Welke provider heb jij ook alweer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Over een paar maandjes 4g toegang hier en dan gaat het feest helemaal beginnen
KPN:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij ook alweer?
Ik heb hier 4GB genomen bij Vodafone welke over precies een maand ingaat. Daarbij 2 extra data-simkaarten. Ik wil soms nog wel eens wat doen met apps die data vreten en dan is wat ruimte wel handig. (Zo had ik 250MB in nog geen uur er door gejaagd)
Ook in combinatie met die 2 extra simkaarten is 4GB niet gek natuurlijk.
Moet nog steeds overstappen op de ONE. Moet alleen nog een hoesje fixen en ik heb geen zin in alles overzetten![]()
Luxeprobleem...
Hier ook in augustus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
KPN:
2500 mb (4g beschikbaar in augustus)
250 min/sms
Schadeverzekeringetje erbij
Tot die tijd 15mb/s (theoretische snelheid). Over het algemeen haal ik in de praktijk trouwens toch wel makkelijk de 12mb/s.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hier ook in augustus.
Ach, is niet zo ver weg meer.
Bij mij 30.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tot die tijd 15mb/s (theoretische snelheid). Over het algemeen haal ik in de praktijk trouwens toch wel makkelijk de 12mb/s.
Laatst testje gedaan op m'n wifi: 53mb/s!
De One haalt alles draadloos over van je oude telefoon, inclusief dingen als foto's en muziek. In zo'n tien minuten zuigt hij je hele oude telefoon leegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij ook alweer?
Ik heb hier 4GB genomen bij Vodafone welke over precies een maand ingaat. Daarbij 2 extra data-simkaarten. Ik wil soms nog wel eens wat doen met apps die data vreten en dan is wat ruimte wel handig. (Zo had ik 250MB in nog geen uur er door gejaagd)
Ook in combinatie met die 2 extra simkaarten is 4GB niet gek natuurlijk.
Plus dat ik straks 4G snelheid krijg; hopelijk binnen 2 jaar (anders is het ook zo lekker nutteloos om een 4G abbo te hebben)
Moet nog steeds overstappen op de ONE. Moet alleen nog een hoesje fixen en ik heb geen zin in alles overzetten![]()
Luxeprobleem...
Mijn WiFi op mijn huidige telefoon is dood, dus zie het wel voor me dat dat met mijn One ook gaat gebeuren als ik geen grote bundel neemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Wat doe jij dan allemaal met je internet![]()
Geen beschikking over WiFi?
Wat houdt dat branded door T-mobile precies in? Welke nadelen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja
(Ja, ik weet het, branded toestel etc, maargoed)
- T-Mobile-logo bij het opstartenquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:36 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wat houdt dat branded door T-mobile precies in? Welke nadelen?
Irritant zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
- T-Mobile-logo bij het opstarten
- Niet-verwijderbare T-Mobile-apps
- Vervelendste: trage updates. 4.2 komt waarschijnlijk over een week naar de One, maar met een T-Mobile-telefoon moet je misschien nog wel een maand of langer er op wachten.
Anttek Quick Settings uit de Play Store?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef videonatic het volgende:
Weet iemand hoe je een helderheidsbalk in het pulldown overzicht krijgt? Met de samsungs kun je die pulldown omlaag trekken en dan heb je een balk die je naar links en rechts kunt slepen voor de helderheid. Op de one loop ik nu 10x per dag te kutten met instellingen, scherm, helderheid, balkje.
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet gewoon op automatisch staan? Maar goed, als je het per se wil kan je er een app voor downloaden in de Playstore. Bij de volgende update naar 4.2 die nu klaarstaat komt het ook weer terug in de notificatiebalk.
Jij woont in een discotheek of zo? Als je een andere ruimte binnenloopt past hij het scherm in 1s aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik op 4.2, en automatisch werkt waarschijnlijk lekker als je veel in hetzelfde licht staat, maar dat sta ik niet.
Valt tot nu toe mee!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
- T-Mobile-logo bij het opstarten Heb ik niet
- Niet-verwijderbare T-Mobile-appsHeb zelf mijn t-mobile geinstalleerd heb verder niks!
- Vervelendste: trage updates. 4.2 komt waarschijnlijk over een week naar de One, maar met een T-Mobile-telefoon moet je misschien nog wel een maand of langer er op wachten.Kan ik nog niet over oordelen
1.29.111.11quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke softwareversie zit jij nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |