Dat is ook logisch, zolang het geen bepalende punten zijn. Als je bepalende punten eruit haalt krijg je een totaal ander verhaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Logisch om punten eruit te pikken die het verhaal tegenspreken of niet kloppen , zo kom je bij de waarheid .
Uhm ... Nee, niet zoiets als dat. Verre van zelfs zou ik willen dat iedereen dezelfde kant op kijk. Alleen kijken bepaalde kanten (i.e. bepaalde sites die claimen verder te denken, maar juist heel erg binnen eigen kaders te werken om hun zienswijze kloppend te maken) enkel uit op blinde muren.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef UcanQuote_me het volgende:
Zoiets als wat een boer niet kent vreet ie niet?
Het is toch juist prachtig aan dit soort fora dat je bij twijfel of gedachten even verhaal kan halen?
Als we allemaal maar dezelfde kant op blijven kijken komt niemand wat verder en zou de wereld ook niks verder zijn gekomen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
eerste filmpje dat toen uitkwam had bloed erin zitten en nu komen die laatste filmpjes ineens zonder bloed.. ik weet genoeg.
Wie o wie zou er toch met de beelden hebben geknoeid ...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef Curlbrah het volgende:
eerste filmpje dat toen uitkwam had bloed erin zitten en nu komen die laatste filmpjes ineens zonder bloed.. ik weet genoeg.
Heeft Tribal nu ook al Photoshop-skills? Wat een baasjequote:Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie o wie zou er toch met de beelden hebben geknoeid ...
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.quote:
quote:
Dus met andere woorden kom je eigenlijk trollen hoe iedereen het door jou perspectief moet bekijken met het daarbij behorende grammetje gehaal voor eigen weldoening......quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Nee, niet zoiets als dat. Verre van zelfs zou ik willen dat iedereen dezelfde kant op kijk. Alleen kijken bepaalde kanten (i.e. bepaalde sites die claimen verder te denken, maar juist heel erg binnen eigen kaders te werken om hun zienswijze kloppend te maken) enkel uit op blinde muren.
En dan vind ik het jammer als dat voor zoete koek wordt geslikt. Altijd kritisch kijken, of het nu zgn MSM of alternatieve media is. En niet de msm ergens van beschuldigen en de tunnelvisie van wel geaccepteerde media oogluikend goedkeuren.
Grappig dat jij leest wat je wilt lezen en niet leest wat er staat.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef UcanQuote_me het volgende:
Dus met andere woorden kom je eigenlijk trollen hoe iedereen het door jou perspectief moet bekijken met het daarbij behorende grammetje gehaal voor eigen weldoening......
Want mensen en site,s die andere dingen claimen dan jou opinie klopt natuurlijk niet, aangezien je een trouwe aanhanger bent van de reguliere media?
Ik proef wel een negatieve houding alleen al in de schrijfstijl idd, daar prik ik zo doorheen....quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig dat jij leest wat je wilt lezen en niet leest wat er staat.
Naar bepaalde alternatieve media, inderdaad. Zoals een Niburu met halve waarheden en hele leugens. Niet naar allemaal en al helemaal wil ik niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. Maar vul het vooral zo in.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef UcanQuote_me het volgende:
Ik proef wel een negatieve houding alleen al in de schrijfstijl idd, daar prik ik zo doorheen....
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.
Dan vraag ik me toch af waarom je er zo strak bovenop zit op deze topic....quote:Op maandag 27 mei 2013 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar bepaalde alternatieve media, inderdaad. Zoals een Niburu met halve waarheden en hele leugens. Niet naar allemaal en al helemaal wil ik niet dat iedereen hetzelfde denkt als ik. Maar vul het vooral zo in.
Wel want je heel nek ligt dan open.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Een onthoofding hoeft geen bloedbad te veroorzaken he.
Vertel meer over je uitvoerige ervaring met onthoofdingen en hoeveel bloed daarbij komt kijken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opvallend weinig bloed voor een onthoofding Duidelijk het is een false flag. Lijkt ook of die handen van de dader rood zijn geverfd zit er te rood uit voor bloed.
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Vertel meer over je uitvoerige ervaring met onthoofdingen en hoeveel bloed daarbij komt kijken.
Er lag wel bloed.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.
Een eigenschap van rode verf is dat het op bloed lijkt, ja. Ketchup heeft hetzelfde effect. Met een beetje moeite doet chilisaus ook de trick.quote:De bloed op zijn handen lijkt op verf.
Dat vond ik ook al vreemd maar het slachtoffer is verplaatst secu gesleept naar de straatkant...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hele nek ligt dan open dus dan moet er wel wat bloed liggen hier lag helemaal geen bloed.
De bloed op zijn handen lijkt op verf.
Ja dat weet ik volgens de MSM is dat. Maar dat ik vind zijn handen wel geverfd lijken ook geen bloed op zijn kleren of zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:27 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat het slachtoffer door de daders verplaatst is?
Dan zou je toch wel een klein boedspoor moeten zien op die video.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vreemd maar het slachtoffer is verplaatst secu gesleept naar de straatkant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |