Ik heb het woord pijn niet genoemd, maar ben blij dat jij de vrouwtjes ook kan plezieren met je kleine pikkie.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:38 schreef marc0871 het volgende:
doe je het toch nog fout.
je moet ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen lopen door weekheid IN de benen.
niet doordat ze pijn hebben TUSSEN de benen.
en daar heb je geen grote pik voor nodig.
Heb je het wel eens met hem erover gehad?quote:Op maandag 10 juni 2013 03:06 schreef bulbjes het volgende:
Groter dan zo'n 19/20 cm hoeft van mij denk ik niet want dan stoot ie zo tegen de baarmoedermond lijkt me, maar een kleine penis is voor mij wel degelijk een afknapper.
Heb nu een hele lieve vriend, maar hij heeft wel maar zo'n 12 cm (wel normale tot wat dikkere breedte). Tja ik mis toch iets....voel me totaal niet opgevuld, hij raakt de gevoeligere plekjes niet etc.
(nu moet ik er wel bij zeggen dat wij verder ook geen voorspel hebben wat het mindere neukwerk compenseert, het scheelt misschien als je je vrouw wel op andere manieren kan bevredigen).
Enige voordeel van een kleine penis is dat je een vrouw misschien makkelijker kan overhalen tot anale seks, want dat doet met een kleine en/of dunne piemel allicht minder pijn dan met een dikke lange
Stijf is hij 6-7 cm, staat op de 1e pagina ergens.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Gancanagh het volgende:
Ik snap iets niet...
Iedereen heeft het over een vaste lengte als het gaat over een SLAPPE FUCKING PENIS. Maar de slappe penis kan heel groot of heel klein zijn, dat ligt aan allerlei factoren... Dus hoe komen jullie mannen erbij dat een penis van onder de 3.8 cm (SLAP) een micropenis is? Ga maar eens in een vriescel staan, dan hebben jullie allemaal gelijk een micropenis.
Is dit een vraag?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is: Maar er zijn ook vrouwen die liever een kleine piemel hebben? (ik ken ze persoonlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wtf? Welke standjes kan je wel doen met een kleine? Missionaris moet eigenlijk genoeg zijn om een enigszins bevredigende ONS te hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef Fronde het volgende:
ik heb zelf ook een kleintje en heb daardoor al een paar keer problemen gehad met een ONS die zich er wat meer van had voorgesteld, met een kleine lul kan je immers bijna geen standjes doen. Eentje heeft me zelfs een keer in mijn kruis getrapt
Ik weet niet hoe jij je een ONS voorstelt.. maar enkel missionaris is nogal saai.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Haha, wtf? Welke standjes kan je wel doen met een kleine? Missionaris moet eigenlijk genoeg zijn om een enigszins bevredigende ONS te hebben.
Dat weet ik, maar het lijkt me wel een van de betere standjes om te kunnen doen, als het er maar heel weinig zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je een ONS voorstelt.. maar enkel missionaris is nogal saai.
levert dat geen problemen op, vooral als je wat langer met elkaar omgaat ga je het steeds meer missen. Ik heb wel eens een vriendin gehad die het daarom wel eens met anderen deed omdat ze hetzelfde probleem had want ik heb ook een kleintjequote:Op maandag 10 juni 2013 03:06 schreef bulbjes het volgende:
Groter dan zo'n 19/20 cm hoeft van mij denk ik niet want dan stoot ie zo tegen de baarmoedermond lijkt me, maar een kleine penis is voor mij wel degelijk een afknapper.
Heb nu een hele lieve vriend, maar hij heeft wel maar zo'n 12 cm (wel normale tot wat dikkere breedte). Tja ik mis toch iets....voel me totaal niet opgevuld, hij raakt de gevoeligere plekjes niet etc.
(nu moet ik er wel bij zeggen dat wij verder ook geen voorspel hebben wat het mindere neukwerk compenseert, het scheelt misschien als je je vrouw wel op andere manieren kan bevredigen).
Enige voordeel van een kleine penis is dat je een vrouw misschien makkelijker kan overhalen tot anale seks, want dat doet met een kleine en/of dunne piemel allicht minder pijn dan met een dikke lange
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen. Wil alleen even zeggen dat ik toevallig weet dat operaties aan het uiterlijk standaard niet worden vergoed. BEHALVE als je er mentaal aan onder door gaat. (check je polis)quote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef darkero het volgende:
[..]
typfoutje... ja al overwogen alleen zijn best duur en krijg denk ik niks vergoed zou wel de oplossing zijn alleen meot je dat thuis en met andere mensen gaan bespreken die daar betrekking op hebben en dat wordt ene moeilijke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |