpjes met Donald Duck.
Ik ook niet, vond de film niks toen ik hem later nog een keer zag, maar Zwelgje was wel favoriet.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:26 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb Bommel echt nooit leuk gevonden eigenlijk...
Die film weegt zo zwaar bij me vanwege een ongeëvenaard jeugdsentiment. Om het kort toe te lichten; mijn opa leefde toen nog.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef drakin het volgende:
Nee dat is een andere drakensoort, ook wel een lieve draak, maar mijn ava = Zwelgje uit de Bommelfilm.
Wel droog, echte mannen huilen niet. Of juist wel?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:37 schreef JayHovah het volgende:
Ik hield het vroeger nooit droog bij deze film:
[ afbeelding ]
Was je opa ook een heer van stand?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die film weegt zo zwaar bij me vanwege een ongeëvenaard jeugdsentiment. Om het kort toe te lichten; mijn opa leefde toen nog.
Haha nee, hij was alleen maar de beste man die ik ooit heb gekend in m'n leven. Heb die film tig keer gekeken bij m'n opa en oma vroeger. M'n opa grapte altijd door Zweeeeeeeeelgje te zeggen, dat was voldoendequote:
Vanwege die film wilde ik vroeger een zakmes.quote:
Broertjesquote:
Als die het net zo goed doet als gister, heb je weer een leuke dag vol vermaakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:47 schreef Sands het volgende:
[..]
ik sta alleen een beetje te kijken hoe mijn vervanger het doet
Zijn handen bloeden al.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als die het net zo goed doet als gister, heb je weer een leuke dag vol vermaak
Begin je meteen met je nieuwe baan?quote:
Het is leeg hier in het internetcafe !quote:
Rustig dagje! Is omdat het weer zo mooi is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het is leeg hier in het internetcafe !
Ik dacht dat ik een van de weinige was die deze serie kon, maar gelukkig ben ik niet de enigste. Je had ook nog een fitness / ochtendgymnastiek programma van Arnold Vanderlyde op de VPRO, dat was echt geniaal. Touwtjespringen met stofzuigerslang, springen op de bank "want je ouders liggen toch nog te slapen". Jammer dat ik er niks op terug kan vinden op youtubequote:
aankomende maandag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Begin je meteen met je nieuwe baan?
Ik zou zweren dat dat Regilio Tuur was maar ik kan ook niks vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een van de weinige was die deze serie kon, maar gelukkig ben ik niet de enigste. Je had ook nog een fitness / ochtendgymnastiek programma van Arnold Vanderlyde op de VPRO, dat was echt geniaal. Touwtjespringen met stofzuigerslang, springen op de bank "want je ouders liggen toch nog te slapen". Jammer dat ik er niks op terug kan vinden op youtube.
Was dat met: "Een beetje roze hieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr...... en een beetje roze daaaaaaaarrrr...? "quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn franse tante gazeuze (?) was ook op de vpro geloof ik. Kennen jullie dat?
Haha dat kan wel, komt me bekend voor in ieder geval. Ik kan me vooral nog de themesong herinneren (ik dacht altijd dat ze zongen 'mijn franse tante gaat zuigen', en begreep niet waarom ze dan geen stofzuiger hadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Was dat met: "Een beetje roze hieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr...... en een beetje roze daaaaaaaarrrr...? "
Dat was de familie Knots. Mijn franse tante Gazeuse was wat anders, vond ik ook minder leuk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:44 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Was dat met: "Een beetje roze hieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr...... en een beetje roze daaaaaaaarrrr...? "
Oh ja dat was leukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was de familie Knots. Mijn franse tante Gazeuse was wat anders, vond ik ook minder leuk.
Ow ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was de familie Knots. Mijn franse tante Gazeuse was wat anders, vond ik ook minder leuk.
Gazeuse betekent gewoon 'met prik' in het Frans volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ow ja!
Maar de tune van Mijn Franse Tante Gazeuse (dat is toch van die limonadesmaak?) herken ik wel, en als ik het opzoek op YT herken ik het vaag.... Kan het alleen niet echt herinneren dat ik het keek thuis vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:06 schreef picodealion het volgende:
Matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Om in stijl te blijven..quote:
quote:Op mgdinsdag 28 mei 2013 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om in stijl te blijven..
You sir, do not understand the definition of humor
Wie was die kale nou op de foto?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef picodealion het volgende:
Barbaren.
[ afbeelding ]
Overigens mag de acteur uit Eraserhead ook gewoon voor het punt.
Dat is die skinnyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wie was die kale nou op de foto?
[ afbeelding ]
Portman in V for Vendetta.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wie was die kale nou op de foto?
[ afbeelding ]
mijn uitzicht op dit momentquote:
Weer eens wat anders dan de FB-foto's van terrasjes en bijbehorende drankjes...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mijn uitzicht op dit moment
Viva la france!
Geweldig! Mooie herinnering, hou die vastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha nee, hij was alleen maar de beste man die ik ooit heb gekend in m'n leven. Heb die film tig keer gekeken bij m'n opa en oma vroeger. M'n opa grapte altijd door Zweeeeeeeeelgje te zeggen, dat was voldoende
hoe ziet ze eruit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef ArtistA het volgende:
Peter Jan Rens heeft tegenwoordig een vriendin van 19. Hij is 63...
Sommige jeugdherinneringen met films / series zijn echt om te koesteren. "Als je begrijpt wat ik bedoel" kwam vroeger altijd rond kerst op tv en die keek ik altijd met mijn moeder. En, zoals ik al eerder zei, tot tranen geroerd toen ik klein was, elke keer weer...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Geweldig! Mooie herinnering, hou die vast
(ik deed dat Zweeeelgje ook, heb zelfs een te dikke goudvis later nog Zwelgje genoemd)
Leuke OT trouwens.
Doet ze slechtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-Virginia-19.dhtml
[ afbeelding ]
Heb je dit op gezocht of ken je d'r?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat is nog een van haar betere foto's
Fun fact nr 1: ze willen samen 3 kinderen maken
Fun fact nr 2: zij heeft al een zoon, gekregen toen ze 13 was
Actualiteiten volgen Dyonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je dit op gezocht of ken je d'r?
Sinds ik geen Geef nooit op meer kijk is PJR geen actualiteit meer... voor mij tenminste niet...quote:
En dat is? De story/weekend van Fok!?quote:
Dat ben jij?quote:
Oh meid toch.quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat is? De story/weekend van Fok!?
Jij komt vast ook niet alleen maar hier.quote:
99% van de tijd wel...ik ben fmtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij komt vast ook niet alleen maar hier.
Hij is geweldig! Ik vond em super... Carltonquote:
Aha, mja ik kijk in alle subfora wel eens eigenlijk. Brede interesse enzoquote:
Hij moet als kloon natuurlijk wel precies hetzelfde leren doen als het origineel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij is geweldig! Ik vond em super... CarltonJaiden is een beetje irritant, maar verder geniaal filmpje
Ik ben wel de grootste lurker van fok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha, mja ik kijk in alle subfora wel eens eigenlijk. Brede interesse enzo
Dan moet ie nog wat beter zijn best doen. Maar hij heeft ook zo'n vervelend hoog piepstemmetje...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij moet als kloon natuurlijk wel precies hetzelfde leren doen als het origineel.
Hij is nog jong.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ie nog wat beter zijn best doen. Maar hij heeft ook zo'n vervelend hoog piepstemmetje...
Truequote:
Haha ja dat telt ook he.. Toen ik zei dat jij vast ook elders kwam bedoelde ik niet per se postenquote:
Dat was dan ook maar een grapje... ik heb geen toestemming om daar te komenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat telt ook he.. Toen ik zei dat jij vast ook elders kwam bedoelde ik niet per se posten
En dyon een keldertjebezoeker, die zag ik niet aankomen
Ik heb anders niks te lezen op mijn werk, jullie posten te weinigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha ja dat telt ook he.. Toen ik zei dat jij vast ook elders kwam bedoelde ik niet per se posten
En dyon een keldertjebezoeker, die zag ik niet aankomen
Ik weet het dyon, heb je daar nog nooit zien posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was dan ook maar een grapje... ik heb geen toestemming om daar te komen
Dat zou nog niet willen zeggen dat ik ergens niet kom...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet het dyon, heb je daar nog nooit zien posten.
In het keldertje moet je posten volgens mij, lurkers zijn niet welkom dacht ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zou nog niet willen zeggen dat ik ergens niet kom...
Is het daar slechter weer dan hier dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Roland garros is maar een trieste bedoening met dit weer. Vorig jaar was het heel zonnig steeds, hoewel ook wel eenpaar keer regen, waaronder bij de finale nog.
Hetzelfde denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het daar slechter weer dan hier dan?
Dan is het toch niet slecht? Ik vind het nog steeds lekker weer. Heb de balkon deur open. Erger me dood aan de Bob Marley van de buren en het gepraat/geschreeuw van de buren... maar ja dat hoort bij een flatje...quote:
Oh hier is het geen mooi weer, regent nu zelfs hard. In parijs lijkt het ook niet echt zonnig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het toch niet slecht? Ik vind het nog steeds lekker weer. Heb de balkon deur open. Erger me dood aan de Bob Marley van de buren en het gepraat/geschreeuw van de buren... maar ja dat hoort bij een flatje...
Zal vast wel, positief blijven! Officieel is het nog geen zomer dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hier is het geen mooi weer, regent nu zelfs hard. In parijs lijkt het ook niet echt zonnig.
Pff hopelijk wordt het nog wat met deze zomer!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het toch niet slecht? Ik vind het nog steeds lekker weer. Heb de balkon deur open. Erger me dood aan de Bob Marley van de buren en het gepraat/geschreeuw van de buren... maar ja dat hoort bij een flatje...in een criminele achterstandswijk
Min of meer true denk ik...quote:
Zet dan gewoon keihard DP-RAM aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Min of meer true denk ik...
Man ik word gek van die k*t Bob Marley reggea herrie...
Goed idee... alleen hoort de buur die BM aan heeft staan daar echt helemaal geen fuck van...quote:
klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In het keldertje moet je posten volgens mij, lurkers zijn niet welkom dacht ik.
Waarom hoor jij het dan wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed idee... alleen hoort de buur die BM aan heeft staan daar echt helemaal geen fuck van...
Wat is er te vinden daar?quote:
Omdat ik helemaal boven in zit. Ik hoor het omdat het via alle hekwerken en tuinen weerkaatst word. Waarom zij mij niet horen omdat het geluid mijn huis bijna niet uit komt... heel apart. Zal wel met de stand van de boxen te maken hebbenquote:
Zonder dat intro is het nummer niet compleet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, ik vind trouwens de intro van Touch net iets te lang. Vanaf 0:30 ofzo vind ik het nummer pas goed worden
Nee, das alleen bij Giorgio by moroderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Zonder dat intro is het nummer niet compleet.
Marktonderzoek in het keldertje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Het moet maar je hobby zijn
Maar jij komt dat vast ook wel tegen met je werk
Jij laat je thuis aan een paar touwen ophijsen door Waaghals omdat je zijn kleren niet strijkt?quote:
Haha je bent wel goed op de hoogtequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij laat je thuis aan een paar touwen ophijsen door Waaghals omdat je zijn kleren niet strijkt?
Ik zei toch dat ik overal was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha je bent wel goed op de hoogte
Gelukkig heb ik een KEL en KPD kloon.quote:
Oh hoe heet die?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een KEL en KPD kloon.
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk.quote:
Hier alleen kleine kinderen op het pleintje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan is het toch niet slecht? Ik vind het nog steeds lekker weer. Heb de balkon deur open. Erger me dood aan de Bob Marley van de buren en het gepraat/geschreeuw van de buren... maar ja dat hoort bij een flatje...
quote:NEDERLAND DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR JAYHOVAH, NJOSNAVELIN, SANDS, DYONVBAAL, FIREFOX1, DRAKIN, DESUNOTO, ARTISTA, PICODEALION, LEMANS24, WAAGHALS, RANTHEMAN. - DE MODS VAN 'FILM, TV & RADIO': MIKE, GORRO, SAINTOFKILLERS
Oh jammer, maar ik vind je wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk.
Waarom staat Dragon niet ertussen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik lees nu pas een keer uit pure verveling wat er eigenlijk helemaal onderaan de pagina staat... Wat in mijn ogen echt veel te veel aan tekst is... maar toch.
[..]
Misschien omdat ie nog niks gepost heeft in dit topic?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien omdat ie nog niks gepost heeft in dit topic op deze pagina?
In dit geval maakt het verschil niks uit, want hij heeft niks op deze pagina gepost, maar ook nog niet in de rest van dit topic...quote:
Het gaat om de detailsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In dit geval maakt het verschil niks uit, want hij heeft niks op deze pagina gepost, maar ook nog niet in de rest van dit topic...
zoals ik al zei... Pure verveling...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef ArtistA het volgende:
Gaat blijkbaar om de pagina inderdaad. Dyon, wat bezielt je om dat te gaan lezen?
Eddy Zoey had nog charismaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef ArtistA het volgende:
Net 5 minuten van Take me out gezien op RTL5. Man man, ik dacht dat programma niet dieper kon zinken.
Is je Daft Punk helm al klaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zoals ik al zei... Pure verveling...
Haha, ja hij ging nog wel. De redactie heeft me een aantal jaar geleden opgebeld of ik mee wilde doen aan dat programmaquote:
Nope, nog nietquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, ja hij ging nog wel. De redactie heeft me een aantal jaar geleden opgebeld of ik mee wilde doen aan dat programma
Omdat je een mooiboy bent of een apart en kansloos figuur?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Haha, ja hij ging nog wel. De redactie heeft me een aantal jaar geleden opgebeld of ik mee wilde doen aan dat programma
Moet je toch een keer gaan afmaken danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope, nog nietMaar ik hoefde maar een paar minuten te overbruggen tot DWDD begon
Ben je een acteur? Ben je een verschrikkelijk geil wijf dat geen aandacht genoeg krijgt en daarom aan zo'n belachelijk programma mee moet doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhhh... je weet hoe take me out werkt?
Truequote:
Geen idee Sands, ze belden me op een avond op. Wilden natuurlijk niet zeggen hoe ze aan m'n nummer waren gekomen, maar ik heb vriendelijk bedankt. Je gaat jezelf toch niet vrijwillig belachelijk maken op een commerciële omroep? Hoewel het achteraf gezien wel een bazenactie was geweest wat natuurlijk enorm had toegevoegd aan het nu al legendarische oeuvre van onze vriendengroep.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat je een mooiboy bent of een apart en kansloos figuur?
[..]
Moet je toch een keer gaan afmaken dan
Nee op alles. Ben doodnormaal, net als jij Dyonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je een acteur? Ben je een verschrikkelijk geil wijf dat geen aandacht genoeg krijgt en daarom aan zo'n belachelijk programma mee moet doen?
[..]
True
Dan snap ik niet waarom ze jou bellen om daaraan mee te doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee op alles. Ben doodnormaal, net als jij Dyon
Nee inddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen idee Sands, ze belden me op een avond op. Wilden natuurlijk niet zeggen hoe ze aan m'n nummer waren gekomen, maar ik heb vriendelijk bedankt. Je gaat jezelf toch niet vrijwillig belachelijk maken op een commerciële omroep? Hoewel het achteraf gezien wel een bazenactie was geweest wat natuurlijk enorm had toegevoegd aan het nu al legendarische oeuvre van onze vriendengroep.
Zo normaal is dyon toch niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee op alles. Ben doodnormaal, net als jij Dyon
Omdat iemand me opgegeven heeft natuurlijk. Je kunt ook jezelf opgeven, maar normaal gesproken doet iemand anders dat voor je.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze jou bellen om daaraan mee te doen...
Waarom niet dan volgens jou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee indd
[..]
Zo normaal is dyon toch niet?
Liever geen leven dan mijn leven moeten delen met Sandsquote:
Ik wil mijn leven ook niet met je delenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Liever geen leven dan mijn leven moeten delen met SandsNo offence
Quentin Dupieux staat sinds Rubber op de nooit meer kijken lijstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die de film Wrong al gezien heeft?
O... daarom vond ik em al zoveel lijken op Rubber... ze zijn van de zelfde makerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Quentin Dupieux staat sinds Rubber op de nooit meer kijken lijst
2002, ik ken heel die film niet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag Full Frontal gezien, viel tegen. De zogenaamde spraakmakende seksscène viel tegen, en om eerlijk te zijn weet ik niet eens welke scène ze bedoelen.
Tip terug, ga niet de film Wrong kijkenquote:
ik kom niet verder dan een punt of begrijpelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef wyccie het volgende:
Mindfucks vind ik niet erg, maar ik vind het wel fijn als het enigszins .....
ik probeer nu al ruim een minuut een Nederlandse vertaling van 'makes sense' te bedenken.
...ergens op slaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef wyccie het volgende:
Mindfucks vind ik niet erg, maar ik vind het wel fijn als het enigszins .....
ik probeer nu al ruim een minuut een Nederlandse vertaling van 'makes sense' te bedenken.
Daar hebben we toch David Lynch voor?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Of je moet naar anderhalf uur mindfuck willen kijken
Ik moet eerlijk bekennen dat ik volgens mij nog geen van zijn films gezien hebquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar hebben we toch David Lynch voor?
Gaat daar ooit nog iets nieuws (qua feature film danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar hebben we toch David Lynch voor?
De geruchten gaan wel rond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gaat daar ooit nog iets nieuws (qua feature film dan) van komen dan?
Dat is dan ook een van zijn gewoonste films. kijk voor de grap eens naar Lost Highway, Mulholland Drive of Inland Empire.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens ICM heb ik alleen The elephant man van hem gezien en die vond ik nou niet bepaald apart in de zin van een mindfuck
Zit die in de film dan...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Is Marilyn Manson tenminste nog grappig in die film doyn? Is de enige reden dat ik 'm zou kijken.
Ik heb Wrong gekeken, niet Wrong cops, waar Marylin Manson wel in mee doetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
Is Marilyn Manson tenminste nog grappig in die film doyn? Is de enige reden dat ik 'm zou kijken.
Oh wtf, zelfde regisseur, bijna dezelfde titel, verwarrend. Zijn twee films dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb Wrong gekeken, niet Wrong cops, waar Marylin Manson wel in mee doet
Ik ben benieuwd wat je er van vind...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh wtf, zelfde regisseur, bijna dezelfde titel, verwarrend. Zijn twee films dus.
Trailer van Wrong ziet er tof uit, ik ga 'm downloaden.
Indy heeft hetzelfde probleem als de Die Hard reeks, 1 en 3 zijn het beste en iedereen vergeet dat deel 2 eigenlijk net zo middelmatig/wel ok was als deeltje 4.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben trouwens de Indiana Jones trilogie opnieuw aan het kijken. Trilogie ja, want die laatste film doet niet mee... die bestaat niet. Wat was het laatste kwart van The Temple of Doom slaapverwekkend zeg. Non-stop actie, maar zo ongelooflijk saai. In mijn jeugdherinnering was het beter.
Blij dat een ander het ook eens zegt. Ik heb ze vorig jaar allemaal gezien (incl. 4quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:05 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben trouwens de Indiana Jones trilogie opnieuw aan het kijken. Trilogie ja, want die laatste film doet niet mee... die bestaat niet. Wat was het laatste kwart van The Temple of Doom slaapverwekkend zeg. Non-stop actie, maar zo ongelooflijk saai. In mijn jeugdherinnering was het beter.
Heb je Rubber ook nog niet gezien? Die vond ik veel leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef picodealion het volgende:
Nog een paar trailers gezien. Volgens mij is Dupieux een genie.
Raiders, de eerste, vond ik best vermakelijk al hadden de actiescènes tegen het eind wel ingekort mogen worden. Ik vond het wel een sfeervol avontuur. Maar de populariteit van de film en de gemiddelde waardering liggen inderdaad hoog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Blij dat een ander het ook eens zegt. Ik heb ze vorig jaar allemaal gezien (incl. 4) en ik vond er inderdaad geen reet aan. Met name 2 was echt om te janken, maar eigenlijk zag ik van geen van allrn waarom ze zo populair zijn.
Bazenfilmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Raiders, de eerste, vond ik best vermakelijk al hadden de actiescènes tegen het eind wel ingekort mogen worden. Ik vond het wel een sfeervol avontuur. Maar de populariteit van de film en de gemiddelde waardering liggen inderdaad hoog.
De populariteit is eigenlijk niet heel verrassend omdat ik denk dat er weinig mensen zijn die zich niet graag willen identificeren met een avonturier/professor/archeoloog die gevaarlijke ruïnes doorzoekt op zoek naar mythische schatten. Dat + Spielberg + Harrison Ford = heel veel aandacht.![]()
Temple of Doom, nummer twee, was inderdaad heel matig.![]()
The Last Crusade, de derde, ga ik morgen kijken. Ik herinner me heel weinig van die film.
Voor je reis?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Schoenen en regenjas bij de Perry gehaald, met 10% + 20% korting.
Yep.quote:
Geen jachtgeweer voor als ze je willen beroven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep.
Nu nog kookspullen, warme donsjas en merinoshirt, kaartmateriaal, watersysteem, lamp, mes, wandelstokken (schijnt nodig te zijn...), nog zo veel!
En dan kan het zomaar zijn dat er nog te veel sneeuw ligt straks en ik heel die Pyreneeën niet in kan... Dan wordt het waarschijnlijk de Picos de Europa weer, of de Sierra Nevada.
Daar is dat mes voor, scheelt weer munitiequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Geen jachtgeweer voor als ze je willen beroven?
Oh zoiets dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daar is dat mes voor, scheelt weer munitie
Nee dat kan niet. Het was een jongedame met een feilloos Nederlandse tongval en hier in het zuiden praten we allemaal 'anders'. Heb vaker gesproken met Hilversum en die overeenkomst was onmiskenbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef wyccie het volgende:
ArtistA, weet je zeker dat het niet gewoon een van je vrienden was die een geintje met je uithaalde?
of later:quote:We have 182 patients.
Most are horribly deformed, due to inbreeding and birth defects
quote:[laughing]
-whoo-hoo!
- ♫ The only one that's gonna survive ♫ ♫
Heheh, nee. Dat hoort er volgens mij niet bij neequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:02 schreef drakin het volgende:
Ik zit wrong te kijken maar die ondertiteling lijkt me niet helemaal erbij te horen.
Bij welke film hoort:
[..]
of later:
[..]
Wrong Turn 4 zegt Googlequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:02 schreef drakin het volgende:
We have 182 patients.
Most are horribly deformed, due to inbreeding and birth defects
Jij en je etenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk ook gewoon met ondertiteling, anders kan ik geen chips eten. Zonder ondertiteling zou ik het gevoel hebben dat ik iets mis, als ik ook maar een woordje niet goed heb verstaan. Met boeken lezen heb ik dat ook, dan moet ik terug als ik te snel gelezen heb.
Mijn Engels is wel ok, maar ik ken echt niet alle woorden, en met vertaling weet ik tenminste waar het over gaat.
Wat nou, het is een eerste levensbehoefte, hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij en je eten. Maar inderdaad, mijn Engels is prima maar het geeft me wat meer rust om een film te kijken met de ondertitels erbij in dezelfde taal.
Dat heb ik ook wel, de meeste mensen denk ik. Met frans is het wel andersom bij mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Sands het volgende:
Ik kan beter Engels lezen dan het verstaan daarom gebruik ik ook ondertitels
Bij mij ook, ik kan denk ik 1 woord meer verstaan dan ik het kan lezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, de meeste mensen denk ik. Met frans is het wel andersom bij mij
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat zijn jullie toch egocentrisch met z'n allen.quote:
Whahaha! Ik denk dat je gelijk heb...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef ArtistA het volgende:
Wat zijn jullie toch egocentrisch met z'n allen.
Goed hequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Whahaha! Ik denk dat je gelijk heb...
Sorry, bij de volgende vraag/discussie hier zal ik geen antwoord over mezelf geven maar alleen over anderen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat doet Sands altijd al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef wyccie het volgende:
En wyccie zal over zichzelf in de derde persoon praten.
Ja he?quote:
Verkeerde been uit bed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry, bij de volgende vraag/discussie hier zal ik geen antwoord over mezelf geven maar alleen over anderen.
Het was wachten hieropquote:
Spreek namens jezelf!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welnee, wij vinden het alleen een vreemde post van je.
Ik ben ook vreemd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Welnee, wij vinden het alleen een vreemde post van je.
Wij spreken namens onszelf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Spreek namens jezelf!Ik vond hem scherp opgemerkt!
Dit, plus ik ben altijd veel te snel afgeleid door de ondertitelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:31 schreef JayHovah het volgende:
Ik kijk (Engelstalige) films nooit met ondertiteling. Pluspunten: je let beter op, de grappen / one-liners zijn beter en het is goed voor je ontwikkeling van je Engelse talenkennis (niet dat ik er veel moeite mee heb).
Je leest te langzaam.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit, plus ik ben altijd veel te snel afgeleid door de ondertiteling
Nee, ik heb een attantion span van 0...quote:
Ondertitels die neem je in je opquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik heb een attantion span van 0...
Dan zou je ook een film van 90 minuten niet kunnen uitkijken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, ik heb een attantion span van 0...
why not? Het beeld verspringt de hele tijd, kan de hele tijd met 0 aan iets anders bestedenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan zou je ook een film van 90 minuten niet kunnen uitkijken?
En dat vind ik dan ook vervelend... mijn blik word de hele tijd naar beneden getrokken door die ondertitels... ik kijk liever naar alle details op de rest van het schermquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef wyccie het volgende:
De ondertitels verspringen ook de hele tijd.
Maar je hebt een een attantion span van 0 dus die details neem je niet in je op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat vind ik dan ook vervelend... mijn blik word de hele tijd naar beneden getrokken door die ondertitels... ik kijk liever naar alle details op de rest van het scherm
Ik ga dan op Fokquote:
Ik denk dan bij me zelf: Hahah, grapjas! Doe niet zo dom en ga een film kijken ofzoquote:
Niet alle boeken zijn leuker als film. Andersom ook niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dan bij me zelf: Hahah, grapjas! Doe niet zo dom en ga een film kijken ofzo
Hm ja, net als bij LOTR. Hoewel de laatste film wel erg langdradig was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alle boeken zijn leuker als film. Andersom ook niet.
En af en toe is het boek en de film leuk, ik had dat bijvoorbeeld bij The Color Purple en Extremely Loud & Incredibly Close
Minder naar buiten toe dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, vorig jaar nauwelijks last gehad van hooikoorts... en nou ben ik niks anders aan het dan niezen...
Ben vandaag nog nauwelijks buiten geweest...quote:
Komen filmliefhebbers buiten dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben vandaag nog nauwelijks buiten geweest...
Soms, als ze niet Sands hetenquote:
Je weet er alles van maar vind het eigenlijk helemaal niks?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn hier maar weinig filmliefhebbers
Bidden wij voor Owen Meany heb ik meer dan tien jaar geleden gelezen. Nam dat dikke boek overal mee naartoe en elke vijf minuten die ik vrij had las ik erin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef JayHovah het volgende:
Boeken lees ik steeds meer, beetje mijn culturele achterstand inhalen. Vroeger moest ik altijd een beetje lachen als m'n moeder zei dat ze een bepaald boek niet weg kon leggen....nu heb ik daar ook last van! Boeken van John Irving of Stephen King (22-11-1963 aanradertje rondom aanslag JFK) slurp ik echt helemaal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Heb je gisteren je ramen open gehad en bevinden de pollen zich nu in huis? Ik had er de laatste jaren geen last meer van, maar dit jaar is het terug.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef dyonvbaal het volgende:
hmmm... als ik het hooikoortsbericht lees op internet.. dan is dat wat ik nou helemaal geen hooikoorts.. er zijn geen pollen... Dan moet er ergens in huis een kat zitten
De meeste films zijn niet leuk neequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet er alles van maar vind het eigenlijk helemaal niks?
Was ik gister niet aan het zeuren over de bob marley van de buren... ja dus dat wil zeggen dat ik vanaf dat ik thuis was met de deur open heb gezetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je gisteren je ramen open gehad en bevinden de pollen zich nu in huis? Ik had er de laatste jaren geen last meer van, maar dit jaar is het terug.
Neuh, alleen tranen van het niezen..quote:
Ik heb het over vandaag. Volgens 1 of andere website is er vandaag weinig tot geen last van pollen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef drakin het volgende:
Geen pollen? wat hebben al die bijen gister dan gedaan? beetje druk heen en weer vliegen en geen pol te bekennen zeker?
Nein, ik ben nogal een persoon van regelmaat. Ik verander niet zomaar iets...(behalve wasmiddelquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef drakin het volgende:
O dat komt door de regen, dan slaat alles weer neer. Maar zodra het weer even droog is komen ze weer overal vandaan die polen!
Een beetje zeg je? Dan ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef drakin het volgende:
Je mag best een beetje zelfspot hebben hoor!
Als je dat al hebt dan zou ik ook voorzichtig zijn met het wasmiddel dat je gebruikt. Misschien kun je overstappen op neutral of een biologisch produkt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef wyccie het volgende:
Dan is het toch een verborgen kat.
Ik heb hetzelfde met deo, shampoo en tandpasta.
Ben jij ook een halve pol?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef ArtistA het volgende:
Een beetje zeg je? Dan ken je mij nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |