abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127592810
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:38 schreef marc0871 het volgende:
doe je het toch nog fout.
je moet ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen lopen door weekheid IN de benen.
niet doordat ze pijn hebben TUSSEN de benen.

en daar heb je geen grote pik voor nodig.
Ik heb het woord pijn niet genoemd, maar ben blij dat jij de vrouwtjes ook kan plezieren met je kleine pikkie.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_127593026
nee. maar dat lees ik tussen de regels door.

enne, ze noemen die van mij groot noch klein.
ze noemen die van mij lekker.

met de pik is trouwens voor mijn eigen gerief.
als ze daarmee nog een keer klaarkomen, dan is dat een bonus.
pi_127609077
Groter dan zo'n 19/20 cm hoeft van mij denk ik niet want dan stoot ie zo tegen de baarmoedermond lijkt me, maar een kleine penis is voor mij wel degelijk een afknapper.
Heb nu een hele lieve vriend, maar hij heeft wel maar zo'n 12 cm (wel normale tot wat dikkere breedte). Tja ik mis toch iets....voel me totaal niet opgevuld, hij raakt de gevoeligere plekjes niet etc.
(nu moet ik er wel bij zeggen dat wij verder ook geen voorspel hebben wat het mindere neukwerk compenseert, het scheelt misschien als je je vrouw wel op andere manieren kan bevredigen).

Enige voordeel van een kleine penis is dat je een vrouw misschien makkelijker kan overhalen tot anale seks, want dat doet met een kleine en/of dunne piemel allicht minder pijn dan met een dikke lange :P
pi_127902763
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 03:06 schreef bulbjes het volgende:
Groter dan zo'n 19/20 cm hoeft van mij denk ik niet want dan stoot ie zo tegen de baarmoedermond lijkt me, maar een kleine penis is voor mij wel degelijk een afknapper.
Heb nu een hele lieve vriend, maar hij heeft wel maar zo'n 12 cm (wel normale tot wat dikkere breedte). Tja ik mis toch iets....voel me totaal niet opgevuld, hij raakt de gevoeligere plekjes niet etc.
(nu moet ik er wel bij zeggen dat wij verder ook geen voorspel hebben wat het mindere neukwerk compenseert, het scheelt misschien als je je vrouw wel op andere manieren kan bevredigen).

Enige voordeel van een kleine penis is dat je een vrouw misschien makkelijker kan overhalen tot anale seks, want dat doet met een kleine en/of dunne piemel allicht minder pijn dan met een dikke lange :P
Heb je het wel eens met hem erover gehad?
pi_127910133
Ik snap iets niet...

Iedereen heeft het over een vaste lengte als het gaat over een SLAPPE FUCKING PENIS. Maar de slappe penis kan heel groot of heel klein zijn, dat ligt aan allerlei factoren... Dus hoe komen jullie mannen erbij dat een penis van onder de 3.8 cm (SLAP) een micropenis is? Ga maar eens in een vriescel staan, dan hebben jullie allemaal gelijk een micropenis.

Een slappe penis kan alle vormen en maten krijgen en is soms HEEL klein en soms redelijk veel groter, maar nooit hetzelfde, soms zie je dat ding zelfs krimpen of groter worden zonder dat je een stijve hebt.

Ik heb zelf een normale penis van 15,3 cm, slap weet ik het niet, soms 5 cm dan weer 9 dan weer 10, dat scheelt echt per dag, uur, minuut.

Als homo vind ik zelf een penis boven de 20 cm ook erg smerig om te zien, onder de 10 is ook wel ERG klein... de ideale maat vind ik 16/17 cm

Verder zullen er vast veel mannen zijn met een penis van 18 t/m 22 cm lange penis, maar de meeste liegen erover en komen niet verder dan13/16 cm hoor, iemand met een vleespenis bijvoorbeeld kan een slappe penis van maximaal 13 cm hebben maar in stijve toestand is die lul dan ook gewoon 13 cm, en iemand met een bloedlul kan een slap pikkie hebben van 1 cm maar die groeit dan uit tot een bonuslul van 19 cm.

Het is bewezen (en ik heb vaak genoeg ervaren) dat de meeste mannen die zeggen dat hun penis precies 18 cm is altijd liegen. 18 cm ligt gewoon lekker op de tong en het liegvlies dus altijd makkelijk om te liegen.

Sterkte iig, ik hoop dat je toch nog geluk vind in de seks.
FOK YOU!
  maandag 17 juni 2013 @ 17:36:27 #131
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127910191
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:35 schreef Gancanagh het volgende:
Ik snap iets niet...

Iedereen heeft het over een vaste lengte als het gaat over een SLAPPE FUCKING PENIS. Maar de slappe penis kan heel groot of heel klein zijn, dat ligt aan allerlei factoren... Dus hoe komen jullie mannen erbij dat een penis van onder de 3.8 cm (SLAP) een micropenis is? Ga maar eens in een vriescel staan, dan hebben jullie allemaal gelijk een micropenis.

Stijf is hij 6-7 cm, staat op de 1e pagina ergens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_127910424
Maar hijs nog geen 21, dus misschien komen er nog wel 5 cm bij ofzo, dan zit hij op normaal.

Als je zo'n last hebt van openbaar piesen, dan pies je toch lekker in de gesloten wc? Doe ik ook altijd, vind het irritant als die homo's mee zitten te gluren.

Hetero's zullen dat niet zo snel doen hoop ik, anders zijn ze misschien benieuwt of die van henzelf wel groot genoeg is en willen ze vergelijken...
FOK YOU!
pi_127923055
Geweldig hoe vrouwen in dit soort topics met hun timmersmansoog kunnen inschatten wat de lengte van de penis is, je gaat mij toch niet vertellen dat je ook echt letterlijk met een liniaal de slagroomspuit van je scharrel/vriend gaat opmeten?!

Daarnaast moet je, je als man helemaal niet schamen voor de lengte van je tentstok. 9 op de 10 vrouwen genieten meer van stimulatie van de clitoris inclusief het voorspel dan van het vaginale gefietspomp.

Afijn.. waar praat ik eigenlijk over.. :')
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:21:43 #134
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_128125309
Ik weet niet of dit al gezegd is: Maar er zijn ook vrouwen die liever een kleine piemel hebben? (ik ken ze persoonlijk?)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_128126157
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is: Maar er zijn ook vrouwen die liever een kleine piemel hebben? (ik ken ze persoonlijk?)
Is dit een vraag?

En natuurlijk zijn die er.
De lengte doet er uiteindelijk weinig toe, als je maar van elkaar kan genieten. En het betere mond- en handwerk maakt vaak heel veel goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128556633
ik heb zelf ook een kleintje en heb daardoor al een paar keer problemen gehad met een ONS die zich er wat meer van had voorgesteld, met een kleine lul kan je immers bijna geen standjes doen. Eentje heeft me zelfs een keer in mijn kruis getrapt
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_128557028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef Fronde het volgende:
ik heb zelf ook een kleintje en heb daardoor al een paar keer problemen gehad met een ONS die zich er wat meer van had voorgesteld, met een kleine lul kan je immers bijna geen standjes doen. Eentje heeft me zelfs een keer in mijn kruis getrapt
Haha, wtf? Welke standjes kan je wel doen met een kleine? Missionaris moet eigenlijk genoeg zijn om een enigszins bevredigende ONS te hebben.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:48:36 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128557492
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef bert_van_dirkjan het volgende:

[..]

Haha, wtf? Welke standjes kan je wel doen met een kleine? Missionaris moet eigenlijk genoeg zijn om een enigszins bevredigende ONS te hebben.
Ik weet niet hoe jij je een ONS voorstelt.. maar enkel missionaris is nogal saai.
pi_128557743
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij je een ONS voorstelt.. maar enkel missionaris is nogal saai.
Dat weet ik, maar het lijkt me wel een van de betere standjes om te kunnen doen, als het er maar heel weinig zijn.
pi_128559829
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 03:06 schreef bulbjes het volgende:

levert dat geen problemen op, vooral als je wat langer met elkaar omgaat ga je het steeds meer missen. Ik heb wel eens een vriendin gehad die het daarom wel eens met anderen deed omdat ze hetzelfde probleem had want ik heb ook een kleintje
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:26:50 #141
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_128577602
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef darkero het volgende:

[..]

typfoutje... ja al overwogen alleen zijn best duur en krijg denk ik niks vergoed zou wel de oplossing zijn alleen meot je dat thuis en met andere mensen gaan bespreken die daar betrekking op hebben en dat wordt ene moeilijke
Ik heb alleen de eerste pagina gelezen. Wil alleen even zeggen dat ik toevallig weet dat operaties aan het uiterlijk standaard niet worden vergoed. BEHALVE als je er mentaal aan onder door gaat. (check je polis)

Dus ga naar je huisarts, vertel je ding, laat je doorverwijzen naar een psychiater waar je ook je verhaal duidelijk maakt (evt je probleem aandikken, niks ergs aan) en ga dan met je zorgverzekeraar praten over een vergoeding.

De huisarts en de zorgverzekeraar zien je, in mijn beleving, liever gaan dan komen. Laat je dus niet afschepen. Succes.

(En nogmaals, lees de voorwaarden van je polis. Weet waar je recht op hebt, sluit eventueel een andere polis af. Uiteraard voordat je je probleem bij je huidige zorgverzekeraar wereldkundig maakt, anders kan de nieuwe partij je mogelijk weigeren)

[ Bericht 0% gewijzigd door PierGerlofsDonia op 04-07-2013 13:32:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')