quote:Op maandag 27 mei 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
een kleine pik hebben is geen aandoening, maar gewoon pech.
Maar dat vrouwen kleine piemels zonder meer zullen accepteren is ook kul. Het kan zeker een afknapper zijn omdat de seks erg tegen kan vallen. Met maar 6 a 7 centimeter zou ik mijn huidige vriendin waarschijnlijk amper kunnen neuken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Trini-Kwan het volgende:
Niks mis met een penis van 6-7 cm.
Ik zou een leuke kerel er niet voor mijn bed uit trappen.
Laat je niks aanpraten door de media en mensen op fora e.d.
Dat vrouwen grote piemels willen is ook kul.
Menig vrouw heeft geen plezier aan een grote piemel. Dat doet pijn. Zoals er verschillende maten piemels zijn, zijn er verschillende maten vagina's. Deksel en potjes.
Hij werkt! En je kan je vriendin menig maal palen zonder 'nu niet hoor, het is nog helemaal uitgescheurd'
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar dat vrouwen kleine piemels zonder meer zullen accepteren is ook kul. Het kan zeker een afknapper zijn omdat de seks erg tegen kan vallen. Met maar 6 a 7 centimeter zou ik mijn huidige vriendin waarschijnlijk amper kunnen neuken.
Bij een goed gevulde bips blijft je kaneelstokje al snel ergens halverwege steken.quote:
Sorry, ik date geen vrouwen met morbide obesitas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bij een goed gevulde bips blijft je kaneelstokje al snel ergens halverwege steken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik date geen vrouwen met morbide obesitas.
Als je gewoon een meisje date met normaal postuur, kom je er echt wel in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]Zelfs die willen je kaneelstokje niet? Damn, van een altijd hongerige fokzeug zou je meer verwachten.
Als het al lukt denk ik dat ze het niet eens zal merken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je gewoon een meisje date met normaal postuur, kom je er echt wel in.
Of het fijn is voor de dame in kwestie, dat weet ik niet.
Hangt van de dikte af.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als het al lukt denk ik dat ze het niet eens zal merken.
de eerste 10?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de dikte af.
Eerste 10 cm van de vagina is gevoelig.
Als een put.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
de eerste 10?
hoe diep dacht je dat de vagina is, dan?
Deze man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:39 schreef Arriens het volgende:
[..]
So what?
Bij mijn vriendin zit de gemiddelde A cup bh ook ruim.
Boeiend, ze is leuk, gezellig en strak daaronder.
Dat zeg je nou wel, maar dat betekent dat hij er amper 3 of 4cm in kan hè en dan is hij waarschijnlijk nog heel erg dun ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Trini-Kwan het volgende:
Niks mis met een penis van 6-7 cm.
Ik zou een leuke kerel er niet voor mijn bed uit trappen.
Als je de baarmoederwand aantikt is dat ook best gevoelig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste 10 cm van de vagina is gevoelig.
Dat ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de baarmoederwand aantikt is dat ook best gevoelig.
Dan nog betwijfel ik of ts succesvol zal zijn bij de vrouwtjes. Natuurlijk zullen er vrouwen bij zitten die het niet zo erg zullen vinden, maar dat zijn er niet veel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewoon compenseren door goed te zijn in oraal seks
Of een open relatiequote:Op maandag 3 juni 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Dan nog betwijfel ik of ts succesvol zal zijn bij de vrouwtjes. Natuurlijk zullen er vrouwen bij zitten die het niet zo erg zullen vinden, maar dat zijn er niet veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |