Ongeveer 20 cm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
de eerste 10?
hoe diep dacht je dat de vagina is, dan?
Nee. Gemiddelde vaginale is maar centimeter of 10... Hij kan echter rekken tot 22 maximaal gemiddeld. Steek je middelvinger er maar eens diep in, zal je zien dat het klopt, tenzij extreem uitgewoond of buitengewoon groot.quote:
ga je nu af op de gemiddelde lengte onder de Fok!kers?quote:
zelfs nog minder; 7 a 8 cm in 'rust'.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nee. Gemiddelde vaginale is maar centimeter of 10... Hij kan echter rekken tot 22 maximaal gemiddeld. Steek je middelvinger er maar eens diep in, zal je zien dat het klopt, tenzij extreem uitgewoond of buitengewoon groot.
Ik heb vaak zat mensen in mijn bed gehad met een kleine penis dan datquote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar dat betekent dat hij er amper 3 of 4cm in kan hè en dan is hij waarschijnlijk nog heel erg dun ook.
Lijkt me op z'n minst verschrikkelijk saai. Denk ook dat 95% (of meer) van de vrouwen er ook niet echt blij mee zouden zijn, hoe vervelend dat ook is voor ts.
quote:
(c) wikipediaquote:The arithmetic mean human penis is approximately 12.9 to 15 centimetres (5.1 to 5.9 in) in length, the circumference is approximately 12.3 centimetres (4.8 in).
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Trini-Kwan het volgende:
Niks mis met een penis van 6-7 cm.
Ik zou een leuke kerel er niet voor mijn bed uit trappen.
Laat je niks aanpraten door de media en mensen op fora e.d.
Dat vrouwen grote piemels willen is ook kul.
Menig vrouw heeft geen plezier aan een grote piemel. Dat doet pijn. Zoals er verschillende maten piemels zijn, zijn er verschillende maten vagina's. Deksel en potjes.
Hij werkt! En je kan je vriendin menig maal palen zonder 'nu niet hoor, het is nog helemaal uitgescheurd'
Is het nou echt zo moeilijk voor te stellen dat er vrouwen zijn die er geen probleem mee hebben?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:48 schreef PKRChamp het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel aardig van de vrouwen dat ze medeleven tonen door te liegen dat het allemaal niet uitmaakt.
Stel je eens voor dat het andersom was en dat een meid hier op FOK! komt vertellen dat haar poes zo wijd is dat Ron Jeremy er nog in kan roeren.
Gelukkig zijn mannen daar veel eerlijker in en zeggen ze gewoon dat zo`n wijde kut niet te doen is.![]()
Ik vind het kut voor je TS en ik zou niet graag met je willen ruilen, de enige troost die ik je kan bieden is het feit dat de meeste vrouwen toch niet klaarkomen doormiddel van penetratie.
Ik zou zeggen ontwikkel je skills met je tong en vingers, en ga wat oefeningen doen om je gereedschap wat te vergroten, succes.
Lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Adolecens het volgende:
Voor 2NutZ![]()
[ afbeelding ]
![]()
Don't mind the cat
Godverdomme zegquote:
Ja als we zo gaan redeneren heb je ook geen benen nodig, en is iemand in een rolstoel dus niet gehandicapt. Natuurlijk kún je zonder ook wel, maar het is wel een belemmering bij het hebben van een bevredigend seksleven met de meerderheid van de vrouwen. Met jou blijkbaar niet, dan ben jij dus ook een uitzondering en op die manier krijgen we dekseltjes die op potjes passen. Wat niet wegneemt dat het voor TS een obstakel kan zijn, want als hij verliefd wordt op een vrouw zoals ik, die wel degelijk een piemel nodig heeft, is er zeker een probleem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik weet dat het een prettig idee is, dat vrouwen een piemel nodig hebben... waarschijnlijk heb jij verder niet zo veel te bieden, en is dit je enige houvast om jezelf nog enigszins nuttig te voelen in deze wereld. Jij voelt je vast ook vaak geïntimideerd door vrouwen, want het feit dat jij niet geslaagd bent in het leven en geen vrouwen kunt krijgen omdat je een hork bent valt zo makkelijk af te schuiven op het feit dat dat komt door emancipaaaatie!! en feminisme! Gelukkig heb jij een piemel, en hun niet, en ben je nog altijd nodig!
Niet dus.
Als je opgelet had bij biologie dan wist je dat de grootste genotsplek van de vrouw niet op de plek zit waar de piemel er in moet, en de G-spot, die maar bij vrij weinig vrouwen daadwerkelijk voor een orgasme zorgt, kun je ook met je vingers bereiken.
Ik zeg dit niet uit medelijden, want er is geen reden voor medelijden, het is geen handicap namelijk. Het is gewoon een natuurlijke variatie.
Want beffen is aan jou niet besteed?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja als we zo gaan redeneren heb je ook geen benen nodig, en is iemand in een rolstoel dus niet gehandicapt. Natuurlijk kún je zonder ook wel, maar het is wel een belemmering bij het hebben van een bevredigend seksleven met de meerderheid van de vrouwen. Met jou blijkbaar niet, dan ben jij dus ook een uitzondering en op die manier krijgen we dekseltjes die op potjes passen. Wat niet wegneemt dat het voor TS een obstakel kan zijn, want als hij verliefd wordt op een vrouw zoals ik, die wel degelijk een piemel nodig heeft, is er zeker een probleem.
Wat, dus als een vrouw maar goed kan aftrekken interesseert het jou geen sier als je van je lang zal ze leven nooit meer gepijpt of geneukt wordt?quote:
Als het noodzakelijk is, bijvoorbeeld omdat ze na een operatie geen vagina heeft, zou ik best er mee kunnen levenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat, dus als een vrouw maar goed kan aftrekken interesseert het jou geen sier als je van je lang zal ze leven nooit meer gepijpt of geneukt wordt?
Ik zie iemand in een rolstoel inderdaad niet als een handicap, en ook niet als een obstakel voor een bevredigend seksleven. Je zult wellicht niet alles standjes kunnen uitvoeren die er zijn, maar er blijven er zat over. Bij mensen die niet in een rolstoel zitten kan en mag ook niet altijd alles, omdat iedereen verschillend is. Ik accepteer dat een partner niet altijd 100 procent exact zal zijn en doen wat ik wil. Het is geven en nemen. En als je zelf er met een open houding instapt, hoeft het geen probleem te zijn. Het probleem maak je zelf. Mogelijk uit 'weh de boer nie kent frit ie nie' ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja als we zo gaan redeneren heb je ook geen benen nodig, en is iemand in een rolstoel dus niet gehandicapt. Natuurlijk kún je zonder ook wel, maar het is wel een belemmering bij het hebben van een bevredigend seksleven met de meerderheid van de vrouwen. Met jou blijkbaar niet, dan ben jij dus ook een uitzondering en op die manier krijgen we dekseltjes die op potjes passen. Wat niet wegneemt dat het voor TS een obstakel kan zijn, want als hij verliefd wordt op een vrouw zoals ik, die wel degelijk een piemel nodig heeft, is er zeker een probleem.
ja, hallo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Koop een Hummer om het te compenseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |